0
zpět
 

diskuze k tématu: vyplatí se Porsche Panamera benzín 3,6L cca 7let staré?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, vše o spotřebě, dovoz vozidel, automobilky, německá vozidla, italská vozidla
joem
počet příspěvků7
datum registrace15.11.2017
Středa 15.11.2017 15:55, vyplatí se Porsche Panamera benzín 3,6L cca 7let staré?
Přemýšlím co dál koupit za cca 1mil. a manželce se líbí, tak jestli jsou poruchové, nebo se kvůli údržbě nevyplatí?
Jako druhé v úvahu je Maserati GranTurismo a tak o tom nic nevím, ohledem údržby...

Pokud by měl někdo zkušenosti, nebo vyzná se v tom, tak rád se nechám poučit.

Děkuji.
reagovat
azerty
počet příspěvků63
datum registrace23.06.2016
Středa 15.11.2017 16:35, spolehlivost
Dle referenci z "treti ruky" ani jedno neni spolehlive. Za tyhle penize se da koupit 2 roky stare BMW 5 se zarukou, pokud ovsem teda manzelka nutne nevyzaduje limuzinu...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 16.11.2017 03:12, Maserati Panamera vyplatí se?
Kolik manželka najezdí? Nemáte děti? Nakládat je do GT bude zážitek. Auto si vezme tak 17 na sto a servisní prohlídky budou v autorizovaném servisu krvavě zaplacené... Panamera se základním benzinem bez vzduchového podvozku bude rozumnější volba. Dřív jsem po takových autech pokukoval, ale dneska za tytéž peníze radši koupím nové nebo zánovní auto - přece jen dát mega za pětileté auto se 150 tkm v těle se mi ekluje... a v okamžiku kdy je na trhu nový model, všechna aura “přepychu a luxusu” vyprchá...
Co šestka bavorák? Únosné náklady a nádherné auto. A pojede lip než oba dva zmiňované. Navic Maserati je jen RWD a nerad bych paní podceňoval, ale...
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1247
datum registrace08.09.2009
Čtvrtek 16.11.2017 05:21, RE: Maserati Panamera vyplatí se?
Reno napsal:
Kolik manželka najezdí? Nemáte děti? Nakládat je do GT bude zážitek. Auto si vezme tak 17 na sto a servisní prohlídky budou v autorizovaném servisu krvavě zaplacené... Panamera se základním benzinem bez vzduchového podvozku bude rozumnější volba. Dřív jsem po takových autech pokukoval, ale dneska za tytéž peníze radši koupím nové nebo zánovní auto - přece jen dát mega za pětileté auto se 150 tkm v těle se mi ekluje... a v okamžiku kdy je na trhu nový model, všechna aura “přepychu a luxusu” vyprchá... Co šestka bavorák? Únosné náklady a nádherné auto. A pojede lip než oba dva zmiňované. Navic Maserati je jen RWD a nerad bych paní podceňoval, ale...


Tvrdit o X6,. že je nádherné auto a navíc ho postavit vedle Maserati GT může snad jen úchyl...X6 ej snad nejhnusnější výtvor, co kdy BMW pustilo do světa a všechny jemu podobné (včetně MB ).

Dále nechápu, proč by blbá 3,6 v Pnamaeře měla brát 17/100. O tom, že paní nebude zřejmě závodník, se dá hovořit celkem s jistotou a pak bude jezdit kolem 10 litrů. Potvrzeno z podobného objemu navíc s pohonem 4x4.

Má li tazatel koule a chce servisovat přestrojené Ferrari, paj je naopak Maserati jedinou volbou, protože to jediné zde dosud jmenované má nedostižnou imidž a noblesu. Nějaký BMW... Pche!!!
reagovat
spongebob
počet příspěvků11
datum registrace20.03.2017
Čtvrtek 16.11.2017 05:28, 6?
Můžeš nám říct, kdo tady mluvil o x6? Ty takový odborním a neznáš obyčejnou šestku .
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1247
datum registrace08.09.2009
Čtvrtek 16.11.2017 07:01, RE: 6?
spongebob napsal:
Můžeš nám říct, kdo tady mluvil o x6? Ty takový odborním a neznáš obyčejnou šestku .


