0
zpět
 

diskuze k tématu: Nissan Primera P12 s dieselovým motorem

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.01.2007 10:31, RE: Prečo nie????
Martin napsal:
Mondeo j na tom urcite lepe nez laguna, uz jenom proto, ze nema problemy s elektrikou
S elektrikou ne,ale vlastním Mondeo Tdci kombi 2003(koupeno nové) a zadní ramena na nápravě mi odešla aj s tlumiči po 130tis.Řídící jednotka při 170tis. nemít to na firmu a mít to jako normálí auto v rodině tak bych asi z těch cen oprav zešílel,ale m kupovali jsme 3 stejné naráz a sere se jen toto jedno,asi mě nemá rádo .A k těm cenám ojetých,je jich opravdu hodně a hlavně ojetých firemních co jsou za zenitem.Primera není škaredé auto,je jen zvláštní jako třeba starý model Multiply a ne každému padne do oka.Ikdyž po přečtení tohoto článku se nemůžu zbavit dojmu,že je dost nepodařená
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.01.2007 12:25, RE: Prečo nie????
Tonny napsal:
S elektrikou ne,ale vlastním Mondeo Tdci kombi 2003(koupeno nové) a zadní ramena na nápravě mi odešla aj s tlumiči po 130tis.Řídící jednotka při 170tis. nemít to na firmu a mít to jako normálí auto v rodině tak bych asi z těch cen oprav zešílel,ale m kupovali jsme 3 stejné naráz a sere se jen toto jedno,asi mě nemá rádo .A k těm cenám ojetých,je jich opravdu hodně a hlavně ojetých firemních co jsou za zenitem.Primera není škaredé auto,je jen zvláštní jako třeba starý model Multiply a ne každ...
Taky bych P12 nezatracoval, holt nevyvolá neutrální dojem jako spousta ostatních aut, ale jenom líbí - nelíbí. V reakci na ostatní je třeba říct, že i pořizovací cena je někde níž, než u ost. aut, což se promítne i do ceny ojetin. Daň za úzký okruh potenciálních kupců - podobně se cenově podbízí i Fiat se Stilem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.01.2007 13:20, RE: Prečo nie????
Pepe napsal:
Taky bych P12 nezatracoval, holt nevyvolá neutrální dojem jako spousta ostatních aut, ale jenom líbí - nelíbí. V reakci na ostatní je třeba říct, že i pořizovací cena je někde níž, než u ost. aut, což se promítne i do ceny ojetin. Daň za úzký okruh potenciálních kupců - podobně se cenově podbízí i Fiat se Stilem.
Souhlasim, fiat stilo je opravdu za vyobrne penize s vybornou vybavou, jedien zklamani u fiatu pro me byla zadni sedadla, ktera by potrebovala sklopit operadlo, neda se tam jet. Potom male zadni dvere, spatne se dozadu nastuju babicce, kterou casto vozim. Mnohem lepe se ji nastupovalo do 307 nebo mondea. Jinak stilo pro predni cestujici vyborny. Akroat motor JTD me zkalmal svoji hlucnosti a vibracemi vetsimi nez nami vlstnene Toeldo 98 starsi hranaty model v TDI
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.01.2007 13:32, RE: Prečo nie????
Tonny napsal:
S elektrikou ne,ale vlastním Mondeo Tdci kombi 2003(koupeno nové) a zadní ramena na nápravě mi odešla aj s tlumiči po 130tis.Řídící jednotka při 170tis. nemít to na firmu a mít to jako normálí auto v rodině tak bych asi z těch cen oprav zešílel,ale m kupovali jsme 3 stejné naráz a sere se jen toto jedno,asi mě nemá rádo .A k těm cenám ojetých,je jich opravdu hodně a hlavně ojetých firemních co jsou za zenitem.Primera není škaredé auto,je jen zvláštní jako třeba starý model Multiply a ne každ...
