0
zpět
 

diskuze k tématu: Peugeot 206 SW - zkušenosti po 130 tis. km.

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.02.2008 09:42, řada 205, 309, 405 ad.
Poslední kvalitní Peugoty byly modelový řady 205, 309 a 405 (zejména v naftě). Máme v rodině P205 r.v. 90 a 405 r.v. 93, oba v naftě (najeto k 300 tis.) a jsou to neskutečný držáci. Nesmí se však zanedbat běžná údržba. Dneska už bych ale taky do novýho francouze nešel (snad ještě s výjimkou citroena xsary). Kvalita nových peugotů šla dolů a jsou strašně přetechnizovaný, takže platí čím víc píčovin tam je, tím víc se jich může posrat (a často taky posere). Známí má P 307SW HDia je v servisu až nezdravě často. Když francouze, tak jedině s 1,9 d (příp TD), rozhodně ne HDi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.02.2008 11:06, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Dva amatéři, co plácají pi.....y. Chlapci, vy neznáte mapu, francouzi stojí za hovno a mají vůbec jedny z nejdražších dílů.
A ty tu mapu znáš?Tak napiš konkrétní ceny těch drahých dílů.Napiš teda, když jsi takový profík, kolik stojí jednotlivé díly na jednotlivé značky.Aspoň pět různých.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.02.2008 14:44, RE: řada 205, 309, 405 ad.
anonym napsal:
Poslední kvalitní Peugoty byly modelový řady 205, 309 a 405 (zejména v naftě). Máme v rodině P205 r.v. 90 a 405 r.v. 93, oba v naftě (najeto k 300 tis.) a jsou to neskutečný držáci. Nesmí se však zanedbat běžná údržba. Dneska už bych ale taky do novýho francouze nešel (snad ještě s výjimkou citroena xsary). Kvalita nových peugotů šla dolů a jsou strašně přetechnizovaný, takže platí čím víc píčovin tam je, tím víc se jich může posrat (a často taky posere). Známí má P 307SW HDia je v servisu až ...
pravda, taká xantia 2,1 TD to by som si nechal páčiť
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.02.2008 13:53, RE: francouzská auta
TOM napsal:
V zimě na sjetých???? Jak může někdo jezdit na sjetých gumách? A jak to na takových gumách zatáčelo a brzdilo? Vás bych teda nechtěl potkat.......a spolehlivost těchto starých Škod? ) Po kolika km se musela dělat GO motoru?........Pochybuju,že tenkrát na těch autech někdo najel 130000 km za čtyři roky-to by asi vydržela málokterá.
Je vidět, že jsi "mladý sokolík", tož vyslechni bajky starýho strejdy.
V dobách, kdy Š 100 byly moderní automobily, žádný zimní gumy nebyly - tenkrát se řešilo, zda jsou lepší "radiálky" nebo "diagonálky". Že to dneska nikomu nic neříká? To bude asi tím, že to byl spor o stejným h**ně, jako jsou dneska spory o gumách letních/zimních.
Žádnej motor samozřejmě 1 300 000 km nevydržel. Ovšem žádný GO motoru se nedělaly. A víš proč? Protože to servisy nedělaly. Bylo jich tenkrát tak málo, měly toho tolik a mechanici byli tak líný, že tě s nějakou GO motoru normálně poslali "do pryč". Takže se motory kupovaly bu´d z bouraček anebo fungl nový a každej si ho namontoval na dvorku sám.
To byly doby, co?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.02.2008 16:32, RE: Recenzia ako noha
gld napsal:
No to je zas recenzia...kto to písal, majiteľ zeleno-bieleho domčeku? (t.j. showroom škoda pre neznalých)
V rodine máme Peugeot 205 1,8D a to je krásne nenáročné autíčko, jazdí skoro zadarmo, mám naňho aj recenziu tu na tipcars. Ďalším rodinným približovadlom je Peugeot 206 1,1 a ten tiež slúži spoľahlivo, iba občas bezdôvodne bliká kontrolka airbagu (ale to už má za sebou slušnú havárku-bez ujmy na zdraví)...