Odborníci tu jsou jiní a já jak vidím BMW tak vidím rudě, natož v noci. ANi BMW 6 ovšem nemá ty koule co Maserati.
reagovat
joem
počet příspěvků7
datum registrace15.11.2017
Čtvrtek 16.11.2017 07:50, děkuji všem co se zapojili
manželka má teď Jaguára a skutečně jezdí málo, ale zajímalo mě koupě hlavně ohledem poruchovosti. Moc článků o tom není, tak ještě uvidíme. Pokud by chtěl někdo v budoucnu něco napsat, budu rád.
Díky.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 16.11.2017 11:22, Zavřete toho imbecila do klece:)
Znám osobně dva majitele Granturisma. Jeden z nich měnil motor po najetých 1500 km od novoty. 4,2 žere ještě víc než pozdější 4,7. Celkově jsou tyhle auta pro velmi bohaté lidi. I člověka co má na ojetinu milion znechuti nechat v servisu 200 tisíc...
Panamera bez vzduchu a s 3,6kou bude rozumnější voba. I když ten druhy známý s Panamerou Turbo S byl v servisu 20x za dva roky a 3x ho vezli na odtahovce...
Šestka bude dvouletá a na servisu nebudeš platit nic víc než olej a destičky...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 16.11.2017 11:44, Šestka nemá koule co Maserati
Ano Granturismo je bezesporu krásné auto. Ale servisní interval odhaduju na 7000 km a výměnu v Maserati Wien na 2000 €. Spotřební materiál bude trojnásobně drahý. A jak říkám - mít takové auto z roku 2008 přináší podobný společenský status jako piáno na Cejlu v Brně...
reagovat
joem
počet příspěvků7
datum registrace15.11.2017
Čtvrtek 16.11.2017 11:46, BMW
BMW se ji líbí pouze i8 a to je mimo cenovou relaci.

Díky za info ohledem poruchovosti.

200tis jednou za čas by možná nevadilo, ale pokud by mělo častou poruchovost, tak to by bylo o ničem.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 16.11.2017 11:54, Ghzg zhuuuuu tzzujj
Co píšu se týká Mase. Panamera bez vzduchu a se základním blbuvzdorným benzinem cajk.
reagovat
azerty
počet příspěvků63
datum registrace23.06.2016
Čtvrtek 16.11.2017 13:06, maserati
Znam nekoho, kdo se vypravil s partou do Rumonska v McLarenu, Lamborghini, BMW a Maserati. Maserati do cile nedojelo...

Fotky jsou tady:

http://www.luxurynews.cz/roadtrip-gang-a-freshjam-na-transfagarasan/
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 16.11.2017 15:02, RE: re
Humusus napsal:
a Focus 1.6 by jí nestačil? Boban kdyžtak poradí co a jak


za mně ať si každý koupí co se mu líbí a palec nahoru
za to že nechce žádné poblbé SUV ale vybírá si stylová vozidla...
na druhou stranu, nevím jestli bych svoji drahou posadil do 400 hp zadohrabu:)
Panamera AWD bude asi bezpečnější...
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1247
datum registrace08.09.2009
Čtvrtek 16.11.2017 17:16, RE: Šestka nemá koule co Maserati
Reno napsal:
Ano Granturismo je bezesporu krásné auto. Ale servisní interval odhaduju na 7000 km a výměnu v Maserati Wien na 2000 €. Spotřební materiál bude trojnásobně drahý. A jak říkám - mít takové auto z roku 2008 přináší podobný společenský status jako piáno na Cejlu v Brně...


Lidi, co řešej status, se neptaj tady, ale ve svých klubech, kde se prokáží jen členskou kartou, aby se odlišili od plebsu... To ti zase řikám já.
A jinak můj celkovej dojem je, že si tu někdo dělá krásnou prdel. Miliony tu,.lítaj jako ptáci ve větru a je to tu samej VIPák. osobně si myslím, že to je trochu jinka, el budiž...

K tomu Maserati: já znám osobně jednoho manažera z jisté českobudejovické firmy, co vyrábí tužky. A světe div se, ten Maserati měl. A za dobu, co ji měl, řešl oleje, filtry a brzdy. Takže tuctový servis na VIP auto. Jinak ať si každej řiká kdo chce co chce, ale za B?MW se dnes neotočí NIKOD, ani za i8 a bůhví čím. (Já s tedy otočím za hezkou e39 s V8), ale Maserati nenechá v klidu v našich zemích zřejmě nikoho. Tak to holt je.To je vysoce provolegovaná značka na to, aby ji měl každej hňup, jako má dnes kdekdo BMW. Můj názor nikomu nevnucuji. Každému, co jeho jest.

