0
zpět
 

diskuze k tématu: Coupé nebo ostrý hatchback do 50.000,-

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 19.06.2013 10:49, RE: Cougar
tomaskrtek napsal:
BMW528i napsal:
David V napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
TOM napsal:
Auto, které by v souvislosti s tímto dotazem mělo určitě zaznít Je FORD COUGAR. A rovnou nejlépe 2,5 V6.
To nepochybně mělo - jako odstrašující příklad co nekoupit v žádném případě. Jsem hrdý ex-majiteljednoho takového krasavce, co mu v zatáčce probliknula kontrolka mazání a o pět kilometrů dál už mělzadřený motor. A zdaleka nejsem jediný.
no jo, to se stává, když je někdo línej kontrolovat olej každou druhou plnou, nedejbože ho trochu dolejt...
Přesně tak, ke stejnému konci je odsouzen každý motor, který má spotřebu oleje, pokud to nikdo nekontroluje. Pokud je mi známo, tak i motory od BMW si při ostřejší jízdě řeknou o svůj příděl oleje. Čili i tam je relativně snadné laxností motor zadřít. Řekněme, že je chybou neinstalovat snímač nízké hladiny, pokud se u motoru očekává spotřeba oleje.
Vlastnil jsem několik BMW a ty co byly v horším stavu a měly najeto 400 tkm a více olej žraly, ale pokud je motor v pořádku a má najeto poctivě kolem 200tkm, tak si nevezme ani kapku, od poslední výměn ny podzim mám na 528i najeto asi 10000km a pořád je ojel přesně na horní hranici
měl jsem e46 328 Ci a olej nebrala, ale neměl jsem jí tak dlouho abych to řekl na 100%. naopak Z3 3.0 coupé olej nebrala v nízkých a středních otáčkách, ve vysokých ano. a to měla najeto lehce přes 100k. naštěstí se s tím počítalo a proto byla dvě čidla na olej, oranžové upozornění a červené problém. krásně se to dalo poznat při řádění v Brně, před ním jsem dolil k horní rysce, po dojezdu skoro půl litru mínus. ale to bylo fakt rasování, chtěl jsem vědět co zetečko dokáže. a zase naopak měsíc ježdění normálním tempem bez dolívání.


ano, takhle je to u normálních aut, upozorní tě kontrolka, jestli je kontrolka na nic, měli to napsat do manuálu, vyserte se na kontrolku a kontrolujte to při každém tankování - a já bych si ten křáp nikdy nekoupil.

reagovat
David V
počet příspěvků2053
datum registrace16.05.2007
Středa 19.06.2013 11:04, RE: Cougar
Reno napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
TOM napsal:
Auto, které by v souvislosti s tímto dotazem mělo určitě zaznít Je FORD COUGAR. A rovnou nejlépe 2,5 V6.
To nepochybně mělo - jako odstrašující příklad co nekoupit v žádném případě. Jsem hrdý ex-majiteljednoho takového krasavce, co mu v zatáčce probliknula kontrolka mazání a o pět kilometrů dál už mělzadřený motor. A zdaleka nejsem jediný.
no jo, to se stává, když je někdo línej kontrolovat olej každou druhou plnou, nedejbože ho trochu dolejt...
a vod čeho je tam do prdele ta posraná kontrolka? BMW svítí už s pořádným předstihem, u tohohle úžasného sporťáku to bylo pět minut po dvanáctévyznávám uživatelský přístup k vozu, stejně jako k počítači, nemusím vědět, co se děje vevnitř, já s tím autem chci jezdit, ne ho spravovat


Červená kontrolka hlásí pokles tlaku, ta Tě upozorní na to, že motor v následujících pár sekundách doběhá, abys stihl vyšlápnout spojku a doplachtil ke krajnici. Souhlasím s tím, že absence kontrolky nízké hladiny (oranžová) v autech z přelomu tisíciletí je trestuhodná. Sám bych ji v autě se stejným motorem, co má Cougar, uvítal.
reagovat
David V
počet příspěvků2053
datum registrace16.05.2007
Středa 19.06.2013 11:05, RE: Cougar
Reno napsal:
]ano, takhle je to u normálních aut, upozorní tě kontrolka, jestli je kontrolka na nic, měli to napsat do manuálu, vyserte se na kontrolku a kontrolujte to při každém tankování - a já bych si ten křáp nikdy nekoupil.


