0
zpět
 

diskuze k tématu: 2x Peugeot 406

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 07:29, recenzie
Zasa velmi odborne recenzie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 07:35, RE: recenzie
zigi napsal:
Zasa velmi odborne recenzie
Hoj slovenský braťa, používám ten samý nick zigi už dlouhou dobu, můžes prosím tě se podepisovat trošičku jinak?
Třeba zigiSK nebo jak budeš chtít...
Jen ať si nás nikdo neplete.
Díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 07:50, P406
Jeste pred nedavnem jsem byl take majitelem tohoto vozu (1.8 81kW 16V sedan, r.v 95). Neobavam se oznacit toto auto slovem "limuzina"....ja, 202 cm vysoky clovek jsem nemel problemy se pohodlne usadit za volant a vychutnavat si, jak se auto lehce prehoupne pres "jakoukoliv" nerovnost na ceste. Podle me, melo auto optimalne nastaveny jak posilovac rizeni, tak i pedaly. Velke prostorne pohodlne auto. Vzdycky jsem se tesil, az nekam pojedu.

Bohuzel o poruchovosti toho moc kladneho rict nemuzu. Po tomhle aute jsem vzdycky snil, ale diky HODNE vysoke spotrebe oleje, jsem ho musel dat pryc.

Koupil jsem jej z Nemecka pri najetych "95000". Auto bylo v hone zachovalem stavu a nikde ani naznak nejakeho problemu. Po nekolika tydnech mi ale zacal vynechavat palivomer. Nekde nejaky kontak, ale palubovka se mi kvuli tomu nechtela rozebirat. Stacilo parkrat poklepat a na chvilku jsem videl, kolik tam toho bezninu vlastne je.

Dalsim problemem bylo, ze odeslo topeni - proste se prestal tocit vetrak a fce tlacitek. Diky tomu, ze tam byla klima, tak oprava by se trochu prodrazila...nechal jsem se na to podivat mechanika, ale topeni tam obsahuje dva moduly...jeden za 5000....no jo, ale ktery objednat - prodaval jsem ho i s nefunkcni klimou.

Hlavnim problemem ale byla spotreba oleje. Co jsem byl tankovat benzin, tak jsem musel nalit i olej. Diky tomu, ze jsem mel olej od bratrance o dost levneji, dokazal jsem auto zivit "cely rok". Podezreni bylo na netesnost kolem ventilu. Nechal jsem je tedy pretesnit. Bylo meneno tesneni a nadzvihavatka ventilu. 16x neco = 18000 Kc !. Olej to ale zralo vesele dal. 1l oleje na 800km. 406ka musel jit z domu.

Mimochodem pri finalnim myti pred prodejem mi upadla zadni koncovka vyfuku - samozrejme me to velice "potesilo". Auto jsem prodal za 50% kupni ceny. Nastesti to stacilo na doplaceni uveru a vysel jsem z toho s nulovym zustatkem. Nemusel nic doplacet, ale ani mi nic nezustalo.

Sel jsem znovu do ojeteho, tentokrat uz ale ceskeho, auta...Fabie Combi 1.4 16V 74kW, r.v.2002, 93000km.....zatim spokojenost a doufam ze to tak vydrzi...prvni co po par kilometrech kontroluju, je hladina oleje....drzi .

...za 406kou se ale vzdycky jeste ohlednu....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 07:57, RE: P406
KLR napsal:
Jeste pred nedavnem jsem byl take majitelem tohoto vozu (1.8 81kW 16V sedan, r.v 95). Neobavam se oznacit toto auto slovem "limuzina"....ja, 202 cm vysoky clovek jsem nemel problemy se pohodlne usadit za volant a vychutnavat si, jak se auto lehce prehoupne pres "jakoukoliv" nerovnost na ceste. Podle me, melo auto optimalne nastaveny jak posilovac rizeni, tak i pedaly. Velke prostorne pohodlne auto. Vzdycky jsem se tesil, az nekam pojedu.

