0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Omega 2.5TD caravan

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 21.05.2006 10:30, Spotřeba
Brr...ta spotřeba je škaredá...na to že je to diesel..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 21.05.2006 13:14, RE: Spotřeba
Charger napsal:
Brr...ta spotřeba je škaredá...na to že je to diesel..
To jo. S benzínem o stejném objemu to nežere o moc víc a myslím že je spolehlivější. Ale jinak veliké auto za slušnou cenu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 21.05.2006 14:42, Vůz k podnikání
Mít takové auto tak hnedka podnikám. Zadní skla bych polepil tmavou folií nalepil zlaté kříže vyhodil zadní sedačky šoupnul bych tam rakev a zvesela jezdil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 21.05.2006 18:11, RE: Spotřeba
martin_killer napsal:
To jo. S benzínem o stejném objemu to nežere o moc víc a myslím že je spolehlivější. Ale jinak veliké auto za slušnou cenu.
To martin_killer: souhlasím..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 21.05.2006 18:25, Turboefekt
"...turboefekt vás zatlačí do sedaček..." Malá technická: turboefekt vás do žádných sedaček nezatlačí, právě naopak - tímto termínem se označuje časová prodleva mezi sešlápnutím plynového pedálu a následným roztočením turbodmychadla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.05.2006 13:42, RE: Turboefekt
Mek napsal:
"...turboefekt vás zatlačí do sedaček..." Malá technická: turboefekt vás do žádných sedaček nezatlačí, právě naopak - tímto termínem se označuje časová prodleva mezi sešlápnutím plynového pedálu a následným roztočením turbodmychadla.
Myslim, ze je vsem jasny, co tim mel autor na mysli...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.05.2006 16:08, RE: Turboefekt
Mek napsal:
"...turboefekt vás zatlačí do sedaček..." Malá technická: turboefekt vás do žádných sedaček nezatlačí, právě naopak - tímto termínem se označuje časová prodleva mezi sešlápnutím plynového pedálu a následným roztočením turbodmychadla.
Pokud vím, turboefektem se většinou myslí právě to, co píše autor. Snahou většiny výrobců je, aby tzv. turboefekt nebyl znatelný, tzn. aby motor táhl plynule. Jízda s motorem, který má silný turboefekt totiž není moc příjemná, napřed se nic neděje a od určitých otáček auto "vystřelí" jako splašené. Mimochodem turbo se točí pořád, jen od určitých otáček se točí natolik rychle, že to má efekt. Prodleva mezi sešlápnutím plynu a roztočením turba tudíž ani nemůže existovat (u motorů s proměnnou geometrií lopatek turbodmychadla se maximálně změní jejich nastavení, proto je u některých aut slyšet po přidání plynu zahvízdání turba).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.05.2006 18:31, RE: Spotřeba
Charger napsal:
Brr...ta spotřeba je škaredá...na to že je to diesel..
Tu spotřebu jsem uvedl jako horní a spodní mez.Dlouhodobou spotřebu mi ukazuje pal.PC 8.1l/100km.Musíme si uvědomit že tento motor nepatří do rodiny úsporných traktorů od VW ale do trochu jiné třídy a auto váží 1600kg.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.05.2006 18:37, RE: Vůz k podnikání
Tom napsal:
Mít takové auto tak hnedka podnikám. Zadní skla bych polepil tmavou folií nalepil zlaté kříže vyhodil zadní sedačky šoupnul bych tam rakev a zvesela jezdil.
dřív jsem měl sportovní auta ale dnes mám 2 malé děti=2kočárky a do tohoto auta je dám v pohodě a provšechny je místa dost což se o mnoha autech říct nedá...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.05.2006 21:25, GUT
Myslím,že je to gut auto.Hold něktěří závidí, ve filcce ani ve fabce takové povezení není. Vím o čem mluvím,strýc ji má a není o čem diskutovat.Do škodováckých žebřiňáků by už nesedl. A ať se na mně zlobí kdo chce,inu pravda bolí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.05.2006 23:00, tds 170hp
Měl jsem omegu tds z roku 95 a ted vlastnim druhou z roku 2000 a s originál čipem z německa tzn že auto bylo prodáno nové už s čipem na 169koní vše zapsano v tp.. rozdíl v charakteristice motoru je markantní a proti původní omeze mám o 1L menší spotřebu a zatím žádný problemy co se toho čipu a motoru týče.. zakoupena se 120tis km, ted má 240tis km
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 23.05.2006 07:40, RE: Vůz k podnikání
autor článku napsal:
dřív jsem měl sportovní auta ale dnes mám 2 malé děti=2kočárky a do tohoto auta je dám v pohodě a provšechny je místa dost což se o mnoha autech říct nedá...
