0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Astra Caravan - jaké závady po třech letech?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.03.2008 10:33,
Má Astru, 95 kombi 1,6 (55kw) - 251 000 km poctivých.
Výhody: a) solidní jizdní vlastnosti, naprosto nejsem brzda provozu, většinou jezdím mírně nad limity
b) kvalita interiéru - žádné pazvuky, nic se neodlupuje atd.
c) skvělý zavazadelník, 500 litrů, podběhy skoro nezasahují
d) solidní výbava (centrál, airbagy, abs atd.)
e) dobrá cena nahradních dílů
f) stále celkem povedený design
Nevýhody: a) motor je při plném zatížení nedostatečný, ale to mi tak nevadí, jezdím většinou sám - to je svižný
b) koroze na již uvedených místech
Závěrem: Do Astry bych klidně šel znovu, nikdy mě nenechala stát, za dobrou cenu je komfort, kvalita, solidní výbava ......... Takže tak ......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.03.2008 11:21, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Má Astru, 95 kombi 1,6 (55kw) - 251 000 km poctivých.
Výhody: a) solidní jizdní vlastnosti, naprosto nejsem brzda provozu, většinou jezdím mírně nad limity
b) kvalita interiéru - žádné pazvuky, nic se neodlupuje atd.
c) skvělý zavazadelník, 500 litrů, podběhy skoro nezasahují
d) solidní výbava (centrál, airbagy, abs atd.)
e) dobrá cena nahradních dílů
f) stále celkem povedený design
Nevýhody: a) motor je při plném zatížení nedostatečný, ale to mi tak nevadí, jezdím většinou sám - to je svižný
b)...
Pod tohle se muzu jen podepsat. Sam jsem majitelem Astry s timto motorem. Jen ne kombi (caravan), ale hatchback.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.03.2008 13:19, dotaz
Mám otázku-motor 1,6 16V v G Astře je stejný jako tento tady zatracovaný v F Astře? Má taky takové potíže se spotřebou oleje? Nebo se už jedná o jiný lepší motor shodný jen tím výkonem? Děkuji.
Petr.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.03.2008 14:50, RE: dotaz
anonym napsal:
Mám otázku-motor 1,6 16V v G Astře je stejný jako tento tady zatracovaný v F Astře? Má taky takové potíže se spotřebou oleje? Nebo se už jedná o jiný lepší motor shodný jen tím výkonem? Děkuji.
Petr.
Také má potíže, lepší je 1.8.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.03.2008 14:58, RE: dotaz
anonym napsal:
Mám otázku-motor 1,6 16V v G Astře je stejný jako tento tady zatracovaný v F Astře? Má taky takové potíže se spotřebou oleje? Nebo se už jedná o jiný lepší motor shodný jen tím výkonem? Děkuji.
Petr.
Motory označené Twinport už nemají se spotřebou oleje potíže, ale jak psal někdo pode mnou. 1.8 16V je ideální řešení. Ovšem mezi ojetinami jich přehršel nebude. Astře G bych se s 1.6 16V motorem pořád ještě vyhnul, i když jsem četl, že vozy vyrobené po roce 2002 jsou na tom mnohem lépe. Pokud Astra G, tak buď s 1.8 16V nebo 1.6 8V (starý spolehlivý motor, i když nevalného výkonu) nebo ani 1.4 16V, když to nebude provedení kombi, není úplně mimo. Ale hlavně ty 16V motory nedusit nebo Vám prdne hlava v lepším případě těsnění.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.03.2008 17:25, RE: dotaz
anonym napsal:
Mám otázku-motor 1,6 16V v G Astře je stejný jako tento tady zatracovaný v F Astře? Má taky takové potíže se spotřebou oleje? Nebo se už jedná o jiný lepší motor shodný jen tím výkonem? Děkuji.
Petr.
