Zafira nebo 5008 za 300 tisíc korun?
 
 
 
 
 
 

Zafira nebo 5008 za 300 tisíc korun?

již zítra na TipCars.com

S jakým motorem koupit Renault Clio II?




nejčtenější články
1. Jaký vybrat diesel pro Škodu Octavii III?
2. Toyota Previa - nejspolehlivější rodinná ojetina do 200 tis. Kč?
3. S jakým benzínem koupit Giuliettu?
 
autor
 
 
příspěvek dle datumu vložení
 
 
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 148
28.08.2017 08:46, 5008
Nevím jak je na tom Zafira, ale my právě do rodiny pořídili 5008. Máme ji jen pár dní, takže spíše sdělím jen první dojmy, protože jsem se rozhodoval mezi C4 picasso a 5008. Picasso je určitě uvnitř prostornější, působí vzdušněji, ale podvozek je velmi houpavý, až řekly bych trošku nejistý, naklání se až moc a to i na rodinné poměry. Potom co jsem projel 5008 tak jsem byl nadšen jak Peugeot udělal podvozek. Řídí se to skoro stejně jako osobák. Vybrali jsme motor 1,6HDI 82kw (už by měl mít všechny problémy vychytané) a čekal jsem, že to bude lenoch a musím říct, že mě motor velmi mile překvapil, je neskutečně tichý, velmi slušně to zrychluje a spotřeba je cca 5,5 litru při klidné noze v manuálu. Co naopak není 100% příjemné je umístění řadící páky a středového tunelu. Středový tunel má lepší picasso, protrože tam víceméně spíše není, v peugeotu je to zbytečně stísněné a omezuje to prostor. Řazení samo o sobě je hladké a převodovka na francouzské poměrny přesná, ale jak je řadička vysoko tak i když máte ruku na loketce tak po pár přeřazeních si říkáte, že u osobáku je prostě příjemnější poloha pro řazení. A poslední výtka je absolutní nedostatek odkládacích prostor na mobil/peněženku. 5008 má pouze velkou schránku mezi sedadly kam by se snad vešel i měnší psík, ale jinak nic moc. Obecně pohodlí na dálnici i na okresce je perfektní a pohodlné. Rádio má dost špatný příjem signálu, takže je občas nutné přepínat na CD a mít klid. Ososbně kdybych volil auto pro sebe tak bych volil 2,0 HDI s automatem AISIN (pozor dával se tam i poloautomatický robot) a byl bych spokojený. Ale i ta 1,6 HDI 82kw je dobrá a ušetříte tak 50 tis oproti 2,0HDI ve stejném stavu. Též pozoro na to, že 5008 byla 7mi místná pouze za příplatek, takže si ohlídat verzi, kterou kupujete. C4 Grand Picasso bylo 7mi místné vždy.
    
 
figo
registrován: 28.05.2007
počet příspěvků: 30
28.08.2017 12:39, RE: 5008
mufik.martin napsal:
Nevím jak je na tom Zafira, ale my právě do rodiny pořídili 5008. Máme ji jen pár dní, takže spíše sdělím jen první dojmy, protože jsem se rozhodoval mezi C4 picasso a 5008. Picasso je určitě uvnitř prostornější, působí vzdušněji, ale podvozek je velmi houpavý, až řekly bych trošku nejistý, naklání se až moc a to i na rodinné poměry. Potom co jsem projel 5008 tak jsem byl nadšen jak Peugeot udělal podvozek. Řídí se to skoro stejně jako osobák. Vybrali jsme motor 1,6HDI 82kw (už by měl mít všechny problémy vychytané) a čekal jsem, že to bude lenoch a musím říct, že mě motor velmi mile překvapil, je neskutečně tichý, velmi slušně to zrychluje a spotřeba je cca 5,5 litru při klidné noze v manuálu. Co naopak není 100% příjemné je umístění řadící páky a středového tunelu. Středový tunel má lepší picasso, protrože tam víceméně spíše není, v peugeotu je to zbytečně stísněné a omezuje to prostor. Řazení samo o sobě je hladké a převodovka na francouzské poměrny přesná, ale jak je řadička vysoko tak i když máte ruku na loketce tak po pár přeřazeních si říkáte, že u osobáku je prostě příjemnější poloha pro řazení. A poslední výtka je absolutní nedostatek odkládacích prostor na mobil/peněženku. 5008 má pouze velkou schránku mezi sedadly kam by se snad vešel i měnší psík, ale jinak nic moc. Obecně pohodlí na dálnici i na okresce je perfektní a pohodlné. Rádio má dost špatný příjem signálu, takže je občas nutné přepínat na CD a mít klid. Ososbně kdybych volil auto pro sebe tak bych volil 2,0 HDI s automatem AISIN (pozor dával se tam i poloautomatický robot) a byl bych spokojený. Ale i ta 1,6 HDI 82kw je dobrá a ušetříte tak 50 tis oproti 2,0HDI ve stejném stavu. Též pozoro na to, že 5008 byla 7mi místná pouze za příplatek, takže si ohlídat verzi, kterou kupujete. C4 Grand Picasso bylo 7mi místné vždy.


