0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Insignia 2.0 CDTI liftback: Předurčen pro hlavní roli

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.11.2009 07:24,
Nemel sem nejak cas a asi ani chut porovnavat...ale zajimalo by me, jak moc je toto okopcena mazda 6
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.11.2009 07:49, RE: bez předmětu
eftik napsal:
Nemel sem nejak cas a asi ani chut porovnavat...ale zajimalo by me, jak moc je toto okopcena mazda 6
to by mně zajímalo, co to má společného s Mazdou 6...
minulý týden jsem měl možnost svézt se ve vrcholné verzi 2,8 4x4 a byl jsem docela příjemně překvapen... ale toho místa moc není, každopádně na OPEL dobrý...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.11.2009 08:18, RE: bez předmětu
Reno napsal:
to by mně zajímalo, co to má společného s Mazdou 6...
minulý týden jsem měl možnost svézt se ve vrcholné verzi 2,8 4x4 a byl jsem docela příjemně překvapen... ale toho místa moc není, každopádně na OPEL dobrý...
sorry, moje chybka, myslel sem, ze mazda i opel jsou GM,omlouvam se
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.11.2009 09:22, Spořínkům??
Hm spořínkům za 940 tisíc? To je vtip či co?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.11.2009 09:44, RE: Spořínkům??
David V napsal:
Hm spořínkům za 940 tisíc? To je vtip či co?
Tak tak, za tu cenu mam slusne vybavene Mondeo 2.5T (v zaklade okolo 870 tis. Kc), a varte ci nie, je to lepsie auto jak tato Insignia, jazdne i kvalitativne....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.11.2009 09:49, RE: Spořínkům??
bubu napsal:
Tak tak, za tu cenu mam slusne vybavene Mondeo 2.5T (v zaklade okolo 870 tis. Kc), a varte ci nie, je to lepsie auto jak tato Insignia, jazdne i kvalitativne....
srovnávat dieselový základ s vrcholným benzínem, zajímavé
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.11.2009 10:02, RE: Spořínkům??
Reno napsal:
srovnávat dieselový základ s vrcholným benzínem, zajímavé
Do osobního auta naftu? Nikdy! A pokud je základ v naftě za stejný prachy jako vrcholný benzín, tak to jsou body pro benzín. A konečně pokud se jako srovnávací kritérium zvolí cena, lze srovnávat všechno se vším.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.11.2009 10:19, RE: Spořínkům??
David V napsal:
Do osobního auta naftu? Nikdy! A pokud je základ v naftě za stejný prachy jako vrcholný benzín, tak to jsou body pro benzín. A konečně pokud se jako srovnávací kritérium zvolí cena, lze srovnávat všechno se vším.
Nebudu srovnávat ceny, ale 2.0CDTi v 118kw verzi v Insignii jede moc hezky, sám jsem ji řídil a opravdu příjemný motor, souhlasím že pod 1500ot nic moc, ale pak je to moc příjemný svezení, žádné kopance síly se nekonají, příjemný plynulý zátah.

PS: v článku se píše, že při řazení sudých rychlostí se mlátí i do voliče navigace, nic takovýho jsem při zkušební jízdě neudělal, takže ten co to zkoušel musí být asi pěknej negramota
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.11.2009 10:30, RE: Spořínkům??
zigi napsal:
Nebudu srovnávat ceny, ale 2.0CDTi v 118kw verzi v Insignii jede moc hezky, sám jsem ji řídil a opravdu příjemný motor, souhlasím že pod 1500ot nic moc, ale pak je to moc příjemný svezení, žádné kopance síly se nekonají, příjemný plynulý zátah.

PS: v článku se píše, že při řazení sudých rychlostí se mlátí i do voliče navigace, nic takovýho jsem při zkušební jízdě neudělal, takže ten co to zkoušel musí být asi pěknej negramota
do osobního auta naftu? nikdy!

...až najezdiš 5-6tkm měsíčně, tak si takové výroky rozmyslíš. samozřejmě chápu, pokud někdo jezdí jednou týdně do kauflandu a k mamince s dětma na schnitzel, vidí to jinak...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.11.2009 10:54, RE: Spořínkům??
Reno napsal:
do osobního auta naftu? nikdy!

