0
zpět
 

diskuze k tématu: Nissan X-Trail 2.2 dCi Columbia

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.11.2007 21:29, RE: Klima je tedy fakt šílená
anonym napsal:
Např. Opel Astra H má automatickou klimu, podle mě, docela použitelnou. (Na odmlžování oken samostatné tlačítko. Dokud je motor studený klima chladí, jakmile se zahřeje pustí dovnitř teplý vzduch) Vojtěch
Cože? Klima přeci funguje na principu tepelného čerpadla, takže je na teplotě motoru úplně nezávislá! Je závislá akorát na teplotě média (okolní vzduch), a z té plyne účinnost! Takže když je požadovaná teplota 20 st a okolí 5, tak klima samožřejmě topí prakticky hned.... A navíc - odebíráním vlhkosti se teplota zvyšuje a naopak (což je primární funkce tlačítka odmlžování u všech normálních aut)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.11.2007 21:41, RE: 40 ltr.?
anonym napsal:
Na Lambo 120000,- Kč
Na lambo 120.000,- ? No ty vole potěš.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.11.2007 23:51, RE: Klima je tedy fakt šílená
Pepe napsal:
Cože? Klima přeci funguje na principu tepelného čerpadla, takže je na teplotě motoru úplně nezávislá! Je závislá akorát na teplotě média (okolní vzduch), a z té plyne účinnost! Takže když je požadovaná teplota 20 st a okolí 5, tak klima samožřejmě topí prakticky hned.... A navíc - odebíráním vlhkosti se teplota zvyšuje a naopak (což je primární funkce tlačítka odmlžování u všech normálních aut)
No, podle mě má klima k tepelnýmu čerpadlu ještě kus cesty. Navíc by byla zbytečnost ohřívat vzduch do interiéru tepelným čerpadlem, když odpadního tepla od motoru je k dispozici řádově víc. Ale špatně jsem tu klimu v Astře popsal - automatika se samozřejmě nesnaží topit klimou , ale čeká než pustí ohřívání vzduchu od "vody z motoru" dokud se motor a ta voda nezahřeje. Každopádně to funguje celkem spolehlivě, rozhodně líp než v meganovi (jinou delší zkušenost nemám). Vojtěch
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.11.2007 00:14, Kvalita se pozná za 5 -7 let
Nissan má sice dobrou pověst ale v tomto případě je to evropská produkce a tak bych tomu moc nevěřil Až bude mít bez větších oprav 190 tkm jako můj Mercedes, tak uvěřím té reklamě. Mimochodem, mně nekape nikde nic, ani z klimy. Jinak na šestku mám 3000 toček přesně při 180 a můj CDI jde do 4700 otáček. Spotřeba se mi zdá taky velká, já s tím jezdím v dlouhodobém průměru za 6,3 l na stovku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.11.2007 07:40, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Tam je renault motor?jestli jo tak čepovat jenom u značkových benzinek jinak se zanese EGR ventil-(dým jak z tatry a jízda na dvojku)z vlastní zkušenosti...
Tam není renault motor, ale vlastní konstrukce Nissan, která ve velké míře netrpí závadami vstřikovačů a turba jako renault. Než něco napíšeš, zjisti si informace.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.11.2007 13:39, RE: Kvalita se pozná za 5 -7 let
anonym napsal:
Nissan má sice dobrou pověst ale v tomto případě je to evropská produkce a tak bych tomu moc nevěřil Až bude mít bez větších oprav 190 tkm jako můj Mercedes, tak uvěřím té reklamě. Mimochodem, mně nekape nikde nic, ani z klimy. Jinak na šestku mám 3000 toček přesně při 180 a můj CDI jde do 4700 otáček. Spotřeba se mi zdá taky velká, já s tím jezdím v dlouhodobém průměru za 6,3 l na stovku.
X-Trail T30 je cisto japonske auto vcetne motoruYD22 snad jediny eu komponent je talianske turbo Garett .Jeho VIN zacina JN1TENT30U.....tzn vyrobene v japonsku To ze v technickom preukaze je krajna povodu Francuzko je len obchadzka colnych predpisov...
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.