0
zpět
 

diskuze k tématu: Mitsubishi ASX 1.6 - trable s korozí

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
Bronn
počet příspěvků128
datum registrace23.11.2014
Sobota 27.01.2018 10:05, ASX
Jestli na auto stale plati zaruka na karoserii a objevila se tam koroze, tak je to na reklamaci. Nevim jake jsou podminky ve smlouve, ale pokud vse splnujete a prodejce reklamaci odmita, tak bych se asi obratil na soud.
Co se tyce tech ostatnich nedostatku, tak mitsubishi ASX je levne auto, takze bych tam neocekaval vlastnosti jako maji auta za milion a vice. Tedy precizni razeni nemeckych vozu (ikdyz nutno poznamenat ze to japonske se zase jen tak nepokazi), zakrytovani motoru, atd.
Myslim ze ASX je pomerne velke auto za maly peniz, takze nemuze mit vse dokonale. Nekde se proste setrit muselo, takze pokud bych chtel aby auto melo i takove detaily jako zakrytovany motor zespod, tak pujdu do mercedesu.
reagovat
paja
počet příspěvků7
datum registrace14.01.2016
Sobota 27.01.2018 10:59, Asx
Měl jsem ASX 1,6 + lpg necelé tři roky a do spokojenosti bylo daleko. Koroze ve spodní části byla značná...síla laku nic moc...varianta s lpg byla hrozná....drahý servis...špatné řazení...hlučnost...znova bych si ho nekoupil.....
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1231
datum registrace08.09.2009
Sobota 27.01.2018 20:37, Divím se, že se někdo diví
Někdo si koupí jebku za půl darma očekává, že bude mít auto na celej život... Kdy už lidi pochopí, že láce má své racionální důvody. Potažmo navíc u pseudojaponce....
reagovat
pale
počet příspěvků16
datum registrace10.11.2011
Neděle 28.01.2018 18:33, koroze
Korodují snad skoro všechny auta, poslední zkušenost mám se Škodou Yeti, koroze spodku, dveří, zadních kotoučů atd.
reagovat
mufik.martin
počet příspěvků248
datum registrace09.05.2007
Pondělí 29.01.2018 06:31, RE: koroze
pale napsal:
Korodují snad skoro všechny auta, poslední zkušenost mám se Škodou Yeti, koroze spodku, dveří, zadních kotoučů atd.


Tak zrovna kotouče nejsou moc "auto". Kotouče prostě reznou když se málo jezdí a parkuje venku. A pokud reznou jen zadní kotouče tak to chce párkrát zabrzdit trošku razantněji z vyšší rychlosti aby se pořádne zakousli i zadní kotouče a nebo je problém v nesouměrném brzdném účinku mezi předkem/zadkem. Mě na C5 vždycky zreznou kotouče když myji doma auto a pak s ním pár dní njedu. Jinak si myslím, že dnes už auta moc nereznou, vyměnil jsem teď 206 která byla 19 let stará a měla korozi jen povrchovou na lemech zadních blatníků, protože byli oprýskané, jinak na koroserii koroze nebyla. Teď místo 206 mám astru, taky 19 let starou a na karoserii ani pupínek. Auto parkuje po celý život venku a jezdí celoročně. Proto mě ani nepřekvapuje, že C5 po 240tis km ani 5008 po 283tis km nemají nikde ani náznak koroze karoserie. U všech aut mám jen povrchově orezlý podvozek, jinak nic.
reagovat
Pondis60
počet příspěvků1
datum registrace06.03.2018
Úterý 06.03.2018 10:44, ASX
Zdravím. Musím oponovat ohledně špatných vlastností ASX. Model 2011 jsme vlastnili 6 let, zcela bez technických problémů. Příjemná jízda, nízká spotřeba i na dálnici (7,1 při 140 km/h), bez poruch. Pouze koroze po 4 letech na nápravnicích (ošetřeno). Nic dalšího. Jezdilo nepřetržitě v létě, v zimě. Výborné brzdy, živý motor, pohodlná jízda ne delší vzdálenosti (Nizozemí, Chorvatsko, Slovensko). Po 6-ti letech a najetých 132 000 km ihned prodáno a koupen model 2017. Ten má po 1. roce provozu lepší rozložení převodů, motor tichý, pružný, pouze měkčí pérování a v zatáčkách se naklání. Po všech předchozích značkách (Škoda 120L, Ford Escort 1,6i, VW Golf Gti, Nissan Almera) ideální auto na dovolené.
reagovat
kutil
počet příspěvků2
datum registrace06.12.2016
Čtvrtek 19.12.2019 10:24, ASX už nikdy více!
Měl jsem za život cca 15 aut, ale ASX je opravdu to nejhorší! Poslední auta byla Ford Fiesta, Ford Mondeo 2.2TDCI, Seat Leon 1.2TSI a KIA Sportage 2.0CRDI 4x4.

