0
zpět
 

diskuze k tématu: Renault Master

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.04.2006 01:38, motor
2,8 D alebo TD?? lebo Jumper ci Boxer s 2,5 D, resp. 2,8 D nie su ktovie ako rychle, zvlast v najdlhsej a najvecsej verzii... ale 2,8 HDi je ine cafe... tam nie je problem plne nalozeny 160 tach po dialnici... Inac Jumper 2,5 D 2 tony nalozeny + 2 tony prives spotreba cca 14-18 litrov, Makov sa vychadzal na jednicku... aaaale vyslo... motor cez 370 000 km bez vaznejsej poruchy... vseobecne hladke diesle by nemali byt nejako zvlast poruchove... ale ta dynamika...nic moc aj pri prazdnom...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.04.2006 07:12, RE: motor
marko napsal:
2,8 D alebo TD?? lebo Jumper ci Boxer s 2,5 D, resp. 2,8 D nie su ktovie ako rychle, zvlast v najdlhsej a najvecsej verzii... ale 2,8 HDi je ine cafe... tam nie je problem plne nalozeny 160 tach po dialnici... Inac Jumper 2,5 D 2 tony nalozeny + 2 tony prives spotreba cca 14-18 litrov, Makov sa vychadzal na jednicku... aaaale vyslo... motor cez 370 000 km bez vaznejsej poruchy... vseobecne hladke diesle by nemali byt nejako zvlast poruchove... ale ta dynamika...nic moc aj pri prazdnom...
Samozřejmě 2,8 TD...ale mám za to, že Renault už do této generace Mastera motory bez turba nedával..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.04.2006 07:17, RE: motor
marko napsal:
2,8 D alebo TD?? lebo Jumper ci Boxer s 2,5 D, resp. 2,8 D nie su ktovie ako rychle, zvlast v najdlhsej a najvecsej verzii... ale 2,8 HDi je ine cafe... tam nie je problem plne nalozeny 160 tach po dialnici... Inac Jumper 2,5 D 2 tony nalozeny + 2 tony prives spotreba cca 14-18 litrov, Makov sa vychadzal na jednicku... aaaale vyslo... motor cez 370 000 km bez vaznejsej poruchy... vseobecne hladke diesle by nemali byt nejako zvlast poruchove... ale ta dynamika...nic moc aj pri prazdnom...
no taky myslim, že to bude překlep a majitel má spíš 2,8 TD než 2,8D. Tédéčko by totiž pak podle tady toho hodnocení muselo jezdit 200:o))
Jinak bych ještě polemizoval s těmi jízdními vlastnostmi velká dodávka(maxi) s předním náhonem a naložená je dost průser...vím o čem mluvím měl jsem boxera maxi 2,5TD, teď mám LT 2,8 TDi maxi a proto můžu srovnávat. Mastera jinak neznám, nejel jsem s tím nikdy, ale ty vychvalované hodnoty výkonu motoru se mi nějak nezdají..mám v LT 130 koní a mastery v kopci i na dálnici předjíždím dost s přehledem, i když se jejich řidiči snaží až se jim hulí z výfuku :o) ne fakt tak to je trochu ve srandě, ale ty udávaný úžasný vlastnosti motoru jsou podle mě nadsazený, ahoj
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.04.2006 11:08, RE: motor
anonym napsal:
no taky myslim, že to bude překlep a majitel má spíš 2,8 TD než 2,8D. Tédéčko by totiž pak podle tady toho hodnocení muselo jezdit 200:o))
Jinak bych ještě polemizoval s těmi jízdními vlastnostmi velká dodávka(maxi) s předním náhonem a naložená je dost průser...vím o čem mluvím měl jsem boxera maxi 2,5TD, teď mám LT 2,8 TDi maxi a proto můžu srovnávat. Mastera jinak neznám, nejel jsem s tím nikdy, ale ty vychvalované hodnoty výkonu motoru se mi nějak nezdají..mám v LT 130 koní a mastery v kopci ...
