0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Astra G - první dojmy uživatele

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.09.2008 01:08, Problém není v autě....
...ale čistě a jenom v servisu. České takzvané značkové servisy dovedou opravit jenom to, co se dá jako celek odpojit pomocí konektoru a připojit nový díl. Šedesát klacků za ŘJ je vyděračství. A kdoví, jestli ji za vadnou nevyměnili už v bazaru....
Jinak všichni mí příbuzní a známí z česko - německého pohraničí nechávají svá auta servisovat zásadně v Nemecku. Je to prý levnější a hlavně spolehlivé. Až si koupím auto, které bude potřebovat servis (tedy jiné než japonce), asi to budu dělat také tak.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.09.2008 01:09, RE: ojetý ropák?
anonym napsal:
Ani naftový motor nemusí být problém, ale konkrétně tento motor NENÍ dobrou variantou.
Kylie
Naftu JEDINĚ jako první majitel. Z druhý ruky, když nevim co do toho kdo lil a jak se k tomu choval ....., tak NIKDY. To udělá jen sebevrah :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.09.2008 09:12, RE: Teflon
zigi napsal:
Co je 1.7D? Je to TD? DTi? CDTi?
1,7D je diesel bez turba, výkon ca 50 kW, v té době se do některých oplů (třeba Combo, Astra) dávaly 1,7D, 1,7TD (tedy s turbem), v roce 2004 to u nás byl výběh, 1,7D a posléze i 1,7TD bylo nahrazeno tuším 1,3CDTi, v Neměcku s tím začali asi o rok dříve. PetrF
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.09.2008 13:19, RE: Teflon
anonym napsal:
1,7D je diesel bez turba, výkon ca 50 kW, v té době se do některých oplů (třeba Combo, Astra) dávaly 1,7D, 1,7TD (tedy s turbem), v roce 2004 to u nás byl výběh, 1,7D a posléze i 1,7TD bylo nahrazeno tuším 1,3CDTi, v Neměcku s tím začali asi o rok dříve. PetrF
Ale pochop, že Astra G nikdy neměla motor 1.7D! buď prostě TD nebo DTi, či CDTi
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.09.2008 21:39, RE: ojetý ropák?
Muron napsal:
Ano. Koupit ojetý common rail vybavený systémem Delphi chce hodně odvahy a optimismu. Úhyn řídící jednotky však předvídat nelze. Ojetý turbodiesel bych si nekoupil, snad jen s výjímkou 1,9 Tdi 66 Kw s rotač...nenudím už s tím?
hm, pokial viem, tak 1,7 DTI je motor Isuzu BEZ Common rail - len klasicke rotacne cerpadlo...
CR su len novsie motory 1,7 CDTI..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.09.2008 21:42, RE: Shit? Jak kdy
Muron napsal:
Ale ten s tím CTDi moc společného nemá. Je to lenoch a držák. Známý do toho leje jen řepkáč a jezdí.
ako nema nic spolocne??? Ak ma obsah myslim ze 1686 cm3 tak je to stale rovnaka konstrukcia Isuzu - samozrejme, mechanika je uz ina, ale povod motora je rovnaky.!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.03.2009 12:15, zdechla ridici jednotka
řidici jednotka na G dti17 mi take zdechla a vetsinou to je kvulli vstrik. cerpadlu na kterem je spatne tesneni na cidlu a to propousti prosakovanim naftu do jednotky!!!!!! v oplu jsem zjistil cca 30000.- za jednotku a 50000.- repas cerpadlo nove 90000.-!!! takze da se sehnat repas cerpadlo se zarukou cca 6000.- a jednotka s nacipovanim cca 7000.-!!!!! prace 3500.- od te doby mam mam najeto 80000km a spokojenost! nezivte zneckove servisy oni nezijou z prodeje aut ale ze servisu!!!!
reagovat
  1 ... 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.