V manuálu to je! Kdo si čte manuál k autu? Kdo si čte manuál k ojetému autu? Doufám, že nejsem jediný...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 19.06.2013 11:40, RE: Cougar
David V napsal:
Reno napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
TOM napsal:
Auto, které by v souvislosti s tímto dotazem mělo určitě zaznít Je FORD COUGAR. A rovnou nejlépe 2,5 V6.
To nepochybně mělo - jako odstrašující příklad co nekoupit v žádném případě. Jsem hrdý ex-majiteljednoho takového krasavce, co mu v zatáčce probliknula kontrolka mazání a o pět kilometrů dál už mělzadřený motor. A zdaleka nejsem jediný.
no jo, to se stává, když je někdo línej kontrolovat olej každou druhou plnou, nedejbože ho trochu dolejt...
a vod čeho je tam do prdele ta posraná kontrolka? BMW svítí už s pořádným předstihem, u tohohle úžasného sporťáku to bylo pět minut po dvanáctévyznávám uživatelský přístup k vozu, stejně jako k počítači, nemusím vědět, co se děje vevnitř, já s tím autem chci jezdit, ne ho spravovat
Červená kontrolka hlásí pokles tlaku, ta Tě upozorní na to, že motor v následujících pár sekundách doběhá, abys stihl vyšlápnout spojku a doplachtil ke krajnici. Souhlasím s tím, že absence kontrolky nízké hladiny (oranžová) v autech z přelomu tisíciletí je trestuhodná. Sám bych ji v autě se stejným motorem, co má Cougar, uvítal.


V mojem světě svítící kontrolka oleje znamená, že olej dochází a je ho tam třeba dolít. To co popisuješ je děsivé
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Středa 19.06.2013 12:02, RE: Cougar
David V napsal:
Reno napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
TOM napsal:
Auto, které by v souvislosti s tímto dotazem mělo určitě zaznít Je FORD COUGAR. A rovnou nejlépe 2,5 V6.
To nepochybně mělo - jako odstrašující příklad co nekoupit v žádném případě. Jsem hrdý ex-majiteljednoho takového krasavce, co mu v zatáčce probliknula kontrolka mazání a o pět kilometrů dál už mělzadřený motor. A zdaleka nejsem jediný.
no jo, to se stává, když je někdo línej kontrolovat olej každou druhou plnou, nedejbože ho trochu dolejt...
a vod čeho je tam do prdele ta posraná kontrolka? BMW svítí už s pořádným předstihem, u tohohle úžasného sporťáku to bylo pět minut po dvanáctévyznávám uživatelský přístup k vozu, stejně jako k počítači, nemusím vědět, co se děje vevnitř, já s tím autem chci jezdit, ne ho spravovat
Červená kontrolka hlásí pokles tlaku, ta Tě upozorní na to, že motor v následujících pár sekundách doběhá, abys stihl vyšlápnout spojku a doplachtil ke krajnici. Souhlasím s tím, že absence kontrolky nízké hladiny (oranžová) v autech z přelomu tisíciletí je trestuhodná. Sám bych ji v autě se stejným motorem, co má Cougar, uvítal.

