0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Vectra A - jakou je ojetinou?

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 14:04, RE: bez předmětu
free78 napsal:
Ještě bych měl takovou podotázečku. Předpokládal jsem, že Ford "bere" diesel motory od "Citroenu" (tedy PSA). Jak je možné, že v C5 je slabší varianta 2.2HDI, než ve Fordu (kW i Nm) ? V případě AUDI / VW / Seat / Škoda vy něco takového nehrozilo. Nejvýkonější verze 1.9TDi ve škodovce by nemohl výkonem překračovat nejvýkonější verzi 1.9TDi v AUDI (to nikdy), ve VW (skoro nikdy). Jen mne to tak překvapilo...
2.2 HDI v PSA modelech jsou seriove zapojena biturba s vykonem 125kW a 370N.m tocaku. Kdezto 2.2 TDCi od Fordu sice pouziva stejny zaklad, ale turbo je tam jenom jedno, vykon 129kW a 400 N.m. moment. Cekal jsem puvodne tez biturbo, ale Ford se rozhodl jinak. Jestli je to dobre nebo spatne neposoudim, s ani jednim autem jsem nejel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 14:13, RE: www.autozeitung.de/verglechstest/mittelklasse-kombis
pamětník napsal:
Lehce off-topic dotaz. Jakou vypovídací hodnotu vůbec tyto komerční testy aut (v časopisech apod.) mají?
Například časopisecké testy lyží, jež dav stále ještě nadšeně sleduje, jsou totálně zprofanované a každý zasvěcenec ví, že jsou především jinou formou reklamy. Nikdo z nich by si jejich výsledky netroufl operovat.
Možná je to u aut jinak, je to přece jenom mnohem větší byznys, ale stejně by mě to zajímalo.
Bezpochyby je mnoho hodnocení až "podvod" - toto je docela "krásný" příklad, v německém a českém testu dopadly vozy mondeo accord C5 zcela "jinak" (včetně konkrétních měření).
Myslím, že to je stejné, jako třeba hodnocení filmů či hudby... (člověk nesmí dát na doporučení zleva/zprava, ale "najít" si toto "svého" s obdobným "přístupem/názory" - já v česku paní Spáčilovou preferuji - z více jak 90% se s ní shodnu - snad i více..)
V česku jsem si ještě jedné "zvláštnosti" při testech vozů všimla, až na drobné výjimky se testům věnují (jen) mladí "chlapci". Ne že by to byl "problém", ale poněkud "jiný" pohled na různé věci to "zajistí" (také jsem před xy lety preferovala auta typu hot hatch a dnes si automatické převodovky "užívám" - ani jedno není špatně, obé je správně, ale ...).
Přiznávám, že spíše německým testům důvěřuji (dělaly se a "vypilovávaly" v době kdy zde 20 let starý fiat na žiguli přejmenovaný "hitem" a vozem pro ty "lepší a bohatší" byl - tím jsem se nechtěla dotknout, jen "upozornit" na fakta a souvislosti, ostatně současné české testy opravdu jen "převzaly" zahraniční "metodiky"). Dalším "faktem" je, že zatímco velké německé (či britské a EuroNCAP atp.) testy si výrobcipečlivě "hlídají" (a popř. nápravy se dožadují - viz nedávný "problém" v testech golf/bmw 130i) a "sledují", maličký český trh (myslím, že jen v München se prodá více vozů než v celém česku - tady navíc "totální nadvládu" má "domácí" škoda - ostatní modely jiných automobilek se spíše "kusově" prodávají; budu-li konkrétní před časem jsem se na českou prodejnost jednoho vcelku slušně prodávaného modelu dívala a číslo celoročního prodeje se cca rovná německým prodejům za 3-4 týdny) poněkud "out" zůstává - to prostě NENí prioritní oblast prodejů. Z jiné oblasti - od jedné japonské firmy jsem sedíc v hotelové restauraci v posledním patře velkého tokijského hotelu slyšela větu přibližně ve znění: My jsme v česku spíše z důvodu image, to co prodáme po česku za celý rok (a to nepočítám náklady na překlady apod.) ... násobek se prodá tady v jedné čtvrti (a ukázal na "výsek" co byl vidět prosklenou stěnou). Ostatně o "stavu" vozu, který před časem pro české zastoupení Auto moto und sport zapůjčilo české zastoupení Citroën jsem se zde zmiňovala - TO v německu opravdu NEní zvykem a NEní běžnou praxí.