Nedá mi to abych nereagoval na vaše postřehy: C4 picasso a 5008 mají stejnou techniku, tak bych byl opatrný při té nejsistosti podvozku C4 oproti 5008, dále 2,0 HDi s automatem mělo měničový AISIN vždy, naopak 1,6 HDi s automatem bylo vždy robotizované ústrojí. Souhlasím s málem odkládacích míst, přidám i prakticky nepoužitelná místa pro odložení nápojů, nicméně umístění řadící páky i velikost tunelu je čistě subjektivní věc, mě to vyhovuje, proto se dělá zkušební jízda. S čím nemohu souhlasit je " Řazení samo o sobě je hladké a převodovka na francouzské poměrny přesná" podle mého soudu, horší převodovku aby člověk pohledal, zřejmě nedostatek srovnání a nebo srovnáváte s 5-ti stupňovým manuálem téhož výrobce, který se nestydí do dneška montovat do několika menších modelů, ta je ještě o řád horší. Jinak je to fajn rodinné auto, nic víc nic míň moje manželka si nestěžuje
    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 148
28.08.2017 12:53, RE: 5008
figo napsal:
mufik.martin napsal:
Nevím jak je na tom Zafira, ale my právě do rodiny pořídili 5008. Máme ji jen pár dní, takže spíše sdělím jen první dojmy, protože jsem se rozhodoval mezi C4 picasso a 5008. Picasso je určitě uvnitř prostornější, působí vzdušněji, ale podvozek je velmi houpavý, až řekly bych trošku nejistý, naklání se až moc a to i na rodinné poměry. Potom co jsem projel 5008 tak jsem byl nadšen jak Peugeot udělal podvozek. Řídí se to skoro stejně jako osobák. Vybrali jsme motor 1,6HDI 82kw (už by měl mít všechny problémy vychytané) a čekal jsem, že to bude lenoch a musím říct, že mě motor velmi mile překvapil, je neskutečně tichý, velmi slušně to zrychluje a spotřeba je cca 5,5 litru při klidné noze v manuálu. Co naopak není 100% příjemné je umístění řadící páky a středového tunelu. Středový tunel má lepší picasso, protrože tam víceméně spíše není, v peugeotu je to zbytečně stísněné a omezuje to prostor. Řazení samo o sobě je hladké a převodovka na francouzské poměrny přesná, ale jak je řadička vysoko tak i když máte ruku na loketce tak po pár přeřazeních si říkáte, že u osobáku je prostě příjemnější poloha pro řazení. A poslední výtka je absolutní nedostatek odkládacích prostor na mobil/peněženku. 5008 má pouze velkou schránku mezi sedadly kam by se snad vešel i měnší psík, ale jinak nic moc. Obecně pohodlí na dálnici i na okresce je perfektní a pohodlné. Rádio má dost špatný příjem signálu, takže je občas nutné přepínat na CD a mít klid. Ososbně kdybych volil auto pro sebe tak bych volil 2,0 HDI s automatem AISIN (pozor dával se tam i poloautomatický robot) a byl bych spokojený. Ale i ta 1,6 HDI 82kw je dobrá a ušetříte tak 50 tis oproti 2,0HDI ve stejném stavu. Též pozoro na to, že 5008 byla 7mi místná pouze za příplatek, takže si ohlídat verzi, kterou kupujete. C4 Grand Picasso bylo 7mi místné vždy.
Nedá mi to abych nereagoval na vaše postřehy: C4 picasso a 5008 mají stejnou techniku, tak bych byl opatrný při té nejsistosti podvozku C4 oproti 5008, dále 2,0 HDi s automatem mělo měničový AISIN vždy, naopak 1,6 HDi s automatem bylo vždy robotizované ústrojí. Souhlasím s málem odkládacích míst, přidám i prakticky nepoužitelná místa pro odložení nápojů, nicméně umístění řadící páky i velikost tunelu je čistě subjektivní věc, mě to vyhovuje, proto se dělá zkušební jízda. S čím nemohu souhlasit je " Řazení samo o sobě je hladké a převodovka na francouzské poměrny přesná" podle mého soudu, horší převodovku aby člověk pohledal, zřejmě nedostatek srovnání a nebo srovnáváte s 5-ti stupňovým manuálem téhož výrobce, který se nestydí do dneška montovat do několika menších modelů, ta je ještě o řád horší. Jinak je to fajn rodinné auto, nic víc nic míň moje manželka si nestěžuje


Vím, že jsou to sesterské vozy, ovšem jejich naladění je zcela jiné, doporučuji si přečíst na auto.cz kde dělali přímo srovnání C4 grand picasso a 5008 a tam přesně o naladění podvozku mluvili. Jinak C4 picasso 99% 2,0HDI mělo robota, právě že AISIN je u C4 vzácnost. U 5008 jsem to tolik nezkoumal, jestli 2,0HDI dostal pouze AISIN a nebo měl v nabídce oboje. Převodovku srovnávám s auty, které jsem dlouhodoběji řídil a přijde mi převodovka v pohodě. Nejhorsí převodovku jsem měl u Scenica 1,9 DTI, tam to byla loterie co clovek zaradi :) ale tady ten 6tis stupnovy manual me osobne prijde OK. U golfa se mi radilo lepe jak chodem řadičky tak i umístěním řadící páky. Osobně je mi u te 5008 nepříjemná ta poloha řadící páky, u klasických aut jsem nikdy tento problém neměl napříč značkami. ale i tak za sebe nemuzu razeni jako takovému nic vytknout. Spis jen tvrdou spojku, ale to bude jiz opotrebenim. Poloha radici paky je subjektivni, me by se asi lepe radilo, kdyby byla klasicky od podlahy, ale to je uz ciste věc vkusu. Kazdopadne ja bych volil automat stejne jako mam v C5, zlenivel jsem a uz bych nechtel jinak :) Puvodne hledal C4 picasso v 2,0HDI a kalsickem automatu, ale v CR byli jen 2kusy a oba predrazene a ve spatnem stavu vzhledem k cene. Takze proto jsem se poohledl po 5008. Pokud Peugeot daval do 2,0HDI pouze AISIN tak udělal jen dobře, protože Citroen to udělal přesně naopak. To samé u C4 picasso ve 2,0HDI téměř neexistuje manuál, to je stejná vzácnost jako AISIN
    
