0
zpět
 

diskuze k tématu: Peugeot 308 SW - na pomezí kombi a MPV

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.11.2008 14:09, fotky
Asi by to chtelo nastavit bilou barvu pri foceni, na nekterych fotkach ma to auto barvu antrazit, na jinych je modre.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.11.2008 16:19, Adekvatni cena?
Test stručný, jasný výstižný. Konec konců jako vždy ;)
K autu samotnému: Pominu-li subjektivní vnímání designu (pro mě odporná vytlemená obludka), pak nevidím jediný důvod, proč bych měl sáhnout po tomto voze. Jak bylo zmíněno - za danou cenu mohu mít vůz o segment výš. Mám navíc pocit, že vůz kromě variability ničím nevyniká (mezi kombi). Pokud bych ovšem požadoval variabilitu, pak bych vybíral mezi MPV. Mě zkrátka vozy Peugeot svým pojetím a ztvárněním vůbec neoslovují.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.11.2008 18:52, RE: Adekvatni cena?
rohYpnol napsal:
Test stručný, jasný výstižný. Konec konců jako vždy ;)
K autu samotnému: Pominu-li subjektivní vnímání designu (pro mě odporná vytlemená obludka), pak nevidím jediný důvod, proč bych měl sáhnout po tomto voze. Jak bylo zmíněno - za danou cenu mohu mít vůz o segment výš. Mám navíc pocit, že vůz kromě variability ničím nevyniká (mezi kombi). Pokud bych ovšem požadoval variabilitu, pak bych vybíral mezi MPV. Mě zkrátka vozy Peugeot svým pojetím a ztvárněním vůbec neoslovují.
Nesledoval jsem ted aktuální ceny vozů po "krizi", ale který kombík o třídu výš se 150-koňovým motorem se dá koupit za stejné peníze? ( 600tis)
Toto je druhá nejlepší výbava a druhý nejsilnejší motor - to ty ceny naskakují u všech. Stačí jít o stupeň níž na výbavě a na motoru a jsme na 500tis. Tam už auta o třídu výš asi vážně nenajdete.A také nezapoňme na časté velké slevové akce Peugeotu.
Přitom vnitřní prostor nabízí 308SW na svojí třídu nadprůměrný a v některým parametrech překonávající i vozy o tu třídu výš.
Dobrá variabilita a prostornost MPV je vykoupena velkou výškou - horší stabilitou. 308 SW může být pro někoho v tomto dobrý kompromis.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.11.2008 21:02, RE: Adekvatni cena?
TOM napsal:
Nesledoval jsem ted aktuální ceny vozů po "krizi", ale který kombík o třídu výš se 150-koňovým motorem se dá koupit za stejné peníze? ( 600tis)
Toto je druhá nejlepší výbava a druhý nejsilnejší motor - to ty ceny naskakují u všech. Stačí jít o stupeň níž na výbavě a na motoru a jsme na 500tis. Tam už auta o třídu výš asi vážně nenajdete.A také nezapoňme na časté velké slevové akce Peugeotu.
Přitom vnitřní prostor nabízí 308SW na svojí třídu nadprůměrný a v některým parametrech překonávající i vo...
P308SW 1.6THP Premium 594.900/Premium Pack 649.900

NOVÁ Mazda 6 Wagon 1.8 MZR CE 639.900 (120koníků)
NOVÁ Honda Acord Tourer 2.0 i-VTEC Comfort 649.000 (156koníků)
Nový Ford Mondeo Trend 2.0 Duratec 666.900 (145koníků)
Nejsou to žádné slevové akční ceny. A to je zde stále možnost koupit předchozí modely Mazdy 6 nebo i Hondy Accord (snad) s výraznou slevou.

Samozřejmě, že Peugeot bude mít spousty serepatiček navíc, ale je také potřeba si uvědomit, že standartní základní výbava vozů střední třídy je obsáhlejší než u vozů nižší střední. Já osobně bych neváhal a šel do Hondy. Výborný motor, výborný vůz. O třídu výš. Uznávám, že variabilitou na tom je hůř. Ale jak jsem říkal, pokud bych chtěl variabilitu, budu vybírat mezi MPV a ne mezi kombiMPVhybridem ala P308SW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 29.11.2008 10:04, RE: Adekvatni cena?
rohYpnol napsal:
P308SW 1.6THP Premium 594.900/Premium Pack 649.900

NOVÁ Mazda 6 Wagon 1.8 MZR CE 639.900 (120koníků)
NOVÁ Honda Acord Tourer 2.0 i-VTEC Comfort 649.000 (156koníků)
Nový Ford Mondeo Trend 2.0 Duratec 666.900 (145koníků)
Nejsou to žádné slevové akční ceny. A to je zde stále možnost koupit předchozí modely Mazdy 6 nebo i Hondy Accord (snad) s výraznou slevou.