Já teda toho o dodávkách taky moc nevim, ale párkrát jsem jel s plně naloženym boxerem a kolikrát se mi stalo, že zadní kola byly jak pásy a skoro to nezatáčelo, ta váha prostě hrnula to auto furt rovně. Představa škrábat se s tim někam do zasněženýho kopce mě trochu vyděsila.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.04.2006 13:16, RE: motor
anonym napsal:
no taky myslim, že to bude překlep a majitel má spíš 2,8 TD než 2,8D. Tédéčko by totiž pak podle tady toho hodnocení muselo jezdit 200:o))
Jinak bych ještě polemizoval s těmi jízdními vlastnostmi velká dodávka(maxi) s předním náhonem a naložená je dost průser...vím o čem mluvím měl jsem boxera maxi 2,5TD, teď mám LT 2,8 TDi maxi a proto můžu srovnávat. Mastera jinak neznám, nejel jsem s tím nikdy, ale ty vychvalované hodnoty výkonu motoru se mi nějak nezdají..mám v LT 130 koní a mastery v kopci ...
Iveco SOFIM 2,8 i-DTI (motor popisovaného mastera) nadělí každému LT na pětistech metrech kilometr, nepotkal jste tu správnou variantu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.04.2006 15:02, RE: motor
Martin Vaculík napsal:
Iveco SOFIM 2,8 i-DTI (motor popisovaného mastera) nadělí každému LT na pětistech metrech kilometr, nepotkal jste tu správnou variantu.
Motor 2.8 DTi je opravdu držák, dával se do Ducata,Boxeru i Mascota. Máme Mascota i Mastera - Mascot najeto 800 000, Master 400 000 a motory jsou absolutně o.k. Jen se jednou u Mastera potkal vinou přervaného rozvoďáku ( chybná montáž kladky u Renaulta - zacálovali komplet opravu). Mám kolegu, co vlastní TDI od VW, nic proti , mám "koncernovou" 1.9 Sdi v osobáku, ale u toho LT má jen problémy. Co bych možná ještě doporučil je 2.9 TDI u Sprintera 312 - najeto 650 000, motor táhne jako ďas a rozvody na řetěz - nesmrtelný
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.04.2006 15:48, RE: motor
Honza napsal:
Motor 2.8 DTi je opravdu držák, dával se do Ducata,Boxeru i Mascota. Máme Mascota i Mastera - Mascot najeto 800 000, Master 400 000 a motory jsou absolutně o.k. Jen se jednou u Mastera potkal vinou přervaného rozvoďáku ( chybná montáž kladky u Renaulta - zacálovali komplet opravu). Mám kolegu, co vlastní TDI od VW, nic proti , mám "koncernovou" 1.9 Sdi v osobáku, ale u toho LT má jen problémy. Co bych možná ještě doporučil je 2.9 TDI u Sprintera 312 - najeto 650 000, motor táhne jako ďas a rozv...
jaky TDI u Sprintera? snad CDI ne? DTi se davalo do Boxera? Snad D nebo TD ci HDi ale ne DTi to mas nejaky popleteny
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.04.2006 16:59, RE: motor
krakatit napsal:
jaky TDI u Sprintera? snad CDI ne? DTi se davalo do Boxera? Snad D nebo TD ci HDi ale ne DTi to mas nejaky popleteny
S těmi motory je to opravdu trochu přeházené, stejné motory mají jen vozy Peugeot a Citroen, Fiat má ve stejném kabátu motory své, zrovna tak Renault a Opel (oba ze "stejné" linky) nemají shodné minimálně některé motory (např. 2,2DTI), nevím jak je to s Nissanem opět třetí do trojice R+O+N - továrna se jmenuje myslím SOVAB nebo jak a např. u Opelu máme ve VINu vyražené Renaultovy kosočtverce.

Jinak Renault Master s 2,8 motorem a najetými dnes ca 280tis (koupený v Ds 240 tis.) jede daleko lépe než ten co byl kupován jako ojetina tady s ca 150 tis.na tachometru s úsporou ca 50 tis kč. Pro dodávky do firmy jezdíme od roku 04 už jen ven, protože je tam výběr z docela kvalitních ojetin (jasně jde i o štěstí), tam dostanu auta s veškerou výbavou elektro, klima , abs a pod. za nižší cenu než tady za "socky". Tady se taková auta prodají možná 3-4 za rok jako nová, tam se celkem točí - např půjčovny max. 1rok nebo 35tis.km se zmíněnou výbavou. Co jsme kupovali naposled, měl tam chlapík takových aut ca 25 - pak si určitě vyberete... .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.04.2006 07:47, RE: motor
anonym napsal:
S těmi motory je to opravdu trochu přeházené, stejné motory mají jen vozy Peugeot a Citroen, Fiat má ve stejném kabátu motory své, zrovna tak Renault a Opel (oba ze "stejné" linky) nemají shodné minimálně některé motory (např. 2,2DTI), nevím jak je to s Nissanem opět třetí do trojice R+O+N - továrna se jmenuje myslím SOVAB nebo jak a např. u Opelu máme ve VINu vyražené Renaultovy kosočtverce.