Pro autora článku...jo je pravda, že vzhledem k váze a použitému motoru to není až tak velká spotřeba, ale je si třeba uvědomit že konkurenti z té doby- Audi 100/A6 a Volvo 850/V70 jezdí za 6...a ty auta jsou podobně těžká jako Omega, mají vyšší výkon, stejný objem a rozhodně nejsou víc traktoroidní než vaše Omega i když je to motor původem od audi tedy z koncernu VW.....ale to je jenom detail)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 23.05.2006 09:46, RE: Vůz k podnikání
Charger napsal:
Pro autora článku...jo je pravda, že vzhledem k váze a použitému motoru to není až tak velká spotřeba, ale je si třeba uvědomit že konkurenti z té doby- Audi 100/A6 a Volvo 850/V70 jezdí za 6...a ty auta jsou podobně těžká jako Omega, mají vyšší výkon, stejný objem a rozhodně nejsou víc traktoroidní než vaše Omega i když je to motor původem od audi tedy z koncernu VW.....ale to je jenom detail)
Chtěl bych vidět to Audi nebo volvo jestli jezdí za 6 .To je monžná zbožné přání jejich majitelů.Stačí se podívat do TP kde je psaná spotřeba.Další blábol je ten původ motoru.V Audi je to 5ti válec.Tady ten s koncernem VW nemá nic společného-tento motor je téměř totožné BMW z řady 325tds a 525tds tedy 6-tiválec.S hrubým chodem 4válců se nedá jeho tichý chod srovnat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 23.05.2006 11:24, RE: Vůz k podnikání
autor článku napsal:
Chtěl bych vidět to Audi nebo volvo jestli jezdí za 6 .To je monžná zbožné přání jejich majitelů.Stačí se podívat do TP kde je psaná spotřeba.Další blábol je ten původ motoru.V Audi je to 5ti válec.Tady ten s koncernem VW nemá nic společného-tento motor je téměř totožné BMW z řady 325tds a 525tds tedy 6-tiválec.S hrubým chodem 4válců se nedá jeho tichý chod srovnat.
Tak zaprvé: Motor v Omeze je šestiválec od BMW a nemá nic (kromě objemu) společného s pětiválcem od Audi. Tamta věta byla má špatná formulace- mělo to být k tomu motoru použitému ve Volvu a Audi. Zadruhé: šestiválce jsou samozřejmě hladší než čtyřválce, jen jsem psal, že pětiválce od Audi jsou minimálně stejně hladké či traktoroidní. Zatřetí: z vlastní skušenosti mohu potvrdit že pětiválec do audi se 140 koníky opravdu jezdí za 6 (zkoušeno na Volvu V70).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 23.05.2006 14:51, RE: Vůz k podnikání
Charger napsal:
Tak zaprvé: Motor v Omeze je šestiválec od BMW a nemá nic (kromě objemu) společného s pětiválcem od Audi. Tamta věta byla má špatná formulace- mělo to být k tomu motoru použitému ve Volvu a Audi. Zadruhé: šestiválce jsou samozřejmě hladší než čtyřválce, jen jsem psal, že pětiválce od Audi jsou minimálně stejně hladké či traktoroidní. Zatřetí: z vlastní skušenosti mohu potvrdit že pětiválec do audi se 140 koníky opravdu jezdí za 6 (zkoušeno na Volvu V70).
Sametový běh motoru BMW TDS se velice blíží benzíňáku a svou výkonostní charakteristikou je mu také velice podobný. A díky nepřímému vstřiku také nemá ten nechutný traktorový zvuk motorů TDI. Nejlepší diesel, se kterým jsem se kdy vezl (325TDS)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 23.05.2006 15:36, Brzdy
Mam tuhle "krávu" taky a sem max. spokojenej. Jenom musim cca 1x ročně měnit přední kotouče, aby mi volant nezlomil zápěstí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 23.05.2006 15:38, RE: Vůz k podnikání
Charger napsal:
Tak zaprvé: Motor v Omeze je šestiválec od BMW a nemá nic (kromě objemu) společného s pětiválcem od Audi. Tamta věta byla má špatná formulace- mělo to být k tomu motoru použitému ve Volvu a Audi. Zadruhé: šestiválce jsou samozřejmě hladší než čtyřválce, jen jsem psal, že pětiválce od Audi jsou minimálně stejně hladké či traktoroidní. Zatřetí: z vlastní skušenosti mohu potvrdit že pětiválec do audi se 140 koníky opravdu jezdí za 6 (zkoušeno na Volvu V70).
Tak nevím jestli tenhle archaický, byť extrémně spolehlivý motor jezdí za 6. Ja si nedávno chtěl právě V70 s tímto motorem pořizovat a sám prodávající mi potvrdil že jezdí kolem devíti litrů. Asi se vám ta číslice nějak otočila. Mně to odradilo a koupil jsem nakonec 320d a ta za šest jede.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 23.05.2006 21:06, RE: Vůz k podnikání
anonym napsal:
Tak nevím jestli tenhle archaický, byť extrémně spolehlivý motor jezdí za 6. Ja si nedávno chtěl právě V70 s tímto motorem pořizovat a sám prodávající mi potvrdil že jezdí kolem devíti litrů. Asi se vám ta číslice nějak otočila. Mně to odradilo a koupil jsem nakonec 320d a ta za šest jede.
No, nevím- znám ještě jednoho člověka- ten má Audi A6 s tímto motorem a ten jezdí za 6.5...takže je to vpodstatě potvrzené dvěma lidmi..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.05.2006 21:13, RE: Vůz k podnikání
David napsal:
Sametový běh motoru BMW TDS se velice blíží benzíňáku a svou výkonostní charakteristikou je mu také velice podobný. A díky nepřímému vstřiku také nemá ten nechutný traktorový zvuk motorů TDI. Nejlepší diesel, se kterým jsem se kdy vezl (325TDS)
TDS je bohuzel nejhorsi motor co BMW vypustilo a take nejporuchovejsi, pokud bych vzal 10 vadnych motoru od BMW tak 8 z nich bude tds..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.05.2006 23:43, RE: Vůz k podnikání
Prox napsal:
TDS je bohuzel nejhorsi motor co BMW vypustilo a take nejporuchovejsi, pokud bych vzal 10 vadnych motoru od BMW tak 8 z nich bude tds..
a proč je to nejobvyklejší motor v omeze tak v bmw 3 a 5?možná že vám se do oprav dostanou hajtry vyhoněný od blbečků
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.