0
zpět
 

diskuze k tématu: RECENZE OJETIN: Mercedes-Benz ML

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
benetbenet
počet příspěvků2
datum registrace28.04.2011
Čtvrtek 24.08.2017 08:33, Foto č. 2
Na druhé fotce máte W166...
reagovat
mb758ds
počet příspěvků5
datum registrace25.08.2017
Pátek 25.08.2017 09:38, 320 CDi OM 642 (165kw)
K motoru om 642 - 320 cdi by som doplnil nasledovné.
Ten motor je naozaj super voľba pretože vie byť úsporný ( v s211 vie jazdiť v priemere za 7 litrov), tichý a má neskutočný ťah, ale musí mu byť dopriaty adekvátny servis (nedodržiavať inštrukcie výrobcu, ale skracovať intervaly na výmenu vzduchových filtrov + adaptácia, pomôže aj skrátiť výmenu oleja z 25 tis na 15tis km).
Mercedes mal s ním problémy z dôvodu neustále stekajúceho oleja vo V - červené tesnenie a sacie parohy inovovali cca 4x, stekajúci olej kazil motor naklápania sacích klapiek. Malé vzduchové filtre, ktoré sa rýchlo zanesú spôsobujú, že motor z odvetrávania ťahá viac oleja a v spojitosti s vyššie uvedeným červeným tesnením zase dookola. Taktiež v prvých ročníkoch tesnenia olejového výmenníka trpeli na horúce V. Najčastejšie na ňom odchádza relé žhavenia a elektrická regulácia turba, zanáša sa vedenie k snímaču tlaku výfukových plynov - motor potom nemá taký ťah. Pri vyšších km nábehoch vedia urobiť zle úlomky z výfukových zvodov a môže začať chrastiť reťaz.
Pre toho, kto si vyššie uvedené ošetrí bude mať spoľahlivý motor a verím že bude mať aj s neho radosť.
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků535
datum registrace16.11.2012
Pátek 25.08.2017 12:51, RE: Foto č. 2
benetbenet napsal:
Na druhé fotce máte W166...


Díky za upozornění. Už by to mělo být v pořádku.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.