Jinak Renault Master s 2,8 motorem a najetými dnes ca 280tis (koupený v Ds 240 tis.) jede daleko lépe ...
pane Vaculík, tak dost dobře nechápu o čem tady mluvíte(dokonce až tak srdceryvným přirovnáním )...motor popisovaného mastera, že jezdí líp než 2,8 TDi v LT? Master tohoto ročníku měl výkon 114PS, LT 2,8 TDi 130 a Master ho až tak ztrapní ??? troufám si pochybovat o tom že jste vůbec někdy s LT 2,8 jel, to samé i s Masterem, ale možná vám křivdím. Každopádně pochybuju, že by se mi na silnicích zrovna ten "pravý" master vyhýbal, jak říkáte...znám to z praxe a každý kdo o dodávkách aspoň trochu něco ví mi dá za pravdu, že prostě tento typ motoru v masteru na LT 2,8 TDi nestačí...mějte se :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.04.2006 07:53, RE: motor
anonym napsal:
pane Vaculík, tak dost dobře nechápu o čem tady mluvíte(dokonce až tak srdceryvným přirovnáním )...motor popisovaného mastera, že jezdí líp než 2,8 TDi v LT? Master tohoto ročníku měl výkon 114PS, LT 2,8 TDi 130 a Master ho až tak ztrapní ??? troufám si pochybovat o tom že jste vůbec někdy s LT 2,8 jel, to samé i s Masterem, ale možná vám křivdím. Každopádně pochybuju, že by se mi na silnicích zrovna ten "pravý" master vyhýbal, jak říkáte...znám to z praxe a každý kdo o dodávkách aspoň trochu ...
jo a jinak předpokládám pane Vaculík, že jako motoristický novinář víte, že na silnici můžete potkat i LT 2,8 TDI, které má 118 kw (156PS), tak já jen aby jste pak z toho třeba neměl špatnou náladu :o))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.04.2006 10:21, RE: motor
anonym napsal:
S těmi motory je to opravdu trochu přeházené, stejné motory mají jen vozy Peugeot a Citroen, Fiat má ve stejném kabátu motory své, zrovna tak Renault a Opel (oba ze "stejné" linky) nemají shodné minimálně některé motory (např. 2,2DTI), nevím jak je to s Nissanem opět třetí do trojice R+O+N - továrna se jmenuje myslím SOVAB nebo jak a např. u Opelu máme ve VINu vyražené Renaultovy kosočtverce.

Jinak Renault Master s 2,8 motorem a najetými dnes ca 280tis (koupený v Ds 240 tis.) jede daleko lépe ...
Protože vypadá dost aktuálně, že budu muset koupit nějakou dodádávku, četl jsem se zájmem příspěvky. Měl jsem 2 dodávky Jumper, 2,5D a 2,5 TD, obě motoricky docela spolehlivé, ten TD samozřejmě byl znatelně živější, řekněme že dost naložený neměl ve 150 na dálnici zjevnější problémy. Oba to byly provedení Max. Jedno bohužel ukradli, druhé se prodalo. Teď mám Transit, starší typ, 2,5 D. Docela držák, ale už žere olej (najeto 340.000). Teď řeším dilema, do čeho jít...Před Mastrem mě varovalo dost lidí - že odchází převodovky, někdy už cca po 120-150.000 a není to nic levného (nechci lhát ale míň než 80.000,-to nestálo...)
Potřebuji zase max a vyšší střechu, optimálně 6 míst. Máte někdo tip do čeho jít? Taky někdo asi o 2 příspěvky výše zmiňoval, že umí dovézt (či poradit) auto zvenku. Může někdo poradit? když tak sem nebo na mail premkovi@seznam.cz. Děkuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.04.2006 11:50, 160?