 
*autofans*
registrován: 21.11.2008
počet příspěvků: 131
28.08.2017 17:17, RE: 5008
figo napsal:
mufik.martin napsal:
Nevím jak je na tom Zafira, ale my právě do rodiny pořídili 5008. Máme ji jen pár dní, takže spíše sdělím jen první dojmy, protože jsem se rozhodoval mezi C4 picasso a 5008. Picasso je určitě uvnitř prostornější, působí vzdušněji, ale podvozek je velmi houpavý, až řekly bych trošku nejistý, naklání se až moc a to i na rodinné poměry. Potom co jsem projel 5008 tak jsem byl nadšen jak Peugeot udělal podvozek. Řídí se to skoro stejně jako osobák. Vybrali jsme motor 1,6HDI 82kw (už by měl mít všechny problémy vychytané) a čekal jsem, že to bude lenoch a musím říct, že mě motor velmi mile překvapil, je neskutečně tichý, velmi slušně to zrychluje a spotřeba je cca 5,5 litru při klidné noze v manuálu. Co naopak není 100% příjemné je umístění řadící páky a středového tunelu. Středový tunel má lepší picasso, protrože tam víceméně spíše není, v peugeotu je to zbytečně stísněné a omezuje to prostor. Řazení samo o sobě je hladké a převodovka na francouzské poměrny přesná, ale jak je řadička vysoko tak i když máte ruku na loketce tak po pár přeřazeních si říkáte, že u osobáku je prostě příjemnější poloha pro řazení. A poslední výtka je absolutní nedostatek odkládacích prostor na mobil/peněženku. 5008 má pouze velkou schránku mezi sedadly kam by se snad vešel i měnší psík, ale jinak nic moc. Obecně pohodlí na dálnici i na okresce je perfektní a pohodlné. Rádio má dost špatný příjem signálu, takže je občas nutné přepínat na CD a mít klid. Ososbně kdybych volil auto pro sebe tak bych volil 2,0 HDI s automatem AISIN (pozor dával se tam i poloautomatický robot) a byl bych spokojený. Ale i ta 1,6 HDI 82kw je dobrá a ušetříte tak 50 tis oproti 2,0HDI ve stejném stavu. Též pozoro na to, že 5008 byla 7mi místná pouze za příplatek, takže si ohlídat verzi, kterou kupujete. C4 Grand Picasso bylo 7mi místné vždy.
Nedá mi to abych nereagoval na vaše postřehy: C4 picasso a 5008 mají stejnou techniku, tak bych byl opatrný při té nejsistosti podvozku C4 oproti 5008, dále 2,0 HDi s automatem mělo měničový AISIN vždy, naopak 1,6 HDi s automatem bylo vždy robotizované ústrojí. Souhlasím s málem odkládacích míst, přidám i prakticky nepoužitelná místa pro odložení nápojů, nicméně umístění řadící páky i velikost tunelu je čistě subjektivní věc, mě to vyhovuje, proto se dělá zkušební jízda. S čím nemohu souhlasit je " Řazení samo o sobě je hladké a převodovka na francouzské poměrny přesná" podle mého soudu, horší převodovku aby člověk pohledal, zřejmě nedostatek srovnání a nebo srovnáváte s 5-ti stupňovým manuálem téhož výrobce, který se nestydí do dneška montovat do několika menších modelů, ta je ještě o řád horší. Jinak je to fajn rodinné auto, nic víc nic míň moje manželka si nestěžuje


Poslední 2 nebo 3 roky výroby 5008 byl ve výrobě 6°měničový automat AISIN i u 1.6HDI a zároveň skončila kvůli emisím verze 2.0HDI automat. Dá se to poznat nikoliv podle faceliftu, ale podle označení motorizace - 1.6 BlueHDI má 120k místo dřívějších 115k. Je to celkem příjemná kombinace pokud jde o sladění převodovky a kultivovaného motoru. Oproti jinak modernější Zafiře, která je s GM automatem a Fiaťáckým motorem jak z minulého století.
    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 148
01.09.2017 07:05, Precteni doporuceni
Po precteni doporuceni mi to neda aby si nerypnul do redakce za velmi odflaknuty popis 5008. 1,6HDI 80kw tech je minimum, protože byla hned v zacatku produkce nahrazena novym motorem 1,6 HDI82kw s 8ventily, která mela zkracene servisni intervaly ze 30tis km na 20tis km coz u novych aut bylo ok, u ojetiny se doporucuje to zkratit na 15tis km nebo každý rok. Motor jiz nekarbonuje, nebo opravdu jen minimalne a jiz netrpi většinami poruch, kterými trpeli starsi 136HDI 66 a 88kw. Dále jak je zmineno v diskuzi, tak se lepe se vyhnotu robotizovane převodovce, která se dodávala za priplatek k 1,6 HDI. Takze je lepsi vzit manual. Auto doporucuji před nakupem zavezt k original Peugeotu/Citroenu na prohlídku. Ja to udelal blbec az po koupi, protože jsem si cele auto prohledl a projel a vse se zdalo byt ok, ale nakonec ma auto vstřiky jiz za hranici zivotnosti. Kazdopadne "stav a opotrebeni odpovida kilometrum" s cim ja naprosto souhlasim a vstřiky si menim na vlastní naklady, cena je zhruba 25tis km origo v Peugeotu vcetne práce a trubek vedeni paliva za repasovane vstřiky. Je to naklad trosku necekany, ale zas ma clovek klid na dalších 250 tis km, jen podotknu, ze stavajici vstřiky mají najeto 275 tis km. Ale zase jsem usetril za rozvody, komplet brzdy, olej, kde jsem nemusel investovat ani korunu do těchto věci. Zastavam názor, ze u ojetiny si ma clovek nechat zhruba 20 tis na první servis a je skoro jedno jestli je to auto za 300 nebo 100 tis, kazde auto vyžaduje investici. Vyhoda 1,6HDI je ta, ze ma levne repasovane FAP filtry, cca okolo 11 tis, zato 2,0 HDI 120kw (který mam ve svém citroenu C5) tak tam je FAP spojeny s katalyzátorem a tam to stoji jiz 28tis kc, takze je nutne se na to pripravit. KAzdopadne v servise na diagnostice tam sdeli stav zaplneni FAP, množství aditiv (infenium/Eolys) a cetnsot regenerace filtru, která by v idealnim pripade mela byt okolo 600-1000km dle stylu jizdy město/dalnice.
    
