0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes Benz E 320 CDi - na co pozor?

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 15:04, RE: spolehlivost w211
anonym napsal:
V tomto konkretnim pripade maji opravdu nulovou vypovidaci schopnost. To co je na E-classe primarni problem nejsou zavady za ktere vas pokaraji na TUV, ale zavazne zavady kvuli kterym na TUV ani nedojedete typu kompresor airmaticu, vstrikovace, turba, ktere v zadne statistice nejsou, ale jejichz nasledna oprava se splha az ke sto tisic kace za kus (zavady).
Naprosto přesně ! V té statistice je nutno jednak velice pečlivě číst, jednak ona z principu věci nezachytí řadu skutečných závad, které můžou vysát peněženku majitele. S vadným turbem, nefukčním vzduchovým pérováním a podobně nikdo k technické kontrole opravdu nepojede.

Dokonalá ukázka je Porsche 911 - to je auto, které dovede vysát pěneženku majitele dokonale, ale v žebríčcích TUV jsou v popředí - aby ne, když řada majitelů dává nové kotouče a desky co 40 000 km -myslíme si že takový auto bude mít pak problém na válcové zkušebně se souměrností brzd ?

Statistikám TUV se říká v ČR statistiky spolehlivosti, protože to někdo po plyšáku blbě přeložil a všichni to tupě opakují.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 15:12, RE: spolehlivost w211
anonym napsal:
Proboha pane Hrdilička, statistiky TUV neměří spolehlivost aut, protože TUV je stanice technické konstroly a tak se de facto měří stav některých spotřebních dílů (klasicky brzdy) a seřízení (klasicky třeba světla a emise). Tak fakt nikdo nehlásí, že se mu půl toku před kontrolou v TUV vysypala převcodovka.

Není vůbce překvapením že Vámi zmiňovamé vozy jsou ještě v půlce žebříčku TUV, protože jde vesměs o fleetové vozy s poměrně velkým ročním km nájezdem a tomu +- odpovídá přímerný stav. Kolik...
Taky mě vždy pobaví žebříčky TUV a jiné,opravdu nezohlední km. průběh a samozřejmě čím jednodušší auto tím méně závad,kyby se dělal žebříček u nás byla by na tom nejlépe škoda fábie a felicie!!Nustále od škodovkářů slyším jak je to super spolehlivá kára,ale když za 10.let najedou 60.tis tak to vydrží i škodovka!!!Ten MB bude mít za 10.let provozu naj. 600.tis a složitosti stroje se nedá diskutovat!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 15:57, RE: spolehlivost w211
anonym napsal:
Taky mě vždy pobaví žebříčky TUV a jiné,opravdu nezohlední km. průběh a samozřejmě čím jednodušší auto tím méně závad,kyby se dělal žebříček u nás byla by na tom nejlépe škoda fábie a felicie!!Nustále od škodovkářů slyším jak je to super spolehlivá kára,ale když za 10.let najedou 60.tis tak to vydrží i škodovka!!!Ten MB bude mít za 10.let provozu naj. 600.tis a složitosti stroje se nedá diskutovat!!!
Jak jsem očekával, pokaždé, když v článku nebo v diskuzi zazní pojem statistika TÜV, strhne se mohutná vlna odporu. Pokud zazní citace ze statistik německého autoklubu ADAC, je to také špatně. Jaký zdroj je dle Vašeho mínění dostatečně spolehlivý, důvěryhodný a zachycující všechny důležité aspekty? Rád se nechám poučit.... Autorům předchozích příspěvků také děkuji za vysvětlení pojmu TÜV, vůbec jsem nevěděl, o co se jedná
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 16:20, RE: spolehlivost w211
anonym napsal:
Naprosto přesně ! V té statistice je nutno jednak velice pečlivě číst, jednak ona z principu věci nezachytí řadu skutečných závad, které můžou vysát peněženku majitele. S vadným turbem, nefukčním vzduchovým pérováním a podobně nikdo k technické kontrole opravdu nepojede.

