0
zpět
 

diskuze k tématu: Majitel Nissanu Primera P11 - měl jsem smůlu na kus

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 03:34, nepoučitelní
Vás neštve že pan bazarník se teď na Silvestra válí kdesi na pláži s luxusníma striptérkama a směje se Vám? Bohužel žijeme ve státě kde vám ČOI nebo někdo takový nepomůže. Proto víme, že nejezdíme do velkých značkových bazarů pro kvalitní a prověřené vozy Spokojíme se tedy s tou předraženou tureckou šmelinou, co jsme si sami dovezli ze SRNčí. ...děti nesahejte na ty kamna, pálí - příště si to budete pamatovat mno
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 07:32,
Že by silvestrovský příspěvek se zpožděním?Při koupi 77000km,nyní po 1000km má již 74000km?Samozřejmě,že naftová Primera z r.99 nemůže mít najeté tyto kilometry.Většina popisovaných závad byla na voze v době prodeje,takže s dobrým právníkem jim to hoď na hlavu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 07:44,
To pri testovacej jazde snad bolo uplne ine auto!?Ved pskodene synchrony nezakamufluješ,no a vole v napravach asi to iste nie? A ja ak kupim "nove" auto,tak tych 1000 km najazdim za prve 2-3 dni nech ho trocha otestujem!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 08:00, RE: bez předmětu
wendys napsal:
Že by silvestrovský příspěvek se zpožděním?Při koupi 77000km,nyní po 1000km má již 74000km?Samozřejmě,že naftová Primera z r.99 nemůže mít najeté tyto kilometry.Většina popisovaných závad byla na voze v době prodeje,takže s dobrým právníkem jim to hoď na hlavu.
s dobrým právníkem?spíš jen s náhodou a velkým štěstím.Víš kolik věcí musíš prokázat,že tam byly?to není vůbec jednoduchý,proto se to taky v drtivé většině (99,8% :) ) obejde bez právníka.
Pro tebe to znamená zaplatit právníka,soudní posudky a kdo víc co ještě a HLAVNĚ výsledek v tu chvíli je ve hvězdách ,ale ty už seš bez peněz.To si rozumnej člověk promyslí,zažil jsem s tím svoje...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 08:06, Áčka
musím to napsat ikdyž už se těším na kritiku na mě.
Proč majitel,případně jiní dávají vinu AAA?oni to auto koupí,vě většině případů ví,že mají paštiku,navíc stočenou a zamaskouvanou.
Ale rozhodně ty závady nemaskují áčka.Lidi proberte se,podívejte se kolik aut denně tak koupí a prodají,fakt není čas maskovat auta.
To je práce minulého majitel,TEN JEDINÝ VĚDĚL JAKÝ JE STAV AUTA.Ten to auto "načasoval",aby vydrželo právě aspoň 1000km.
Bežná praxe.
Je to spíš národní sport nadávat na ně,protože nás spoustu nasraly,každýho jiným způsobem,jiní jsou spokojení, tak to chodí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 09:33, RE: Áčka
Tomi napsal:
musím to napsat ikdyž už se těším na kritiku na mě.
Proč majitel,případně jiní dávají vinu AAA?oni to auto koupí,vě většině případů ví,že mají paštiku,navíc stočenou a zamaskouvanou.
Ale rozhodně ty závady nemaskují áčka.Lidi proberte se,podívejte se kolik aut denně tak koupí a prodají,fakt není čas maskovat auta.
To je práce minulého majitel,TEN JEDINÝ VĚDĚL JAKÝ JE STAV AUTA.Ten to auto "načasoval",aby vydrželo právě aspoň 1000km.
Bežná praxe.
Je to spíš národní sport nadávat na ně,protože nás...
