0
zpět
 

diskuze k tématu: Pumpám klesá prodej. A bude hůř

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.10.2009 12:35, 2Kč/l
... tak to je zlatý důl, mít 2kč za litr přeprodaného paliva.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.10.2009 12:45, RE: 2Kč/l
Riccardo napsal:
... tak to je zlatý důl, mít 2kč za litr přeprodaného paliva.
Začínám na některé ty nářky být alergický. Co je mi po tom, že se rafinérkám snižuje zisk. Pokud se snižuje zisk, tak se to tady nemá vůbec objevit. Až budou muset palivo dotovat, tak se můžem bavit. A ještě nám předkládají poklesy v jednotkách procent. Co to kua je?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.10.2009 13:17, podíl nafty vs benzín?
nějak nerozumím tomu,že za 9 let se zvýšil podíl nafťáků na 30%. Když vyjdu ven,mám pocit,že to je naopak. Nebo ty htpéčka apod. ten podíl fakt udržují takhle vysoko ve prospěch benzínu?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.10.2009 13:54, RE: podíl nafty vs benzín?
Tomi napsal:
nějak nerozumím tomu,že za 9 let se zvýšil podíl nafťáků na 30%. Když vyjdu ven,mám pocit,že to je naopak. Nebo ty htpéčka apod. ten podíl fakt udržují takhle vysoko ve prospěch benzínu?
To já tedy ne. Ten otravnej štiplavej karcinogenní kyselej puch mě provází ve městě na každým kroku, čili těm 30-ti % věřím. Hlavně, že se jezdí lacino. Hezky to tuhle někdo přirovnal k pálení pet lahví. No co, je to levný a víc mě nezajímá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.10.2009 15:12, RE: podíl nafty vs benzín?
David V napsal:
To já tedy ne. Ten otravnej štiplavej karcinogenní kyselej puch mě provází ve městě na každým kroku, čili těm 30-ti % věřím. Hlavně, že se jezdí lacino. Hezky to tuhle někdo přirovnal k pálení pet lahví. No co, je to levný a víc mě nezajímá.
asi jsem to špatně formuloval. Právě,že mám taky pocit,že na každým kroku slyším zvuk dieselu, připadám si jako jediný člověk v okolí co má ještě benzín (nadsázka).
Proto mě překvapuje,že nafta vs benzín je pouze 30/70%. Já bych tipoval opak.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.10.2009 16:38, RE: podíl nafty vs benzín?
Tomi napsal:
asi jsem to špatně formuloval. Právě,že mám taky pocit,že na každým kroku slyším zvuk dieselu, připadám si jako jediný člověk v okolí co má ještě benzín (nadsázka).
Proto mě překvapuje,že nafta vs benzín je pouze 30/70%. Já bych tipoval opak.
Je to tak!
Každý má tédéíčko,jen já mám atmosférický benzín....a další auto bude zase benzín.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.10.2009 00:11, RE: 2Kč/l
David V napsal:
Začínám na některé ty nářky být alergický. Co je mi po tom, že se rafinérkám snižuje zisk. Pokud se snižuje zisk, tak se to tady nemá vůbec objevit. Až budou muset palivo dotovat, tak se můžem bavit. A ještě nám předkládají poklesy v jednotkách procent. Co to kua je?
Viděl někdo někdy z Vás zavřenou a zkrachovalou benzinku (mimo zrušených cest)? Já nikdy, spíš jsem viděl, jak rostou jak houby po dešti. No a mít při hospodářské krizi snížení tržeb o tři až (nedejbože) čtyři procenta, to je fakt na provaz.... Jé, jak já bych tady tak nechtěl kdekoli benzinku... No skoro tak, jako bych nechtěl mít kdekoli v CZ autosalon škodovky, to je taky strašně prodělečný, především servis hodně prodělává, je to tak spolehlivý, že ty auta se musí prodávat za vyšší ceny, aby se ty autosalony uživily...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.10.2009 00:20, RE: podíl nafty vs benzín?
Tomi napsal:
asi jsem to špatně formuloval. Právě,že mám taky pocit,že na každým kroku slyším zvuk dieselu, připadám si jako jediný člověk v okolí co má ještě benzín (nadsázka).
Proto mě překvapuje,že nafta vs benzín je pouze 30/70%. Já bych tipoval opak.
No, já jsem přecitlivělý i na HTP (to je věc, kterou s kolegou poznáme přes 2x4 eurookna) ale takový dýzl moderního auta, to je panečku jiný stroj, ten zakryje v koloně dvacet Hátépéček a stopadesát jiných civilisovanějších zážehových víceválců.