Bohuzel o poruchovosti toho moc kladneho rict nemuzu. Po ...
1 litr oleje na 800 km? to je opravdu kruté, to je opravdu jedno tanování dolít litr. Známý toto auto má, taky 1,8 a bez problému, nejhorší je, že v bazaru nepoznáte, že auto papá olej, nebo dá se to nějak poznat? Protože to poznáte až při tankování, kdy svítí hladina oleje, a na reklamaci vám řeknou: je to ojetina, co od toho chcete!!!!Já naštěstí musím zaklepat, že v rodině máme štěstí, rodinné Toledo TDI, olej ani kapku, výměna po 15 tis. Punto 1,2 výměna po 15 tis taky ani kapku. Závidím majiteli první 406 co s ní neměl problémy, měl štěstí. Podle mě, je 406 poslední francouzské auto, které se nemusíte bát koupit, protože servis a případné poruchy nejsou tak drahé a nejsou tak časté. Ale vše co má u peugeot číslo 7 je riziko elektriky. Jinak mě osobně se líbí faceliftovaná 307 1,6HDI 80kw, ale bojím se elektriky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 08:29, RE: P406
mufik.martin napsal:
1 litr oleje na 800 km? to je opravdu kruté, to je opravdu jedno tanování dolít litr. Známý toto auto má, taky 1,8 a bez problému, nejhorší je, že v bazaru nepoznáte, že auto papá olej, nebo dá se to nějak poznat? Protože to poznáte až při tankování, kdy svítí hladina oleje, a na reklamaci vám řeknou: je to ojetina, co od toho chcete!!!!Já naštěstí musím zaklepat, že v rodině máme štěstí, rodinné Toledo TDI, olej ani kapku, výměna po 15 tis. Punto 1,2 výměna po 15 tis taky ani kapku. Závidím maj...
Souhlas s Martinem, 406ka bylo skutečně jedno z posledních držáků z Francie, v rodině se nám vystřídala celá řada Peugeotů a Mazdic, ted aktuálně je to 307SW a 407 a oba dva trpí praskajícími žárovkami, zlobící elektrika a vrzající sedačky. 607 musela z domu po dvou letech, kdy mnoho závad nechtěli uznat jako reklamaci a na autu se kazilo co mohlo (elektrika, ventilace, zadní okénka, drnčení v interiéru, vrzající sedačky). 407 byla skutečně povedená, myslím že i 306 po faceliftu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 08:46, RE: P406
Martaslover napsal:
Souhlas s Martinem, 406ka bylo skutečně jedno z posledních držáků z Francie, v rodině se nám vystřídala celá řada Peugeotů a Mazdic, ted aktuálně je to 307SW a 407 a oba dva trpí praskajícími žárovkami, zlobící elektrika a vrzající sedačky. 607 musela z domu po dvou letech, kdy mnoho závad nechtěli uznat jako reklamaci a na autu se kazilo co mohlo (elektrika, ventilace, zadní okénka, drnčení v interiéru, vrzající sedačky). 407 byla skutečně povedená, myslím že i 306 po faceliftu.
Podle me, kdyz chce nekdo francouze, tak nejlepsi volba je 306 a 406 po faceliftu, to jsou auta uz velmi krasna, cira optika dela hodne, maji hezke interiery a patri jeste do skupiny francouzskych pomerne dobrych vozu. Ale vse novejsi je bohuzel poruchove. Ani ne mechanicky jako elektrika. A to je nejhrosi, s tim si nikdo nevi rady, hodiny opravuje, a pak zaplatite nekolik tisic za kousek dratku. To je lepsi, kdyz se pokazi neco mechanickeho, co se vymeni hned. Ale ta elektrika je strasne zaludna vec
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 12:17,
