0
zpět
 

diskuze k tématu: Nissan Tiida 1.6i 5dv - test spotřeby

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.11.2007 12:37, Nissan fuj...
Odkedy ma v Nissane hlavne slovo Renault, je kvalita novych nissanov mizerna a vobec sa o nich neda hovorit ako o japonskej spicke. Fuj...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.11.2007 15:10, RE: Nissan fuj...
bubu napsal:
Odkedy ma v Nissane hlavne slovo Renault, je kvalita novych nissanov mizerna a vobec sa o nich neda hovorit ako o japonskej spicke. Fuj...
co k tomu dodat - krizenec ....vysledok, taky ...nijaky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.11.2007 20:10, RE: Nissan fuj...
anonym napsal:
co k tomu dodat - krizenec ....vysledok, taky ...nijaky
No je to víc rencek, než Nissan a proto bych se na něj mohl vysrat!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.11.2007 21:28,
měl jsem primeru P10 to bylo dobré auto. S novými nissany zkušenost nemám ale co jsem byl na předvádecce tak mě to moc nepřesvědčilo o kvalitě..Jezdil jsem ale s novým meganem combi 1.5dCi a ten překvapil. Jedinou podstatnou výhradu jsem měl na kvalitu převodovky s kterou se po 100tisících km řadilo děsně! Takže kdyby se spojilo francouzské pohodlí a japonská přesnost bylo by to super ale realita jinde. Jediný pořádný nissan je 350Z . Jo a Renault vlastní téměř všechny akcie Nissanu takže to je stejné jako VW-Skoda...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.11.2007 21:45, RE: bez předmětu
anonym napsal:
měl jsem primeru P10 to bylo dobré auto. S novými nissany zkušenost nemám ale co jsem byl na předvádecce tak mě to moc nepřesvědčilo o kvalitě..Jezdil jsem ale s novým meganem combi 1.5dCi a ten překvapil. Jedinou podstatnou výhradu jsem měl na kvalitu převodovky s kterou se po 100tisících km řadilo děsně! Takže kdyby se spojilo francouzské pohodlí a japonská přesnost bylo by to super ale realita jinde. Jediný pořádný nissan je 350Z . Jo a Renault vlastní téměř všechny akcie Nissanu takže to je...
No, P10 a P11 boli este stare dobre japonske auta. Od roku 2002, jak sa zacala vyrabat problematicka P12 atd, to uz neplati. Od toho roku su nissany sunty. A nielenze su kvalitne jak rencek, cize nahovno, ale aj tak vyzeraju, cize nahovno dvakrat. Nic co by som chcel do garaze. Moj znamy mal Primeru P12 a pred mesiacom sa jej velmi rad zbavil v prospech lahko ojazdeneho E60 Bmw...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.11.2007 23:19, spotreba
bubu napsal:
No, P10 a P11 boli este stare dobre japonske auta. Od roku 2002, jak sa zacala vyrabat problematicka P12 atd, to uz neplati. Od toho roku su nissany sunty. A nielenze su kvalitne jak rencek, cize nahovno, ale aj tak vyzeraju, cize nahovno dvakrat. Nic co by som chcel do garaze. Moj znamy mal Primeru P12 a pred mesiacom sa jej velmi rad zbavil v prospech lahko ojazdeneho E60 Bmw...
A pak at mi nekdo rika, ze Subaru zerou i travu kolem cesty!!!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 14.11.2007 18:49, RE: spotreba
anonym napsal:
A pak at mi nekdo rika, ze Subaru zerou i travu kolem cesty!!!!!!!
Je škoda, když se taková automobilka jako je Nissan dostane do takových sraček. Bohužel je na Nissanech strašně poznat, kdy se začali dělat s Renckem. Toto nejsou jen holé fráze, (kdyby to pohoršovalo majitele rencků) je to prostě krutá skutečnost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.11.2007 17:29, RE: spotreba
anonym napsal:
A pak at mi nekdo rika, ze Subaru zerou i travu kolem cesty!!!!!!!
A nie?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.11.2007 10:16, Spotreba......
....je celkem normální, prostě průměrná "jednašestka", žádné nové zjištění tyto testy spotřeby nepřináší, benzinové motory podobného objemu mají rozmezí 6 (i méně) - 12 l (i více) / 100 km - dle stylu jízdy a to jim nikdo nevezme................
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.