...až najezdiš 5-6tkm měsíčně, tak si takové výroky rozmyslíš. samozřejmě chápu, pokud někdo jezdí jednou týdně do kauflandu a k mamince s dětma na schnitzel, vidí to jinak...
No jasně, proč bych měl svoje potřeby hodnotit cizíma očima? Najezdím tak 12 tisíc za rok, takže náklady na palivo mě netrápí, nicméně minulý týden jsem absolvoval Brno Norimberk Brno ve dvou dnech ve služební chrochtě (OII) a rovnou řeknu, že bych raději zvolil jinou práci než jezdit v tomhle služebně častěji.
Je otázkou, jestli si místo nákupu špičkového domácího kina (na které pak ani není čas) nebo 14-ti denní dovolené nejlépe letecky, z tohoto luxusu malinko neukrojit a nedopřát si pohodlné tiché každodenní cestování. 5-6 tisíc měsíčně je docela dost na to, aby to člověk musel přetrpět. Ale peníze hold nesmrdí. V tom autě jde především o Tvoje pohodlí. Seš si svým pánem nebo Ti auto přiděluje zaměstnavatel, kterému nejde o Tvoje zdraví a pohodlí, ale o náklady?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.11.2009 16:56, RE: Spořínkům??
David V napsal:
No jasně, proč bych měl svoje potřeby hodnotit cizíma očima? Najezdím tak 12 tisíc za rok, takže náklady na palivo mě netrápí, nicméně minulý týden jsem absolvoval Brno Norimberk Brno ve dvou dnech ve služební chrochtě (OII) a rovnou řeknu, že bych raději zvolil jinou práci než jezdit v tomhle služebně častěji.
Je otázkou, jestli si místo nákupu špičkového domácího kina (na které pak ani není čas) nebo 14-ti denní dovolené nejlépe letecky, z tohoto luxusu malinko neukrojit a nedopřát si pohodln...
V rodině máme 2 auta, každé najede cca 12 tkm/rok. Takže benzín je jasná volba... Diesly mi taky vadí když vidím jak mi v koloně kouří pod nos, černý dým.

Nicméně pokud bych jezdil 72 tisíc ročně a volil mezi vrcholným benzínem a kvalitním common rail dieselem, tak bych jednoznačně volil diesel. Za ušetřených 50 tisíc ročně bych jel radši na tu 14 denní dovolenou letecky. Příp. bych ušetřené peníze investoval jinak.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.11.2009 18:51, RE: Spořínkům??
Petr S napsal:
V rodině máme 2 auta, každé najede cca 12 tkm/rok. Takže benzín je jasná volba... Diesly mi taky vadí když vidím jak mi v koloně kouří pod nos, černý dým.

Nicméně pokud bych jezdil 72 tisíc ročně a volil mezi vrcholným benzínem a kvalitním common rail dieselem, tak bych jednoznačně volil diesel. Za ušetřených 50 tisíc ročně bych jel radši na tu 14 denní dovolenou letecky. Příp. bych ušetřené peníze investoval jinak.
Potom ti bude odměnou, příjemné ovzduší, plné těch hnusných naftových sr*ček. www.antidiesel.eu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.11.2009 21:22, Nic moc
Na můj vkus to má moc barokní tvary. Hůře spasovaný vnitřek. Navíc je to Opel, takže další bod mínus. Ale s těmi novými common-rail diesly si začínám připoštět, že bych si také nějaký konečně pořídil...poslední diesel, který mě chytil byl v BMW 740d. Pokud by něco podobného zvládl Lexus...hmm
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.12.2009 07:30, RE: Spořínkům??
Petr S napsal:
V rodině máme 2 auta, každé najede cca 12 tkm/rok. Takže benzín je jasná volba... Diesly mi taky vadí když vidím jak mi v koloně kouří pod nos, černý dým.

Nicméně pokud bych jezdil 72 tisíc ročně a volil mezi vrcholným benzínem a kvalitním common rail dieselem, tak bych jednoznačně volil diesel. Za ušetřených 50 tisíc ročně bych jel radši na tu 14 denní dovolenou letecky. Příp. bych ušetřené peníze investoval jinak.
50 tisíc bys investoval do čerpadla, vstřikovačů, turba (trochu přitažené za vlasy) nebo do každodenního pohodlí a ticha na palubě. 6 tisíc měsíčně je strašná darda, a to samo ještě huntuje nejen sluch a plíce (on každý raději jeden na Kanáry, než by měl pěkný vzduch přímo tady), ale i páteř. To musí hodně nést, když tomu člověk tolik obětuje ze svého zdraví. Nebo to naopak tolik nenese a je tomu potřeba toho zdraví obětovat ještě více. Kdo ví.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.12.2009 11:14, RE: Spořínkům??
David V napsal:
50 tisíc bys investoval do čerpadla, vstřikovačů, turba (trochu přitažené za vlasy) nebo do každodenního pohodlí a ticha na palubě. 6 tisíc měsíčně je strašná darda, a to samo ještě huntuje nejen sluch a plíce (on každý raději jeden na Kanáry, než by měl pěkný vzduch přímo tady), ale i páteř. To musí hodně nést, když tomu člověk tolik obětuje ze svého zdraví. Nebo to naopak tolik nenese a je tomu potřeba toho zdraví obětovat ještě více. Kdo ví.
No moderní common rail zas tolik sluch neničí, zvlášť v odhlučněném autě. S filtrem pevných částic je snad čoud taky menší než býval.
No myslím že spousta skalních zastánců benzínu co teď jezdí 10 tkm rok by v případě nájezdu 60 tkm hodně rychle změnilo názor a šla do dieslu.

