0
zpět
 

diskuze k tématu: Mitsubishi Carisma

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.01.2007 19:37, RE: Doplnenie Carisma
Autor článku napsal:
S většinou informací souhlasím, je vidět, že se v těchto autech orientujete. Psal jsem i dopřesnění těch výkonů. Motor 1,6 v Carismě, je spolehlivý a téměř nezničitelný, ovšem sportovnější je 1,8 GDI. Má japonskou převodovku a 1,6 zase není tak háklivá na benzín. Prostě něco za něco
S informacemi od pisatele většinou souhlasím a mám podobné zkušenosti. Vozidlo vlastním 6 let a prům. spotřeba je 6,2l/100km. Nevím jak to je s tím benzínem u nás a v Japonsku, bo jsem tam nebyl, ale auto jede jak cip a nechlašče. Podařilo se mi ho i trochu zbořit a docela jsem hleděl, jak je to pevné auto, policajti se též divili. Taky jsem hleděl, když jsem to platil, ale to je na každém autě ranec. Čus
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.01.2007 19:49, Přímý vstřik
pitrs napsal:
Myslím, že do Volva cpali jiné motory, používali jen stejný podvozek a asi převodovku z Renaultu.
Tu GDI bych si nekoupil už kvúli tomu,že je víceméně průkopník v tomto typu motoru.Když člověk jezdí pomalu,tak se opravdu odvděčí nízkou spotřebou,ale když na to člověk šlape,tak už se vytrácí smysl přímovstřiku a spotřeba je stejná,jak u motoru,který přímovstřik nemá.Zkušenost s FSI.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.01.2007 19:57, RE: Reakce na přímý vstřik
Jan Kos - Tipcars.com napsal:
Kritika pana Vaculíka je naprosto oprávněná. Citroen C5 HPi má také přímí vstřik a je to ten nejhorší motor co PSA má, samozřejmě u nás, Ve Francii s ním potíže nejsou a funguje jek má. U nás bych ho nedoporučil ani největšímu nepříteli. Na druhou stranu, jeden ze šéfů Citroenu ČR ho má a problémy s ním nemá. Tvrdí, že tankuje pouze benzin u Shellu a pouze u stejné pumpy. Největším problémem českého benzinu je větší obsah síry a vody. Motor se pak zanese karbonem a často spadne i do nouzového re...
Pane Kosi, děkuji za Váš názor, ale abych se přiznal, tak mě tyto redakční testy moc nezajímají. V časopisech se testují buď nová auta, nebo auta z bazarů, kde se neví, jak se k nim předchozí majitel choval. Osobně dávám přednost informacím na různých forech, kam píší lidé, kteří mají několikaletou zkušenost se značkou vozu. To, že se motor zanáší karbonem je jev, který je u každého vozu stejný, bez ohledu na to, zda je to přímý vstřik. Byl jsem na emisích a motor má téměř výrobní parametry. Tankuji pouze Shell, nebo OMV a věřte, nebo ne, auto jede velice hezky a ta spotřeba tam je prostě suprová. Před Carismou jsem měl Mazdu 323 1,5 a spotřeba byla kolem 7l a výkon podstatně nižší. (65 kw) Byl jsem na Mitsubishi Clubu a četl jsem tam podobné zkušenosti, takže vím, že moje auto není výjimkou. Na závěr: ať posoudí skuteční odborníci do jaké míry GDI funguje, nebo ne,ale já vím, že je to výkonný motor a má (na svůj obsah) velmi nízkou spotřebu. Takže když pořád čtu, že ten přímý vstřik nefunguje, tak nevím co to pro mě znamená, já jsem spokojen.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.01.2007 20:11, RE: Mitsubishi GDi
Šakal napsal:
Já nevím, ale recenze se mi zdá docela hezky napsaná. Ať ten Figo taky něco napíše, ať to porovnáme,ne? Nebo umí jen kritizovat?
Já jsem pouze nekritizoval, ale i chválil. Svou recenzi jsem již napsal cca před měsícem, zatím nebyla uveřejněna.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.01.2007 20:21, Karbon
Dobrý den všem, osobně bych moc uvítal nějaké tipy, jak zbavit motor karbonu, je možný nějaký výplach nebo něco? Měl jsem tyto potíže, když jsem jezdil s coltem, předchozí majitelka osra... výměny oleje a ještě jezdila jen eco takže karbonu halda. Díky za tipy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.01.2007 23:34, RE: Karbon
Aleš D. napsal:
Dobrý den všem, osobně bych moc uvítal nějaké tipy, jak zbavit motor karbonu, je možný nějaký výplach nebo něco? Měl jsem tyto potíže, když jsem jezdil s coltem, předchozí majitelka osra... výměny oleje a ještě jezdila jen eco takže karbonu halda. Díky za tipy.
Nedávno sa tu rozoberal clanok o olejoch a tusim tam nieco bolo aj o karbone. Treba pohladat. Myslim, ze pokial sa to rozhodnes cistit, je mozne, ze sa to nevycisti uplne a potom sa zacnu uvolnovat kusy karbonu a upchvat nejake casti motora. Dalsim riesenim je mechanicka ocista pri rozobrati-ale to predpokladam ze moc neprichadza v uvahu skrz pracnost a hlvane cenu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.01.2007 15:43, RE: Karbon
A.K.Alex napsal:
Nedávno sa tu rozoberal clanok o olejoch a tusim tam nieco bolo aj o karbone. Treba pohladat. Myslim, ze pokial sa to rozhodnes cistit, je mozne, ze sa to nevycisti uplne a potom sa zacnu uvolnovat kusy karbonu a upchvat nejake casti motora. Dalsim riesenim je mechanicka ocista pri rozobrati-ale to predpokladam ze moc neprichadza v uvahu skrz pracnost a hlvane cenu.