Sportage měla najeto cca 250tis.km a stáří 12 let a tak jsem měl blbý nápad vyměnit auto za novější.

ASX se mi líbilo, potřeboval jsem 4x4 a tak přicházel v úvahu jediný motor a to 1.6DI-D 84kW. Je to klon francouzského 1.6HDI, takže japonské auto má francouzský motor a zřejmě i převodovku. Sehnal jsem ASX z roku 2016 s nájezdem 96tis.km.

Po přechodu ze Sportage r.v.2007 to byl šok, na ASX nemohu říct jediné slušné slovo, snad jen to, že asi bude spolehlivé. Sportage byla zázrak techniky v porovnání s ASX. ASX je v podstatě úplně ořezaná plechovka bez zatlumení se špatnými jízdními vlastnostmi, s vybavením horším než auta z roku 1996.

Kladné vlastnosti jsou tempomat, automatické stěrače (které ale moc nefungují), hillholder (funguje jen někdy a hůř jak u VW) a automatická světla.

Naopak je auto hlučné, plave, drnčí plasty i v palubce, přenáší se hluk ze silnice, projetí jakékoliv nerovností auto hrozně rozhodí, v zatáčkách na nerovnostech nečitelně odskakuje a jízda s ním není požitek, ale je za trest. Mám strach s ním jezdit. Díky špatnému řešení prostoru je auto nepraktické, je z něj blbě vidět, blbě svítí, má malý kufr, nemá podsvícené ovladače na dveřích atd.

Francouzský motor má po nastartování hodně divný projev. Převodovka jde po celou dobu jízdy špatně řadit a START-STOP je potřeba po každém nastartování vypínat, protože motor neumí dostatečně rychle nastartovat. Brzdové destičky bouchají a auto nerovnoměrně brzdí. Ventilace je divně nastavená, auto se hodně roztopí,ale pak v něm začne být zima. Na dálnici z ventilace stále fouká a nejde to stáhnou ani vypnout, jediné řešení je zapnutí vnitřního okruhu.

Motor vypadal úsporný, v létě se dalo jezdit i pod 5 litrů. Ale s příchodem zimy spotřeba stále stoupá a už je na 6,5 litru. Navíc v kopcích a v terénu motor nechce táhnout a žere. A při pomalé jizdě pod 1700ot je motor nepoužitelný a musí se to rvát přes spojku.

Je to návrat o 20 let zpět v kombinaci s ekomafií v podobě maloobjemových motorů.

Lituju, že jsem Sportage prodal, možná nebyla tak spolehlivá, ale bylo to úžasné auto, s čitelným podvozkem, vhodné na silnici i do terénu, s velkým kufrem a hlavně s úžasnými vychytávkami , jako byly zadní dělené dveře, sklopná sedačka spolujezdce, polohovatelné opěradlo zadních sedadel.

Sportage i ASX mají stejný rozvor, stejnou šířku, skoro stejnou výšku a Sportage byla jen o cca 10cm delší. Ale Sportage měla perfektně využitý vnitřní prostor, stejnou světlost jako ASX, ale přitom u zadních sedaček byla rovná podlaha bez tunelu, měla více místa pro cestující i kufr, nižší nakládací hranu, ale s rovnou podlahou kufru a hlavně v ní seděl člověk o 10cm výš. Ale přitom dolní hrana oken je u obou aut stejně vysoko.

Prostě ASX je totální paskvil, který popírá všechny teorie. To co Sportage přejela bez problémů (třeba přejezd přes koleje) tam ASX skáče jak šílené, v autě všechno lítá.

Nechápu, jak někdo může tohle auto chválit a jak se může prodávat za tak šílené ceny. Cena ASX jako nového byla stejná jako cena Sportage, když byla nová.

Koupit ASX si může opravdu jen šílenec, nebo někdo kdo přechází z totálního vraku.