Co ale nechápu je, že na spoustě vesnic člověk potkává téměř samé diesly, většinou Fabie TDi a staré Octavie TDi. Ten rachot krátce po nastartování při teplotách kolem 5-10 stupňů je hrozivý. Člověk má dojem že z vrat vyjede traktor a ne osobák. A nevěřím že tyhle lidi najedou víc než 15 tkm ročně. Přesto jich má hodně právě diesla. Možná shání někde levnou naftu, jinak si to nedokážu vysvětlit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.12.2009 16:47, RE: Spořínkům??
Reno napsal:
do osobního auta naftu? nikdy!

...až najezdiš 5-6tkm měsíčně, tak si takové výroky rozmyslíš. samozřejmě chápu, pokud někdo jezdí jednou týdně do kauflandu a k mamince s dětma na schnitzel, vidí to jinak...
Souhlas... Každý auto má svůj účel. Až si budu kupovat auto pro zábavu, tak to zvážím, jelikož mám ale auto z 95% provozu pracovně, zajímá mě, kolik mi zbyde, a tím pádem, kolik přinesu domů. Vyzkoušel jsem si, že ve stejném režimu, se stejně výkonným benzínem, ve stejném autě budu mít spotřebu o cca 3 litry vyšší. Při nájezdu 40tkm/rok docela poznat. A že bych nějak trpěl hlukem, vibracemi, nebo znečišťoval okolí dýmem? Nene (2,2 HDi FAP).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.12.2009 00:48, Opel - technicky vyspělý ???
Opel Insignia určitě není tak hrozné auto jako předchozí Vectra (což byla tragédie, a Opel na to doplatil ekonomicky - téměř se neprodávala - kromě fleetů). Co ale nechápu, jak mohla Insignia vyhrát "Auto roku" ??? Pokud vezmu v potaz zde testovanou - zřejmě nejprodávanější - verzi liftback 2.0 CTDi, tak je to dost tragické. V porovnání se svým BMW 320 d xdrive (kombi, 177 k/350 Nm), se kterým zvládám v rámci rychlostních limitů běžně spotřebu 5,6 - 5,8 ltr./100 km je u Insignie dost vysoká (nemluvě o obtěžování hlukem v případě Opelu). Pokud se alespoň trochu snažím, tak i se zimními pneu /225/45/17) a navzdory aerodynamicky horší variantě karoserie a permanentnímu pohonu 4x4 se dostávám na spotřebu 5,2 - 5,4 ltr, a to při zhruba stejné váze (1650 kg). Výsledek : ... Insignia je možná velký skok pro Opel (oproti modelu Vectra), ale jen velmi malým krůčkem pro ostatní zákazníky. No třeba alespoň - po náležité velké slevě - zaujme fleetové nákupčí - za standardní cenu ale asi nikoho .....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.12.2009 07:42, RE: Spořínkům??
Pepe napsal:
Souhlas... Každý auto má svůj účel. Až si budu kupovat auto pro zábavu, tak to zvážím, jelikož mám ale auto z 95% provozu pracovně, zajímá mě, kolik mi zbyde, a tím pádem, kolik přinesu domů. Vyzkoušel jsem si, že ve stejném režimu, se stejně výkonným benzínem, ve stejném autě budu mít spotřebu o cca 3 litry vyšší. Při nájezdu 40tkm/rok docela poznat. A že bych nějak trpěl hlukem, vibracemi, nebo znečišťoval okolí dýmem? Nene (2,2 HDi FAP).
pane, ale jezdit OII a BMW 535d nebo A6 3.0 TDI je propastný rozdíl... přijďte se někdy svézt a pak mi řeknete, jestli byste ten zatracený diesel nebral...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.12.2009 08:04, RE: Spořínkům??
Reno napsal:
pane, ale jezdit OII a BMW 535d nebo A6 3.0 TDI je propastný rozdíl... přijďte se někdy svézt a pak mi řeknete, jestli byste ten zatracený diesel nebral...
No jo, ale kde je pak ta úspora, že. Já mluvím o pracovních strojích a ne prémiových třídách. Nesežere taková 535d a A6 3.0TDI stejnou porci nafty, jako dvoulitrový Mondeo v benzínu?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.12.2009 17:09, RE: Spořínkům??
David V napsal:
No jo, ale kde je pak ta úspora, že. Já mluvím o pracovních strojích a ne prémiových třídách. Nesežere taková 535d a A6 3.0TDI stejnou porci nafty, jako dvoulitrový Mondeo v benzínu?
asi ano /určitě!/ ale jede to jak pila... to mondeo asi bude o dost pomalejší
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.