Až na to, že vnitřní prostor P 406 je směšný, souhlasím se vším.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 15:55, tlumiče
Možná bych i autorovi věřil, že má původní tlumiče, ale buď neumí jezdit a nebo mu je měnili a ani o tom neví. Po 240 000km už musí poznat nefunkční tlumiče i naprostý antitalent. Ovšem bez urážky!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 16:06, RE: tlumiče
Tomáš napsal:
Možná bych i autorovi věřil, že má původní tlumiče, ale buď neumí jezdit a nebo mu je měnili a ani o tom neví. Po 240 000km už musí poznat nefunkční tlumiče i naprostý antitalent. Ovšem bez urážky!
Škoda SUPERB. Najeto 200000km. Tlumiče po měření na STK OK.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 17:10, RE: P406
mufik.martin napsal:
Podle me, kdyz chce nekdo francouze, tak nejlepsi volba je 306 a 406 po faceliftu, to jsou auta uz velmi krasna, cira optika dela hodne, maji hezke interiery a patri jeste do skupiny francouzskych pomerne dobrych vozu. Ale vse novejsi je bohuzel poruchove. Ani ne mechanicky jako elektrika. A to je nejhrosi, s tim si nikdo nevi rady, hodiny opravuje, a pak zaplatite nekolik tisic za kousek dratku. To je lepsi, kdyz se pokazi neco mechanickeho, co se vymeni hned. Ale ta elektrika je strasne zaludna vec
Jako osobák využívám 306 Bk 2001 (tedy po faceliftu), musím souhlasit, že zvenku to jde, zevnitř tak trošku katastrofa. Po 122 tkm až na kablík od aibagu pod sedačkou žádný problém, jen spotřební věci. Loni jsme kvůli potřebě dalšího osobáku do firmy přikoupili 406 Bk, 2,0i r 1999. Auto prakticky bez investic (aktuálně 221 tkm). Mimo velkého servisu se měnil jen náboj zadního kola. K té 1,8 - ta je skutečně známa žravostí oleje, proto je možná lepší ta 2,0 - sice dražší pov. ruč, ale zase jí pořídíte levněji, výkonově taky sedí lépe se stejnou spotřebou kolem 10l - těm sedmi nevěřím ani náhodou...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 17:39, RE: tlumiče
Tomáš napsal:
Možná bych i autorovi věřil, že má původní tlumiče, ale buď neumí jezdit a nebo mu je měnili a ani o tom neví. Po 240 000km už musí poznat nefunkční tlumiče i naprostý antitalent. Ovšem bez urážky!
Měl jsem Opel Astra G 1,6 100 PS kombi. Při prodeji najeto 237.000 km ( 4 roky staré auto ) a tlumiče pořád originál. Když mi je měřili, tak odpovídaly toleranci. Tak nevím. Asi záleží kus od kusu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 18:39, RE: tlumiče
martin napsal:
Měl jsem Opel Astra G 1,6 100 PS kombi. Při prodeji najeto 237.000 km ( 4 roky staré auto ) a tlumiče pořád originál. Když mi je měřili, tak odpovídaly toleranci. Tak nevím. Asi záleží kus od kusu.
Je to opravdu kus od kusu. Záleží hodně na používání auta. Moje zkušenost: Měl jsem služební auto Š. Felicia jezdil jsem v něm pouze sám, když jsem někoho vezl, tak to byla výjimka. Po 120.000km byly tlumiče na padrť, s autem se nedalo jezdit. Pak jsem dostal jiné auto a musel jsem v něm občas vozit materiál a lidi. Auto najelo přes 200 000km a tlumiče v pohodě. Mám pocit, že pokud je vůz víc zatěžovaný, tak tlumiče pracují v celém rozsahu a vydrží víc. Je to moje doměnka může to být náhoda.