Ještě takovou drobnou: znám dále jednoho manažera z jistých severomoravských papíren, co si hrál na status. A dodnes z basy nevylz´a asi ještě dlouho nevyleze. ten honil staztus taky autem, ale byl to kriminálník a póvl. Ale statzus v jistých klubech-tedy zejména nočních a zejména tam, kde se shcázela jistá sebranka-měl. To zase jó.

A poslední: dále v naší malé vesničce střediskové bydlí jistý primář jistého oboru z naší uprděné nemocnice. Na status si nehraje, chodí do lesa v gumákách a jezdí v letošním AMG na zakázku postaveném. Nestálo moc, asi 4,5 milionu.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1247
datum registrace08.09.2009
Čtvrtek 16.11.2017 17:19, RE: re
Reno napsal:
Humusus napsal:
a Focus 1.6 by jí nestačil? Boban kdyžtak poradí co a jak
za mně ať si každý koupí co se mu líbí a palec nahoru za to že nechce žádné poblbé SUV ale vybírá si stylová vozidla...na druhou stranu, nevím jestli bych svoji drahou posadil do 400 hp zadohrabu:)Panamera AWD bude asi bezpečnější...


Vidíš, a moja jezdí s RWD (sice jen asi 340HP) v zimě zcela běžně
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 16.11.2017 17:33, RE: Šestka nemá koule co Maserati
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Ano Granturismo je bezesporu krásné auto. Ale servisní interval odhaduju na 7000 km a výměnu v Maserati Wien na 2000 €. Spotřební materiál bude trojnásobně drahý. A jak říkám - mít takové auto z roku 2008 přináší podobný společenský status jako piáno na Cejlu v Brně...
Lidi, co řešej status, se neptaj tady, ale ve svých klubech, kde se prokáží jen členskou kartou, aby se odlišili od plebsu... To ti zase řikám já.A jinak můj celkovej dojem je, že si tu někdo dělá krásnou prdel. Miliony tu,.lítaj jako ptáci ve větru a je to tu samej VIPák. osobně si myslím, že to je trochu jinka, el budiž...K tomu Maserati: já znám osobně jednoho manažera z jisté českobudejovické firmy, co vyrábí tužky. A světe div se, ten Maserati měl. A za dobu, co ji měl, řešl oleje, filtry a brzdy. Takže tuctový servis na VIP auto. Jinak ať si každej řiká kdo chce co chce, ale za B?MW se dnes neotočí NIKOD, ani za i8 a bůhví čím. (Já s tedy otočím za hezkou e39 s V8), ale Maserati nenechá v klidu v našich zemích zřejmě nikoho. Tak to holt je.To je vysoce provolegovaná značka na to, aby ji měl každej hňup, jako má dnes kdekdo BMW. Můj názor nikomu nevnucuji. Každému, co jeho jest.Ještě takovou drobnou: znám dále jednoho manažera z jistých severomoravských papíren, co si hrál na status. A dodnes z basy nevylz´a asi ještě dlouho nevyleze. ten honil staztus taky autem, ale byl to kriminálník a póvl. Ale statzus v jistých klubech-tedy zejména nočních a zejména tam, kde se shcázela jistá sebranka-měl. To zase jó.A poslední: dále v naší malé vesničce střediskové bydlí jistý primář jistého oboru z naší uprděné nemocnice. Na status si nehraje, chodí do lesa v gumákách a jezdí v letošním AMG na zakázku postaveném. Nestálo moc, asi 4,5 milionu.


Maserati Quatroporte předchozí generace se prodává za 400 tisíc. Na status si hraje každý, kdo kupuje ojeté "luxusní" káry. Chvilku mi to trvalo, než jsem to pochopil, ale než abych si koupil pětiletou luxusní limuzínu, radši budu mít novou nebo zánovní jedničku BMW... případně jiné auto, na které mám. Nic proti tomu nemám, ale přijde mi to hraní si na něco...
A žádné na zakázku postavené AMG není, možná nakonfigurované. Tak si každý druhý nechá "na zakázku stavět auto" - když zaškrkává v konfiguraci tažné zařízení nebo mlhovky

reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 16.11.2017 17:34, RE: re
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Humusus napsal:
a Focus 1.6 by jí nestačil? Boban kdyžtak poradí co a jak
za mně ať si každý koupí co se mu líbí a palec nahoru za to že nechce žádné poblbé SUV ale vybírá si stylová vozidla...na druhou stranu, nevím jestli bych svoji drahou posadil do 400 hp zadohrabu:)Panamera AWD bude asi bezpečnější...
Vidíš, a moja jezdí s RWD (sice jen asi 340HP) v zimě zcela běžně


tak by tě měla naučit řídit, abys dokázal jezdit jinak než se čtyřkolkou

reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Čtvrtek 16.11.2017 23:40, RE: Šestka nemá koule co Maserati
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Ano Granturismo je bezesporu krásné auto. Ale servisní interval odhaduju na 7000 km a výměnu v Maserati Wien na 2000 €. Spotřební materiál bude trojnásobně drahý. A jak říkám - mít takové auto z roku 2008 přináší podobný společenský status jako piáno na Cejlu v Brně...
Lidi, co řešej status, se neptaj tady, ale ve svých klubech, kde se prokáží jen členskou kartou, aby se odlišili od plebsu... To ti zase řikám já.A jinak můj celkovej dojem je, že si tu někdo dělá krásnou prdel. Miliony tu,.lítaj jako ptáci ve větru a je to tu samej VIPák. osobně si myslím, že to je trochu jinka, el budiž...K tomu Maserati: já znám osobně jednoho manažera z jisté českobudejovické firmy, co vyrábí tužky. A světe div se, ten Maserati měl. A za dobu, co ji měl, řešl oleje, filtry a brzdy. Takže tuctový servis na VIP auto. Jinak ať si každej řiká kdo chce co chce, ale za B?MW se dnes neotočí NIKOD, ani za i8 a bůhví čím. (Já s tedy otočím za hezkou e39 s V8), ale Maserati nenechá v klidu v našich zemích zřejmě nikoho. Tak to holt je.To je vysoce provolegovaná značka na to, aby ji měl každej hňup, jako má dnes kdekdo BMW. Můj názor nikomu nevnucuji. Každému, co jeho jest.Ještě takovou drobnou: znám dále jednoho manažera z jistých severomoravských papíren, co si hrál na status. A dodnes z basy nevylz´a asi ještě dlouho nevyleze. ten honil staztus taky autem, ale byl to kriminálník a póvl. Ale statzus v jistých klubech-tedy zejména nočních a zejména tam, kde se shcázela jistá sebranka-měl. To zase jó.A poslední: dále v naší malé vesničce střediskové bydlí jistý primář jistého oboru z naší uprděné nemocnice. Na status si nehraje, chodí do lesa v gumákách a jezdí v letošním AMG na zakázku postaveném. Nestálo moc, asi 4,5 milionu.