Taky jsem opakovaně slyšel o tom, že přijímací technik několikrát vykoupil (či dokonce dovezl z D) neskutečný vrak. Něco se zakamuflovat dá, ale přijde mi divné, že by pan majitel nic z uvedených závad při zkušební jízdě nepoznal (např. turbo nebo homokiněťáky). Spíš než smůla je to naivita. Kdo nepozná bourané auto v katastrofálním stavu (a věří báchorkám o důchodcích zbavujících se krásné Primery), neměl by se bez týmu mechaniků a právníků vydávat ani na koupi směsi do ostřikovačů v hypermarketu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 09:47, RE: Áčka
Muroň napsal:
Taky jsem opakovaně slyšel o tom, že přijímací technik několikrát vykoupil (či dokonce dovezl z D) neskutečný vrak. Něco se zakamuflovat dá, ale přijde mi divné, že by pan majitel nic z uvedených závad při zkušební jízdě nepoznal (např. turbo nebo homokiněťáky). Spíš než smůla je to naivita. Kdo nepozná bourané auto v katastrofálním stavu (a věří báchorkám o důchodcích zbavujících se krásné Primery), neměl by se bez týmu mechaniků a právníků vydávat ani na koupi směsi do ostřikovačů v hypermarketu.
přesně tak,je vždycky jednoduché dát svoji vinu na někoho jiného,tady na prodávajícího,než uznat,že je laik,který nepozná vůbec nic.Ale myslím,že se už poučil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 10:25, Uprimnou soustrast
Ono v Ackach jsou fakt dobri obchodnici, cloveka ukecaji a on sam z nich ma dobry pocit a ani si nevsimne ze odvadeji pozornost zajemce od problemu vozu. Tamni obchodnici jsou vyskoleni a vi jak na to. Samozrejme to plati i pro jine autobazary -uspech autobazaru zalezi na nich. Jak dokazi dobre prodat a vykoupit.
Clovek necviceny a neznaly muze jednoduse sednout na lep, proto majitele neodsuzuji za neschopnost. Proste jak psal ma smulu a nema s obchodniky zkusenost.
Jen priste - fakt vzit ssebou cloveka ktery alespon primeru vlastni, vlastnil, aby porovnal vjemy z teto nove a s tou kterou vlastnil, kdyz uz nevzit automechanika primo ze servisu nissanu (domluvit se treba po pracovni dobe na melouch :o) aby to nestalo moc)
Ja mel P11 taky 2.0TD a byl jsem spokojeny - a to i presto ze bych uz do nafty nesel. Zjistil jsem totiz ze bych vlastne obetoval vice penez za legraci s benzinem nez za malou usporu nafty. Ja mel spotrebu cca 7 l nafty a z drivejsim P10 2.0 v beniznu 8.5 l a to vcetne dalnicnich jizd. Ono ten 2.0TD moc nejede ani kdyz je v poradku - ja si sice nechal preprogramovat ridici jednotku a jelo to uz mnohem lepe, porad je to jen koncepcne stary naftovy motor se vstrikovanim do predkomurky. Ale nikdy jsem s tim autem problemy nemel, dopraval jsem mu pravidelny servis, vymenil jsem silentbloky na prednich napravach - ty odchazi, ale nebyla to zadna palka. A jinak za celou dobu co jsem auto mel nebylo treba nic resit - teda az na drobne koroze, ale ty jsem resil taky v servisu vybrousenim a novym lakem. Takze auto slo odemne v dobrem stavu a cena za kterou Acka vykoupily? 40k - rok 1997 P11 2.0TD a to bylo pred rokem a pul. No ale chtel jsem uz neco mladsiho :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 10:26, RE: nepoučitelní
Ráďa napsal:
Vás neštve že pan bazarník se teď na Silvestra válí kdesi na pláži s luxusníma striptérkama a směje se Vám? Bohužel žijeme ve státě kde vám ČOI nebo někdo takový nepomůže. Proto víme, že nejezdíme do velkých značkových bazarů pro kvalitní a prověřené vozy Spokojíme se tedy s tou předraženou tureckou šmelinou, co jsme si sami dovezli ze SRNčí. ...děti nesahejte na ty kamna, pálí - příště si to budete pamatovat mno
Přesně tak. Navíc pořád spousta lidí nechápe, že "uvedení do provozu" koupené ojetiny taky něco stojí. Kdo chce auto koupit a hned jezdit, ať si koupí nové, tam se to (většinou) povede...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 11:19, RE: nepoučitelní
Pepe napsal:
Přesně tak. Navíc pořád spousta lidí nechápe, že "uvedení do provozu" koupené ojetiny taky něco stojí. Kdo chce auto koupit a hned jezdit, ať si koupí nové, tam se to (většinou) povede...