Dokonalá ukázka je Porsche 911 - to je auto, které dovede vysát pěneženku majitele dokonale, ale v žebríčcích TUV jsou v popředí - aby ne, když řada majitelů dává nové kotouče a desky co 40 000 km -myslíme si že takový auto bu...
Vy mate Porsche 911? Myslim, ze ne. Potom byste nezverejnoval dezinformace typu, ze kotouce a desky jsou po 40ti tis km na vymenu. Takove pripady se vyskytnout jiste mohou, ale nemluvil bych o řadě majitelu. S ohledem na "statisticky vyznamny soubor", jakym rozsahle tech. kontroly TUV bezesporu jsou, jsou to minoritni pripady. Idealni by bylo, pokud by do diskuzi prispivali ucastnici s jen vlastni zkusenosti a ne ti, kteri nekde neco zaslechli..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 16:21, RE: spolehlivost w211
David Hrdlička napsal:
Jak jsem očekával, pokaždé, když v článku nebo v diskuzi zazní pojem statistika TÜV, strhne se mohutná vlna odporu. Pokud zazní citace ze statistik německého autoklubu ADAC, je to také špatně. Jaký zdroj je dle Vašeho mínění dostatečně spolehlivý, důvěryhodný a zachycující všechny důležité aspekty? Rád se nechám poučit.... Autorům předchozích příspěvků také děkuji za vysvětlení pojmu TÜV, vůbec jsem nevěděl, o co se jedná
To chce klid.
Proste nic jineho neni k dispozici - ja myslim ze jako hruby odhad je to proste dostacujici.
Ja osobne jsem mel jak toyotu (camry 04) tak MB (2001) a muzu rict ze s tim "sranim se" se pomerne TUV trefilo. Alespon v mem pripade.
No - jinak muj nazor - kupovat stary MB? Jedine po prvnim majiteli a verodnou historii. Kdyz to chtel koupit stryc pro rodinu (za cca 350 TCZK) s predstavou ze nikdy v servisu nebude, tak jsem mu to pracne rozmluvil.
Kazda blbost holt na MB stoji balik.
(Priklad - hydraulicka regulace svetel, original 10 000 CZK) nakonec vrakoviste 150 CZK....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 16:24, RE: spolehlivost w211
David Hrdlička napsal:
Jak jsem očekával, pokaždé, když v článku nebo v diskuzi zazní pojem statistika TÜV, strhne se mohutná vlna odporu. Pokud zazní citace ze statistik německého autoklubu ADAC, je to také špatně. Jaký zdroj je dle Vašeho mínění dostatečně spolehlivý, důvěryhodný a zachycující všechny důležité aspekty? Rád se nechám poučit.... Autorům předchozích příspěvků také děkuji za vysvětlení pojmu TÜV, vůbec jsem nevěděl, o co se jedná
Budete se divit, ale žádný.

Respektive když už s tím chcete za každou cenu argumentovat, tak byste se mohl naučit v tom číst a z toho něco velmi hrubého zkusit dovodit. Asi nebude dobře, když vyložená nákupní taška pro důchodce končí na chvostu žebříčků TUV. (například)

Ono je někdy lepší říct nevím, než kázat ka každou cenu něco, co se pak ukáže třeba jako blud.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 16:27, RE: spolehlivost w211
anonym napsal:
To chce klid.
Proste nic jineho neni k dispozici - ja myslim ze jako hruby odhad je to proste dostacujici.
Ja osobne jsem mel jak toyotu (camry 04) tak MB (2001) a muzu rict ze s tim "sranim se" se pomerne TUV trefilo. Alespon v mem pripade.
No - jinak muj nazor - kupovat stary MB? Jedine po prvnim majiteli a verodnou historii. Kdyz to chtel koupit stryc pro rodinu (za cca 350 TCZK) s predstavou ze nikdy v servisu nebude, tak jsem mu to pracne rozmluvil.
Kazda blbost holt na MB stoji balik.
(Pri...
"Ja osobne jsem mel jak toyotu (camry 04) tak MB (2001) a muzu rict ze s tim "sranim se" se pomerne TUV trefilo."