 
*autofans*
registrován: 21.11.2008
počet příspěvků: 131
01.09.2017 07:48, Úroveň recenze
Od mufika se člověk dozví více než od redaktora. Už se celkem usmívám nad neustále opakovanou písničkou kolem 1.6 HDI nad nadměrnou tvorbou karbonu, nesmyslným servisním intervalem, sítkem u turba apod. V první řadě Peugeot má dva typy servisního intervalu - normální (25000km a ztížené provozní podmínky 15000km). Ve svém okolí mi jezdí několik aut s tímto motorem (Focus, Picasso, P308, Berlingo a další Picasso s tou strašnou robotizovanou převodovkou, kterou majitelka miluje a kupodivu se nekazí) . Všechna auta fungují i po 150-180tkm, s původním turbem, bez nutností dolévat olej mezi výměnami. Bylo by dobré dát spíše typy v rozdílu používaného FAPu, aditivu pro jeho fungování a především tazateli doporučit svezení, protože byť jsou obě auta MPV, tak na silnici se 5008 a Zafira chová naprosto odlišně. Zafira je "tlustá Berta" se schopným podvozkem, kterému bohužel nedokáže sekundovat většina prodávaných motorů a její diesel i automat je podprůměr. Auto baští o 1,5-2l více než 5008, která je kultivovanější, podvozek 5 místné verze je na použitou platformu (stará 308, která zrovna není etalonem jízdních vlastností) velice schopný. Pozor na 7 místné verze, mají vzadu tvrdší pérování, takže prázdné auto tak hezky nejezdí a především má o 200kg menší hmotnost na brzděný přívěs. Zafira pokud nemá AGR sedadla, tak má sedáky na delší cesty horší než Peugeot. Značka Opel u Zafiry C stejně jako u Astry J a Insignie je přeborníkem jak u auta s největšími venkovními rozměry docílit nejmenšího interiéru ve třídě.
    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 148
01.09.2017 08:57, RE: Úroveň recenze
*autofans* napsal:
Od mufika se člověk dozví více než od redaktora. Už se celkem usmívám nad neustále opakovanou písničkou kolem 1.6 HDI nad nadměrnou tvorbou karbonu, nesmyslným servisním intervalem, sítkem u turba apod. V první řadě Peugeot má dva typy servisního intervalu - normální (25000km a ztížené provozní podmínky 15000km). Ve svém okolí mi jezdí několik aut s tímto motorem (Focus, Picasso, P308, Berlingo a další Picasso s tou strašnou robotizovanou převodovkou, kterou majitelka miluje a kupodivu se nekazí) . Všechna auta fungují i po 150-180tkm, s původním turbem, bez nutností dolévat olej mezi výměnami. Bylo by dobré dát spíše typy v rozdílu používaného FAPu, aditivu pro jeho fungování a především tazateli doporučit svezení, protože byť jsou obě auta MPV, tak na silnici se 5008 a Zafira chová naprosto odlišně. Zafira je "tlustá Berta" se schopným podvozkem, kterému bohužel nedokáže sekundovat většina prodávaných motorů a její diesel i automat je podprůměr. Auto baští o 1,5-2l více než 5008, která je kultivovanější, podvozek 5 místné verze je na použitou platformu (stará 308, která zrovna není etalonem jízdních vlastností) velice schopný. Pozor na 7 místné verze, mají vzadu tvrdší pérování, takže prázdné auto tak hezky nejezdí a především má o 200kg menší hmotnost na brzděný přívěs. Zafira pokud nemá AGR sedadla, tak má sedáky na delší cesty horší než Peugeot. Značka Opel u Zafiry C stejně jako u Astry J a Insignie je přeborníkem jak u auta s největšími venkovními rozměry docílit nejmenšího interiéru ve třídě.


Robot je teoreticky jen o zvyku, verim tomu, ze zenam a velmi klidnym ridicum staci a da se s tim naucit zit, obzvláště když se clvoek naucit ubrat plyn v době kdy auto zacne radit...ale problém robota je spise v tom, ze není tak pohodlny a hlavne vymena spojky je u nej priserne draha prave z duvodu spravneho nastaveni chodu spojky robotizovaného manualu. U nového auta bych se o to tak nebal, ale u ojetiny je to velka a řekl bych zbytecna investice. Takze tam nejlepe manual. A nebo vzit 2,0HDI s klasickym AISINEM, ale mit pripraveno potom cca 40 tis na kompletni repas, protože každý automat jednoho dne dojezdi. Nehlede na to, ze PSA ma samozrejmne "celozitovni napln automatu" takze po koupi doporucuji ihned vymenit vcetne proplachu. PSA pouze meni olej, nedela proplachy, takze vymeni jen asi polovinu naplne, takze to chce vyuzit služeb firem, co delaji automaty a pozadar o proplach a vymenu oleje. Ještě poslední rada jak ponat kdy ma C5 picasso nebo 5008 japonsky AISIN a nebo robota. Jakmile paka automatu obsahuje polohu "P" tak se jedna o klasicky automat. Pokud poholu P nebosahuje tak se jedna o robota. Jinak rozdily mezi FAP nejdou moc popsat, chce to na zaklade vin, protože nektere motory v ruznych výkonech nebo v ruznych modifikacích měli FAP samostatny a nektere spoelcny s Katalyzarotem. A tim pak je cena bud cca 11 tis nebo 28 tis za repasovany. A ještě abych nezapomel, u PSA nelze dost dobře vyuztit služeb ruzneho cisteni filtru odbornymi firmami, prestoze tvrdi, ze dokážou cistit i tyto filtry. PRoblem je v tom, ze PSA pouziva EOLYS/Infenium aditiva, která se v podobe Cerinu usazuji ve filtru. Tudiz ve filtru jsou obsazene jak klasicke saze (stejne jako u konkurenčních DPF) které lze vyčistit, ale dále je filtr zanesen Cerinem, který tyto firmy odstranit nedokazou ani chemii, ani zpětnými razy.....naslibuji vam vsae mozne, ale nikdo vam pisemne nezaruci odstraneni Cerinu. Takze vam z filtru odstrani jen jednu slozku zaplneni a mate na chvili klid, ale zanedlouho mate opet problém. Z FAP lze CErin ostranit horkou wapkou (nechci ted rozvadet diskuze o ekologickem prinosu, jen rikam, ze to je jedina moznost jak Cerin odstranit) ale u FAP s KAT tato medota nejde pouzit, protože by to neslo ani vyplachnotu a hlavne by doslo k poskozeni KATU. Takze teoreticky by bylo nutne rozříznout FAP s KATem a oddelit tak kat od fapu, vyčistit FAP horkou wapkou a pak opet svarit zpet FAP ke KATu. PSA repasován dily meni tak, ze meni cle vlozky, proto taky takova cena, ale zase mate jistotu, ze mate zcela novy dil.
    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 148
01.09.2017 08:59, RE: Úroveň recenze
*autofans* napsal:
Od mufika se člověk dozví více než od redaktora. Už se celkem usmívám nad neustále opakovanou písničkou kolem 1.6 HDI nad nadměrnou tvorbou karbonu, nesmyslným servisním intervalem, sítkem u turba apod. V první řadě Peugeot má dva typy servisního intervalu - normální (25000km a ztížené provozní podmínky 15000km). Ve svém okolí mi jezdí několik aut s tímto motorem (Focus, Picasso, P308, Berlingo a další Picasso s tou strašnou robotizovanou převodovkou, kterou majitelka miluje a kupodivu se nekazí) . Všechna auta fungují i po 150-180tkm, s původním turbem, bez nutností dolévat olej mezi výměnami. Bylo by dobré dát spíše typy v rozdílu používaného FAPu, aditivu pro jeho fungování a především tazateli doporučit svezení, protože byť jsou obě auta MPV, tak na silnici se 5008 a Zafira chová naprosto odlišně. Zafira je "tlustá Berta" se schopným podvozkem, kterému bohužel nedokáže sekundovat většina prodávaných motorů a její diesel i automat je podprůměr. Auto baští o 1,5-2l více než 5008, která je kultivovanější, podvozek 5 místné verze je na použitou platformu (stará 308, která zrovna není etalonem jízdních vlastností) velice schopný. Pozor na 7 místné verze, mají vzadu tvrdší pérování, takže prázdné auto tak hezky nejezdí a především má o 200kg menší hmotnost na brzděný přívěs. Zafira pokud nemá AGR sedadla, tak má sedáky na delší cesty horší než Peugeot. Značka Opel u Zafiry C stejně jako u Astry J a Insignie je přeborníkem jak u auta s největšími venkovními rozměry docílit nejmenšího interiéru ve třídě.