Nejrozumnější rozhodně bývá s více zdroji pracovat (protřepat promíchat - i když zrovna v tomto případě to je až "komické" nejlepší/nejhorší = průměrný?) a lety praxe se člověk (trochu) naučí zrno od plev "odlišovat" (či komu věřit, a také komu ne)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 14:14, www.autozeitung.de/verglechstest/mittelklasse-kombis
Tomi napsal:
v tom testu je hlavně zajímavá poznámka u Accorda,že žehlí nerovnosti lépe než vychvalovaný C5,a zároveň když dojde na rychlou jízdu tak se nehoupe a nenaklání a drží stopu.
To zní až nadpřirozeně,každopádně je to bomba pokud je to pravda, pro mě je vítěz Accord.
Nebylo by lepší (rozumnější), se těmi auty nejdříve svézt?
PS: Nebo alespoň ten "opačný" test přečíst?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 14:53, RE: Testy
NN_N napsal:
Myslím, že v novém Autotipu ve srovnání Superb 2.0 TDI CR vs C5 2,2 biturbo (snad i s hydractivem) vyhrál Superb. Dokonce tam zvlášť píšou, že TDI je živější a má nižší spotřebu.. Možná je to i kvůli nadváze C5 - je o 3 metráky těžší.. Na druhou stranu testů je spousta a občas jsou výsledky (i v rámci jedné země) jiné. Význam testů bych až tak nepřeceňoval, často rozhodují subjektivní dojmy testujících (viz např. výsledek nějakého podrobného testu v Auto Motor und Sport z roku 1997, který zmiňuj...
,-) do finále Car of the Year postoupila (v česku ne?)
PS: Já sice blond a zrovná já bych na vzhled moc nedala (ale moc dobře vím, že velký vliv to má) ... to bych asi těžko Bristol tak "oslavovala" .-)
PPS: Ten testík v českém Auto Tip jsem četla. Tam je mnoho dobrých "vtipů"! Podotýkám, že jde o ĆESKÝ test (byť v německém časopise). Mírné "rozpory" začínají "zvukem" motoru, který v textu "vyhrává" HDi, v popisce pod obrázkem TDi (žádné naměřené hodnoty, jen text). Vesele pokračují ve sdělení, že průběh křivky točivého momentu je u TDi "vyrovnanější" - a já "bubka" si myslela, že PROTO se dvě turba pokrývající různá spektra otáček (a TÍM/PROTO větší pokrytí rozsahu otáček zajistí) používají (tak jak autor píše by to snad nefungovalo, ani kdyby jedni tvůrci byli parta amatérů a ti druzí to nej- na světě ,-)
Ostatně něco o "přehledu" autora naznačí i věta o vození managera na zadní sedačce C5 - to nee, C5 je naprosto "obyč" sedan střední třídy, ti co se "vozí" jezdí od C6 výše.
Docela se mi líbí autorova (Libor Hlisnikovský) závěrečná věta: "Tato dvojice si nepoleze do zelí - citroën zaujme extravagantní pohodáře, škodovku upřednostní pragmatici", ale tento "test" je spíš "popiskem" a "kratším slohovým cvičením" autora (bez legrace, některé dny já jen tak "mimochodem" napíši na tyto stránky více "písmenek"). U nás doma se tomuto NEříká test, ale něco jako "první dojmy" - v tom případě bych souhlasila (až na ty "nesrovnalosti" v textu a popisce apod.)