Jste hrozne zhyckany, tohle na dnesni pomery neni az tak hrozna poruchovost a ceny dilu na Mondeo jsou jedny z nejnizsich vubec. Zajimalo by mne jak by jste se tvaril kdyby jste mel jako sluzebaka Lagunu dCi, kde turbo klidne umre po sedesati tisicich kilometrech, lehce kolem stovky ho nasleduje prevodovka a mezi tim se objevi dalsich asi tak deset zavad ruznych elektrocicurek samozrejme krome senzoru tlaku pneu, ktere dost casto nefunguji uz u novych vozu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.01.2007 14:18, RE: Primera
Dan napsal:
Zklamání z designu nového modelu P12 bude mít určitě část konzervativních lidí, nicméně se tímto modelem může majitel konečně odlišit od záplavy koncernů, jejichž majitelé si značku vybrali podle souseda, který dělá ředitele a má Octavii, tak ji musí mít také. Rozhodně bych Nissanu nevyčítal umístění budíků doprostřed, jde jen o zvyk a po krátké době si člověk na to s přehledem zvykne a ovládání je rozhodně snažší než např. u Opel Vectra C, tam si totiž za jízdy ani nanastavíte směr proudění vzd...
Rekl bych, ze francouzsti soudruzi vedouci Nissan to s tim setrenim v interieru prehnali i na dnesni pomery. Mel jsem moznost bezprostredne za sebou otestovat P12tku a aktualni model Hyundai Sonata (tehdy novinka) a musim rici, ze ten "Korejec" mel kvalitu plastu a zpracovani vyrazne lepsi nez P12tka, ktera je v tomto ohledu primo ostudna.
Stejne tak si nejsem jisty prakticnosti centralniho ovladani, ktere se mi pri testovaci jizde zdalo jako obtizne dostupne a velmi nesikovne pro bezpecne pouziti bez zastaveni. Zlata klasicka tlacitka na strednim panelu. Mozna bych si na to, ale zvyknul po delsi dobe, i kdyz mam sve pochyby.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.01.2007 14:30, RE: Prečo nie????
Tom napsal:
Dušane, ukaž mi nějakou primeru P12 s dieselovým motorem z roku 2003/4 za 250tis Kč, buď konkrétní. Mluvím o slušném autě, ne o nějaké utahané polozbořené firemní lundře. To si asi trošku ustřelil, ne ? Musíš si připravit cca o 100tis víc.
Staci pravidelne sledovat Annonci a jednou za cas se tam nejaka P12 2.2dCi 2003 kolem tech 250.000Kc objevi. Dokonce jsem tam uz videl i kousek pod 200.000Kc, coz bude pravdepodobne zminovana "utahana polozbořena firemní lundra".
Srovnatelnou cenu maji pouze C5tky, ktere jsou rekl bych dost podhodnocene a rozhodne to neni auto pro kazdeho a pak Laguny II, coz je ovsem svou kvalitou kapitola sama pro sebe a ta cena tomu odpovida.
Aktualni model Mondea, tj. facelift model 2004 nelze s rozumnou motoraci sehnat pod 300.000Kc, Avensisy (krome 1.8 holatek) nebo Accordy (s vyjimkou ponekud zraveho 2.4) nejsou pod 400.000Kc.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.01.2007 16:28, RE: Prečo nie????
Dusan napsal:
Staci pravidelne sledovat Annonci a jednou za cas se tam nejaka P12 2.2dCi 2003 kolem tech 250.000Kc objevi. Dokonce jsem tam uz videl i kousek pod 200.000Kc, coz bude pravdepodobne zminovana "utahana polozbořena firemní lundra".
Srovnatelnou cenu maji pouze C5tky, ktere jsou rekl bych dost podhodnocene a rozhodne to neni auto pro kazdeho a pak Laguny II, coz je ovsem svou kvalitou kapitola sama pro sebe a ta cena tomu odpovida.
Aktualni model Mondea, tj. facelift model 2004 nelze s rozumnou...
OK Dušan, máš svoju pravdu a nikto ti ju nevymluví tak ako nevymluvíš ty mne moju. V annonci sa občas vyskytujú všetky auta pod cenu, nielen Primera ale aj Mondeo, Passat....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.01.2007 18:34, P12
Kdyz jsem pred 2 lety kupoval ojety vuz byla pro me P11 r.v.2001 jasnou volbou a jsem s ni velmi spokojeny. V P12 jsem nejel ale pouze sedel, celkem jsem byl zklaman z pouzitych materialu v interieru, dlouhych drah razeni a mista nad hlavou vzadu (verze hatchback). Nebude to spatne auto a design ma neco do sebe, ale pokud bych se mel aktualne rozhodovat tak bych sel i pres vyssi porizovaci cenu do ojete Mazdy 6 nebo Avensisu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.01.2007 18:34, RE: Prečo nie????