Davide, nemáš náhodou stejný motor v Mondeu???
reagovat
David V
počet příspěvků2053
datum registrace16.05.2007
Středa 19.06.2013 12:36, RE: Cougar
tomaskrtek napsal:
David V napsal:
Reno napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
TOM napsal:
Auto, které by v souvislosti s tímto dotazem mělo určitě zaznít Je FORD COUGAR. A rovnou nejlépe 2,5 V6.
To nepochybně mělo - jako odstrašující příklad co nekoupit v žádném případě. Jsem hrdý ex-majiteljednoho takového krasavce, co mu v zatáčce probliknula kontrolka mazání a o pět kilometrů dál už mělzadřený motor. A zdaleka nejsem jediný.
no jo, to se stává, když je někdo línej kontrolovat olej každou druhou plnou, nedejbože ho trochu dolejt...
a vod čeho je tam do prdele ta posraná kontrolka? BMW svítí už s pořádným předstihem, u tohohle úžasného sporťáku to bylo pět minut po dvanáctévyznávám uživatelský přístup k vozu, stejně jako k počítači, nemusím vědět, co se děje vevnitř, já s tím autem chci jezdit, ne ho spravovat
Červená kontrolka hlásí pokles tlaku, ta Tě upozorní na to, že motor v následujících pár sekundách doběhá, abys stihl vyšlápnout spojku a doplachtil ke krajnici. Souhlasím s tím, že absence kontrolky nízké hladiny (oranžová) v autech z přelomu tisíciletí je trestuhodná. Sám bych ji v autě se stejným motorem, co má Cougar, uvítal.
Davide, nemáš náhodou stejný motor v Mondeu???


Mám, ale to úplně není problém motoru, ale obsluhy, i když zde někdo uváděl, že v Cougaru je motor nakloněný, což je prý příčina přidírání V6-tek. Nevím, jestli to je nebo není pravda, ale Mondeo a Cougar mají stejnou podvozkovou platformu a pravděpodobně i uchycení motoru. Ano, kontrolku nemám, ano byla by lepší, v tom souhlasím, ale pokud to vím, tak hold čas od času kouknu na měrku. Pokud si někdo o autě nezjistí info, tak to prostě může dopadnout blbě.
reagovat
hilda
počet příspěvků9
datum registrace31.03.2012
Středa 19.06.2013 14:16, RE: Cougar
David V napsal:
tomaskrtek napsal:
David V napsal:
Reno napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
TOM napsal:
Auto, které by v souvislosti s tímto dotazem mělo určitě zaznít Je FORD COUGAR. A rovnou nejlépe 2,5 V6.
To nepochybně mělo - jako odstrašující příklad co nekoupit v žádném případě. Jsem hrdý ex-majiteljednoho takového krasavce, co mu v zatáčce probliknula kontrolka mazání a o pět kilometrů dál už mělzadřený motor. A zdaleka nejsem jediný.
no jo, to se stává, když je někdo línej kontrolovat olej každou druhou plnou, nedejbože ho trochu dolejt...
a vod čeho je tam do prdele ta posraná kontrolka? BMW svítí už s pořádným předstihem, u tohohle úžasného sporťáku to bylo pět minut po dvanáctévyznávám uživatelský přístup k vozu, stejně jako k počítači, nemusím vědět, co se děje vevnitř, já s tím autem chci jezdit, ne ho spravovat
Červená kontrolka hlásí pokles tlaku, ta Tě upozorní na to, že motor v následujících pár sekundách doběhá, abys stihl vyšlápnout spojku a doplachtil ke krajnici. Souhlasím s tím, že absence kontrolky nízké hladiny (oranžová) v autech z přelomu tisíciletí je trestuhodná. Sám bych ji v autě se stejným motorem, co má Cougar, uvítal.
Davide, nemáš náhodou stejný motor v Mondeu???
Mám, ale to úplně není problém motoru, ale obsluhy, i když zde někdo uváděl, že v Cougaru je motor nakloněný, což je prý příčina přidírání V6-tek. Nevím, jestli to je nebo není pravda, ale Mondeo a Cougar mají stejnou podvozkovou platformu a pravděpodobně i uchycení motoru. Ano, kontrolku nemám, ano byla by lepší, v tom souhlasím, ale pokud to vím, tak hold čas od času kouknu na měrku. Pokud si někdo o autě nezjistí info, tak to prostě může dopadnout blbě.