Čiže suma sumárum nevravím že peugeoty a francúzske autá všeobecne sú najspoľahlivejši...
Kontrolky airbagů občas reagují na vyšší napětí, zkuste prověřit stav alternátoru a regulátoru napětí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.02.2008 16:39, RE: francouzská auta
anonym napsal:
Je vidět, že jsi "mladý sokolík", tož vyslechni bajky starýho strejdy.
V dobách, kdy Š 100 byly moderní automobily, žádný zimní gumy nebyly - tenkrát se řešilo, zda jsou lepší "radiálky" nebo "diagonálky". Že to dneska nikomu nic neříká? To bude asi tím, že to byl spor o stejným h**ně, jako jsou dneska spory o gumách letních/zimních.
Žádnej motor samozřejmě 1 300 000 km nevydržel. Ovšem žádný GO motoru se nedělaly. A víš proč? Protože to servisy nedělaly. Bylo jich tenkrát tak málo, měly toho...
Fasciuje mě,že někdo dokáže z několika zpráv vyvodit,že je někdo "mladý sokolík". Ale na vás je ten věk už asi vážně vidět.Nepsal jsem o 1 300 000 km,ale o 130 000 km.Nák se vám ta číslička pletou... A nedivil jsem se,že nemá zimní,ale že jezdí na sjetých.Předpokládám,že gumy se vzorkem existovaly.A že se nedělaly generálky?U některých aut se přece běžně měnily vložky do válců..A když si každý dělal všechno na dvorku sám a byla to tak nenáročná auta,že teda ty servisy toho měly tolik na práci...Navíc teda rozdíl mezi diagonální a radiální gumou byl teda sakra znát.Vyzkoušel jste vůbec ty radiály?A nebo jste měl tak špatný tlumiče,že to bylo uplně jedno a auto plavalo tak nebo tak....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.02.2008 15:49, RE: francouzská auta
TOM napsal:
Fasciuje mě,že někdo dokáže z několika zpráv vyvodit,že je někdo "mladý sokolík". Ale na vás je ten věk už asi vážně vidět.Nepsal jsem o 1 300 000 km,ale o 130 000 km.Nák se vám ta číslička pletou... A nedivil jsem se,že nemá zimní,ale že jezdí na sjetých.Předpokládám,že gumy se vzorkem existovaly.A že se nedělaly generálky?U některých aut se přece běžně měnily vložky do válců..A když si každý dělal všechno na dvorku sám a byla to tak nenáročná auta,že teda ty servisy toho měly tolik na pr...
Opravdu asi budeš mnladej sokolík, radiály se používaj dodnes. Jiný gumy snad ani neexistujou)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.02.2008 10:16, RE: francouzská auta
anonym napsal:
Opravdu asi budeš mnladej sokolík, radiály se používaj dodnes. Jiný gumy snad ani neexistujou)))
No,já měl na mysli v porovnání s těma diagonálníma.Tenkrát.A co zkusit reagovat na to ostatní?Na to vám argumenty došly že? )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.02.2008 13:04, Zkušenosti Xsara Picasso
Známý má 2 roky novou Xsaru Picasso. Chválí pohodlí a modernost.
Ze závad je ovšem na prášky a nedoplatí se. Tedy doplatí leasing a rychle s tím pryč....

Ahoj
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 01.05.2008 00:34, nesouhlas !!!
Dovolím si s článkem o Peugeot 206 SW - zkušenosti po 130tis. km nesouhlasit. V mém případě mám stejný motor, stejné auto z roku 2000, najeto 170tis. km a do dneška žádný problém !!! Běžné výměny, který musí dělat každý s jakým koliv autem, jinak absolutní spokojenost !!! Hold měl asi pán smůlu na kup a nebo neumí jezdit a o své auto nepečuje, jinak si to nedokážu vysvětlit !!!
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.