Ja u Citroenu mel intervaly 30tis km napriklad. Druha vec je to, ze nikdo necte poradne manualy, takze jezdi na prodlouzene servisy. A pak kazdy si pod pojmen ztizene podminky muze predstavit neco jineho. Urcite pohyb po meste pasuje to kategorie ztizene podminky. Ale vetsina lidi si mysli, ze prave jizdami po meste auto setri, protoze ho nevytaci, jezdi pomalu a klidne a maji tim padem pocit, ze auto setri a nejsou to ztizene podminky, ale naopak ze je to to pro auto jeste velmi setrne :)

    
 
Kotouc
registrován: 01.09.2017
počet příspěvků: 1
01.09.2017 09:01, RE: Úroveň recenze
*autofans* napsal:
Značka Opel u Zafiry C stejně jako u Astry J a Insignie je přeborníkem jak u auta s největšími venkovními rozměry docílit nejmenšího interiéru ve třídě.

Můžeš tu informaci, prosím, víc rozvést? Mám Zafiru A a dnes jsem plánoval koupit C právě kvůli prostornosti a variabilitě vůči konkurenci. Nezdá se mi, že by v C Zafiře bylo málo místa. A rozdíl mezi vnějšími a vnitřími rozměry mi dává pocit větší pasívní bezpečnosti.

    
 
*autofans*
registrován: 21.11.2008
počet příspěvků: 131
01.09.2017 16:43, RE: Úroveň recenze
Kotouc napsal:
*autofans* napsal:
Značka Opel u Zafiry C stejně jako u Astry J a Insignie je přeborníkem jak u auta s největšími venkovními rozměry docílit nejmenšího interiéru ve třídě.
Můžeš tu informaci, prosím, víc rozvést? Mám Zafiru A a dnes jsem plánoval koupit C právě kvůli prostornosti a variabilitě vůči konkurenci. Nezdá se mi, že by v C Zafiře bylo málo místa. A rozdíl mezi vnějšími a vnitřími rozměry mi dává pocit větší pasívní bezpečnosti.


Není to jen o pocitech, ale jsou to hodnoty které se dají snadno porovnávat
5008 2.0AT 1746kg, kufr 679. délka 4529mm
Zafira 2.0AT 1830kg, kufr 650, délka 4656mm

Kdo někdy seděl vzadu v první Insignii tak ví...
    
 
gepardo
registrován: 19.10.2014
počet příspěvků: 127
01.09.2017 20:23, xxxxxxxx
Mufiku, potřebuji vysvětlit pojem klasický automat ! To je hydroměnič, nebo DSG ?
Jinak olej v automatu by se od nova, měl měnit po 80.000 km, pak 60.000 km a pak po 40.000 km. Pokud se tahá vozík, nebo jezdí v terénu, krátí se interval i o polovinu. A je to jako se vším, pokud s tím jezdíte, jako člověk, vydrží dost dlouho. Nesmí být špatný kus, mezi sedačkou a volantem.
    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 148
02.09.2017 07:38, Automaty od psa
Klasickym automatem mam na mysli hydromenic, tedy tradicni reseni automatu. Pak se PSA pouziva robota, coz je v podstate klasicky manual kde na "spojku" slape za vas servomotor. Nema to nic spolecneho a dsg. Robot se da s nadsazkou prirovnat k tomu, ze ridic ovlada plyn a brzdu a spolujezdec dle sveho uvazeni ovlada spojku a razeni. Kdy spravne menit olej v automatu je hezka vec, ale vetsina vyrobcu udava napln za celozivotni a tak se bohuzel nemeni :( treba dsg ma od vyrobce jasny dann, limit 60tis km. Psa ma celozivotni :(
    
 
Pavlik
registrován: 09.10.2008
počet příspěvků: 905
02.09.2017 08:02, RE: Úroveň recenze
Kotouc napsal:
*autofans* napsal:
Značka Opel u Zafiry C stejně jako u Astry J a Insignie je přeborníkem jak u auta s největšími venkovními rozměry docílit nejmenšího interiéru ve třídě.
Můžeš tu informaci, prosím, víc rozvést? Mám Zafiru A a dnes jsem plánoval koupit C právě kvůli prostornosti a variabilitě vůči konkurenci. Nezdá se mi, že by v C Zafiře bylo málo místa. A rozdíl mezi vnějšími a vnitřími rozměry mi dává pocit větší pasívní bezpečnosti.