Já nevim, tady skoro všichni píšete, jak jezdíte s "naloženýma" dodávkama 160km/h, nevim nevim, ale já když do svého Tranzita s nosností 1,3t naložím 1.2t (tím si představuji naloženou dodávku... ) a svojí, váhově ne slabou osobu, netroufl bych si jet 160km/h, ačkoliv motor na to mám 2.4TDCi . .. a když si ještě představím, že bych na dálnici ve 160 vjel do vyjetých kolejí, připadají mi Vaše výkřiky o rychlé jízdě, jako machorvání malých kluků,. ... nezlobte se na mě. ale z těch rychlostí mi šla hlava kolem a reagovat jsem musel .... . > a to nikdo ještě nenapsal jak moc svoji dodávku "překládá" ... . A pro ty co mi budou psát, že Transit "naložení" nezvládá, leží na zemi, atd. ... tak pro ty bych chtěl napsat, že o nic víc než ostatní "podobné" dodávky,... tím se vlastně dostáváme k tomu, že Master je jiná kategorie... (někdo by řekl větší) a k dohadům s motorem, 2.8HDi, je prý motor původem od Fiatu, rozežraný, atd... ale můj názor to není . ... zdravím dodávkáře....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.04.2006 13:10, RE: motor
anonym napsal:
jo a jinak předpokládám pane Vaculík, že jako motoristický novinář víte, že na silnici můžete potkat i LT 2,8 TDI, které má 118 kw (156PS), tak já jen aby jste pak z toho třeba neměl špatnou náladu :o))
Srovnával jsem s 2,5 TDI o stejném výkonu, ne s brazilským čtyřválcem. Ten jede skvěle, ale jen chvíli, než se změní v hromadu šrotu. Doporučuji 2,9 TDI sprinter (skutečně TDI, je to přímý vstřik rotačním čerpadlem Bosch EDC, CDI byl až 2,7 pětiválec faceliftované verze).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.04.2006 14:27, RE: motor
Přemek napsal:
Protože vypadá dost aktuálně, že budu muset koupit nějakou dodádávku, četl jsem se zájmem příspěvky. Měl jsem 2 dodávky Jumper, 2,5D a 2,5 TD, obě motoricky docela spolehlivé, ten TD samozřejmě byl znatelně živější, řekněme že dost naložený neměl ve 150 na dálnici zjevnější problémy. Oba to byly provedení Max. Jedno bohužel ukradli, druhé se prodalo. Teď mám Transit, starší typ, 2,5 D. Docela držák, ale už žere olej (najeto 340.000). Teď řeším dilema, do čeho jít...Před Mastrem mě varovalo dost...
Za existenci své firmy jsem vlastnil Ford transit,Citroen Jumper,Renault Master,Iveco Daily a Stralis.Od Renaultu bych chtěl velmi důrazně varovat protože,ze všech aut byl velice poruchový.Do 100 000 km jsem měnil dvakrát převodovku !Neustálé byly problémy s brzdami a spojkou,nakonec to dopadlo tak,že jsem vyplatil leasing a auto šlo pryč.Od té doby mám jenom Iveca a jsem naprosto spokojen.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.04.2006 14:44, RE: motor
krakatit napsal:
jaky TDI u Sprintera? snad CDI ne? DTi se davalo do Boxera? Snad D nebo TD ci HDi ale ne DTi to mas nejaky popleteny
nejde o zkratku označující turbodiessel s přímým vstřikem, Dti,Tdi apod. - TDi má patentováno VW,ale každý chápe,comyslím. do Sprintera se dávaly motory TDI 2.9 - pětiválce ( typ MB 312), později do Srintera 313,316 už common raily DCi. Jinak motory 2.8 byly u PSA,Fiatu, Citroenu, Renaultu skoro totožné. Někdo tu tvrdil, jak lítá s dodávkou , půldruhé tuny naloženou po dálnici stabilně 160 km - pak se nedivte, že vám ta auta odchází, když se k nim chováte jak prasata. U nás se s tím jezdí 110-130, spotřeba se motá kolem 10 litrů a auto najezdí hodně kilometrů bez vážnějších oprav
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.04.2006 16:22, RE: 160?