Promiňte, ale to jste těch Toyot Camry měl dejme tomu tisíc, aby to bylo statisticky relevantní ? Já jen že do té statistiky TUV není řada aut vůbec zahrnuta, právě kvlůli malému počtu pozorování. Ty typické závady MB vůbce TUV neoodhalí, jak již bylo vysvětleno výše.

Zkušenost s jedním vozem neříká vůbec nic.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 17:18, RE: spolehlivost w211
anonym napsal:
Zebricky spolehlivosti ovsem nemaji nulovou vypovidajici hodnotu, ale chybi tam ohled na profil majitelu vozu. S Opelem Merivou urcite nebude jezdit stejna sorta lidi jako s BMW. Nejde jen o pocet najetych kilometru, ale take o psychologiji cloveka, o tom, jak jezdi, jak se o to auto stara, jestli zavady odstranuje hned, nebo ceka na posledni chvili cili TUV. Treba osobne bych nikdy nekoupil auto po blondine, nebo mladikovi pod 30 let... Skoda, ze nikoho nenapadne vypracovat nejaky vyzkum souvis...
.........nebral bych auto po blondýně nebo mladíkovi pod 30 let..................
Člověče, nech si to zarámovat. Skoro jak Klaus, který odmítá jmenovat mladé lidi jako soudce (překážka - věk). Sám mám pod 30 let a tohle škatulkování se mi moc příčí, není to o letech, ale o zkušenostech, návycích, citu k řízení apod. Rozhodně si myslím, že bys raději bral auto po mně, který si auto hýčká, nevytáčí za studena apod., než třeba po mém tchánovi, který má třeba auto lepší než já, ale chová se k němu jako k věci, spotřebka. Stylem, za pár let se to prodá, tak co ... bude další.
Takže já jen tak ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 18:00, RE: spolehlivost w211
David Hrdlička napsal:
Jak jsem očekával, pokaždé, když v článku nebo v diskuzi zazní pojem statistika TÜV, strhne se mohutná vlna odporu. Pokud zazní citace ze statistik německého autoklubu ADAC, je to také špatně. Jaký zdroj je dle Vašeho mínění dostatečně spolehlivý, důvěryhodný a zachycující všechny důležité aspekty? Rád se nechám poučit.... Autorům předchozích příspěvků také děkuji za vysvětlení pojmu TÜV, vůbec jsem nevěděl, o co se jedná
Objektivní žebříček neexistuje. Každý žebříček je tak objektivní, jak se to zrovna někomu hodí. MB byl dříve na špici, teď je docela v p.... myslíte si, že to tak není? Můžu vám říct, že kolega jich má asi 6 ve firmě a to jak Vito, tak osobáky třídu C,E a bohužel kvalita šla brutálně dolů. U těch osobáků to ještě jde, ale ty Vita, to je katastrofa, brzdy, ABS, převodovky, jenom hoří. Čím novější auto od MB vezme, tím horší! Každý by měl sledovat žebříčky, ale taky se ptát, diskutovat a ve výsledku zjistíte, že to tak zhruba je. Já za sebe musím říct, že se mi ty obecné řeči vždycky potvrdily. Měl jsem Rencka (mégane a už nikdy víc), měl jsem Hondu- pohoda, ale moc tvrdá, mám Toyotu a je to opravdu ta kvalita, co jsem slyšel, za sebe říkám-jo!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.02.2008 08:53, RE: spolehlivost w211
mastercar napsal:
Objektivní žebříček neexistuje. Každý žebříček je tak objektivní, jak se to zrovna někomu hodí. MB byl dříve na špici, teď je docela v p.... myslíte si, že to tak není? Můžu vám říct, že kolega jich má asi 6 ve firmě a to jak Vito, tak osobáky třídu C,E a bohužel kvalita šla brutálně dolů. U těch osobáků to ještě jde, ale ty Vita, to je katastrofa, brzdy, ABS, převodovky, jenom hoří. Čím novější auto od MB vezme, tím horší! Každý by měl sledovat žebříčky, ale taky se ptát, diskutovat a ve výsl...