Zafira C je samozřejmě docela velké auto, ale ve své třídě nabízí asi nejmenší vnitřní prostor, tady má Autofans bezesporu pravdu. Koukněte se na testy třeba na "auto.cz" kde jsou uváděny vnitřní rozměry.
    
 
mariov2
registrován: 17.01.2014
počet příspěvků: 10
04.09.2017 16:24, Celoživotní náplň?
Celoživotní náplň u HDM automatických převodovek je pojem poněkud zavádějící, řada automobilek totiž v servisních plánech má "výměnu" náplně zahrnutou (obvykle po 60 000km), ale jelikož není možné vypustit náplň celou, například v měniči ji nelze vypustit, neoznačuje se tento servisní úkon za výměnu náplně. Odsaje se objem vany a část objemu v mechatronice a doleje se pouze tato poměrná část. Náplň se tedy naředí nebo smíchá. Mění se obvykle i filtr a někde dělají i jednoduché chemické zkoušky stavu náplně.

Robot je v podstatě výrazně zjednodušené DSG (nebo podstatně zkomplikovaný manuál ) a je to šílený kompromis. Ale vyhoví ženám a nenáročným řidičům, nebo kombinaci (abych nějakou zručnější dámu neurazil). Kdo je zvyklý na moderní HDM automaty Mercedes-Benz, Aisin nebo ZF by to pustil ze skály.
    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 148
05.09.2017 07:02, RE: Celoživotní náplň?
mariov2 napsal:
Celoživotní náplň u HDM automatických převodovek je pojem poněkud zavádějící, řada automobilek totiž v servisních plánech má "výměnu" náplně zahrnutou (obvykle po 60 000km), ale jelikož není možné vypustit náplň celou, například v měniči ji nelze vypustit, neoznačuje se tento servisní úkon za výměnu náplně. Odsaje se objem vany a část objemu v mechatronice a doleje se pouze tato poměrná část. Náplň se tedy naředí nebo smíchá. Mění se obvykle i filtr a někde dělají i jednoduché chemické zkoušky stavu náplně.Robot je v podstatě výrazně zjednodušené DSG (nebo podstatně zkomplikovaný manuál ) a je to šílený kompromis. Ale vyhoví ženám a nenáročným řidičům, nebo kombinaci (abych nějakou zručnější dámu neurazil). Kdo je zvyklý na moderní HDM automaty Mercedes-Benz, Aisin nebo ZF by to pustil ze skály.


S vasi definici "celozivotni naplne" nesouhlasim a opet opakuji, ze PSA nemeni olej vubec, ani tu zhruba polovinu, kterou jsou schopni vypustit a dolit nvoym olejem. Takze pokud neni predepsana vymena, jako je tu treba u DSG, tak pak se nemeni nic, pouze na doporuceni technika, ze z jeho zkusensoti tuto vymenu doporucuje potazmo si o ni muzete rict sami. Nechapu jinak, kdyzt bezny servis na automaty muze delat proplachy, tudiz vymenit v podstate 100% naplne, proc ten samy pristroj nemuze mit original servis aby vymenil celou napln, ale namisto toho jen vypusti asi polovinu a dolije to novym, coz za vymenu se moc povazovat neda :( Kazdopadne najit firmu co dela proplachy a mate klid.
    
Publikujte na TipCars.com hodnocení vašeho auta - klikněte zde
 
/ 1 (15)
zobrazovat po záznamech
 
 
   
 
   
 
 
 
 
     
sledovat toto téma
 
 
home
 
nabídka vozidel
 
pronájmy
 
magazín
 
firmy
 
můj TipCars
 
informace
 
česky
 výběrový formulář 
 
hledaný text:
značka:
model:
Poradna
jaké auto koupit
jaké palivo vybrat
jaký typ motoru vybrat
servisní náklady
vše o spotřebě
technické dotazy
dovoz vozidel
oleje, aditiva
pneu a disky
ostatní
Automobilky
česká vozidla
německá vozidla
francouzská vozidla
japonská vozidla
italská vozidla
korejská vozidla
čínská vozidla
americká vozidla
anglická vozidla
ostatní
Zábava
život za volantem
videa
motosport
tuning
ostatní
Typ vozidla
osobní a terénní
užitkové
autobusy
obytné
nákladní
přívěsy
motorky
pracovní stroje
veteráni
Auto-moto srazy
Hybridy, CNG, LPG
Audio, video, hi-fi
Pojištění
Volná diskuze
Diskuze o TipCars
novinky za:
vyčistit
 
 
   
