0
zpět
 

diskuze k tématu: Co koupit po spolehlivém Nissanu?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, korejská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 14:38, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napsal:
Pro toho vsevedu co pise "Ach Jo...". Jedina veta s kterou souhlasim je "Chce to klid". Vase nazory jsou, nesmyslne, hloupe, argumentace o nicem a k tomu jeste vas vsevedouci nadhled. Takze klid, berte ty svoje prasky a nepoucujte v MHD nebo vas ridic vyrazi.
Tak to vám řeknu že ta tříválcová fobie 1.4TDi už mě pěkně se.e.soused ji vždycky ráno když jede do práce nastartuje pod mým oknem a to je jak v JZD.A vzbudí mě dřív než musím vstávat!hlučnější je pak už jenom stodváca tůrovaná studená na sytič naší sousedky...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 18:06, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napsal:
Ach Jo...

- Jak souvisí houpavost auta s jeho brzdama ?

- Aktivní bezpečnost - to jsou krásné kecy v situaci, kdy většina lidí z různých neudělá prachobyčený vyhýbací manévr. Podobně jako z pistole netrefí ze dvou kroků vrata od stodoly. Proč ? Protože to netrénují a byla by bláhovost to od nich chtít -auto je dneska spotřebič. Nemá spíš smysl jezdit tak, abych se do krizových situací prostě nedostal ? Má v téhle souvislosti smysl urpustně řešit, zda nějaký auto projede zatáčkou o 3-5 km/h ry...
Divil byste se, ale docela souvisí. Ne nadarmo mnoho automobilek navrhuje nápravy tak, aby se vozy při brzdění co nejméně předkláněly. Také nevím jestli víte, že když máte opotřebené tlumiče, je brzdná dráha podstatně delší, než s novými. To už o něčem svědčí. Aktivní bezpečnost je prostě potřeba a je jedno jestli to někdo trénuje, nebo netrénuje, Váš argument je naprosto scestný a nesmyslný. Mimochodem já také netvrdím, že bych Ceed zrovna chtěl, ale za ty peníze je to maximálně dobrá nabídka a to i v případě, kdyby Ceed stál o 100 000 korun více. Pořád je to dobré auto. Tomáš Dusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 12:17, Tolik negativních názorů na Cee´d?
anonym napsal:
Divil byste se, ale docela souvisí. Ne nadarmo mnoho automobilek navrhuje nápravy tak, aby se vozy při brzdění co nejméně předkláněly. Také nevím jestli víte, že když máte opotřebené tlumiče, je brzdná dráha podstatně delší, než s novými. To už o něčem svědčí. Aktivní bezpečnost je prostě potřeba a je jedno jestli to někdo trénuje, nebo netrénuje, Váš argument je naprosto scestný a nesmyslný. Mimochodem já také netvrdím, že bych Ceed zrovna chtěl, ale za ty peníze je to maximálně dobrá nabídka ...
Zarazilo, kolig negativních názorů na Cee´d jsem zachytil v diskusích na tipcars. Přitom já doslova přesedám z jednoho nejnovějšího auta do druhého a prostě mne obrovsky překvapila. Řízení chce zvyk, chybí mu zpětná vazba, ale je příkladně strmé. Možná hlučnost podvozku na nerovnostech je relevantní výtkou, ale leda tak ve srovnání s Gofem 5 či Focusem. Ale řazení u čtrnáctistovky bylo bezvadné, jen hondy mají lepší. Hlučnost na dálnici už na mne působí skoro jako vtip nebo sugesce. O té něco vím a v autech docela funguje. Když se majitel golfa zajde povozit s cee´dem aby se přesvědčil, že neudělal chybu, když golfa má přeci rád, jezdí už s jeho třetí generací a navíc byl dost drahý, tak jistě odejte s pocitem, že jí neudělal, byť by cee´d byl sebelepší. Výtku třeba na sedačky nebo interiér nechápu vůbec, vždyť třeba středový panel je prostě bezostyšně oprásklý z tolik uctívaného golfu... Náklony v zatáčkách? Tak to asi budu muset vrátit řidičák. Možná u 1,6 CRDi, ale u 1,4i opravdu ne. Ta hlučnost na dálnici, nekvalita řazení, špatné jízdní vlastnosti a špatné sedačky, to nejsem schopen pochopit a nabízí se otázka, zda má práce motoristického novináře vůbec smysl, když běžný motorista může dospět k tak opačným závěrům. Připomínám, že mám sprovnání opravdu se všemi konkurenty.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 10:00, RE: Tolik negativních názorů na Cee´d?
Martin Vaculík napsal:
Zarazilo, kolig negativních názorů na Cee´d jsem zachytil v diskusích na tipcars. Přitom já doslova přesedám z jednoho nejnovějšího auta do druhého a prostě mne obrovsky překvapila. Řízení chce zvyk, chybí mu zpětná vazba, ale je příkladně strmé. Možná hlučnost podvozku na nerovnostech je relevantní výtkou, ale leda tak ve srovnání s Gofem 5 či Focusem. Ale řazení u čtrnáctistovky bylo bezvadné, jen hondy mají lepší. Hlučnost na dálnici už na mne působí skoro jako vtip nebo sugesce. O té něco ví...
Já si spíš myslím, že to už je prostě takový místní folklór. Když někdo napíše o něčem, že je něco dobré, tak druhý hned cítí povinnost napsat, že to stojí za prd. Stačí to tady sledovat. Bez jakýchkoliv rozumných argumentů se prostě napíše, že je to špatné a to jen proto, že je to made in Korea. Průser v dnešní době je ten, že automobilky spolupracují, mají společné projekty a nakonec ten největší odpůrce zjistí, že má kus svého auta od nenáviděných šikmooček) V Německu jsou kojeci ceklem oblíbení, spolehlivost je daleko lepší než kdysi a tvavary a technologii mají stejně obšlehlou od jiných, tak co.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.10.2007 16:05, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napsal:
Aha, takže si třeba bez odporu koupíte auto, který se Vám vůbec nelíbí, ve kterým se Vám třeba osobně hůř sedí a kde podvozek na Váš vkus drncá, ale hlavně že je to rada od odborníka ? Mně to tedy připdá, jako kdyby něvěsti ženichovi vybárala maminka.))


Ale co si tady vlastně trhám žíly (((-: - ten pán byl zcela mindles co se týče výběru . takže proč by mu někdo nemohl poradit.... ((((-:
Mně to tedy připadá, jako kdyby nevěstu ženichovi vybírala maminka...

Určitě by pak bylo méně rozvodů!
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.