No ocisteni motoru nekteri lide u velkoobjemovych starych amerik delaj tim ze strikaj vodu do sani a drzej motor v otackach aby se kuckal ale jeste tocil...videl jsem to jednou na vlastni oci u 5litrovyho Mercedesu a fakt je ze chlapik to mel postaveny prdeli k druhymu autu a potom co skoncil s dekarbonizaci tak to druhy drhnul hezky dlouho aby z nej ten sajrajt dostal kdyz mi pak posilali fotky rozebranyho motoru,byl fakt jak novej...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.01.2007 18:09, RE: Karbon
xidex napsal:
No ocisteni motoru nekteri lide u velkoobjemovych starych amerik delaj tim ze strikaj vodu do sani a drzej motor v otackach aby se kuckal ale jeste tocil...videl jsem to jednou na vlastni oci u 5litrovyho Mercedesu a fakt je ze chlapik to mel postaveny prdeli k druhymu autu a potom co skoncil s dekarbonizaci tak to druhy drhnul hezky dlouho aby z nej ten sajrajt dostal kdyz mi pak posilali fotky rozebranyho motoru,byl fakt jak novej...
Tak do toho bych asi nešel. myslím si, že by se potom scháněl nový motor. U Japonského motoru by to bylo to poslední, co byste udělal.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 06.09.2008 17:39, Podovozek - jistota, stabilita
Mitsfan napsal:
Doplnil by som autora recenzie, nakoľko Carismu vlastním. Vlastním 1,6 benzín (66 kW). Tuším od roku 1998 sa 1,6 začali vyrábať aj výkonnejšie (74 a 83 KW). Treba povedať že sa jedná skôr o japonského európana, nakoľko Carismy boli montované v Holandsku. Trošku im to na japonskej precíznosti uberá, ale treba povedať, že auto je spracované vcelku kvalitne (v interiéry občas niečo vrzne, ale nie je to dramatické. 1,6 je podľa mňa lepšia voľba nie len vzhľadom na kvalitu benzínu v našich končinách ...
Jak jsem jiz uvadel v jine recenzi, auto jsem si poridil kdysi jako nove. Co se tyce podvozu, sedi jako prisity. Problem je jen tehdy, pokud nemate dobre serizen Multilink na zadni naprave. U tohoto auta se neserizuje jen zbyhavost vepredu, ale i vzadu. Pokud to neni dobre udelane, v zatackach auto nesedi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 06.09.2008 17:41, RE: Podovozek - jistota, stabilita
anonym napsal:
Jak jsem jiz uvadel v jine recenzi, auto jsem si poridil kdysi jako nove. Co se tyce podvozu, sedi jako prisity. Problem je jen tehdy, pokud nemate dobre serizen Multilink na zadni naprave. U tohoto auta se neserizuje jen zbyhavost vepredu, ale i vzadu. Pokud to neni dobre udelane, v zatackach auto nesedi.
sorry / zbihavost (s kraktym i)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 06.09.2008 17:48, RE: Reakce na přímý vstřik
Autor článku napsal:
Ano, já vím že máme nekvalitní benzín a že např. v Japonsku tyto vozy jezdí ještě lépe a úsporněji. Ale stále tvrdím, že v tomto obsahu auto jede jako z praku a za směšnou spotřebu. Pokud bychom udělali test a hodnotili dva motory ve stejném obsahu, tak tvrdím, že GDI pojede lépe a levněji. To je to, co tady pořád tvrdím. Je to má os. zkušenost, mám 10áté auto. Můžeme polemizovat o vzhledu, prostoru výhledu a td., ale toto jsou fakta. Carismy se nezastávám, jsou už daleko lepší auta, ale za ty ...
to neni pravda. Carismu jsem koupil v CR u autorizovaneho prodejce a v roce 1997 se jeste motor GDI u nas neprodaval. Slo o klasiku 1,8 s 85kW, ale kdo se s nim sveze, zjisti ze nejde jen o papirovy vykon. Tohle auto ani plne nalozene nevi, co je te spomalovat do kopce, ale jen zrychlovat. Kdo to nezazil, neuveri. Svagr jezdi s VW a Audi a kdyz se kdysi svezl za volantem, moc se mu to libilo (a jako konzervativni nemec uznal, ze tohole je hodne dobre svezeni). Kdyz jsem auto kupoval, v Cechach vyslo na 670 000Kc (po zlevneni) a v Nemecku v te dobe stalo 50000DM. V te dobe se za ty prachy nic lepsiho nekoupilo....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 06.09.2008 17:52, RE: Karbon
xidex napsal:
No ocisteni motoru nekteri lide u velkoobjemovych starych amerik delaj tim ze strikaj vodu do sani a drzej motor v otackach aby se kuckal ale jeste tocil...videl jsem to jednou na vlastni oci u 5litrovyho Mercedesu a fakt je ze chlapik to mel postaveny prdeli k druhymu autu a potom co skoncil s dekarbonizaci tak to druhy drhnul hezky dlouho aby z nej ten sajrajt dostal kdyz mi pak posilali fotky rozebranyho motoru,byl fakt jak novej...
myslim si to same co sakal.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.