 
Magazín - novinky, recenze, poradna serveru TipCars
 
Témata
 
 
odpovědí
 
 
zobrazení
 
 
poslední příspěvek
 
 
S jakým motorem koupit ojeté Suzuki SX4?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
46
od Vaaclaf
Úte 16.01.2018 10:49:51
Kupit dalnicni diesel z operaku s 200-260tisic km?
od nicco
10
664
od driver111
Úte 16.01.2018 10:35:43
Mercedes-Benz E Coupe: zlatá elegance
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
146
od danet - redakce TipCars
Úte 16.01.2018 10:14:51
Fiat Tipo combi 1.4 - nebojte se pochválit
od redakce TipCars.com - téma s článkem
10
754
od Reno
Pon 15.01.2018 17:10:40
Jaký vybrat diesel pro Škodu Octavii III?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
19
1619
od driver111
Pon 15.01.2018 16:16:23
Chcete si umět poradit se svým autem? Stáhněte si náš e-book
"První pomoc pro Vaše auto"
Charakterni Kombi - Limit 200k
od GGW13
8
492
od BobanHTP
Pon 15.01.2018 12:07:59
Jaké auto vybrat pro dálnici? Do 300 000 Kč
od TH12345
9
355
od BobanHTP
Ned 14.01.2018 22:12:16
Mazda 6 - první generace
od redakce TipCars.com - téma s článkem
45
5711
od Petr S
Ned 14.01.2018 20:18:27
Fiat Freemont spotřeba?
od vaclav.zapletal.35FB
25
14302
od lubikslivka
Ned 14.01.2018 14:22:44
Jaký motor pro ojetý Renault Kangoo?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
140
od Milouš1
Sob 13.01.2018 20:27:40
Vhodné rodinné auto na tahání koní
od JakubTyl
3
254
od PatM
Pát 12.01.2018 23:56:39
Řídíte, opravujete, milujete auta? Máte názor, zážitek, postřeh ze světa aut?
Pište svůj blog na TipCarsu
Pečujeme o své auto: jak doplnit kapalinu do posilovače řízení? (17.díl)
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
62
od David V
Pát 12.01.2018 22:20:38
Audi A3 Sportback 2.0 TDI C-R (kolem r. 2010 do 100tis. km)
od deny91
4
761
od PV
Pát 12.01.2018 13:40:19
Toyota Auris II - vybíráme benzínový motor pro ojetinu
od redakce TipCars.com - téma s článkem
10
593
od Petr S
Čtv 11.01.2018 15:00:52
kombi se spolehlivým benzínovým motorem za 250 - 300 Kč ?
od karlos777
12
796
od driver111
Čtv 11.01.2018 14:57:06
Záznamy z autokamery
od BohdanKusala
1
470
od Mashur
Stř 10.01.2018 17:15:36
Powershift nebo DSG u ojetiny. Ford nebo Seat?
od David85
6
878
od mufik.martin
Stř 10.01.2018 07:08:27
Nevíte jaký spolehlivý motor vybrat? Stáhněte si náš e-book
"10 nejspolehlivějších motorů dle TipCars.com"
Kombi do cca 350t-400t bez DPH
od LukasK
14
1234
od RadoS
Úte 09.01.2018 09:37:47
Ojeté auto 400-450 000 Kč Audi nebo BMW?
od RageweaweR
1
270
od sheogorath
Pon 08.01.2018 15:45:41
Nákup rodinného auta do 100 000 Kč - Scénic, Meriva, Zafira
od Tomi71
9
698
od Tomi71
Pon 08.01.2018 13:18:02
Galaxy, touran nebo zafira
od Rumik21
6
1027
od Tomi71
Ned 07.01.2018 18:13:53
Toyota Previa - nejspolehlivější rodinná ojetina do 200 tis. Kč?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
591
od Humusus
Sob 06.01.2018 21:21:12
Kia Sorento rv 2015
od Demoník
0
73
od Demoník
Čtv 04.01.2018 19:33:15
Řídíte Ford? Podělte se o své zkušenosti a napište recenzi na vaše auto.
vložit zkušenost
Nové auto ~300 000 Kč
od RJ1897
4
854
od Martin72
Čtv 04.01.2018 18:00:41
rodinné auto do 200k-nájezd 2xdenně 50km
od rica23
5
512
od BobanHTP
Stř 03.01.2018 22:54:46
Koupit starší Citroën Jumper?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
218
od *autofans*
Stř 03.01.2018 15:32:57
Jaké vybrat letní pneumatiky?
od Karel - TipCars.com
40
10786
od sheogorath
Úte 02.01.2018 10:12:24
Ojeté auto za 150-200 tis.? Octavia 1.6 MPi, i30 1.4 cvvt , ceed 1.4 cvvt
od Tom89
1
303
od BobanHTP
Ned 31.12.2017 23:54:42
Focus 1.8 tddi nejede
od Jebal
1
196
od HoNZA
Sob 30.12.2017 10:59:28
Pohodlné ojeté SUV do 300000
od JakubTyl
5
449
od driver111
Sob 30.12.2017 09:32:15
Kombi nebo SUV 4x4
od Rampelnik
3
325
od Zdeny60
Sob 30.12.2017 05:21:38
Jaké Benzínové kombi za 50 000 Kč?
od Rostislav
5
1377
od Corlis
Pát 29.12.2017 21:35:06
VW Multivan 1.9 Tdi 77 kw nebo 2,5Tdi 96kw?
od Andreas
29
847
od ANDREAS
Pát 29.12.2017 12:32:03
Koupit starší Škodu Citigo?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
8
629
od Papagelo
Pát 29.12.2017 12:23:47
VW Jetta, nebo MB c-clase případně alternativy
od krejcca
0
76
od krejcca
Pát 29.12.2017 08:26:50
Jaké malé spolehlivé auto za 50 tisíc korun?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
1201
od Perny
Čtv 28.12.2017 16:56:38
Minivan ojetý do 300000
od JakubTyl
0
56
od JakubTyl
Čtv 28.12.2017 11:25:39
Mazda 3 nebo Citroen C4?
od Adam_
11
1719
od danet - redakce TipCars
Čtv 28.12.2017 10:34:29
Jaký vybrat motor pro Mazdu 5?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
27
3249
od PanVachmajstr
Stř 27.12.2017 16:42:00
jaký combi/MPV s cenou 200 - 250t Kč do Prahy s nájezdem 80 Km denně
od PerNox
9
832
od kristian2
Úte 26.12.2017 20:55:48
David Minařík - motor 1,8 TSI umí pozlobit
od redakce TipCars.com - téma s článkem
30
7735
od Hanses
Pon 25.12.2017 21:56:55
Fabia v limitované edici přijede v únoru. Na trhu ojetin půjde o cennost
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
244
od Fanda
Pon 25.12.2017 14:32:38
Auto se slušným sound systémem z výroby, ideal do 150K?
od _ice_
22
982
od Reno
Pon 25.12.2017 14:09:23
Octavia nebo Rapid do 350 tis. Kč?
od Melkic
18
1911
od leyland
Ned 24.12.2017 20:29:42
Rodiné auto do 400 000kc?
od Hajetotom
1
364
od Petr S
Ned 24.12.2017 01:24:04
KMITAVÉ HUČENÍ OD PŘEDNÍ ČÁSTI VOZU - CHEVROLET EPICA 2.0 DIESEL
od Dannykub
2
128
od Dannykub
Sob 23.12.2017 09:57:16
Mám na vás dotaz a potřebuji poradit: Týká se to alkoholu za volantem.
od KLR
4
853
od Petr S