Já nevím, ale měl jsem Mondeo s motorem 2,5 V6 (verze Porsche) a když mělo najeto 320.000 km, tak se vysypala automatická převodovka - to byl konec. Motor chodil jako hodiny a jezdil by i dál. Bohužel ne každý naleje do V6 olej, který tam patří a už málokdo si přečte příručku, kde je napsáno, že se olej musí kontrolovat každých 1000 km. Na víčku nádrže je zevnitř ještě nalepené doporučení kontrolovat olej každé tankování.
To s nakloněním v zatáčce se týká motoru Ford V6 (původně z Aston Martin), kde je mělká vana - montován do Mondea od roku 2001. Cougar ho nemá.
reagovat
David V
počet příspěvků2053
datum registrace16.05.2007
Středa 19.06.2013 16:23, RE: Cougar
hilda napsal:
David V napsal:
Mám, ale to úplně není problém motoru, ale obsluhy, i když zde někdo uváděl, že v Cougaru je motor nakloněný, což je prý příčina přidírání V6-tek. Nevím, jestli to je nebo není pravda, ale Mondeo a Cougar mají stejnou podvozkovou platformu a pravděpodobně i uchycení motoru. Ano, kontrolku nemám, ano byla by lepší, v tom souhlasím, ale pokud to vím, tak hold čas od času kouknu na měrku. Pokud si někdo o autě nezjistí info, tak to prostě může dopadnout blbě.
Já nevím, ale měl jsem Mondeo s motorem 2,5 V6 (verze Porsche) a když mělo najeto 320.000 km, tak se vysypala automatická převodovka - to byl konec. Motor chodil jako hodiny a jezdil by i dál. Bohužel ne každý naleje do V6 olej, který tam patří a už málokdo si přečte příručku, kde je napsáno, že se olej musí kontrolovat každých 1000 km. Na víčku nádrže je zevnitř ještě nalepené doporučení kontrolovat olej každé tankování. To s nakloněním v zatáčce se týká motoru Ford V6 (původně z Aston Martin), kde je mělká vana - montován do Mondea od roku 2001. Cougar ho nemá.