PS: Rozdíl ve spotřebě je (to se dá dohledat i v německých zdrojích) a činí 0,3-0,4 litru na 100 km (což způsobuje i vyšší váha C5)
PPS: O konstrukci pohonu či náprav nebo cokoliv "konkrétního" měřitelného "hmatatelného" v onom "testu" ni zmínka! Jak říkám - "první dojmy" - to ano
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 15:03, RE: bez předmětu
sybok_ok napsal:
2.2 HDI v PSA modelech jsou seriove zapojena biturba s vykonem 125kW a 370N.m tocaku. Kdezto 2.2 TDCi od Fordu sice pouziva stejny zaklad, ale turbo je tam jenom jedno, vykon 129kW a 400 N.m. moment. Cekal jsem puvodne tez biturbo, ale Ford se rozhodl jinak. Jestli je to dobre nebo spatne neposoudim, s ani jednim autem jsem nejel.
Teď si uvědomuji, že tato informace tu před časem již někde padla. Myslím že "z principu" bude "lepší" ta "sofistikovanější" konstrukce (sice výrobně dražší, ale jedno turbo nikdy nemůže v celém spektru otáček fungovat jako dvě). Ostatně docela VÝRAZNÝM příkladem je dvoulitr od bmw ve verzích 20d a (biturbo) 23d (nebo 30d a 35d). (Papírový) výkon v reálu není až tak důležitý, jak mnohem "lepší" "snazší" práce s "dávkováním" výkonu a točivého momentu ve velkém rozsahu otáček.
Pokud si vzpomínám na to co tu kdosi psal, ten důvod proč Ford nepoužívá verzi s dvěma turby není "...že se rozhodl", ale "nedostal" - špičkovou technologii PSA "neposkytl" - což u ford vyřešili "přidáním" tlaku do jednoho turba (osobně tyto "kravaťácké" války nerada, vzpomínám kdysi na "problém" VHS versus Beta, osobně si myslím že systém "Biturbo" se budou dále "šířit" a po bmw /3 motory/ a PSA /2 motory je jen otázkou času, kdy se objeví i u ostatních výrobců)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 15:11, RE: Testy
Tomi napsal:
v tom testu je hlavně zajímavá poznámka u Accorda,že žehlí nerovnosti lépe než vychvalovaný C5,a zároveň když dojde na rychlou jízdu tak se nehoupe a nenaklání a drží stopu.
To zní až nadpřirozeně,každopádně je to bomba pokud je to pravda, pro mě je vítěz Accord.
To "nehoupe a nenaklání" je "klišé" snad až trapné. Nevím jak "levné" verze, ale vozy s Hydractive 3+ tedy testované 2.2 HDi, V6 3.0 a všechny verze C6 "nerozhoupete" ani ...
Docela bych si s autorem chtěla "popovídat" a zeptat se "jak" k tomu přišel. Narozdíl od něj jsem s těmito vozy najezdila více jak 250.000 km a běžná praxe při českých testech je tak cca 1000 km během jednoho týdne (a to si vůz občas ještě nějaký kolega chce také vyzkoušet atd.)
Zatímco u takového Subaru je jim (asi) trapné napsat, že vůz zatáčku nejede až tak jak jsem čekal (ono se to u Subaru musí "naučit", samozřejmě bez problémů jezdí od prvního dne co jej máte, ale "vcítit" naučit se přesně "projet" snad až "prožít" zatáčku se Subaru to chce měsíce času a tisíce a tisíce kilometrů a nespočet průjezdů stejnou zatáčkou. AŽ, KDYŽ pochopíte - tak opravdu o něčem mimořádném psát můžete. Bez urážky, to tihle "kluci" nevědí (jen poznají, že pohon 4 kol "funguje").