V autě se bojím jezdit, ale nevím co koupit, nová auta nestojí za nic.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Čtvrtek 19.12.2019 10:35, Mitsubishi bojuje s korozí obecně
Bohužel je to tak, proto všem doporučuji Suzuki Vitaru nebo S-Cross, které nereznou, ani naše SX4 po deseti letech v Beskydech nemá korozi. Přitom cenově jde o podobné auto jako ASX.

Kamarádovi v práci pickup Mitsubishi se po 10 letech úplně rozpadl od spodu. Měl těžkou práci, často v bahně, ale i tak, tohle má právě pickup vydržet.

Jinak Mazda se také úplně nepoučila, viz poslední porovnávací test nové trojky https://www.youtube.com/watch?v=mpUMs-irNFE&t=1s
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků535
datum registrace16.11.2012
Pátek 20.12.2019 08:31, RE: ASX už nikdy více!
citace:
reakce na: kutil, 19.12.2019 10:24 (Měl jsem za život cca 15 aut, ...)


Dobrý den, budeme rádi, když o některém svém voze napíšete recenzi: https://www.tipcars.com/magazin/napsat-recenzi-na-muj-vuz/ Hezký den!
reagovat
vavrisimo
počet příspěvků178
datum registrace03.07.2013
Pátek 20.12.2019 09:38, RE: Mitsubishi bojuje s korozí obecně
citace:
reakce na: BobanHTP, 19.12.2019 10:35 (Bohužel je to tak, proto všem ...)


Já měl za to, že ten kepl od Mitsubishi považuješ za dobrou volbu, proč ta změna?

"BobanHTP" napsal:
Další povedené SUV, které NOVÉ stojí něco málo přes 400tis.kč je Mitsubishi ASX ve výbavě Inivite+, kde nechybí vůbec nic
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Pátek 20.12.2019 09:48, RE: RE: Mitsubishi bojuje s korozí obecně
citace:
reakce na: vavrisimo, 20.12.2019 09:38 (Já měl za to, že ten kepl od M ...)

Ahoj, je to jako s Mazdou - po koupí okamžitě nastříkat podvozek a ošetřit voskovat a voskovat Jinak ben. motor je bezproblémová atmosféra.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1231
datum registrace08.09.2009
Pátek 20.12.2019 18:27, RE: ASX už nikdy více!
citace:
reakce na: kutil, 19.12.2019 10:24 (Měl jsem za život cca 15 aut, ...)


Mě vždycky vrtá hlavou, proč si někdo koupí auto a pak na něj jen nadává. Copak ho před vysolením nemalé částky peněz nebyl aspoň na pár kilometrech projet? Vyzkoušet si ho? Nebo pro někoho dejme tomu 200tCZK už nejsou žádné peníze a klidně je vysází na pravej roh, aniž by si věc předem odzkoušel? Nechápu, asi jsem ze staré školy. Ale přesto daný problém, kterým je nespokojenost s ASX, má řešení. prodat ho. A to za jakoukoliv cenu, protože ty nervy a bezesné noci nestojí rozhodně za ty peníze, které se při prodeji ztratí. Já osobně ASX nikdy neměl, ale kdysi jsem se o něj zajímal, protože vzhled mi jaksi pasoval. Ovšem do doby, než jsem na různých forech začal vnímat starosti uživatelů kolem koroze. To mě utvrdilo o tom, že ASX by nebylo auto pro mě, protože auto a koroze je umě stav neslučitelný s vlastnictvím v mé garáži Rovnice má řešení v náhradě za Subaru Forester. Ovšem pozor - s benzínovým dvoulitrem, případně u MY 2008 i s 2,5 litrem a to v manuální a i automatické verzi převodovky. Auto, které je skutečně robustní, spolehlivé, nehnijící a servise jednoduché a tedy i levné (relativně, pokud člověk nejezdí zrovna k Freyovi). Provedení je sice spartánské (třeba proti MB, či BMW), ale za to 100= funkční, nedrnčící a v terénu bez jediné výhrady. Je to auto drsňák, kterému nevadí lesní rozbitá cesta, nějaký kamení, či potok, nebo rozbahněná stráň. Naopak, v tom si libuje a ukáže, že sem patří. V terénu jsou na tom vozy s AT lépe, než s MT, byť je na pozici AT obstarožní, ale o to více funkční, 4°Aisin, léty prověřený, vychytaný a asi i nesmrtelný, pokud se mění olej. Touto cestou bych šel já. Vlastně, já jím šel, jenže místo Forestera rejdím v Outbackus 2,5i.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.