0
zpět
 

diskuze k tématu: Renault Laguna - co je příčinou kouřivosti motorů?

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.10.2009 12:10, ..
Mě to laguna dělá taky, výkon motoru je pořád stejný, spotřeba normální a olej taky pořád na stejné hodnotě. Ještě možnost nechat vyčistit ERG ventil, je to asi nejlevnější varianta.. Jinak čerpadlo a trysky, to už je za pořádnej peníz
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.10.2009 18:06, Tak tak
Po čase to dělá každý dieselagregát, člověk pak musí mít na semaforech rychlé reakce z tlačítkem přepínání vnitřní/vnější ventilace. Padne zelená, motor zachrochtá a zaprdelí se tomu objeví mrak smradlavého někdy i dost černého kouře. Ale tak je to levnější, že :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.10.2009 20:35, Vím to přesně
Vím naprosto přesně, co to způsobuje.
Je to zvolený druh paliva.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.10.2009 21:24, RE: Vím to přesně
David V napsal:
Vím naprosto přesně, co to způsobuje.
Je to zvolený druh paliva.
že by to bylo palivem?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.10.2009 09:49, ?????
Co je to "mikromilimetr" ??
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.10.2009 11:02, častá závada
Novodobé kouřící Renaulty, Fordy i Citroeny atd. potkávám poměrně často, a kouří i přes to že by už měly být vybaveny filtry pevných částí. proto mě napadá jestli to není ucpaným nebo poškozeným filtrem pevných částí... Pokud ne, tak to vypadá na vstřikovače, čerpadlo nebo obojí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.10.2009 11:46, vím čím to je
je to prostě renault....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.10.2012 21:11, RE: ..
lagu napsal:
Mě to laguna dělá taky, výkon motoru je pořád stejný, spotřeba normální a olej taky pořád na stejné hodnotě. Ještě možnost nechat vyčistit ERG ventil, je to asi nejlevnější varianta.. Jinak čerpadlo a trysky, to už je za pořádnej peníz
Dle mého názoru je to způsobeno EGR ventilem. Kamarádi na fóru mi poradili, abych ho buď odpojil nebo pootočil (tím řídící jednotka nepozná odpojení EGRu). Kouřivost nemám téměř žádnou, spotřeba je nižší a lehký pokles výkonu je pryč
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.