Ano, ale to už se bavíme o 3-litru. I když jak to s tím motorem doopravdy je, skutečně nevím. Jeho původ je u Jaguaru, ale jestli vznikl rozpůlením 12-ti válcového 6-ti litru od Astonu Martin beru jako neověřenou informaci. Mimochodem, myslím, že přišel do Mondea v roce 2002 jako ostrá verze ST220 (a do Cougaru se skutečně nedostal). Tam ano, problémy s mazáním jsou známé už od Jagu. Mám za to, že se tahle "pověst" rozšířila i na původní Duratec V6 (ano, základ má u Porsche), který se do aut montoval mezi roky 1993-2007. Ještě nedávno jsem četl ve Světě motorů obecné strašení na téma Duratec VE. Ve skutečnosti si nemyslím, že jde i po těch letetech o horší motor, než dnes vypouštějí některé automobilky, jako horké novinky a docela mě mrzí, že nedosáhl na EURO V, přičemž v době kdy začínal málem žádné Euro neplatilo (a jestli, tak EURO I) a s minimálními úpravami zvládl 4 limity EURA, což u lidového auta, jakým Ford bezesporu je, považuju za slušný výkon.
reagovat
hilda
počet příspěvků9
datum registrace31.03.2012
Středa 19.06.2013 22:43, Cougar V6
Sehnat Cougar s motorem 2.5 V6 v dobrém stavu je dnes umění, protože auto se již 13 let nevyrábí. V Německu jsou kusy s přijatelným počtem najetých km - beru to tak, že 120.000 km není žádný nájezd pro V6.
Jinak lidé v tom mají trochu zmatek, protože do Mondea se postupně montovali 3 různé vidlicové šestiválce. Nejspolehlivější je 2.5 V6 s objemem 2495 ccm, dále byl motor SVT pro model ST s objemem 2544 ccm (ten je i v Cougaru) a nakonec již zmíněný třílitr s objemem 2967 ccm. Neuvedl jsem všechny varianty zmíněných šestiválců.
Odborníci se shodují, že Duratec 2.5 V6 byl jedním z nejlepších motorů značky Ford.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Pátek 21.06.2013 07:37, zábavné auto
Nebezpečná kombinace.Čerstvý řidičák a zábavné sportovní auto pokud možná za pár korun.Za tyhle peníze leda vybírat něco co mě převeze pokud možno spolehlivě z bodu A do bodu B a investice do vozidla nepřevýší v krátké době jeho hodnotu.
reagovat
gablenz
počet příspěvků137
datum registrace12.01.2009
Pátek 21.06.2013 08:13, Cougar nebrat
Jezdil jsem s ním. JE to dobré a pohodlné a zajímavý design, ale..... ale....ale.... Ten 2.5 motor totiž milé panstvo a damstvo spadá do nejvyšího pojištění. On má víc jak 2.5. To je tam nějak 2590. Takže nejvyšší pojistka. A platit jako začátečník a ještě nejspíš problémové dítko u pojišťovny tuhle sumu za 125 Kw.... to je blbost. To bude pálka jak řemen.
reagovat
gablenz
počet příspěvků137
datum registrace12.01.2009
Pátek 21.06.2013 08:15, Ford Probe?
Ještě mě napadlo.... Ford Probe 2.0 85 Kw. Ford Probe!!!!!!!!!!!
reagovat
Sámo
počet příspěvků13
datum registrace09.12.2011
Pátek 21.06.2013 10:20, Max zábava
VTEC power!
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Pátek 21.06.2013 13:07, RE: Cougar nebrat
gablenz napsal:
Jezdil jsem s ním. JE to dobré a pohodlné a zajímavý design, ale..... ale....ale.... Ten 2.5 motor totiž milé panstvo a damstvo spadá do nejvyšího pojištění. On má víc jak 2.5. To je tam nějak 2590. Takže nejvyšší pojistka. A platit jako začátečník a ještě nejspíš problémové dítko u pojišťovny tuhle sumu za 125 Kw.... to je blbost. To bude pálka jak řemen.


Sem tak nějak přehlíd číslo konta veřejné sbírky na provoz . Takže jestli mu nehodláš přispívat, nemusíš si dělat starosti . Jestli má přepůlit topol v zatáčce v tomhle a rychlosti 150km/h, nebo v litrovým saxu ve stovce je úúúplně jedno
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 21.06.2013 14:32, RE: Cougar nebrat
Pepe napsal:
gablenz napsal:
Jezdil jsem s ním. JE to dobré a pohodlné a zajímavý design, ale..... ale....ale.... Ten 2.5 motor totiž milé panstvo a damstvo spadá do nejvyšího pojištění. On má víc jak 2.5. To je tam nějak 2590. Takže nejvyšší pojistka. A platit jako začátečník a ještě nejspíš problémové dítko u pojišťovny tuhle sumu za 125 Kw.... to je blbost. To bude pálka jak řemen.
Sem tak nějak přehlíd číslo konta veřejné sbírky na provoz . Takže jestli mu nehodláš přispívat, nemusíš si dělat starosti . Jestli má přepůlit topol v zatáčce v tomhle a rychlosti 150km/h, nebo v litrovým saxu ve stovce je úúúplně jedno