Martin napsal:
OK Dušan, máš svoju pravdu a nikto ti ju nevymluví tak ako nevymluvíš ty mne moju. V annonci sa občas vyskytujú všetky auta pod cenu, nielen Primera ale aj Mondeo, Passat....
presne, pokud vezmu rok 2002/2003 tak za 250 000 koupis mondeo, C5, lagunu i primeru...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.01.2007 22:52, RE: Prečo nie????
krakatit napsal:
presne, pokud vezmu rok 2002/2003 tak za 250 000 koupis mondeo, C5, lagunu i primeru...
Mám Primeru P12 s 2,0 l benzínem 103 kw r.v. 2003 najeto 97 tis. km. Auto jsem kupoval za 249 tis. První majitel komplet serviska v ČR. Jako u všech aut jde o kus od kusu. Četl jsem recenzi jak se v tomhle autě blbě řadí 6 rychlostní stupeň. To si musím o tom recenzentovi myslet, že jel poprvé v autě s 6-rychlostní převodovkou, protože rychlosti tam zapadají v pohodě. Naopak podélné nerovnosti jí dělají problémy to jo. Nechápu taky člověka co dělá recenzi a strhává body za to, že se mu designově nelíbí. Dyť to je každého subjektivní názor a nemůže se od toho odvíjet hodnocení auta. Např. mně se taky nelíbí palubka u Focuse a přitom je to dobré auto, ale za tu palubku by u mě hodně ztratilo.
Myslím si, že je to velmi dobře vybavené auto za vynikající peníze s výbornou spolehlivostí hodnou japonce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 31.03.2007 19:33, Spolehlivost - ne však rok výroby 2002
Zdravím a zároveň bych chtěl všechny varovat před koupí vozu Nissan Primera P12, zejména s motorem 2.0 103 KW. Nejsem sám, kdo má tyto problémy a chci, aby se jich všichni vyvarovali. Rok 2002 byl rok uvedení Primery P12, a tak tento ročník obsahuje velmi mnoho chyb. Konkrétně na mé Primeře se již 2 x zadřel motor - musel se celý vyměnit, už po druhé vyměňuji katalyzátor, proběhla výměna serva, klimatizace, lamda sond... a přesto auto neustále není ve 100% stavu. Vše je vždy servisováno v autorizovaných servisech... k servisům bych ještě rád dodal, že jsem velmi rozčarovaný, technici ani neví, kolik je tam lamda sond, neví jestli jsou tam 2 katalyzátory a nebo jen jeden.. prostě v jednom servisu vám říkají něco a v druhém něco jiného. A i přesto, že mají na tyto auta všechny ty počítače na vyhodnocení, nejsou schopni dát auto dohromady... do dnešního dne jsem vložil do oprav řádově 140 000,- a řeknu vám, zlatá škodovka (v mém případě Fabia a také Octavia) - porucha jen jedna (výměna kotoučů), jinak jen dolívám olej. Pokud však auto nezlobí, tak je velmi konfortní a i hezké..., ale nedej bože, abyste snad narazili na nějakou závadu. Jinak, MOTOR QR20DE (benzín 2.0i) má velké problémy a zejména v kombinaci s nevhodně řešeným výfukovým potrubím a katalyzátorem se velmi snadno zadře... Přečtěte si někdo třeba německé stránky, kde jsou tyto auta ve větším zastoupení a tudíž problémy více řešeny - hltání oleje a následné vypálení katalyzátoru má právě za následek zpětné vrácení zbytků z katalyzátoru do motoru a vzniká brusná hmota, která motor vydře, ten na delší cestě spolyká olej a prostě se zadře. Nový motor? = dnes nějakých akčních 138 000,- bez práce. A haním Nissan za tohle auto a celou jejich servisní síť, která je absolutně neprofesionální a nedokáže odstranit závady, natož se na nich shodnout, nehledě na fakt, že technici ani auto pořádně neznají. Dámy a pánové v Nissanu, vyškolte si Vaše techniky, na tyto auta a postavte se k problémům této generace čelem! Ostatním majitelům můžu po těchto zkušenostech říci jen "hodně štěstí" a snad doporučit změnu značky - nebo si zrovna pořídit 2 totožné modely (jeden kus na náhradní díly), jelikož mé auto je každé 3 měsíce s závadou v servisu. PS.: náhradní díly na vrakovišti seženete jen s velkou dávkou štěstí. To je moje realita.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 31.03.2007 19:40, RE: No nevim
Dusan napsal:
Tak si nejsem jist jestli auto autor clanku alespon videl. Hovorit o kvalitnim dilenskem zpracovani u P12 je skutecne usmevne. Zpracovani interieru je naopak zdaleka nejhorsi ve stredni tride (zlati Korejci) plne lacinych plastu (vedou ty radoby kovove klicky od prednich dverich vyrobene z nekvalitniho plastu pokryteho stribrenkou) a cely interier pusobi velice chatrne.