Karlos napsal:
Já nevim, tady skoro všichni píšete, jak jezdíte s "naloženýma" dodávkama 160km/h, nevim nevim, ale já když do svého Tranzita s nosností 1,3t naložím 1.2t (tím si představuji naloženou dodávku... ) a svojí, váhově ne slabou osobu, netroufl bych si jet 160km/h, ačkoliv motor na to mám 2.4TDCi . .. a když si ještě představím, že bych na dálnici ve 160 vjel do vyjetých kolejí, připadají mi Vaše výkřiky o rychlé jízdě, jako machorvání malých kluků,. ... nezlobte se na mě. ale z těch rychlostí mi šl...
Souhlasím s těmi výhradami k rychlosti, většina silných motorů má stejně omezovač (i když jde určitě odpojit). Mě třeba Ducato 2,3 JTD (motor Iveco), nechce přes 150, i když by mohl. Stejně tachometru nelze věřit úplně všechno... Každopádně rozjet naloženou dodávku na 160 jde, jde taky ale o to, jak a o co zastavit. Prostě dodávky jsou stavěny na zátah a výdrž, nikoli rychlost. P.S. : 2,8 HDI je podle mne 2,8 JTD (HPI) od Iveco. A s tím žraním - s maxíkem 2,3 JTD dlouhodobě 9,5 - 10,5 dle sezony. Každopádně konečně nějaká diskuze o dodávkách. Zdar.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.04.2006 18:08, RE: 160?
Pepe napsal:
Souhlasím s těmi výhradami k rychlosti, většina silných motorů má stejně omezovač (i když jde určitě odpojit). Mě třeba Ducato 2,3 JTD (motor Iveco), nechce přes 150, i když by mohl. Stejně tachometru nelze věřit úplně všechno... Každopádně rozjet naloženou dodávku na 160 jde, jde taky ale o to, jak a o co zastavit. Prostě dodávky jsou stavěny na zátah a výdrž, nikoli rychlost. P.S. : 2,8 HDI je podle mne 2,8 JTD (HPI) od Iveco. A s tím žraním - s maxíkem 2,3 JTD dlouhodobě 9,5 - 10,5 dle sezony...
Jsem jedním z těch, co tu psali o jízdě s naloženou dodávkou vyšší rychlostí - konkrétně 150. To ale není rychlost, se kterou bych s ní já nebo zaměstnanci jezdili. To prostě jen člověk skusí na přehledném úseku dálnice jak to jede naložené (cca 1T). Samozřejmě že jakákoliv prudší změna směru jízdy, vyjeté koleje, brždění apod. je "o hubu" a smyslplná rychlost je cca 110-120. Ale myslím že každý kdo má auto (tedy dámy asi vždycky ne...) někdy zkusí co to dá. Na druhou stranu není vyjímkou že jedu v osobáku po dálnici okolo 160 a na kufr se mi najednou tlačí Transit či Sprinter. To se modlím, abych nemusel prudce brzdit...Jinak vidím, že nejsem sám, kdo slyšel o problémech s převodovkou u Renaultu. A ještě jednou se ptám, co by kdo doporučil za velkou dodávku v ceně okolo 200.000,- Děkuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.04.2006 21:52, RE: 160?
Přemek napsal:
Jsem jedním z těch, co tu psali o jízdě s naloženou dodávkou vyšší rychlostí - konkrétně 150. To ale není rychlost, se kterou bych s ní já nebo zaměstnanci jezdili. To prostě jen člověk skusí na přehledném úseku dálnice jak to jede naložené (cca 1T). Samozřejmě že jakákoliv prudší změna směru jízdy, vyjeté koleje, brždění apod. je "o hubu" a smyslplná rychlost je cca 110-120. Ale myslím že každý kdo má auto (tedy dámy asi vždycky ne...) někdy zkusí co to dá. Na druhou stranu není vyjímkou že je...
Všem děkuji za příspěvky a pokusím se na některé z nich, které se opakovaly, reagovat. Master o němž píši, měl skutečně 84 kW/115 k, a je pravdou, že nyní již na nejsilnější verze Mercedesů Sprinter či VW LT nestačí. V roce 1998/9, kdy jsme ho brali, však měl Sprinter 2,9 TDI 90 kW, Ducato 2,8 TD také 90 kW, VW LT 2,8 TDI 92 kW, a Iveco 2,8 TDi 90 kW, takže na dálnici mne nepředjíždělo ani jedno z nich..
