0
zpět
 

diskuze k tématu: Peugeot 406 2,2 HDI ST Comfort

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 12.02.2006 21:53, RE: TDI
Martin napsal:
Nemyslím že octavia s motorem TDI je takový traktor za který je považována, jezdím občas s octavii 2003 TDI 90 koní a motor je vcelku dobře odhlučněn, HDI je sice o mho tišší ale myslím, že TDI v octacii není takový traktor jaký autor píše. Spíše se jen snaží urážet vše jiné než HDI. To že TDI je traktor je hlavnš u starších vozidel jako Golf 3, stary passat, vento a Toeldo atd. A tyto motory povazovane za traktory byli sice hlucne ale u Peugeotu neznali zadny dobry naftovy motor. Peugeot v te d...
co to kecas za nesmysly octavie rv 03 66kw je stejny motor jako v golfu III ktery kritizujes
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 12.02.2006 21:56, RE: bez předmětu
czetor napsal:
no je otázka jestli více točit znamená více jet. Skrátka s dieslem se jezdí jinak než s benzínem. Někde tu byl článek jak se jezdí s TDI, při 100 km/h máš s tdi krouťák v maximu a kousek od max výkonu, kdežto s benzínem jsi hodně daleko, takže musíš podřadit. Lidé koukají po koních, ale jezdí na kroťák.
KONECNE ROZUMNA REC. kdo chce motor vytacet a za nevyhodu povazuje ze motor skvele jede v nizkych otackach at zustane u benzinu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 12.02.2006 22:00, RE: HDI
Co to meleš ?? napsal:
Když přesednu z SW HDI do Octavie I TDI, tak si připadám jak v dětském autíčku s motorem ze Zetoru
jezdi v 1.1 benzinu ten je urcite jeste tizsi AHOJ
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2006 08:43, RE: HDI, TDI, atd.....
Wenny napsal:
A proč by melo být nepříjemné hvízdání turba? např mě se ten zvuk také líbí...
Ať si každej vybere motor sám, jaký chce. Tak to má být. Ale nechápu, proč všíchni lidi co maj turbodiesely vyzdvyhujou výhodu že mají 90% kroutícího momentu při 2000 otáčkách. PROČ? PROČ? Slyšim to do prdele všude! Nevim proč se chlubí touto hodnotou, v tom případě já řikám, že se svým benzínem mám 100% při 6500 otáčkách. No a co? Někdo to má v 2500 ot/min a jiný v 6500 ot/min.

A ještě jedna věc, kdo jezdí v TDI si myslí že je hrozně IN. Fakt je to módní záležitost! A když ještě tento motor má v Octavce, Passatu,... tak to už si myslí že je king of the road. Benzín je benzín, pořád je to super motor. A až bude turbodiesel i v F1, tak uvěřím že turbodiesel je dobrý.

A vy zastánci tdi, hdi..... co řikáte na CTDi od Hondy a na D-4D od toyoty??? Natřely Vám prdel co?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2006 10:42, RE: HDI, TDI, atd.....
M3 napsal:
Ať si každej vybere motor sám, jaký chce. Tak to má být. Ale nechápu, proč všíchni lidi co maj turbodiesely vyzdvyhujou výhodu že mají 90% kroutícího momentu při 2000 otáčkách. PROČ? PROČ? Slyšim to do prdele všude! Nevim proč se chlubí touto hodnotou, v tom případě já řikám, že se svým benzínem mám 100% při 6500 otáčkách. No a co? Někdo to má v 2500 ot/min a jiný v 6500 ot/min.