Nebo s velice jasným původem a servisní a provozní historií. Právě proto moc nerozumím úvahám, zda raději koupit 10let starou Primeru nebo 8 let starou Lantru či 12 starého Pašáka. Dycky víc záleží na tom, jak a komu auto sloužilo, než z jaké je stáje (kromě úplných šuntů a etalónů kvality). Raději bych si koupil 10 let starého Megana od kamaráda, který s ním perfektně zacházel než Corollu od velkobazaru (nebo nějakého mentála od auťáků v teplákách a s dvoupalcovým řetězem) bez možnosti reklamace a důkladné prhlídky na zvedáku a projíždky ve všech režimech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 12:24, co na to rict
kombinace smuly (nejen) ale i slepe duverivosti. Neproverit aspon s nejakym znamym co se vyzna ci mechanikem (ani nemusi byt od Nissana) zakladni veci na podvozku, motoru, poradnou zkusebni jizdu sam i ten mechanik, ktery asi vyciti vic, ne se jenom svest vedle bazarnika, ktery u toho povida a slibuje hory doly. Jak uz tu Muron rekl, hlavni je stav a historie vozu (prokazatelna), nez znacka a typ.
PS: zas tak bezproblemova auta tyhle N11C nejsou, me treba ted odeslo neco ve dverich u spolujezdce, nejdou otevirat zevnitr :)) a pred nedavnem jsem menil cely stredni dil vyfuku a vlnovec (predchozi byl zbastlene opraveny, ale s tim jsem to kupoval a vedel jsem o tom) ... to bylo v necelych 190 tkm.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 12:49, RE: bez předmětu
Tomi napsal:
s dobrým právníkem?spíš jen s náhodou a velkým štěstím.Víš kolik věcí musíš prokázat,že tam byly?to není vůbec jednoduchý,proto se to taky v drtivé většině (99,8% :) ) obejde bez právníka.
Pro tebe to znamená zaplatit právníka,soudní posudky a kdo víc co ještě a HLAVNĚ výsledek v tu chvíli je ve hvězdách ,ale ty už seš bez peněz.To si rozumnej člověk promyslí,zažil jsem s tím svoje...
Pokud bylo vozidlo 3x bourané a v kupní smlouvě je ve stavu vozidla popsáno "nehavarováno", pak je zcela jasně prokazatelné, že stav vozidla při prodeji NEodpovídal deklarovanému stavu. Stejně jako nájezd. Je asi jasné, že autor za tu chvilku nenalítal oněch stočených 150tis.
Nevím podrobnosti, ale z uvedeného bych JEDNOZNAČNĚ požadoval vrácení peněz nebo soudní spor. Bazarzmrdi přesně hrají na tuto notu. Že se nikomu nebude chtít do soudních sporů. Dokud si toto lidi nechají líbit, budou se tady bazarzmrdi chovat tak, jak se chovají... Vše ale záleží, jak je sepsaná kupní smlouva, jak je popsán stav vozu a případné závady. Nepochybuji, že bazar popsal stav poměrně šikovně, že autu nic není, ale vlastně je potřeba vše vyměnit... Co dodat? Snad jen, že ani servisní knížka není zárukou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 12:55, RE: Áčka
Tomi napsal:
přesně tak,je vždycky jednoduché dát svoji vinu na někoho jiného,tady na prodávajícího,než uznat,že je laik,který nepozná vůbec nic.Ale myslím,že se už poučil.