PS: Doporučuji nějaký cizí jazyk a německé italské britské automagazíny (nejraději jsem britské EVO mívala, ale asi již nevychází, dlouho dlouho jsem ho nikde "nepotkala")
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 15:16, THE THRILL OF DRIVING evo
Kylie napsal:
To "nehoupe a nenaklání" je "klišé" snad až trapné. Nevím jak "levné" verze, ale vozy s Hydractive 3+ tedy testované 2.2 HDi, V6 3.0 a všechny verze C6 "nerozhoupete" ani ...
Docela bych si s autorem chtěla "popovídat" a zeptat se "jak" k tomu přišel. Narozdíl od něj jsem s těmito vozy najezdila více jak 250.000 km a běžná praxe při českých testech je tak cca 1000 km během jednoho týdne (a to si vůz občas ještě nějaký kolega chce také vyzkoušet atd.)
Zatímco u takového Subaru je jim (asi) trapné...
Tak existuje! Tak TENTO časopis k pozornosti doporučuji, tam najdete serióznější lepší důkladnější testy aut, než ..
PS: V německých naměřená data, v britských pocity z jízdy, v italských souhrn všeho do detailu včetně výbav a použitých materiálů (protřepat promíchat ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 15:48, RE: www.autozeitung.de/verglechstest/mittelklasse-kombis
Kylie napsal:
Bezpochyby je mnoho hodnocení až "podvod" - toto je docela "krásný" příklad, v německém a českém testu dopadly vozy mondeo accord C5 zcela "jinak" (včetně konkrétních měření).
Myslím, že to je stejné, jako třeba hodnocení filmů či hudby... (člověk nesmí dát na doporučení zleva/zprava, ale "najít" si toto "svého" s obdobným "přístupem/názory" - já v česku paní Spáčilovou preferuji - z více jak 90% se s ní shodnu - snad i více..)
V česku jsem si ještě jedné "zvláštnosti" při testech vozů všimla, a...
Věřit více německým testům... no já nevím.
1. Nemyslím si, že Němci nebudou také zprofanovaní a zautatí. Naopak. Na jejich svatou trojku nedají dopustit (M-B, Audi, BMW). Někde jsem slyšel, že cokoliv mimo tuto trojku je pro ně "podřadné". VW tam je jako Škoda u nás (tzn. služebáky). Opel je ta poslední možnost před MHD. Toť co jsem slyšel. Jestli je to pravda, nechť posoudí jiní.
2. Vzpomínám na ADAC a pochybný losí test Logana. Také se to nejevilo jako zcela košér. Těch pochybností bylo myslím u vícero testů ADAC. Já tady nechci zpochybňovat práci členů testovacích týmů ADACu, neboť na to nemám "mandát" , ale věřím tomu, že na každém šprochu, pravdy trochu.
A pozn. na závěr. Ono je to s testy všeobecně bídné. Každý očekává od vozu něco jiného. A pakliže si všichni koupí toho nej, nebudou ani zdaleka všichni spokojeni. Osobně považuji stručné (leč komerčně velmi populární) závěry typu "A na prvním místě se umístil..." za zcela matoucí. Toto jde napsat u chladiče na CPU, který má plnit 1 funkci. Za rozumné závěry považuji např. na cameralabs.com zhodnocení a vzájemné porovnání produktů s popisem, co kdy získám nebo ztratím. A konečný soud si každá alespoň trochu myslící bytost vytvoří sama.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 15:55, Jen bych zdůraznil...
... že vůz je opravdu hodně za zenitem. Soused ji má garážovanou jen na lepší ježdění, a stejně je prohnilá (jak bylo popsáno - zadní lemy a prahy). Viděl jsem také crash na křižovatce. Tento Oplík to trošku nedobrzdil a nacpal se do Alhambry. Alhambra nevykazovala v zadní části žádné výraznější zdeformování (samozřejmě na první pohled). Vectra byla naprosto rozšklebená, kapota jak harmonika, nebál bych se to nazvat totálkou (při porovnání ceny vozu k ceně opravy). Tím bych jen rád zdůraznil, že je to stará vražda, měkká jak papír. Nene, pokud to jde, tak raději něco novějšího a bezpečnějšího.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 16:39, www.autozeitung.de/verglechstest/mittelklasse-kombis
rohYpnol napsal:
Věřit více německým testům... no já nevím.