A ještě jedna věc, kdo jezdí v TDI si myslí že je hrozně IN. Fakt je to módní záležitost! A když ještě tento motor má...
jo jo mas pravdu 2.2 d4-d od toyoty je supr at 150 konova verze nebo 177 koniku 2.5 tdi nemaj sanci A navic toyota i honda udelala dieseli tak ze se snima da jezdit jak z benzinem . a neni problem je tocit .
Moc jim fandim viva Toyota a Honda apropo vsichni co mate prasaty a ochcavky podivejte se nikdy do statistyk spolehlyvosti a pak to muzeme u piva probrat. vlastne vy na pivo nemate protoze musite setrit na novou VAHU VZDUCHU . A ty turba od garetta taky nic moc .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2006 10:58, RE: HDI, TDI, atd.....
Toyotacek napsal:
jo jo mas pravdu 2.2 d4-d od toyoty je supr at 150 konova verze nebo 177 koniku 2.5 tdi nemaj sanci A navic toyota i honda udelala dieseli tak ze se snima da jezdit jak z benzinem . a neni problem je tocit .
Moc jim fandim viva Toyota a Honda apropo vsichni co mate prasaty a ochcavky podivejte se nikdy do statistyk spolehlyvosti a pak to muzeme u piva probrat. vlastne vy na pivo nemate protoze musite setrit na novou VAHU VZDUCHU . A ty turba od garetta taky nic moc .
zdravim tě !!!!! přesně tak, líp bych to nenapsal. Ať si tdi-čáci jdou zahrabat! Pořád to vychvalujou a je to nejproblematičtější motor na světě. A já vím o čem mluvím (jezdím v práci s Octavia 1.9tdi anejradči bych to hodil ze skály. Ještě že to nemám pro své soukromé účely, protože po práci nasednu do svýho benzínového vysokootáčkového motoru made in Japan.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2006 21:54, RE: HDI
Yeti napsal:
No jasně "nesmiřitelný boj" to je a vždycky bude. Nechci aby se to tady nějak zvrtlo, ale já preferuju TDI - prostě se mi s tím líp jede. HDI mi příjde jako takový poloviční benzín - musíš to hnát víc do otáček, aby to jelo (na rozdíl od TDI). Zdar všem příznivcům dieselu! Zajímalo by mne, jak by se prodávaly např. P 307 s PD motory od VW Group...
At´ si preferuje kdo chce co chce - k té narážce na 307 s motory TDI (hypoteticky) od VW - nepůjdou se náhodou ted´ konstruktéři od VW učit, jak se dělá commonrail? Třeba rovnou k PSA? Tak nám nějak TDI uvízly ve slepé uličce...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2006 22:12, RE: HDI, TDI, atd.....
M3 napsal:
Ať si každej vybere motor sám, jaký chce. Tak to má být. Ale nechápu, proč všíchni lidi co maj turbodiesely vyzdvyhujou výhodu že mají 90% kroutícího momentu při 2000 otáčkách. PROČ? PROČ? Slyšim to do prdele všude! Nevim proč se chlubí touto hodnotou, v tom případě já řikám, že se svým benzínem mám 100% při 6500 otáčkách. No a co? Někdo to má v 2500 ot/min a jiný v 6500 ot/min.