Pát 22.12.2017 23:19:24
Pečujeme o své auto: jak se starat o klimatizaci?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
6
346
od Ktmartin
Pát 22.12.2017 21:54:55
Hyundai accent 2009 1'5crdi
od Borek
2
686
od Borek
Pát 22.12.2017 17:19:50
S jakým benzínem koupit Giuliettu?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
953
od misoo9005
Pát 22.12.2017 00:27:20
Automat do 300 000 Kč - Hyundai i30, ix20, Kia Ceed?
od KarelK
8
694
od gepardo
Čtv 21.12.2017 23:06:38
PF 2018 od TipCars.com
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
248
od gepardo
Stř 20.12.2017 21:56:08
Zámek zpátečky u Renault Mégane r.2004
od Kaen
4
310
od Pavlik
Stř 20.12.2017 21:43:10
Převoz vozidla z Dánska přes Dopravní společnost do ČR
od Yulz
19
852
od David V
Stř 20.12.2017 20:14:25
Hyundai Getz 1.5 CRDi - čím nás překvapil?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
391
od PV
Stř 20.12.2017 08:20:46
Volkswagen Bora 1.6 - 77 kW
od redakce TipCars.com - téma s článkem
58
1380
od David V
Stř 20.12.2017 07:32:09
Větší auto do 50k včetně investice
od Finchenzí
9
1559
od capslock
Úte 19.12.2017 19:07:31
Chrysler Grand Voyager 2.5TD
od redakce TipCars.com - téma s článkem
17
1026
od pop13
Ned 17.12.2017 23:56:12
auto do 6o ooo, japonsko versus francie
od jauznevim
8
612
od Zdeny60
Ned 17.12.2017 06:48:27
VW EOS motor PD nebo CR?
od Giogio
3
428
od Giorgio
Sob 16.12.2017 07:16:44
Protektorované pneumatiky – spolehlivost i nízká cena
od redakce TipCars.com - téma s článkem
26
1919
od capslock
Pát 15.12.2017 13:51:30
Autokosmetika a jine
od Jencek
14
6993
od Bachovski
Pát 15.12.2017 13:30:31
Ford Kuga 1.5 - stručná zkušenost po roce ježdění
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
699
od sheogorath
Čtv 14.12.2017 14:02:11
Mazda 2.5i vs. přestavba na LPG
od PavelKeprt
17
5411
od Rici
Stř 13.12.2017 22:20:15
Auto pro začátečníka do 75 tis. Kč a kde ho koupit
od PanTys
4
425
od Kornaz
Stř 13.12.2017 16:47:55
Koupit ojetinu s karbonovými brzdami?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
654
od JakubR
Úte 12.12.2017 23:02:23
Jaké je Hyudai ix20 za 200 tis. Kč?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
8
1152
od danet - redakce TipCars
Pon 11.12.2017 15:20:12
Auto kolem 400 000 s automatickou převodovkou
od Juveny
0
114
od Juveny
Pát 08.12.2017 23:00:41
Koupit ojetý Mercedes-Benz Citan?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
4
816
od mariov2
Čtv 07.12.2017 15:31:22
Mercedes-Benz Vito II jako ojetina
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
561
od mariov2
Čtv 07.12.2017 15:26:55
Přepis vozů mrtvý majitel JAK NA TO?
od BARDOL
3
501
od eCORE
Čtv 07.12.2017 13:38:18
Ford Mondeo III - který benzínový motor je nejlepší volbou?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
11
2118
od danet - redakce TipCars
Čtv 07.12.2017 12:55:42
Pečujeme o své auto: Nefunkční klimatizace a kolik mne to bude stát? (12. díl)
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
254
od joem
Čtv 07.12.2017 11:17:16
Upozornění všem inzerujícím na webu TipCars
od danet - redakce TipCars
3
684
od Pepe
Stř 06.12.2017 18:27:26
Sportovnější ojetina 150k-250k - kolik si nechat na opravy?
od Al_Capone
14
1225
od Citroenak
Stř 06.12.2017 16:11:58
Ojeté BMW X6 nebo jiné nové?
od Zonda
24
1502
od Pepe
Stř 06.12.2017 11:43:10
RECENZE OJETIN: Nissan Juke
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
225
od driver111
Úte 05.12.2017 16:03:38
Jakou malou dodávku s dieselem?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
696
od Motorbike
Pon 04.12.2017 23:10:03
Ford S-MAX 2.0 TDCi Titanium - zkušenosti se servisem
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
695
od PavelKeprt
Pon 04.12.2017 17:22:11
Téma roku - SUV do 300 tisíc
od AndrewTheGuitarist
12
1616
od AndrewTheGuitarist
Pon 04.12.2017 11:58:11
200 k do 500tis.
od ezrafitz
5
987
od RadoS
Pon 04.12.2017 09:25:14
Hyundai i20 a zkušenosti majitele po 55 tis. km.
od redakce TipCars.com - téma s článkem
43
5083
od BobanHTP
Ned 03.12.2017 00:55:49
Babské auto do 120 000
od Barča.
5
1249
od BobanHTP
Pát 01.12.2017 14:43:50
Sedan - automat - benzín 150 tis. Kč
od KoobaS
13
1607
od gepardo
Pát 01.12.2017 13:51:07
Vyplatí se Hyundai i20 jako ojetina?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
2116
od yorg
Stř 29.11.2017 21:45:19
Grand C-max - Ecoboost 1.0 nebo 1.5?
od Tomas_87
6
620
od BobanHTP
Stř 29.11.2017 15:29:37
Auto pro studenta - 100-130 tis. Kč
od Jackdast
4
770
od Ross29
Pon 27.11.2017 10:02:04
superb 2009 2.0 125kw rok 2009 kombi
od Ali44
4
475
od HoNZA
Ned 26.11.2017 11:41:14
Škoda Superb II. - dvojka vylepšuje pověst
od redakce TipCars.com - téma s článkem
44
6306
od Ali44
Sob 25.11.2017 15:39:52
Podveden v bazaru - co dal?
od Bzencan
29
2250
od Bzencan
Pát 24.11.2017 17:28:09
Hyundai i30, Megane, nebo Auris? Co koupit za 200 tisíc korun?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
718
od Humusus
Pát 24.11.2017 09:37:47
vyplatí se Porsche Panamera benzín 3,6L cca 7let staré?
od joem
21
1235
od Humusus
Pát 24.11.2017 07:37:59
rodinné auto-7místné, benzín - Smax/Galaxy?
od Pavla K.
19
1806
od Pavla K.
Čtv 23.11.2017 15:41:54
Prásk! Škoda Karoq má pět hvězd z nárazového testu
od redakce TipCars.com - téma s článkem
14
583
od Pavlik
Stř 22.11.2017 17:35:18
Auto do 50k prosím o radu
od Valley
10
784
od PatM
Stř 22.11.2017 13:57:59
Grandis nebo Galaxy? Vybíráme sedmimístné MPV za 160 tisíc korun
od redakce TipCars.com - téma s článkem
4
923
od Jan3
Úte 21.11.2017 20:50:59
 
/ 118 (11763)
zobrazovat po záznamech
 
 
   
 
Zafira nebo ...