0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Vectra 1.7td 60kW (82koní)

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 00:28, vektrička
Auto pekné, ale s týmto motorom...jedine pre kludného človeka čo sa nikam neponahla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 06:37, RE: vektrička
A.K.Alex napsal:
Auto pekné, ale s týmto motorom...jedine pre kludného človeka čo sa nikam neponahla.
Souhlasím, tohle je motor pro klidného člověka, který jezdí hlavně na spotřebu, jinak motory Isuzu co se dávaly do Oplů jsou na tom dobře se spolehlivostí, ale tento motor je na těžkou Vectru slabý a věřím, že se zapnutou klimou bude složitý rozjezd,ale jistě stačí trochu plynu navíc a pomaleji pouštět spojku a nebude problém se rozjet.
Každopádně bych radši doporučil 2.0DI, má sice podobný výkon,ale je to 2 litr a je o dost silnějsí, i když výkonově jsou na tom stejně.
Jinak koupit auto, které už má podvozek na sr..ku, tak to chce kus odvahy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 07:36,
Také jsem vlastnil tento model i s tímto motorem a musim jedině souhlasit, rozjezdy jsou katastrofální...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 07:56, Jenom poznámka - rozsáhlé zkušenosti
Nechci se majitele nijak dotknout, v podstatě v recenzi neřekl nic víc než že to má slabý motor a že to "jeho" auto je víceméně po všech investicích téměř nové, ale jak může mít po 7tis najetých s tímto vozem "rozsáhlé zkušenosti"?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 08:15, RE: Jenom poznámka - rozsáhlé zkušenosti
gusano napsal:
Nechci se majitele nijak dotknout, v podstatě v recenzi neřekl nic víc než že to má slabý motor a že to "jeho" auto je víceméně po všech investicích téměř nové, ale jak může mít po 7tis najetých s tímto vozem "rozsáhlé zkušenosti"?
No nevím, ale nic nového jsem se nedozvěděl. Koupit ojetinu v bezva stavu je dnes takřka nemožné, starý majitel asi nenatlačí do auta 50 tis. Kč aby ho obratem prodal. Kdyby ten Opel měl výraznou vadu (křivá hlava, převodovka v háji) tak neřeknu ani slovo, ale vyměnit spotřební součástky a skuhrat no nevím... Příště si pane kupujte auto nové a máte jistotu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 08:20, RE: Jenom poznámka - rozsáhlé zkušenosti
gusano napsal:
Nechci se majitele nijak dotknout, v podstatě v recenzi neřekl nic víc než že to má slabý motor a že to "jeho" auto je víceméně po všech investicích téměř nové, ale jak může mít po 7tis najetých s tímto vozem "rozsáhlé zkušenosti"?
Me spise prekvapilo, ze krome podvozku, ktery byl uz po smrti, koupil auto, zrejme havarovane, ma predek z faceliftovane verze a nemel airbagy, takze byli asi vystrelene. Jinak dat do tak stareho auta 50 tis je opravdu hodne, vim, ze vetsina z toho byla jen pravidelny servis, naplne, filtry, vyfuk atd, ale to by se dalo udelat levneji ne? Preci jen znackovy servis opel mozna bude kvalitni, ale ta cena? Dily se daji koupit original i druhovyroba jinde a pak jde jen o to to vymenit a na to nemusi byt servis opel. Jinak smad majitely ted bude slouzit uz auto dobre
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 08:23, freestyler
No, to si koupil dobrou kaši, zrejme po bouracce, zajimalo by me, za kolik si tu paštiku koupil....
Opel-never more
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 08:30, zvuk
Motor ma krasny čisty zvuk... To si dela srandu ne? jinak majitel trefil spatny kus po praseti...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 08:31, Pane bože...!
Chlape, podle toho co tu píšete, tak z části potvrzuje kvalitu značky Opel (mám podobné zkušenosti) a z druhé mne zase udivuje, proč jste takový krám kupoval. Buďto auto stálo nějakých 30 000,- a počítal jste s generálkou a nebo jste si ho při koupi vůbec neprohlídl.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 08:52, airbag
Před 10 dny mi někdo ukradl airbag a zničil přitom i celej volant. Teď už vidim, proč to ty k.urvy kradou, když někdo kupuje auto bez airbagu a pak je shani jinde.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 09:02, Vectra
rex napsal:
Před 10 dny mi někdo ukradl airbag a zničil přitom i celej volant. Teď už vidim, proč to ty k.urvy kradou, když někdo kupuje auto bez airbagu a pak je shani jinde.
Tak naftaka teto vekove kategorie Opel bych nekoupil ani za bednu Jacka Danielse:) Vectra B je dobre auto s motorem 2.0i 16V, i 1.8 16V ujde.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 09:32, RE: vektrička
zigi napsal:
Souhlasím, tohle je motor pro klidného člověka, který jezdí hlavně na spotřebu, jinak motory Isuzu co se dávaly do Oplů jsou na tom dobře se spolehlivostí, ale tento motor je na těžkou Vectru slabý a věřím, že se zapnutou klimou bude složitý rozjezd,ale jistě stačí trochu plynu navíc a pomaleji pouštět spojku a nebude problém se rozjet.
Každopádně bych radši doporučil 2.0DI, má sice podobný výkon,ale je to 2 litr a je o dost silnějsí, i když výkonově jsou na tom stejně.
Jinak koupit auto, které ...
