anonym napsal:
mladej týpek,kterej zakusil Opla a ted o něm jen básní!!Zkus se povozit taky v něčem jiným,pak budeš objektivnější...No snad s toho blbnutí vyrosteš a dostaneš rozum,Opel není nic extra,je pravda že starý dobrý osmiventily se jim sakra povedly,ale to je asi všechno!Kvalitní diesel motory nemely nikdy,musely si je kupovat od jiných(BMW,Isuzu,Fiat),jízdní vlastosti o ničem,karoserie a koroze,o tom víme všichni,design ext.i int.ubohej!Chvilku jsem v autoriz.Opelu makal,sype se to jako jiný káry,mož...
Myslím, že Opel je celkem solidní auto, když člověk přihlédne za jakou pořizovací cenu se dá sehnat (myslím ojetý) a za jakou cenu jsou údržbové ND. To že jsou drahé ND u autorizovaného prodejce je celkem běžně viditelný jev a nemyslím si, že by jiné automobilky byly výrazně lépe. Co se týče "sypání" Opelů: ve kterém autorizovaném servisu jsi ještě pracoval, abychom věděli, s čím to srovnáváš. Protože jinak ta vypovídací hodnota má váhu 0. To že mají mizerný diesely je pravda, ale pokud člověk naftu v autě nechce a vyhne se původní 1.6 16V, tak má Opel co nabídnout. Jízdní vlastnosti jsou poplatné tehdejší době, ale jsou spíše lepší průměr než, že by byly vyloženě špatné. Není to BMW nebo Primera, ale zase se s tím dá jezdit na vodě a sněhu, což se o BMW bez určitých zkušeností a dovedností říci úplně nedá. Řekl bych, že jediným závažným problémem je koroze karoserie, ale je potřeba mít na mysli, že si Opel nehrál na prémiovou značku, takže aby mohl nabídnout rozumnou cenu, někde holt musel ušetřit. Staré 8V motory jsou velmi zdařilé, ale je to taky tím, že jsou výkonově poddimenzované. Má to 4 efekty:
1. jsou na svůj objem líné (mám 1.8i a není to úplně ono)
2. mají stejný tah v celém spektru otáček ( cca od 1500 do 5000)
3. hodně toho vydrží
4. mají celkem příznivou spotřebu
O sportovních autech typu pořádnej motor a o něco silnější brzdy si myslím své, a to se týká jak Oplea tak kohokoliv jiného. A v otázkách designu je těžké se vyjadřovat, protože každému sedí něco jiného. Já jsem konzervativní a klasické tvary se mi líbí více než hlavonožci typu Peugeot 407 (například). A k duši se vyjadřovat nebudu, stroje mám rád, ale že by měli duši ?!? A zejména některé ano a některé ne, to je divné, buď všechny nebo žádné. Naše první škodovka ta měla duší 5, ale pak se začaly vyrábět bezdušovky.