1. Nemyslím si, že Němci nebudou také zprofanovaní a zautatí. Naopak. Na jejich svatou trojku nedají dopustit (M-B, Audi, BMW). Někde jsem slyšel, že cokoliv mimo tuto trojku je pro ně "podřadné". VW tam je jako Škoda u nás (tzn. služebáky). Opel je ta poslední možnost před MHD. Toť co jsem slyšel. Jestli je to pravda, nechť posoudí jiní.
2. Vzpomínám na ADAC a pochybný losí test Logana. Také se to nejevilo jako zcela košér. Těch pochybností bylo myslím...
Slepě nevěřit "nikomu" rozmným zdá se mi (ale přesto rozdíly v českých a německých testech jsou - a velké - což jsem "popsala" výše)
Je jedno zda čtete český, německý, britský či italský tisk, všude mají "své" favority, všude má "nacionalistická stránka věci" vliv (jen já jsem "nestranná" ,-)
Jinak k bodu 1) - ano, "něco" na to je
ADAC si s Loganem trochu "nadrobil", ale (jak to tak bývá) přehlížet kvůli tomu tisíc předchozích testů a tabulek a ... (to je také nesmysl, ne-li ještě větší)
Ono by nebylo až takový problém udělat test objektivně, ale mám pro vás špatnou zprávu, VĚTŠINA lidí by to nečetla. VĚTŠINA chce obrázky s popisky a zřetelný jasný závěr s pořadím (vysvětlovat souvislosti proč a jak - to lidi nezajímá ,-)
Opravdu nejlepší je informace zleva/zprava sehnat ... a mozeček použít (a číst CO se nelíbilo a CO se líbilo) - pokud testík není vyloženě "podvod" (což se bohužel také stává - znám české časopisy, kde si stránku "testu" sám dovozce píše - a NEdělám si legraci!) - zajímavé informace a data může přinést - zmíním zde opět (promiňte) své auto, kde to co mu v českých testech "vyčítají" mi na "mé" účely naopak vyhovuje a proto jsem si ho koupila.
Ale autozeitung patří k těm poměrně "rozumným" zdrojům informací, i když nej- bylo a snad je a bude britské "EVO"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 16:44, RE: Testy
Kylie napsal:
,-) do finále Car of the Year postoupila (v česku ne?)
PS: Já sice blond a zrovná já bych na vzhled moc nedala (ale moc dobře vím, že velký vliv to má) ... to bych asi těžko Bristol tak "oslavovala" .-)
PPS: Ten testík v českém Auto Tip jsem četla. Tam je mnoho dobrých "vtipů"! Podotýkám, že jde o ĆESKÝ test (byť v německém časopise). Mírné "rozpory" začínají "zvukem" motoru, který v textu "vyhrává" HDi, v popisce pod obrázkem TDi (žádné naměřené hodnoty, jen text). Vesele pokračují ve sdělen...
koukám,že to s tím podvozkem Accordu a C5 tě nadzvedlo,že židle :) nemyslel jsem to zle,ale je těžký to sem nenapsat když denně čteme o Citroenech tolik info.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 17:01, www.autozeitung.de/verglechstest/mittelklasse-kombis
Tomi napsal:
koukám,že to s tím podvozkem Accordu a C5 tě nadzvedlo,že židle :) nemyslel jsem to zle,ale je těžký to sem nenapsat když denně čteme o Citroenech tolik info.
Bože to nebylo vůči vám, Tomi! Náhodou jsem si minulý týden v německu Testjahrbuch Auto Zeitung koupila a až TAK odlišné (vlastně opačné) hodnocení bych nečekala.
Ale v (českém) Auto Tip je ještě "veselejší" srovnání TDi a HDi a tam jsou ještě větší "absurdity" (HDi je hlučnější a dvě turba nemají tak vyrovnanou křivku točivého momentu jako plnění jedním ...)