Samozřejmě, že Peugeot bude mít spousty serepatiček navíc, ale je také potřeba si uvědomit, že standartní základní výbava vozů střední tří...
Jenže to jsou takové základní modely, aby automobilky mohly psát - cena již od..... a lákat k sobě zákazníky.
Konkrétně v tý Hondě nejen že není,ale ani nejde přikoupit - alarm, el. sedačky( posuv a ohřev), tempomat, park. senzory, xenony, stř. okno, kůže, USB.... To jsou podle mě téměř všechno věci, který bych si v automobilu střední třídy představoval mít. Nebo proč si někdo kupuje střední třídu?
Další možnost je koupit 2,4 Executive,která to vše má,ale stojí 859tis. - to už jsme uplně jinde.
Navíc podle ceníku Peugeot stojí tato 1,6 THP - 150koní,výbava Premium - 564 900 Kč a Premium Pack 619 900 Kč.
Prostě - je jasný,že se ceny vozů různých tříd budou střetávat,ale většinou vrcholná verze se základní - to je normální.
Ale základní verzi bych si teda já v žádné třídě nekupoval. Tam by mi vždy dost věcí chybělo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 29.11.2008 14:59, RE: Adekvatni cena?
TOM napsal:
Jenže to jsou takové základní modely, aby automobilky mohly psát - cena již od..... a lákat k sobě zákazníky.
Konkrétně v tý Hondě nejen že není,ale ani nejde přikoupit - alarm, el. sedačky( posuv a ohřev), tempomat, park. senzory, xenony, stř. okno, kůže, USB.... To jsou podle mě téměř všechno věci, který bych si v automobilu střední třídy představoval mít. Nebo proč si někdo kupuje střední třídu?
Další možnost je koupit 2,4 Executive,která to vše má,ale stojí 859tis. - to už jsme uplně jinde.
...
Ano, jsou to zálkadní verze. Ale:
1. Při následném prodeji vozu hraje výbava podružnou roli.
2. Já bych nekupoval stř. třídu kvůli elektrickým a elektronickým serepatičkám, koženým sesslům a dřevěnému volantu. Jde o to, že vůz vyšší třídy nabídne (obecně) více prostoru, více bezpečí, více komfortu (odhlučnění, utlumení, geometrie sedadel) atd. To jsou věci, co až tak nezávisí na výbavě. Prostě střední třída je větší porce auta. Ne každý to samozřejmě potřebuje/využije/ocení.
Pokud bych byl limitován cenou, tak já bych raději sáhl po výběhové generaci auta střední třídy. Také je dobré ssi uvědomit, že veškeré elektronické blbůstky bude nejspíše to první, co na voze časem nebude fungovat. Navíc morálně různé i-Drive a podobné blbosti velmi rychle zastarají. Už se těším na to, že si budu lidi kupovat nový vůz jenom proto, že koupili noví i-pod a do jejich káry už nejde zapojit :D
Je to jen můj náhled na věc. Chápu lidi, co koupí tohle a budou si myslet, o kolik lepší vůz mají než jejich soused s obyč. Ochcávkou. Ale dostanou jen to, co mohou mít okolo 400 tis obohacené o nesmysly (pro někoho podstatné).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 29.11.2008 16:51, RE: Adekvatni cena?
rohYpnol napsal:
Ano, jsou to zálkadní verze. Ale:
1. Při následném prodeji vozu hraje výbava podružnou roli.
2. Já bych nekupoval stř. třídu kvůli elektrickým a elektronickým serepatičkám, koženým sesslům a dřevěnému volantu. Jde o to, že vůz vyšší třídy nabídne (obecně) více prostoru, více bezpečí, více komfortu (odhlučnění, utlumení, geometrie sedadel) atd. To jsou věci, co až tak nezávisí na výbavě. Prostě střední třída je větší porce auta. Ne každý to samozřejmě potřebuje/využije/ocení.
Pokud bych byl limit...
Ale tenhle Peugeot se dá taky koupit za 400tis. Takže kdo nepotřebuje 150koní a je mín náročný na výbavu - tu volbu tady má.
Více bezpečí málokdy nabídne výběhová generace. Tahle 308 může mít kolenní airbag. např.
Výběhový model bych si zas nikdy nekoupil já - technicky i morálně zastaralé auto?? Já tedy ne.
i- Drive se objevil v roce 2001 a jeho současná podobba v nový sedmě je dost dobrá a že by nějak zastarával - spíš ho postupně všichni kopírují,ale zrovna to je věc co bude časem všude - alespon tedy nějaká jeho obdoba.
Více komfortu je co? - já to trošku spojuji s výbavou. Třeba ten tempomat a xenony....nebo panoramatická střecha...tam vidím komfort já. Tak nevím jestli základ střední třídy nabídne více komfortu než plná výbava nižší střední...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 29.11.2008 17:32, RE: Adekvatni cena?
TOM napsal:
Ale tenhle Peugeot se dá taky koupit za 400tis. Takže kdo nepotřebuje 150koní a je mín náročný na výbavu - tu volbu tady má.
Více bezpečí málokdy nabídne výběhová generace. Tahle 308 může mít kolenní airbag. např.
Výběhový model bych si zas nikdy nekoupil já - technicky i morálně zastaralé auto?? Já tedy ne.
i- Drive se objevil v roce 2001 a jeho současná podobba v nový sedmě je dost dobrá a že by nějak zastarával - spíš ho postupně všichni kopírují,ale zrovna to je věc co bude časem všude - ...
Jen abych nebyl špatně pochopen - já vím,že vůz střední třídy bude "větší porce auta", jde ale o to,že ani za 650tis ( o 80víc než testovaný vůz) to není plnohodnotná střední třída,ale taková tříčtvrteční.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 29.11.2008 20:11, RE: Adekvatni cena?
TOM napsal:
Jen abych nebyl špatně pochopen - já vím,že vůz střední třídy bude "větší porce auta", jde ale o to,že ani za 650tis ( o 80víc než testovaný vůz) to není plnohodnotná střední třída,ale taková tříčtvrteční.
Já vím, že při trše skromnosti se dá za 400t. koupit i tento Pažout. Proto já nevidím jediný důvod, proč kupovat to samé se serepatičkama za +-600t.

