0
zpět
 

diskuze k tématu: Peugeot 406 2,0 HDi po 94 000 km

kategorie zařazení tématu: poradna, ostatní, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.04.2006 14:10,
A s tímhle autem jezdil asi nějaký zbohatlý důchodce 2x měsíčně za vnoučaty. Jinak by mělo najeto přibližně 150-300 tis. Naštěstí pokud se nevymění počítač, lze ty správné kilometry dohledat - tedy alespoň to říkali kamarádovi u jeho Peugeotu ve značkovém servisu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.04.2006 14:36, RE: bez předmětu
HONZAV napsal:
A s tímhle autem jezdil asi nějaký zbohatlý důchodce 2x měsíčně za vnoučaty. Jinak by mělo najeto přibližně 150-300 tis. Naštěstí pokud se nevymění počítač, lze ty správné kilometry dohledat - tedy alespoň to říkali kamarádovi u jeho Peugeotu ve značkovém servisu.
Je to u nás s těmi kilometry potíž, nemusí je stáčet jen bazary, často je stáčí i původní majitelé před prodejem. Stav interiéru v podstatě odpovídal počtu km, ale je pravda, že stejně tak může vypadat třeba i po 130 000 km... Skutečný stav se dohledat dá, ale u nás většina lidí po skončení záruky přestane jezdit do značkového servisu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.04.2006 14:42, RE: bez předmětu
HONZAV napsal:
A s tímhle autem jezdil asi nějaký zbohatlý důchodce 2x měsíčně za vnoučaty. Jinak by mělo najeto přibližně 150-300 tis. Naštěstí pokud se nevymění počítač, lze ty správné kilometry dohledat - tedy alespoň to říkali kamarádovi u jeho Peugeotu ve značkovém servisu.
těm kilometrum taky nevěřím auto vypadá solidně ale klasickej dovoz horkou jehlou poladit havarovaný věci tachometr o sto tisíc dolu a šup českým najivkům.Diesel 15tikm za rok hezká představa taky bych ho rád koupil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.04.2006 22:42, RE: bez předmětu
kuz napsal:
těm kilometrum taky nevěřím auto vypadá solidně ale klasickej dovoz horkou jehlou poladit havarovaný věci tachometr o sto tisíc dolu a šup českým najivkům.Diesel 15tikm za rok hezká představa taky bych ho rád koupil.
Pořád je ale auto trefený na zadek (není-li poškozena z. náprava) ještě ten lepší případ. Nevím ale, jestli 66 kW není výkonově "na hraně", 80 kW by tomu asi slušelo líp. No a 2,2 - kdo a z jakého důvodu ho asi prodá...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.04.2006 10:36, RE: bez předmětu
Pepe napsal:
Pořád je ale auto trefený na zadek (není-li poškozena z. náprava) ještě ten lepší případ. Nevím ale, jestli 66 kW není výkonově "na hraně", 80 kW by tomu asi slušelo líp. No a 2,2 - kdo a z jakého důvodu ho asi prodá...
kde se da najit takovahle 406ka s necelych 100tkm?? a takovej rocnik?? nechcete radeji psat o autech ktery maj nalitano 200-300tkm? protoze v dnesni dobe sehnat staryho diesela s necelych 100km je uspech;
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.04.2006 20:48,
A ta omotávka na volantu je tam asi proč?!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.04.2006 12:28, RE: bez předmětu
anonym napsal:
kde se da najit takovahle 406ka s necelych 100tkm?? a takovej rocnik?? nechcete radeji psat o autech ktery maj nalitano 200-300tkm? protoze v dnesni dobe sehnat staryho diesela s necelych 100km je uspech;
jj, za mou ridicskou eru jsem jezdil ve trech 406 - 1,8 (rv 95)ta mela neco pres 180tkm, 1,9td (96) pres 150tkm, a 1,9td (98) pres 200tkm...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 08.04.2006 21:11, 3,0 V6
Blbost, 3,0 V6 neni drahy motor. Prumernou spotrebu mam 8,5 l. Rozvody me staly i s vodni pumpou a plnou syntetikou 20000 Kc. Navic je to jediny motor, se kterym 406 alespon prumerne jede.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.04.2006 08:07, RE: 3,0 V6
masinka napsal:
Blbost, 3,0 V6 neni drahy motor. Prumernou spotrebu mam 8,5 l. Rozvody me staly i s vodni pumpou a plnou syntetikou 20000 Kc. Navic je to jediny motor, se kterym 406 alespon prumerne jede.
spotreba 8,5 to jezdite z kopce :) sice to jede anle n 3,0 je to slaby a zere to. Kamarad to mel a prodal to protoze to jelo jako jako podobne jako 2,0 od hondy, ale zralo to jak 3,5 z chrysleru. koupil bmw 320D, (1999) a je spokojenej, jede mu to velice slusne a pomerne malo zere okolo 6 - 7 litry
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.04.2006 00:25, RE: 3,0 V6
anonym napsal:
spotreba 8,5 to jezdite z kopce :) sice to jede anle n 3,0 je to slaby a zere to. Kamarad to mel a prodal to protoze to jelo jako jako podobne jako 2,0 od hondy, ale zralo to jak 3,5 z chrysleru. koupil bmw 320D, (1999) a je spokojenej, jede mu to velice slusne a pomerne malo zere okolo 6 - 7 litry
Pokud jezdim dva roky pouze z kopce, tak je to spotrba pouze z kopce. Motor to slabej na 3,0 V6 je, to bezesporu, ale jaky je u 406 jiny vyber??
Jinak abyste nerekl, ze Vas krmim nerealnejma cislama, tak tempomatove na prazdny dalnici pri 180 byla prumerna spotreba 12,5. Ale protoze jezdim predpisove a hodne vyuzivam tempomat, tak prumernou spotrebu za dva roky, co to auto vlastnim (cca 60000 km), mam takovou jakou jsem napsal vyse.
Jinak 2,0 od hondy je spisckovy motor s vysokym litrovym vykonem, ale zase nejedod 1000 ot., kazdy ma to svoje .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.11.2009 18:30,
Mam taky 3.0 v6 a potvrzuji co píše "masinka".Pokud jedu po dálnici 130,tak se spotřeba pohybuje pod 9L.Výhoda relativně silného motoru je,že se plyn jenom lechtá a plný výkon se použije při extrémních situacích. Když to budu hnat jak to jde ,tak se dostanu klidně na 13L.Na patnáct bych se dostal taky,ale musel bych jet brzda- plyn.(před sebou červená,plný plyn a na deseti metrech stojím). Po okrskách jsem pod osmi litrech.Názory,že můj kamarád má nějaké jiné zkušenosti nekomentuji.Za to,že můžu tento motor jen chválit mě nikdo nic nedá,tak věřte,že si nic nevymýšlím.Co se týče rozvodů,tak tady někde padla cena "i více jak 40,000 kč".Rozvodový řemen+kladky+pumpa vyjde na 10,000 +- pár stovek.(cena r.2009).Není problém si to nechat udělat v servisu a zaplatit za práci 10-30 tisíc.kdo to zná a platí jen svou práci,má výhodu,ale to už je jiná debata.Dříve jsem měl eskorta 1.6 a spotřeba byla město 9L,mimo město 8L a dálnice při sto třiceti skoro 12L díky slabému motoru.U třílitru jsem na tom tak,jak píšu víše,takže některý motor je na města a jiný na dlouhé tratě.Nezlobte se,ale názor na konkrétní auto je dobrý od majitelů tohoto auta.Zbytek jsou dohady typu,jedna paní povídala.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.