A ještě jedna věc, kdo jezdí v TDI si myslí že je hrozně IN. Fakt je to módní záležitost! A když ještě tento motor má...
Ty to nechapes ,ja ti to tede vysvetlim kouzlo tkvi v tom ze motor vubec nemusis vytacet a jedes svizne tim mas nizsi spotrebu a taky setris motor to je cele .Je to jednoduch ne.Ale mas pravdu at si jezdi kazdy v cem chce benzin nebo diesel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2006 22:16, RE: HDI, TDI, atd.....
anonym napsal:
zdravim tě !!!!! přesně tak, líp bych to nenapsal. Ať si tdi-čáci jdou zahrabat! Pořád to vychvalujou a je to nejproblematičtější motor na světě. A já vím o čem mluvím (jezdím v práci s Octavia 1.9tdi anejradči bych to hodil ze skály. Ještě že to nemám pro své soukromé účely, protože po práci nasednu do svýho benzínového vysokootáčkového motoru made in Japan.
Ty jsi idiot v cem jezdis ze chces oktavku hodit ze skaly ,sver se s tim sefovi a mozna poletis sam.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2006 22:24, RE: HDI, TDI, atd.....
Toyotacek napsal:
jo jo mas pravdu 2.2 d4-d od toyoty je supr at 150 konova verze nebo 177 koniku 2.5 tdi nemaj sanci A navic toyota i honda udelala dieseli tak ze se snima da jezdit jak z benzinem . a neni problem je tocit .
Moc jim fandim viva Toyota a Honda apropo vsichni co mate prasaty a ochcavky podivejte se nikdy do statistyk spolehlyvosti a pak to muzeme u piva probrat. vlastne vy na pivo nemate protoze musite setrit na novou VAHU VZDUCHU . A ty turba od garetta taky nic moc .
Ta vase VAHA VZDUCHU precetli jste si nekde ze se kazi a tet s tim nedate pokoj .No jo toyota se nikdy nepokazi neuvazuji ze zrusi servisy?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.02.2006 08:56, RE: HDI, TDI, atd.....
TDII napsal:
Ty jsi idiot v cem jezdis ze chces oktavku hodit ze skaly ,sver se s tim sefovi a mozna poletis sam.
ha, ha, ha, asi považuješ octavku za nejlepší na světě, co? V tom případě si nemáme o čem povídat, a nebudu ti řikat v čem jezdím, potože bys to stejně neznal.
Zdar.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.02.2006 23:40, RE: HDI, TDI, atd.....
M3 napsal:
Ať si každej vybere motor sám, jaký chce. Tak to má být. Ale nechápu, proč všíchni lidi co maj turbodiesely vyzdvyhujou výhodu že mají 90% kroutícího momentu při 2000 otáčkách. PROČ? PROČ? Slyšim to do prdele všude! Nevim proč se chlubí touto hodnotou, v tom případě já řikám, že se svým benzínem mám 100% při 6500 otáčkách. No a co? Někdo to má v 2500 ot/min a jiný v 6500 ot/min.

A ještě jedna věc, kdo jezdí v TDI si myslí že je hrozně IN. Fakt je to módní záležitost! A když ještě tento motor má...
u tdi 2500otacek na 5 stupen jedes 140 km za spotrebu 5,2 l nafty. u tvyho benzinu jedes na 6000otacek 140 km na ctyrku za 15 l benzinu a otom to je ty magore.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 18.02.2006 11:32, RE: HDI, TDI, atd.....
anonym napsal:
u tdi 2500otacek na 5 stupen jedes 140 km za spotrebu 5,2 l nafty. u tvyho benzinu jedes na 6000otacek 140 km na ctyrku za 15 l benzinu a otom to je ty magore.
já jedu 200 na 6000otáček,ale to ty jako ropák nemůžeš vědět. Ty když jedeš 200,tak má traktor tak hodinu života. Tím neříkám,že vývoj dieselů nepokročil,jsou dobré. Proto nechápu proč se tu přete.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 27.02.2006 20:45, RE: HDI, TDI, atd.....
Falco napsal:
Já by jsem řekl, že hvízdající turbo je good a kór když tam máš Blow ventil, to je potom fičák.
Já mám A4 1.8T a pískání turby se mi líbí!
Ale pískající turbo znamená také jeho brzký konec(. Turbo nemá pískat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 27.02.2006 20:50, RE: TDI
Martin napsal:
Nemyslím že octavia s motorem TDI je takový traktor za který je považována, jezdím občas s octavii 2003 TDI 90 koní a motor je vcelku dobře odhlučněn, HDI je sice o mho tišší ale myslím, že TDI v octacii není takový traktor jaký autor píše. Spíše se jen snaží urážet vše jiné než HDI. To že TDI je traktor je hlavnš u starších vozidel jako Golf 3, stary passat, vento a Toeldo atd. A tyto motory povazovane za traktory byli sice hlucne ale u Peugeotu neznali zadny dobry naftovy motor. Peugeot v te d...
TDI je nekultivované a hlučné z důvodu je jeho typu vstřikování nafty a je jedno jestli je to staré s radiálním čerpadlem a přímým vstřikem, nebo nové TDI PD, např Passat B5 od r 2000, a B6. problém je, že TDI dělý celý cyklus vstřiku na 2 fáze,(u PD s piezoelektrickými vstřikovači na 4), a HDI až na 8 fází, takže v tom je ten rozdíl
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 05.03.2006 19:03, MOTORY
Tomáš napsal:
TDI je nekultivované a hlučné z důvodu je jeho typu vstřikování nafty a je jedno jestli je to staré s radiálním čerpadlem a přímým vstřikem, nebo nové TDI PD, např Passat B5 od r 2000, a B6. problém je, že TDI dělý celý cyklus vstřiku na 2 fáze,(u PD s piezoelektrickými vstřikovači na 4), a HDI až na 8 fází, takže v tom je ten rozdíl
Tak koukám na ty emoce, tak přidám ty svoje.
Spousta příznivců dieslů by do toho nesedlo, kdyby si mohli vozit zadek v pořádném benzinovém 6-8 válci a neřešili by peníze za spotřebu. Možná by ani nevěděli, že diesel v osobním autě existuje.
Takže je to o penězích a ne o technice....