Primář z "uprděné nemocnice" (jak sám píšeš) si koupil AMG za 4,5M, ale na status si nehraje, protože chodí do lesa v gumákách Skoro se zdráhám tomu uvěřit, ale i tak pobavilo
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1247
datum registrace08.09.2009
Pátek 17.11.2017 07:57, RE: Šestka nemá koule co Maserati
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Ano Granturismo je bezesporu krásné auto. Ale servisní interval odhaduju na 7000 km a výměnu v Maserati Wien na 2000 €. Spotřební materiál bude trojnásobně drahý. A jak říkám - mít takové auto z roku 2008 přináší podobný společenský status jako piáno na Cejlu v Brně...
Lidi, co řešej status, se neptaj tady, ale ve svých klubech, kde se prokáží jen členskou kartou, aby se odlišili od plebsu... To ti zase řikám já.A jinak můj celkovej dojem je, že si tu někdo dělá krásnou prdel. Miliony tu,.lítaj jako ptáci ve větru a je to tu samej VIPák. osobně si myslím, že to je trochu jinka, el budiž...K tomu Maserati: já znám osobně jednoho manažera z jisté českobudejovické firmy, co vyrábí tužky. A světe div se, ten Maserati měl. A za dobu, co ji měl, řešl oleje, filtry a brzdy. Takže tuctový servis na VIP auto. Jinak ať si každej řiká kdo chce co chce, ale za B?MW se dnes neotočí NIKOD, ani za i8 a bůhví čím. (Já s tedy otočím za hezkou e39 s V8), ale Maserati nenechá v klidu v našich zemích zřejmě nikoho. Tak to holt je.To je vysoce provolegovaná značka na to, aby ji měl každej hňup, jako má dnes kdekdo BMW. Můj názor nikomu nevnucuji. Každému, co jeho jest.Ještě takovou drobnou: znám dále jednoho manažera z jistých severomoravských papíren, co si hrál na status. A dodnes z basy nevylz´a asi ještě dlouho nevyleze. ten honil staztus taky autem, ale byl to kriminálník a póvl. Ale statzus v jistých klubech-tedy zejména nočních a zejména tam, kde se shcázela jistá sebranka-měl. To zase jó.A poslední: dále v naší malé vesničce střediskové bydlí jistý primář jistého oboru z naší uprděné nemocnice. Na status si nehraje, chodí do lesa v gumákách a jezdí v letošním AMG na zakázku postaveném. Nestálo moc, asi 4,5 milionu.
Maserati Quatroporte předchozí generace se prodává za 400 tisíc. Na status si hraje každý, kdo kupuje ojeté "luxusní" káry. Chvilku mi to trvalo, než jsem to pochopil, ale než abych si koupil pětiletou luxusní limuzínu, radši budu mít novou nebo zánovní jedničku BMW... případně jiné auto, na které mám. Nic proti tomu nemám, ale přijde mi to hraní si na něco...A žádné na zakázku postavené AMG není, možná nakonfigurované. Tak si každý druhý nechá "na zakázku stavět auto" - když zaškrkává v konfiguraci tažné zařízení nebo mlhovky


ANo - NAKONFIGUROVANÉ. ČILI POSKLÁDANÉ. nevyjádřil jsme se přesně.

reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1247
datum registrace08.09.2009
Pátek 17.11.2017 07:58, RE: Šestka nemá koule co Maserati
Petr S napsal:
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Ano Granturismo je bezesporu krásné auto. Ale servisní interval odhaduju na 7000 km a výměnu v Maserati Wien na 2000 €. Spotřební materiál bude trojnásobně drahý. A jak říkám - mít takové auto z roku 2008 přináší podobný společenský status jako piáno na Cejlu v Brně...
Lidi, co řešej status, se neptaj tady, ale ve svých klubech, kde se prokáží jen členskou kartou, aby se odlišili od plebsu... To ti zase řikám já.A jinak můj celkovej dojem je, že si tu někdo dělá krásnou prdel. Miliony tu,.lítaj jako ptáci ve větru a je to tu samej VIPák. osobně si myslím, že to je trochu jinka, el budiž...K tomu Maserati: já znám osobně jednoho manažera z jisté českobudejovické firmy, co vyrábí tužky. A světe div se, ten Maserati měl. A za dobu, co ji měl, řešl oleje, filtry a brzdy. Takže tuctový servis na VIP auto. Jinak ať si každej řiká kdo chce co chce, ale za B?MW se dnes neotočí NIKOD, ani za i8 a bůhví čím. (Já s tedy otočím za hezkou e39 s V8), ale Maserati nenechá v klidu v našich zemích zřejmě nikoho. Tak to holt je.To je vysoce provolegovaná značka na to, aby ji měl každej hňup, jako má dnes kdekdo BMW. Můj názor nikomu nevnucuji. Každému, co jeho jest.Ještě takovou drobnou: znám dále jednoho manažera z jistých severomoravských papíren, co si hrál na status. A dodnes z basy nevylz´a asi ještě dlouho nevyleze. ten honil staztus taky autem, ale byl to kriminálník a póvl. Ale statzus v jistých klubech-tedy zejména nočních a zejména tam, kde se shcázela jistá sebranka-měl. To zase jó.A poslední: dále v naší malé vesničce střediskové bydlí jistý primář jistého oboru z naší uprděné nemocnice. Na status si nehraje, chodí do lesa v gumákách a jezdí v letošním AMG na zakázku postaveném. Nestálo moc, asi 4,5 milionu.
Primář z "uprděné nemocnice" (jak sám píšeš) si koupil AMG za 4,5M, ale na status si nehraje, protože chodí do lesa v gumákách Skoro se zdráhám tomu uvěřit, ale i tak pobavilo


Přijeď - rád tě s ním seznámím a můžete si o autech dobře povykládat. Bojím se, že bys fakt nevěřil.
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.