Minulou generaci Accord jsem zkoušela a ke koupi úplně vážně zvažovala, ale právě ten "klid" "nadřazenost jízdy" "plutí" mne ve prospěch trošičku dražší C5 rozhodly. Tuto generaci Hondy jsem ještě neměla příležitost "projet", ale je to jako s těmi turby, z principu to skoro "nejde" (ostatně PROTO se vzduchové, resp. "jiné" pérování zavádí i ve vyšších třídách automobilek jako je Lexus, Mercedes ...) prostě protože i výborně udělaná "klasická" konstrukce pružina/tlumič má prostě (z principu) své limity. U sportovně laděného vozu jsou takové pružiny Eibach a tlumiče Bilstein tím pravým ořechovým (nic lepšího není), u docela "big" sedanů střední třídy ...
PS: Jediným "rozumným" řešením se mi koupě onoho mého vysněného Bristol jeví (a dál nezajímat se, nečíst, jen si tak jezdit a užívat ... a zlodějů se nebát považovali by ho možná za nový prototyp trabant či něco takového ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 17:07, RE: bez předmětu
Kylie napsal:
Ford opravdu bere dieslové motory od PSA, ale konkrétní finálové nastavení řídící jednotky je "každého věc" (audi, seat ... - to je JEDNA firma - to je trošičku něco jiného), ford/citroën stejný motor "slaďují" s jinou převodovkou (např.) těch důvodů je více, prostě ford "poladil" takto (asi maximum se snažil "vydolovat"), citroën (asi spíše pložší křivku točivého momentu) - to jen tak "tipuji", ale možná to i "sedí".
Ostatně že firmami (všemi) udávané kW a Nm jsou "orientační" (dopoučuji nějaký...
Mrkněte sem, nejsou tam sice změřené všechny motory, ale víceméně všem výrobcům naměřili na nápravě okolo 90% udávaných hodnot. Jsou tam i vyjímky jako Fiat Bravo 1.4T, kde to bylo přes 100%, dobrej byl taky Superb 1.8T, ale těch 90% je standard.

http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=C-L
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 17:23, RE: bez předmětu
Kylie napsal:
Teď si uvědomuji, že tato informace tu před časem již někde padla. Myslím že "z principu" bude "lepší" ta "sofistikovanější" konstrukce (sice výrobně dražší, ale jedno turbo nikdy nemůže v celém spektru otáček fungovat jako dvě). Ostatně docela VÝRAZNÝM příkladem je dvoulitr od bmw ve verzích 20d a (biturbo) 23d (nebo 30d a 35d). (Papírový) výkon v reálu není až tak důležitý, jak mnohem "lepší" "snazší" práce s "dávkováním" výkonu a točivého momentu ve velkém rozsahu otáček.
Pokud si vzpomínám ...
Ja nerozporuji techniku, dve turba vzdy pokryji vyssi rozsah otacek. Spis politiku motoraru PSA/Ford, neznam podminky joint-venture, ale zda se mi Ford dost bity. Nedostava biturba, donedavna neodebiral ani 1.6 TDCi 80kW. 2.7 V6 HDI nedostava vubec, tam to trochu chapu nema ho kam dat, imho by bylo Mondeo prilis tezke, nadruhou stranu je ten motor i v 407 a C5 (ale ty auta jsou prilis tezke :) ). No, jsem zvedav na dalsi generaci dieselu PSA/Ford.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 17:26, RE: www.autozeitung.de/verglechstest/mittelklasse-kombis
Kylie napsal:
Bože to nebylo vůči vám, Tomi! Náhodou jsem si minulý týden v německu Testjahrbuch Auto Zeitung koupila a až TAK odlišné (vlastně opačné) hodnocení bych nečekala.
Ale v (českém) Auto Tip je ještě "veselejší" srovnání TDi a HDi a tam jsou ještě větší "absurdity" (HDi je hlučnější a dvě turba nemají tak vyrovnanou křivku točivého momentu jako plnění jedním ...)