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.03.2006 20:07, RE: HDI, TDI, atd.....
anonym napsal:
zdravim tě !!!!! přesně tak, líp bych to nenapsal. Ať si tdi-čáci jdou zahrabat! Pořád to vychvalujou a je to nejproblematičtější motor na světě. A já vím o čem mluvím (jezdím v práci s Octavia 1.9tdi anejradči bych to hodil ze skály. Ještě že to nemám pro své soukromé účely, protože po práci nasednu do svýho benzínového vysokootáčkového motoru made in Japan.
Možná ten tvůj japonec jede, ale má trochu výr v nádrži. Mám oktávku tdi 81 kw 4.5/100 km. Pojedeme oba 100km a kdo dřív zrychlí jo?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.09.2006 20:41, RE: HDI, TDI, atd.....
Cage napsal:
Možná ten tvůj japonec jede, ale má trochu výr v nádrži. Mám oktávku tdi 81 kw 4.5/100 km. Pojedeme oba 100km a kdo dřív zrychlí jo?
To nevím co to meleš za nesmysli? A zčeho chceš zrychlovat? když budeš zrychlovat z 0 na 100 km/h a budeš mít stejně silný benzin a diesel (výkonově), tak vyhraje benzin, jelikož u dieslu musíš do 100 dvakrát řadit, zatímco většina točíivých benzinů na to stačí 2.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.04.2007 09:15, RE: HDI, TDI, atd.....
Toyotacek napsal:
jo jo mas pravdu 2.2 d4-d od toyoty je supr at 150 konova verze nebo 177 koniku 2.5 tdi nemaj sanci A navic toyota i honda udelala dieseli tak ze se snima da jezdit jak z benzinem . a neni problem je tocit .
Moc jim fandim viva Toyota a Honda apropo vsichni co mate prasaty a ochcavky podivejte se nikdy do statistyk spolehlyvosti a pak to muzeme u piva probrat. vlastne vy na pivo nemate protoze musite setrit na novou VAHU VZDUCHU . A ty turba od garetta taky nic moc .
to Toyotacek:...a ty se podivej to pravidel pravopisu. Nebo myslis, ze budes vetsi tvrdak, kdyz budes psat "spolehlivost" s tvrdym "y"? A co takhle Toiota? :)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 24.11.2007 01:12, RE: HDI
Jirka napsal:
A opět si autor rejpnul. Co rezence to nesmiřitelný souboj TDi proti HDi. Jinak věřím, že auto je super.
proc by si nerejpnul,vzdyt nemusi ani moc,ochcavacky a tdi na 2.2 hdi nemaj ani nahodou.a navic nehuli a jede i bez cipu,dale nemusi mit stach ze mu to nekdo ukradne
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.