P.S: byl jsem teď (3.10.2009) na motortechně v brně, kde byl stánek se stabilními motory (diesely i parní motory). Takový stabilák fdechtu z přelomu století o obsahu 10-15 litrů a výkonu 20 koní prakticky nebyl vůbec slyšet a hlavně, nebyl absolutně ničím cítit!!!! A já naiva jsem si vždycky myslel, že se vždycky všechno ubírá směrem ke zlepšení
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.10.2009 10:00, RE: podíl nafty vs benzín?
David V napsal:
To já tedy ne. Ten otravnej štiplavej karcinogenní kyselej puch mě provází ve městě na každým kroku, čili těm 30-ti % věřím. Hlavně, že se jezdí lacino. Hezky to tuhle někdo přirovnal k pálení pet lahví. No co, je to levný a víc mě nezajímá.
Davide V., zdravím Vás. Hele...Ano, ano... je to levný a to mne zajímá, ale zajímá mne i to "víc". Lidi, co jezdí v benzínu ještě nejsou automaticky ekologicky smýšlejícími lidmi ..už se to tu zase rozjíždí ve smyslu benzín (nadlidi, ekologové, Ti osvícení a uvědomělí) a nafta (hlupáci, šetřílci, socky...)...Znám zrovinka chlápka, co má benzíňák a v kamnech topí odřezkami lamina (dostává to zadarmo z truhlárny)...děs běs !!!, sajrajt (zářivky, autobaterie, zbytky barev...) vozí do příkopů u lesa a odpad má svedený do potůčku...a nikdo s ním nedokáže zatočit. Hlavně, že má benzíňák a patří tím pádem k partě správnej chlapů...že ? Fakt by to chtělo trochu soudnosti...děkuji. Dejme tomu, že nafťáci situaci ve městech nezlepšují, ale určitě ji prvotně nezapříčiňují (alespoň osobní auta určitě ne). Ještě by mohl přijít p. Superbek, ať jste tu komplet a hurááá na diesly...ach jo. Jinak přeji hezký den a ať těch zlořádných dieslů potkáváte co nejméně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.10.2009 10:58, RE: podíl nafty vs benzín?
Joska napsal:
Davide V., zdravím Vás. Hele...Ano, ano... je to levný a to mne zajímá, ale zajímá mne i to "víc". Lidi, co jezdí v benzínu ještě nejsou automaticky ekologicky smýšlejícími lidmi ..už se to tu zase rozjíždí ve smyslu benzín (nadlidi, ekologové, Ti osvícení a uvědomělí) a nafta (hlupáci, šetřílci, socky...)...Znám zrovinka chlápka, co má benzíňák a v kamnech topí odřezkami lamina (dostává to zadarmo z truhlárny)...děs běs !!!, sajrajt (zářivky, autobaterie, zbytky barev...) vozí do příkopů u les...
Rozdíl mezi benzínem a naftou je asi jako být zastřelen stříbrnou nebo olověnou kulkou. S tím se dá souhlasit, ale mě spíš jde o jinou věc. Obecně nemám rád slovo socka a majitele naftových aut bych takto asi nenazýval, nicméně hlavní důvod pořízení naftového motoru je úspora na palivu (při spolehlivém agregátu i na provozních nákladech) a nesmírně mi vadí, když mě chce někdo přesvědčit, že ne. Vadí mi pak legislativní zvýhodnění samotného paliva, jakož i liberálnější emisní limity pro naftová OSOBNÍ auta. Vadí mi nesoulad mezi posledními tlaky na ekologizaci všeho možného, které jsou v rozporu s výše uvedeným. A když si pak přečtu hořekování rafinerek, že prodali málo benzínu a nafty a srovnám to s tlakem na snižování spotřeby a eliminování starých "žravých" vozidel, tak mi to nejde dohromady s ohledem na zdravý rozum.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.10.2009 11:54, RE: podíl nafty vs benzín?
David V napsal:
Rozdíl mezi benzínem a naftou je asi jako být zastřelen stříbrnou nebo olověnou kulkou. S tím se dá souhlasit, ale mě spíš jde o jinou věc. Obecně nemám rád slovo socka a majitele naftových aut bych takto asi nenazýval, nicméně hlavní důvod pořízení naftového motoru je úspora na palivu (při spolehlivém agregátu i na provozních nákladech) a nesmírně mi vadí, když mě chce někdo přesvědčit, že ne. Vadí mi pak legislativní zvýhodnění samotného paliva, jakož i liberálnější emisní limity pro naftová O...
S tím, co jste napsal, souhlasím. Obchodníky a politiky (je to úzce provázáno) ekologie nezajímá (a nikdy zajímat nebude) a proto je stav věcí takový, jaký je. Mnohá opatření jsou jen rádobyekologická a tento stát když už, tak umí jen represivní nikoli pozitivní motivaci. Podívejme se jen např. na snížení platů politiků ( k smíchu) vs. snižování mateřské a důchodů (k pláči), jestli tak, jako umí vládnout s financemi, umí zacházet i s ekologickými opatřeními, tak pak nás všechny ochraňuj bůh...
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.