Nedávno jsem měnil na svém autě zadní tlumiče (Monroe reflex) a po 10 000km mám pocit, že jsou v p..... Slyšel jsem, že je to to nejhorší na trhu, tak nevím.

Jinak jsem se musel trochu usmát nad tou spotřebou, jeden má průměrnou 7 a druhý 10l/100km Někdo kecá, ale kdo?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 18:44, RE: P406
Šakal napsal:
Je to opravdu kus od kusu. Záleží hodně na používání auta. Moje zkušenost: Měl jsem služební auto Š. Felicia jezdil jsem v něm pouze sám, když jsem někoho vezl, tak to byla výjimka. Po 120.000km byly tlumiče na padrť, s autem se nedalo jezdit. Pak jsem dostal jiné auto a musel jsem v něm občas vozit materiál a lidi. Auto najelo přes 200 000km a tlumiče v pohodě. Mám pocit, že pokud je vůz víc zatěžovaný, tak tlumiče pracují v celém rozsahu a vydrží víc. Je to moje doměnka může to být náhod...
U nás v práci byla tak před 2 roky móda mít P406. Měla ho tam spousta lidí. Dnes jich tam zbylo jako šafránu. Když se bývalých majitelů zeptám, proč to prodali, tak jsou docela vzteklí. Nikdo z nich už ale nejezdí v Peugeotu, proč asi? Znám majitele jiných značek a když prodají auto, tak si koupí novější model stejné značky, ale proč to tak není u pažouta?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 18:45, RE: P406
Jirka napsal:
U nás v práci byla tak před 2 roky móda mít P406. Měla ho tam spousta lidí. Dnes jich tam zbylo jako šafránu. Když se bývalých majitelů zeptám, proč to prodali, tak jsou docela vzteklí. Nikdo z nich už ale nejezdí v Peugeotu, proč asi? Znám majitele jiných značek a když prodají auto, tak si koupí novější model stejné značky, ale proč to tak není u pažouta?
protože je to scheise made in france,vole
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 19:03, RE: recenzie
zigi napsal:
Zasa velmi odborne recenzie
Tak spíš věřím té spotřebě 10 l. žrát to určitě bude.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 21:13, Peugeot 306
Před šesti lety jsem měl 306. Byla to ta předfaceliftová r. v. 1997, ale tenkrát krasavec. 1,4 55 KW. Auto to špatné nabylo, ale žádnej zázrak taky ne. Sice slušná výbava, ale motor línej jak veš, vevnitř všechno vrzalo a při 130 km/h na dálnici celkem kravál. No řekl bych neurazí ani nezaujme. Velmi slabá byla tuhost karoserie. Když jsem měnil přední kolo a auto bylo na heveru, tak skoro nešly otevřít přední dveře, jak se kastle zkroutila. Dnes už je to auto za zenitem a spolehlivost už hodnotit asi nejde. Je to kus od kusu-podle stavu. Ale tenkrát jsem byl machr
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 21:34, RE: recenzie
zigi napsal:
Tak spíš věřím té spotřebě 10 l. žrát to určitě bude.
mám p-406 1.8 16v combi,najeto za 4.5 roku 110000km,spotreba kolem 8 litru,olej dolévání do další výměny po 10000km je 0.5l,vše original,super auto,doporučuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 22:01, RE: recenzie
pepe napsal:
mám p-406 1.8 16v combi,najeto za 4.5 roku 110000km,spotreba kolem 8 litru,olej dolévání do další výměny po 10000km je 0.5l,vše original,super auto,doporučuji.
Díky za doporučení, ale vážně nebudu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 22:45, RE: recenzie
zigi napsal:
Tak spíš věřím té spotřebě 10 l. žrát to určitě bude.
souhlasím se spotřebou 10 l, měl jsem 406 coupe 2,0 a 7,5 to žralo akorát tak když jsem jel na dovolenou po dálnici cca 130 km/h, jinak byla spotřeba při svižné jízdě 9 - 11 l a ve městě se dostat pod 10 taky nebyla zrovna hračka
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.03.2007 22:48, RE: recenzie
t napsal:
souhlasím se spotřebou 10 l, měl jsem 406 coupe 2,0 a 7,5 to žralo akorát tak když jsem jel na dovolenou po dálnici cca 130 km/h, jinak byla spotřeba při svižné jízdě 9 - 11 l a ve městě se dostat pod 10 taky nebyla zrovna hračka
ale jinak na spolehlivost si nemůžu stěžovat. Auto koupené jako rok staré s 20 000 km, za dobu používání najeto asi 150 000 km a v elektrice žádná závada, kromě praskajících žárovek a jinak běžné provozní náklady: olej, destičky, kotouče + 1x výfuk...ale další auto už peugeot nebyl, ale to jen kvůli jízdním vlastnostem
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.