Co je vetsim problemem je, ze i technicky je auto osizene po vzoru Renaultu. Podle statistik ADAC mate s Primerou P12 zdaleka n...
Dušane, naprosto s tebou souhlasím a dodávám, že právě Primera odnesla spolupráci Nissan a Renaultu - je to prostě odfláknuté auto a to co píšeš ohledně žlutých andělů jsem několikrát zažil na dálnici. Lidičky, já už na delší cesty tímto autem prostě nejezdím - nevěřím mu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 31.03.2007 19:45, RE: Prečo nie????
Martin napsal:
Ja odporúčam prečítať si ešte článok, ktorý je prevzatý práve z Tipcarsu, a vôbec to v ňom nevyzera, že Primera P12 je zlé a nekvalitné auto, práve naopak. Tu je odkaz: http://auto2.zpravy.cz/clanek_lidovky.php?id_clanek=307
Všetkým kritikom ešte odporúčam previezť sa, a až potom hodnotiť. Taktiež si všimnite výbavu, veď ktoré auto má štandartne obrovský farebný display, a mnoho ďalších zaujímavých prvkov výbavy a popritom je na trhu ojazdených vozidiel prístupný vo veľmi priaznivých cenách. Eš...
Martine, klidně ti prodám svou P12 a za fantastickou cenu s luxusní výbavou, je pravda, že ji mám maximálně vybavenou, motor jede super - pokud jede

Ale prostě tohle auto je dobré až někdy od roku 2004 - spíše 2005, kdy se již vše podstatné vychytalo. Je potřeba řešit jednu věc, k čemu jsou ti Xenony, 8 airbagů, kamera, displej a spousta super věcí, když ti auto neustále zlobí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 18.05.2007 15:04, RE: Prečo nie????
Dalibor napsal:
Martine, klidně ti prodám svou P12 a za fantastickou cenu s luxusní výbavou, je pravda, že ji mám maximálně vybavenou, motor jede super - pokud jede

Ale prostě tohle auto je dobré až někdy od roku 2004 - spíše 2005, kdy se již vše podstatné vychytalo. Je potřeba řešit jednu věc, k čemu jsou ti Xenony, 8 airbagů, kamera, displej a spousta super věcí, když ti auto neustále zlobí.
Mam tuto Primeru 2.2 Di jiz 5 let, najel jsem s ni 110.000 km a ani jednou me nenechala ve stychu. Pravidelny servis, olej a filtry a dvakrat serizeni geometrie. Taky me asi ceka vymena serva, trosku mi tam vzlina olej. Jinak si opravdu nemuzu stezovat a maximalni spokojenost.
Je mi lito ze s timto autem ma nekdo problemy ( napr. Dalibor ), ale to muze mit i s jinym autem, ne?
Mejte se a hlavne jezdete bezpecne.

Pepe
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 01.06.2007 10:59, RE: Prečo nie????
anonym napsal:
Mam tuto Primeru 2.2 Di jiz 5 let, najel jsem s ni 110.000 km a ani jednou me nenechala ve stychu. Pravidelny servis, olej a filtry a dvakrat serizeni geometrie. Taky me asi ceka vymena serva, trosku mi tam vzlina olej. Jinak si opravdu nemuzu stezovat a maximalni spokojenost.
Je mi lito ze s timto autem ma nekdo problemy ( napr. Dalibor ), ale to muze mit i s jinym autem, ne?
Mejte se a hlavne jezdete bezpecne.

Pepe
Moje P12 ->staří 4roky-> jen výměna oleje 100%spolehlivost
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.