Minulou generaci Accord jsem zkoušela a ke koupi úplně vážně zvažovala, ale právě ten "klid" "nadřazenost jízdy" "plutí" mne ve prospěch ...
U dvou turb hodne zalezi na nastaveni, staci mirna prodleva v obtokovem ventilu a krivka momentu bude mit zub jako prase. U jednoho tohle nehrozi, jen nebude pokryvat takovou skalu otacek (jak pisu tez vyse).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 18:09, RE: www.autozeitung.de/verglechstest/mittelklasse-kombis
sybok_ok napsal:
U dvou turb hodne zalezi na nastaveni, staci mirna prodleva v obtokovem ventilu a krivka momentu bude mit zub jako prase. U jednoho tohle nehrozi, jen nebude pokryvat takovou skalu otacek (jak pisu tez vyse).
Kylie: já vím,že to nebylo vůči mě,já to nebral osobně,to jen na vysvětlenou.Žádný konflikt na internetových diskuzích neberu osobně.Stálo by to za to?
Já souhlasím,že C5 je povedené auto,ale každému sedí něco jiného.Sestra má Xantii a je to sice pohodlí,ale mě vůbec nevadí když je podvozek tvrdší,třeba tomu houpání časem přijdu na chuť,ale zatím ne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 18:14, Diesel PSA/Ford
sybok_ok napsal:
Ja nerozporuji techniku, dve turba vzdy pokryji vyssi rozsah otacek. Spis politiku motoraru PSA/Ford, neznam podminky joint-venture, ale zda se mi Ford dost bity. Nedostava biturba, donedavna neodebiral ani 1.6 TDCi 80kW. 2.7 V6 HDI nedostava vubec, tam to trochu chapu nema ho kam dat, imho by bylo Mondeo prilis tezke, nadruhou stranu je ten motor i v 407 a C5 (ale ty auta jsou prilis tezke :) ). No, jsem zvedav na dalsi generaci dieselu PSA/Ford.
Ono se tomu "říká" PSA/Ford, ale v reálu to jsou původní diesly Citroën/Peugeot a Ford (tedy NEjen, ale ..) víceméně "jen" odebírá.
Ale to že "politika" nad technikou vítězí - to já nerada, to se mi nelíbí..
V C6 je 2.7 HDi "fantazie" to opravdu každému přeji vyzkoušet, v C5 to "těžké" na předek je, ale "konstrukce" vozu (big přední převis a motor na nápravě) to celkem zvládají - tedy na jízdu jakou jezdím já - dlouhé dálniční přesuny to je "super" - na soupeření s Lotus - věru ne.
Motory HDi chválím chválím (některé ještě víc), ale sama čistě teoreticky benzín "preferuji" (takové turbo či biturbo v benzínovém šestiválci ...!)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 21:26, kuří oko
Čistě podle příspěvků mám pocit, že tady někdo někomu šlápnul na kuří oko. ))))))))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 21:35, Testy
pan Purkrábek z Purkrabí napsal:
Čistě podle příspěvků mám pocit, že tady někdo někomu šlápnul na kuří oko. ))))))))
Na kuří oko bych doporučovala šlápnout některým novinářům ,-)
Četl jste ty testy, tedy "odlišnosti" v nich?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.11.2008 22:03, RE: bez předmětu
Koloss napsal:
Mrkněte sem, nejsou tam sice změřené všechny motory, ale víceméně všem výrobcům naměřili na nápravě okolo 90% udávaných hodnot. Jsou tam i vyjímky jako Fiat Bravo 1.4T, kde to bylo přes 100%, dobrej byl taky Superb 1.8T, ale těch 90% je standard.

http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=C-L
Já (trochu) ZLOBIT se na vás, ale ten odkaz jest zajímavým se jevit!!!
PS: Já dopručím "obyč" český Auto Diesel (na totéž, víceméně)
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.