Tak ten "můj" Cougar - po sehnání motoru z Mondea (30 tis) a instalaci do Cougaru (dalších 20 si za to hoši vzali) šel do bazaru a prodal se za jediný den! Dal jsem ho nejlevněji v ČR a hned si pro něho přijeli mládenci z Ostravy (do Brna).
Večer mi zvoní telefon. Bazarník. Že prej se mládežník, ještě dřív, než uzavřel povinné ručení honil s kamarádem v Hondě, oba dva je sundal do příkopu a Cougar, že je na odpis. Dušička se mi zatetelila blahem. Žádné problémy s čislem motoru, s vysvětlováním. A že prej jestli by to mládežník nemohl nahlásit na moji pojistku, protože jinak pojišťovna nezaplatí ani jeho, ani škodu jeho kamaráda. A že
se bude revanšovat, protože mu ušetřím tak 200 tisíc. A že mu volali prarodiče toho blbečka, že mu na to auto dali peníze, mladej že je na pracáku a teď tahle šlamastyka.
No, tak se to nahlásilo na moji pojistku. A už jsem o nich víckrát neslyšel.

Z toho vyplývá: nevěř nikomu z Ostravy možná tak Jarkovi Nohavicovi


reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pátek 21.06.2013 15:13, při zemi ale zábavně
A co Honda Civic? Motokára, točivý a spolehlivý motor. Sranda auto a měl by ji uživit i kluk. Max. tam blbne palivoměr. Jsou sice zábavnější i exotičtější auta, ale kdybych řešil problém jako tazatel, byla by u mně numero uno
reagovat
kamil321
počet příspěvků70
datum registrace19.01.2012
Pátek 21.06.2013 19:04, BMW
Jedině nějaké BMW...já kdysi koupil pětku E34 v parádním stavu, a je v rodině dodnes. Jezdí s ní otec. Kdo jednou okusí jízdní vlastnosti u BMW, troufám si říct, že mu drtivá většina aut přijde později více či méně obyčejná. Prostě plechovka. Já navíc potřeboval auto k němuž můžu mít vztah, nadchne mne design, promyšlenost.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1241
datum registrace28.11.2008
Sobota 22.06.2013 01:37, RE: Coupé nebo ostrý hatchback do 50.000,-
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den, mám na vás dotaz ohledně koupě sportovněji laděného vozu do 50.000,- Líbí se mi Peugeot 406 coupé 2.0i, ale zároveň se bojím toho že auto nebude dostatečně zábavné, a tato vlastnost přebije i jinak dokonalý vzhled(je mi 20.let a bude to moje první vlastní auto, či-li nemůžu uvažovat o koupi 3.-litrové verze V6) Z toho důvodu naopak uvažuji o koupi malého ostrého hatchbacku. Kamarád má Peugeot 106 Rallye (1.4 55kw) a jízda v něm je zábavná a když z něj vystoupím tak mám úsměv od ucha k uchu. Ale na v těchto vozech je zase problém, malá výbava(v porovnáním s Peugeotem 406 coupé). Prosil bych vás tedy o radu co pro mě jako 20 letého bude nejlepší. Záleží mi na jízdních vlastnostech auta, zábavné a pružné jízdě, a lepší výbavě(klimatizace, el. okna aj.) a to vše do 50.000 nebráním se žádné značce, ale ten \"vysněný vůz\" splnil mé požadavky :)


