0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Antara - dvojče Captivy a nástupce Frontery

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.08.2008 23:42, RE: Radkovi
anonym napsal:
Zase takový odborník nejsem, abych poznal, jestli mám na autě Barum, matador, michelin.... Je to Váš job, já řéším pouze letní a zimní pneu. Manželka to neřeší pro změnu vůbec, většinou ani nepostřehne, že sem ji byl na autě přehodit pneu (pouze když napadne sníh tak se ptá, jestli je tam má).
Citroenem jsem se svezl pouze C3, kterou jezdí mamča, já bych asi nezkousnul otřesnou digi přístrojovku a ceny mi moc nízké nepřijdou. Do velkýho auta typu C5 bych nešel, jednak mi to přijde momentálně zb...
Automobily a pneumatiky můj "job" vskutku nejsou. Je to jen spolu s hudbou oblíbená zábava, koníček. A občas také fascinace, že i u té nejdražší spotřební věci jakou si lidé kupují, se nezajímají o data/fakta/testy a vybírají dle tvaru plechů (exteriéru) a plastů (interiéru) či barvy (exteriéru i interiéru). Těžko pochopitelné, ale je to tak.
C3 asi nebude nejtypičtější Citroën, když už malé auto lepší je levnější C2 (motor 1.4 HDi je docela prima). Ve světě se oba příbuzné vozy prodávají tak půl na půl (v německu více C2), v česku je (jako obvykle) vše jinak. Masově vítězí ta horší z obou verzí. Cena od 200 000 kč mi nepříjde až tolik přehnaná, pravda mnohem zajímavější je C4 za 255 t. kč. Vašich 360 t. bez DPH není špatných, ale jako důvod k "trhání těla" bych to vskutku neviděla. Zkuste třeba novinku ze Žiliny s divným názvem Kia Ceed, třeba s výborným naftovým motorem 1.6. Je výrazně levnější než Octavie a navíc lepší. Pro mnohé je to šok, ale v testu dokonce porazila "expremianta" třídy VW Golf. Skvělá cena - povedené auto (Bratranec Hyuindai i 30 se, snad ještě letos, má začít vyrábět na Moravě, takže to bude také české auto - jen o něco levnější a lepší, než Octavia ). Rozhodně se s jedním z nich před příštím nákupem alespoň projeďte, budete překvapen.
Auta střední třídy volím z praktických důvodů, mám vyzkoušeno, že na delší cesty jsou vhodnější, nejsem pak tak unavená. Vím jaké to je ujet 800 km (povedeným) hot hatchem a C5. Rozdíl je obrovský, řekla bych dvoujnásobný. Větší Citroëny jsou na dálkové trasy opravdu stavěné a to mám zkušenosti i s podstatně dražšími auty.
X-Trail znám, ale nejela jsem s ním. Mám drobné zkušenosti s Forestrem od Subaru a to je výborný vůz. Ve verzi 2.5T jen těžko hledá soupeře jak na dálnici, tak v ostrém stoupáku na nezpevněné cestě. Slyšela jsem, že nový dvoulitrový diesel boxer je vyjímečný motor, takže tahle kombinace by opravdu mohla stát za hřích.
S těmi pneumatikami doporučuji mrknout se na nějaké nezávislé testy (třeba z německa) a nešetřit. Rozdíly jsou mnohem větší než by laik tušil. Kupříkladu rozdíl v brzdné dráze mezi novou a ojetou (ale stále v normě) pneumatikou je při běžné cestovní rychlosti cca 80 km/h více jak 10 metrů. Ono zastavit PŘED nebo ZA přechodem, není jen reklamní trik, tak to prostě je.
Dobrou noc Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.08.2008 22:54, RE: Radkovi
anonym napsal:
Automobily a pneumatiky můj "job" vskutku nejsou. Je to jen spolu s hudbou oblíbená zábava, koníček. A občas také fascinace, že i u té nejdražší spotřební věci jakou si lidé kupují, se nezajímají o data/fakta/testy a vybírají dle tvaru plechů (exteriéru) a plastů (interiéru) či barvy (exteriéru i interiéru). Těžko pochopitelné, ale je to tak.
C3 asi nebude nejtypičtější Citroën, když už malé auto lepší je levnější C2 (motor 1.4 HDi je docela prima). Ve světě se oba příbuzné vozy prodávají tak...
Nevím ale podle mého je to i o důvěře v automobil. Až se bude vyrábět hyundai v ČR, tak možná... Zatim bych nedůvěřoval Korejským značkám. Obecně mám rád německé vozy, důvěřuju jim. Proč opouštět něco, čemu důvěřuji?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 31.08.2008 13:04, RE: Radkovi
anonym napsal:
Nevím ale podle mého je to i o důvěře v automobil. Až se bude vyrábět hyundai v ČR, tak možná... Zatim bych nedůvěřoval Korejským značkám. Obecně mám rád německé vozy, důvěřuju jim. Proč opouštět něco, čemu důvěřuji?
Protože (nebudeme-li se bavit o "prémiových" značkách) Kia a Hyuinda (výroba Slovensko a Česko) jsou opelu, fordu a vw dnes již plnohodnotným soupeřem (za nižší cenu). Ostatně i opel i ford bojují s problémy (vw nikoli, není to však dáno až tak zcela ojedinělou kvalitou, jako vynikajícím marketingem).
Nevnucuji, jen říkám že levná Kia Ceed se škodě Octavii nevyrovná, je o dost lepším a modernějším vozem.
Kylie
reagovat
  1 ... 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.