Potize takove by tam byt nemely, ale stejne bych se mu vyhnul. Nejlepsi reseni bude bud ta 1.8 nebo pokud jezidte i hodne po meste tak ta 1.4 16v
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.03.2008 18:05, RE: Růženka
anonym napsal:
tiez si nemyslim, ze jazdeny japonec je dobra volba. nikto to nevie opravit, nahradne diely su tazko zohnatelne (ja viem, treba hladat - ale vacsina ludi auto potrebuje na jazdenie, nie na patranie po vrakoviskach..) A karosarske diely len original. veru radsej nie. Mal som staru Corollu v benzine, teda staru... 96 a stala za prd.
No moment - už nežijeme v 19. století a ani v 20. Japonce už umí opravit i kdejaký garážník.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.03.2008 18:33, RE: Růženka
anonym napsal:
No moment - už nežijeme v 19. století a ani v 20. Japonce už umí opravit i kdejaký garážník.
Taky jsem se moc pobavil, to jsou názory z poloviny 90tých let. Kdysi (1998) jsem měl Hondu Civic 8 let starou a neměl jsem zrovna problémy s díly, nebo opravami. Kupoval jsem do ní novou lambda sondu 1700,- dále termostat 450,- a zadní díl výfuku za 3500,- Jinak jsem jenom jezdil, byl to motor 1,5 66KW, dlouhodobá spotřeba 7,2l a motor jel jako břitva i z nízkých otáček. Můj švagr je nyní na vysoké a tak si na popojíždění koupil před 2 lety Corollu z roku 1992 a za celou dobu mu odešel startér, oprava za 2000,-Kč. Nechápu, co se pánovi nade mnou tak strašně sralo na Corolle z roku 1996, kdo ji mněl, tak se tomu asi bude smát se mnou)) Jinak já osobně Astru taky celkem uznávám, znám jich pár v okolí a je to celkem držák, ale s těmi japonci nesouhlasím, na to už jsem jich asi moc vlastnil, než abych věřil těm nesmyslům. No a jestli na Slovensku v dnešní době nejsou díly na japonce a neuměj je tam spravit, tak je mi jch tam fakt líto Samozřejmě, že je to nesmysl, na slovensko jezdím a vím, jak na tom jsou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.03.2008 18:39, RE: dotaz
David V napsal:
Motory označené Twinport už nemají se spotřebou oleje potíže, ale jak psal někdo pode mnou. 1.8 16V je ideální řešení. Ovšem mezi ojetinami jich přehršel nebude. Astře G bych se s 1.6 16V motorem pořád ještě vyhnul, i když jsem četl, že vozy vyrobené po roce 2002 jsou na tom mnohem lépe. Pokud Astra G, tak buď s 1.8 16V nebo 1.6 8V (starý spolehlivý motor, i když nevalného výkonu) nebo ani 1.4 16V, když to nebude provedení kombi, není úplně mimo. Ale hlavně ty 16V motory nedusit nebo Vám prdne h...
Soused měl astru G, rok 2001 a měl tam motor 1,6 8V, říkal, že se k nim Opel vrátil a věděl proč! Byl velice spokojen a tak sáhnul po Astře H
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.03.2008 20:01, RE: dotaz
anonym napsal:
Potize takove by tam byt nemely, ale stejne bych se mu vyhnul. Nejlepsi reseni bude bud ta 1.8 nebo pokud jezidte i hodne po meste tak ta 1.4 16v
Plně souhlasím.1.8 má kolem 125 koníků, takže Astru rozhýbe celkem slušně. O vyšší spotřebu se nemusíš bát, oply mají tzv. ecotec, spotřeba je pěkná, v naší Vectře cca kombinovaně 8,5l/100km. Jediný problém bych viděl v tom, že na trhu ojetin jich asi moc nebude, povinné ručení je do 1850, což je super. 1,6 (55kw) - není problém, když jezdíš sám nebo ve dvojku, naložené to je slabější, jinak se chová trošku jako diesel, zabírá dobře odspodu a tak do 4500 otáček, lineárně, v celém rozsahu otáček.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.