Co nabídne vyšší komfort? Když budu mít větší, pohodlnější a hodnotnější interiér, nebo když se budu krčit v malém prostoru na horších sedadlech s horší akustickou pohodou, ale budu mít kožené vyhřívané štokrle s deseti paměťmi, elektrická zrcátka, vyhřívání tlačítek na autorádiu a já nevím co ještě? Samozřejmě přeháním, ale jde o myšlenku. Já dávám sám za sebe přednost první variantě.
Příklad: Prostě k čemu je mi supervybavená Fábie s kdečím, když je to stále Fábie, kde je málo místa, skáče jako koza atd. Ani bych se nedivil, kdyby za cenu plně vybavené Fábie šel koupit Superb v základu.
K i-Dirive a podobným systémům. Ano plně souhlasím, že to za chvíli bude všude, ale nelíbí se mi to. Vím, že je jen otázka času, kdy přijde někdo s Vistami Driver edition. Nicméně na dobu, kdy mi auto bude ukazovat blue screen se opravdu netěším...
K bezpečnosti. Ani kolenní airbag a podobné supervýmysly nepomohou, když karoserie nepohltí více energie a nenechá více prostoru pro přežití. A v těchto kritériích na tom bude (obecně) menší vůz vždy hůř, i kdyby měl třeba spešl érbeg na uši nebo řasy.
Nikomu bych volbu Pežotu nezazlíval (aspoň si pak můžu říkat jak je to škaredé oproti našemu :)) Jen za mě říkám Pežotům jasné ne! Poslední pěkný Pežot byl 406, pak ještě 206...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.12.2008 14:33, Jak může někdo...
TOM napsal:
Ale tenhle Peugeot se dá taky koupit za 400tis. Takže kdo nepotřebuje 150koní a je mín náročný na výbavu - tu volbu tady má.
Více bezpečí málokdy nabídne výběhová generace. Tahle 308 může mít kolenní airbag. např.
Výběhový model bych si zas nikdy nekoupil já - technicky i morálně zastaralé auto?? Já tedy ne.
i- Drive se objevil v roce 2001 a jeho současná podobba v nový sedmě je dost dobrá a že by nějak zastarával - spíš ho postupně všichni kopírují,ale zrovna to je věc co bude časem všude - ...
srovnávat peugeota s hondou nebo mazdou? Směšné!!!
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.