Pane Hrdličko, vůbec si ho nevšímejte, jde vidět že to je zakomplexovaný vůl, který tady pokaždé nadává, asi má nějaké probémy v práci nebo rodině a tady se to snaží vybít.Já osobně stojím na Vaši straně, protože Vaše recenze jsou srozumitelné a naučné.To bych chtěl vidět kdyby to "pako" psalo recenze a každý by ho za to kamenoval, jak by se choval.Netrvalo by dlouho a v Blesku by se psalo "Nezvládl nervy, pozabíjel redakci mačetou" :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.02.2008 11:20, RE: spolehlivost w211
David Hrdlička napsal:
Jak jsem očekával, pokaždé, když v článku nebo v diskuzi zazní pojem statistika TÜV, strhne se mohutná vlna odporu. Pokud zazní citace ze statistik německého autoklubu ADAC, je to také špatně. Jaký zdroj je dle Vašeho mínění dostatečně spolehlivý, důvěryhodný a zachycující všechny důležité aspekty? Rád se nechám poučit.... Autorům předchozích příspěvků také děkuji za vysvětlení pojmu TÜV, vůbec jsem nevěděl, o co se jedná
Žebříček TUV, by se u nás jmenoval žebříček STK). Je jasné, že o spolehlivosti a odolnosti vozu pranic nyvpovídá. Ani názory majitelů nelze brát jako svaté, neboť ten jistý člověk zná pouze a jen to svoje auto. A tak mu i ten největší "sráč" může sloužit bez problémů, neboť je třeba brilantním a nadmíru šetrným řidičem a stojí při něm také velká dávka štěstí. V neposlední řadě se také nezdráhá měnit vše za včasu, či dokonce s předstihem. Tak mu třeba těžko selžou rozvody, když je namísto po 90 000 mění třeba po 75 000 km. Jde však pouze o příklad. V zásadě tak jediný, kdo dokáže podat informaci o závadách a spolehlivosti nějakého vozu, je zaměstanenc značkového servisu, nejlépe mistr, mechanik, nebo přijímací technik. Tomu totiž takových aut projde rukama desítky a on tak dokáže objektivně říci, které komponenty musí měnit, co chodí nejvíce fasovat do skladu, či na co si zákazníci stěžují. Dále má také k dispozici různé přípisy od importéra, pojednávající o svolávacích akcí. K těmto věcem se žádný běžný uživate, TUV ani nikdo jiný nijak snadno nedostane. Chcete-li vědět o všech problémech, stačí kouknout do katalogu ojetin A-Z, kde je zrovna toto auto velmi pečlivě mnou napsané a to co tam je vychází z názoru dlouholetého mechanika značkového servisu, který tato auta dnes a denně řeší a k tomu má všemožná technická školení. Objektivně vzato se většina medializovaných problémů W211 týká hlavně vozů do prvních třech let výroby. Poté je to již lepší, ikdyž některé závady stále přetrvávají. Můj názor je ten, že motor 320 CDI je asi nejlepší volbou avšak pouze ten od roku 2005. Do té doby sice existovala také 320 CDI, avšak s řadovým šestiválcem, zatímco ta nová je koncepce V6. Tomáš Dusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.02.2008 14:45, RE: spolehlivost w211
Tomáš - TipCars.com napsal:
Žebříček TUV, by se u nás jmenoval žebříček STK). Je jasné, že o spolehlivosti a odolnosti vozu pranic nyvpovídá. Ani názory majitelů nelze brát jako svaté, neboť ten jistý člověk zná pouze a jen to svoje auto. A tak mu i ten největší "sráč" může sloužit bez problémů, neboť je třeba brilantním a nadmíru šetrným řidičem a stojí při něm také velká dávka štěstí. V neposlední řadě se také nezdráhá měnit vše za včasu, či dokonce s předstihem. Tak mu třeba těžko selžou rozvody, když je namísto po 9...
Přejímací technik zase většinou zná jen jednu, dvě značky, co ten může porovnávat...snad modely, ale Toyotu s Mercedesem a Renaultem těžko.. Jinak když automobilka dělá solidně brzdy, zavěšení kol, protikorozní ochranu, osvětlení, řízení a podobně, dá se předpokládat, že kvalitně navrhne a bude i vyrábět dejme tomu rozvody, nebo palubní elektroniku. Jistě, že v nějakym fašistickym státě by se dal udělat objektivní žebříček, statistickýmu úřadu by se povinně hlásila každá porucha, to by šlo ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.02.2008 21:01, RE: spolehlivost w211