Shrnul bych to v jedno slovo. SRAčKA !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 09:49, RE: Jenom poznámka - rozsáhlé zkušenosti
guseppe2 napsal:
No nevím, ale nic nového jsem se nedozvěděl. Koupit ojetinu v bezva stavu je dnes takřka nemožné, starý majitel asi nenatlačí do auta 50 tis. Kč aby ho obratem prodal. Kdyby ten Opel měl výraznou vadu (křivá hlava, převodovka v háji) tak neřeknu ani slovo, ale vyměnit spotřební součástky a skuhrat no nevím... Příště si pane kupujte auto nové a máte jistotu.
U vetsiny aut nebyvaji airbagy oznacovany za spotrebni soucastku. Auto bylo evidentne dost zborene a nasledne nekvalitne opravene. Servisni naklady jsou pak opravdu pochopitelne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 10:41, nové je nové
Jo, jo není nad nové auto. Co je to intercooler?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 10:54, RE: intercooler
klkll napsal:
Jo, jo není nad nové auto. Co je to intercooler?
chladic vzduchu pred turbem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 11:19, RE: intercooler
dodo napsal:
chladic vzduchu pred turbem
Ok. dik
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 11:54, RE: Vectra
David_Logins napsal:
Tak naftaka teto vekove kategorie Opel bych nekoupil ani za bednu Jacka Danielse:) Vectra B je dobre auto s motorem 2.0i 16V, i 1.8 16V ujde.
Davide, rpave ze tento motor naftovy je velmi povedeny, spolelhivy, delalo ho Isuzu a slouzi mnohem lepe než 2.0 DI a DTI, ktere si delal opel sam, ale nemuzu se vyvarovat dojmu, kde stary model vectry B vzal predek faceliftovaneho modelu? Byd puvodni majitel zainvestoval do lepsiho vzhledu, nebo ho zboril a opravil na novejsi verzi, a tim by se vysvetlili i ty chybejici airbagy
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 12:06, RE: Vectra
mufik.martin napsal:
Davide, rpave ze tento motor naftovy je velmi povedeny, spolelhivy, delalo ho Isuzu a slouzi mnohem lepe než 2.0 DI a DTI, ktere si delal opel sam, ale nemuzu se vyvarovat dojmu, kde stary model vectry B vzal predek faceliftovaneho modelu? Byd puvodni majitel zainvestoval do lepsiho vzhledu, nebo ho zboril a opravil na novejsi verzi, a tim by se vysvetlili i ty chybejici airbagy
Mam tento motor v Astre F, no i tam je slaby... Co se tyce kvality, motor ma vyrazny turboefekt od zhruba 2300ot/min a tahne tak do 3800, kde ztraci pruznost a nad 4000ot/min "umira". Tohle je velice neprijemne pri predjizdeni, auto na zavodeni rozhodne neni. Hlucnost je v porovnani s Oktavkou ci Focusem podobna, v nizkych otackach je Astra tissi, ve vyssich zase vyssi. Mame tu vsak i kladne stranky. Dnes mam najeto 220tkm. Prozatim jsem pouze 2x vymenil rozvodak, a jednu zhavici svicku. Olej menim co 10tkm a ubydou zhruba 2 decky... No a kombinovana spotreba je 4.5l.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 14:15, RE: Jenom poznámka - rozsáhlé zkušenosti
mufik.martin napsal:
Me spise prekvapilo, ze krome podvozku, ktery byl uz po smrti, koupil auto, zrejme havarovane, ma predek z faceliftovane verze a nemel airbagy, takze byli asi vystrelene. Jinak dat do tak stareho auta 50 tis je opravdu hodne, vim, ze vetsina z toho byla jen pravidelny servis, naplne, filtry, vyfuk atd, ale to by se dalo udelat levneji ne? Preci jen znackovy servis opel mozna bude kvalitni, ale ta cena? Dily se daji koupit original i druhovyroba jinde a pak jde jen o to to vymenit a na to nemusi ...
No a ještě jej prý zlobila neodborně zapojená elektrika. Tak to je jasná bouračka.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2007 14:37, RE: Vectra
attila napsal:
Mam tento motor v Astre F, no i tam je slaby... Co se tyce kvality, motor ma vyrazny turboefekt od zhruba 2300ot/min a tahne tak do 3800, kde ztraci pruznost a nad 4000ot/min "umira". Tohle je velice neprijemne pri predjizdeni, auto na zavodeni rozhodne neni. Hlucnost je v porovnani s Oktavkou ci Focusem podobna, v nizkych otackach je Astra tissi, ve vyssich zase vyssi. Mame tu vsak i kladne stranky. Dnes mam najeto 220tkm. Prozatim jsem pouze 2x vymenil rozvodak, a jednu zhavici svicku. Olej me...
Taky mám Astru F, 234 000 km, ale v benzínu. Jak ti Astra slouží? Jezdil jsem předtím ve Favoritu, takže změna, na Oplu jsem za 5 let nalítal přes 100 000km. Kvalitou jsem celkem spokojen, měněné pouze běžné věci (výfuk, ložiska, tlumiče, rozvoďák apod.)
Jinak tchán má tento typ Vectry, občas si ji protáhnu, plasty a interiér se opotřebovávají teda rychleji než u mě. Ale on se o ni moc nestará - v podstatě pro něj spotřební věc. Do dieslu bych s tolika koníkama pod kapotou nešel. Ale dle fotek exteriér hezký. Ať majiteli slouží
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.