Není to až tak pravda. Bazar od nás dostává nemalé love. A za co??? Bazar by měl vozidlo prověřit, zhodnotit jeho stav, popsat závady, právně prověřit. ZA TO JE PŘECI PLACENÝ! Jenže tak se nechovají. U nás jsou bazary placené za stáčení km, maskování a skrývání závad a zametení veškerých nevhodných šrámů z historie vozu! Když pravý stav vozu neodhalí bazar (kterým projde rukama mraky vozů - navíc je to jejich živobytí), jak má skutečný stav odhalit LAIK??? Ne, to co uvádíte, je jen alibismus bazarzmrdů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 13:41, RE: Áčka
rohYpnol napsal:
Není to až tak pravda. Bazar od nás dostává nemalé love. A za co??? Bazar by měl vozidlo prověřit, zhodnotit jeho stav, popsat závady, právně prověřit. ZA TO JE PŘECI PLACENÝ! Jenže tak se nechovají. U nás jsou bazary placené za stáčení km, maskování a skrývání závad a zametení veškerých nevhodných šrámů z historie vozu! Když pravý stav vozu neodhalí bazar (kterým projde rukama mraky vozů - navíc je to jejich živobytí), jak má skutečný stav odhalit LAIK??? Ne, to co uvádíte, je jen alibismus bazarzmrdů.
ale konkrétně to co píšete nejen áčka přece dávají!Právní původ je garantován,závady jsou napsány ve smlouvě,akorát si toho všimnete až po zaplacení,zhodnotit auto???
kdyby měli prodejci aut dělat vše pro budoucího majitele tak by nemohli v podstatě koupit skoro nic!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 15:06, RE: nepoučitelní
Pepe napsal:
Přesně tak. Navíc pořád spousta lidí nechápe, že "uvedení do provozu" koupené ojetiny taky něco stojí. Kdo chce auto koupit a hned jezdit, ať si koupí nové, tam se to (většinou) povede...
Mně se tohle přesně povedlo - se SAABem 9-5. NUlové investice po koupi, nepočítám-li obligátní roční prohlídky. Tak mě napadá, že tahle mezi Čechy obecně zatracovaná a podceňovaná značka na tom nebude se spolehlivostí až tak špatně
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 16:00, Žádná smůla na kus!
Tohle přeci neni kusem, ale hajzlem co to prodal. Dokud za to nepude před soud bude to klidne delat dál - proč by taky ne, žejo.
A eště jedna vec, starou primeru klidne, ale tehdejšiho japonce ne s naftou - až ted nový subaru a honda sou solidni naftaky, ty starši stojej za
A tohle by snad i u nas stalo za zalobu, myslim ze se slusnym pravnikem bys mel vyhrat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 16:05, RE: nepoučitelní
jintaj napsal:
Mně se tohle přesně povedlo - se SAABem 9-5. NUlové investice po koupi, nepočítám-li obligátní roční prohlídky. Tak mě napadá, že tahle mezi Čechy obecně zatracovaná a podceňovaná značka na tom nebude se spolehlivostí až tak špatně
Aby saab 9-5 nebyl spolehlivej snad zadny seriovy auto neni tak letity. Ale cesi podcenujou nejen saab, ale naprosto vsechno krom skodovky a vw - ty sou prece nejlepsi!
Uz sem tu cet ze octavka se vpodstate vyrovna bmw 3, saab pak logicky musi trumfnout, žejo.
Ale u starsich aut jako je ta primera evidentne zavisi co kdy kde se s autem delo - jinak primera bejvala fakt prima - ted uz ne, ted uz je to skoro nejporuchovejsi auto vubec - vo pár pricek pred lagunou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 16:11, RE: bez předmětu
rohYpnol napsal:
Pokud bylo vozidlo 3x bourané a v kupní smlouvě je ve stavu vozidla popsáno "nehavarováno", pak je zcela jasně prokazatelné, že stav vozidla při prodeji NEodpovídal deklarovanému stavu. Stejně jako nájezd. Je asi jasné, že autor za tu chvilku nenalítal oněch stočených 150tis.