Příští rodinnné auto bude asi něco vyššího a těžšího než kombík střední třídy. Prostě něco co se bez ztráty květinky vyrovná s podobnými "sportovními náčiními" když už na případný střet náhodou bohužel dojde.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Sobota 22.06.2013 08:34, RE: Coupé nebo ostrý hatchback do 50.000,-
Petr S napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den, mám na vás dotaz ohledně koupě sportovněji laděného vozu do 50.000,- Líbí se mi Peugeot 406 coupé 2.0i, ale zároveň se bojím toho že auto nebude dostatečně zábavné, a tato vlastnost přebije i jinak dokonalý vzhled(je mi 20.let a bude to moje první vlastní auto, či-li nemůžu uvažovat o koupi 3.-litrové verze V6) Z toho důvodu naopak uvažuji o koupi malého ostrého hatchbacku. Kamarád má Peugeot 106 Rallye (1.4 55kw) a jízda v něm je zábavná a když z něj vystoupím tak mám úsměv od ucha k uchu. Ale na v těchto vozech je zase problém, malá výbava(v porovnáním s Peugeotem 406 coupé). Prosil bych vás tedy o radu co pro mě jako 20 letého bude nejlepší. Záleží mi na jízdních vlastnostech auta, zábavné a pružné jízdě, a lepší výbavě(klimatizace, el. okna aj.) a to vše do 50.000 nebráním se žádné značce, ale ten \"vysněný vůz\" splnil mé požadavky :)
Příští rodinnné auto bude asi něco vyššího a těžšího než kombík střední třídy. Prostě něco co se bez ztráty květinky vyrovná s podobnými "sportovními náčiními" když už na případný střet náhodou bohužel dojde.


infiniti Q56, mercedes GL, nebo dle mého ideálně Cadillac Escalade.
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Sobota 22.06.2013 19:39, RE: Coupé nebo ostrý hatchback do 50.000,-
tomaskrtek napsal:
Petr S napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den, mám na vás dotaz ohledně koupě sportovněji laděného vozu do 50.000,- Líbí se mi Peugeot 406 coupé 2.0i, ale zároveň se bojím toho že auto nebude dostatečně zábavné, a tato vlastnost přebije i jinak dokonalý vzhled(je mi 20.let a bude to moje první vlastní auto, či-li nemůžu uvažovat o koupi 3.-litrové verze V6) Z toho důvodu naopak uvažuji o koupi malého ostrého hatchbacku. Kamarád má Peugeot 106 Rallye (1.4 55kw) a jízda v něm je zábavná a když z něj vystoupím tak mám úsměv od ucha k uchu. Ale na v těchto vozech je zase problém, malá výbava(v porovnáním s Peugeotem 406 coupé). Prosil bych vás tedy o radu co pro mě jako 20 letého bude nejlepší. Záleží mi na jízdních vlastnostech auta, zábavné a pružné jízdě, a lepší výbavě(klimatizace, el. okna aj.) a to vše do 50.000 nebráním se žádné značce, ale ten \"vysněný vůz\" splnil mé požadavky :)
Příští rodinnné auto bude asi něco vyššího a těžšího než kombík střední třídy. Prostě něco co se bez ztráty květinky vyrovná s podobnými "sportovními náčiními" když už na případný střet náhodou bohužel dojde.
infiniti Q56, mercedes GL, nebo dle mého ideálně Cadillac Escalade.


Jak čtu tu diskuzi, tak mi to nedá.
Vážně doporučujete 20-letému skoro nezkušenému (který je odvařený z 1,4 55kW) auta s víc jak dvoulitrovým motorem a výš??
To nemluvim o fin. stránce, kdy pojistka pro mladého řidiče je krvavá, spotřeba, atd. Pochybuju, že bude mít peníze na udržení takových aut (BMW) v dobrém stavu.

Ono je pěkný, že bmw vydrží a starší ročníky jsou ještě poctivá práce, ale už má čas na to, že se může pokazit. To platí o všech starších autech, nemluvě o servisování silnějších (dražších a složitějších) motorizací.

Dle mého by měl začínat s nějakou 1,2/1,4 Punto, nebo něco podobnýho...

Je to jako u motorek. Mladej cápek, kterej dřív nejezdil si udělá papíry na neomezenou mašinu, koupí si nějakýho jetýho litra před rozpadnutím a do měsíce ho škrábou někde ze stromu...

Tohle je ten samej případ. Proto by měl zapomenout na mokrej sen a radši se nejdřív pořádně naučit jezdit

reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.