K rychlosti - 160 km rychlost je maximum, kterého jsem dosáhl celkem bez problémů na rovné dálnici s autem naloženým cca.1,2 tuny nákladu. Běžná a rozumná cestovní rychlost je někde kolem 130-140, ovšem to mám na mysli italské, rakouské a německé dálnice..V českých pseudodálnicích jsou koleje skutečně limitujícím faktorem.
K trvanlivosti - hodně zmiňujete problémy Masterů s převodovkami. Toto se skutečně týkalo starší generace Masterů kde se u všech třech, které jsme měli, někde kolem 150-180 tkm měnila převodovka. Kromě toho se na těchto starých Masterech vysypalo téměř vše, a to několikrát. Oproti tomu generace od roku 1998, o které jsem recenzi psal, znamenala kvalitativní veleskok vpřed. Máme dva, u obou najeto přes 300 tkm, s původními převodovkami. Do 200 tkm oba jezdily jen na oleje, a teprve pak se začaly objevovat drobné závady - svíčky, lanka atd..Já jsem odpůrce "žabožroutů", ale musím přiznat, že jejich trvanlivost v porovnání s dva roky starým Ivecem Daily, které také máme, mne překvapila. Iveco po roce začalo hnít, po 40 tkm jsme měnili jakési čepy v přední nápravě, a více dalších závad. Jízdní vlastnosti Iveca Daily jsou tragické co se stability týče, a v zimě je prázdné naprosto vražedné. V 80 km rychlosti v Alpách na mírně zasněžené dálnici a dobrých zimních pneu kolega pouze sundal nohu z plynu a málem jsme se zabili..Zadek začal okamžitě lítat ze strany na stranu a předjíždět předek, a měli jsme kliku, že jsme to srovnali..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 23.04.2006 23:03, RE: motor
anonym napsal:
nejde o zkratku označující turbodiessel s přímým vstřikem, Dti,Tdi apod. - TDi má patentováno VW,ale každý chápe,comyslím. do Sprintera se dávaly motory TDI 2.9 - pětiválce ( typ MB 312), později do Srintera 313,316 už common raily DCi. Jinak motory 2.8 byly u PSA,Fiatu, Citroenu, Renaultu skoro totožné. Někdo tu tvrdil, jak lítá s dodávkou , půldruhé tuny naloženou po dálnici stabilně 160 km - pak se nedivte, že vám ta auta odchází, když se k nim chováte jak prasata. U nás se s tím jezdí 11...
ctu tady ty vsechny prispevky a nestacim kroutit hlavou. 2,8 dti je jeden z nejlepsich motoru, co se kdy do dodavek montovaly. 2,8 tdi od VW je to nejhorsi, co vas muže potkat ( o trochu lepsi je 2,5 tdi). Sprinter mel 2,9 tdi a je nesmrtelny, stejne jako pozdejsi 2,2 cdi (ctyrvalec) a 2,7cdi (petivalec). Co se mastera tyce, tak problemy jsou jenom s prevodovkou. Kdo ovsem jednou za rok investuje cca 6000 kc do hlavniho loziska, tak je vysmatej ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 27.04.2006 16:43, t.bug
t.bug napsal:
ctu tady ty vsechny prispevky a nestacim kroutit hlavou. 2,8 dti je jeden z nejlepsich motoru, co se kdy do dodavek montovaly. 2,8 tdi od VW je to nejhorsi, co vas muže potkat ( o trochu lepsi je 2,5 tdi). Sprinter mel 2,9 tdi a je nesmrtelny, stejne jako pozdejsi 2,2 cdi (ctyrvalec) a 2,7cdi (petivalec). Co se mastera tyce, tak problemy jsou jenom s prevodovkou. Kdo ovsem jednou za rok investuje cca 6000 kc do hlavniho loziska, tak je vysmatej ))
Tento pán mluví pravdu. To není pindal, ten tomu i rozumí. Bez ironie. Ten, co tu chválil 2,8 TDI od VW už nepíše, anžto je zaneprázdněn běháním po vrakovištích a hledáním ještě dočasně nezadřeného motoru.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.