Nevím podrobnosti, ale z uvedeného bych JEDNOZNAČNĚ požadoval vrácení peněz nebo soudní spor. Bazarzmrdi přesně hrají na tuto notu. Že se nikomu nebude chtít do soudních sporů. Dokud si toto lidi nechají líbit, budou se tad...
Jasne, tady neni vo cem premejslet, dat to pravnikovi!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 16:14, RE: Áčka
Tomi napsal:
ale konkrétně to co píšete nejen áčka přece dávají!Právní původ je garantován,závady jsou napsány ve smlouvě,akorát si toho všimnete až po zaplacení,zhodnotit auto???
kdyby měli prodejci aut dělat vše pro budoucího majitele tak by nemohli v podstatě koupit skoro nic!
Ale blbost! Bazary venku fungujou v pohode a takovyhle prasarny tam nedelaj. Prave ze tohle kontrolovat je povinost bazaru! Pokud si takhle nechame s... na hlavu budou to delat dal. Zazalovat!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 16:45, RE: Áčka
Tomi napsal:
ale konkrétně to co píšete nejen áčka přece dávají!Právní původ je garantován,závady jsou napsány ve smlouvě,akorát si toho všimnete až po zaplacení,zhodnotit auto???
kdyby měli prodejci aut dělat vše pro budoucího majitele tak by nemohli v podstatě koupit skoro nic!
Onen úžasný bazár, který jste zmínil, dával certifikát kvality i na naprosto prohnilou škodárnu 120. Ono nějaký CERTIFIKÁT totiž vůbec NIC NEZNAMENÁ! K čemu certifikáty od bazaru? Bohatě stačí, když SROZUMITELNĚ A BEZ KLIČEK dají podepsat KUPNÍ SMLOUVU se SKUTEČNÝM ZHODNOCENÍM STAVU VOZU+tato smlouva dle obchodního zákoníku! Nic víc není třeba! Jenže bazarymísto toho stáčejí, maskují, navoní, místo kupní smlouvy podají zprostředkovatelskou smlouvu, co se tváří jakko kupní apod.
Bohužel smůla je, ž si to tady lidi nechají líbit. Dokud lidi nekompromisně tyto "služby" nezačnou odmítat, situace se nezlepší. Koupě auta alespoň pro mě zamená vyhledání zkušeností s mnou vybraným vozem na netu, vyhledání nejčastějších závad, cenových relací. Až mám nějakou představu, návštěva bazaru. Něco nesedí nebo smrdí - okamžitě jdu dál. Pokud nepředloží všechny doklady o vozu vč. servisní knihy nebo původního techničáku z ciziny, jdu dál. Nechám si zhodnotit slovně stav vozu - řekne nebouraný - vidím nesedící spáry -> bazar u mě končí, neboť lže nebo neví, co prodává. Bohužel to chce hledat, hledat, hledat a zase hledat. A dávat si pozor na vše. Prověřit hlavně i to, co bazar garantuje. Až je vůz vybraný, dle ceny se rozhodnout o prověření vozu specializovanou firmou, popř. návštěva orig. servisu. Toto by podle mě měla být pro každého standartní procedura při výběru vozu. Jinak proti bazarzmrdům nemá člověk šanci. Ani tak samozřejmě není vyhráno.
Bazary jsou totiž mrchy nenažrané. Oškubávají hned dvakrát. Nejdříve toho, kdo vůz prodává. Vždyť pane prodáváte starou kraksnu, už to má 200tisíc... Po vykoupení vozu nastoupí bazartechnik, stočí, naleští a hned je voňafka s pouhými 120 tisíci. A pak oškubou právě toho, kdo kupuje.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.