anonym napsal:
Přejímací technik zase většinou zná jen jednu, dvě značky, co ten může porovnávat...snad modely, ale Toyotu s Mercedesem a Renaultem těžko.. Jinak když automobilka dělá solidně brzdy, zavěšení kol, protikorozní ochranu, osvětlení, řízení a podobně, dá se předpokládat, že kvalitně navrhne a bude i vyrábět dejme tomu rozvody, nebo palubní elektroniku. Jistě, že v nějakym fašistickym státě by se dal udělat objektivní žebříček, statistickýmu úřadu by se povinně hlásila každá porucha, to by šlo ne?
No a k tomu jsou tady odborní novináři píšící o ojetinách, kteří si na základě poznatků přejímacích techniků a automechaniků udělají o tom kterém voze obrázek a tak vlastně mohou i porovnávat. Když vím, že určité značce kolabují rozvody jak na běžícím pásu a jiné ne, tak je asi jasné, která je spolehlivější. Ono jinak to ani objektivně dělat nelze. Tomáš Dusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.02.2008 22:47, RE: Taxikar
anonym napsal:
Asi máš pravdu, poslední skutečně dobré w124.
jj mám stejné zkušenosti ale s tímto éčkem..naštěstí jsem se ho zbavil a ted jezdím lexusem 250 a závada žádná a propracovanost možná pro mě lepší...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.02.2008 13:48, RE: spolehlivost w211
Tomáš - TipCars.com napsal:
Žebříček TUV, by se u nás jmenoval žebříček STK). Je jasné, že o spolehlivosti a odolnosti vozu pranic nyvpovídá. Ani názory majitelů nelze brát jako svaté, neboť ten jistý člověk zná pouze a jen to svoje auto. A tak mu i ten největší "sráč" může sloužit bez problémů, neboť je třeba brilantním a nadmíru šetrným řidičem a stojí při něm také velká dávka štěstí. V neposlední řadě se také nezdráhá měnit vše za včasu, či dokonce s předstihem. Tak mu třeba těžko selžou rozvody, když je namísto po 9...
Naprosto podepisuju - ale proč tedy nesmyslně argumentujete tou TUV ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.02.2008 13:52, RE: spolehlivost w211
anonym napsal:
No a k tomu jsou tady odborní novináři píšící o ojetinách, kteří si na základě poznatků přejímacích techniků a automechaniků udělají o tom kterém voze obrázek a tak vlastně mohou i porovnávat. Když vím, že určité značce kolabují rozvody jak na běžícím pásu a jiné ne, tak je asi jasné, která je spolehlivější. Ono jinak to ani objektivně dělat nelze. Tomáš Dusil.
Já jsem asi třikrát od Vás přečetl, jak strašlivě kolabují rozvody Ecotec V6 od Opelu v určitých ročnících. My jsme měli těchto aut v práci téměř třicet, nezkolabovaly ani jednou.

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.02.2008 18:01, Já mám už 4 roky E270CDI-T, čili S210
najel jsem s tím vozem necelých 60 t km a spolehlivost bych zařadil do kategorie W124 (můj předcházející model, prodán s 398 tkm bez závady).
Co zlobí, jsou blbiny, jako elektrické zvedáky oken v zadních dveřích, vpravo se mi vylomil šíbr a lanko spadlo. Mám teď něco přes 190 tkm, vše je v optimálním stavu a doufám, že to v budoucích 7-8 letech tak zůstane, jako u všech předchozích Mercedesů. BMW jsem také zkoušel, uvnitř je mi ale málo místa, motor dělá rámus a na delší cestu mám opravdu raději Mercedesa.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.02.2008 22:06, znalec
Přesně tohle auto bych si chtěl koupit, ale zjistil jsem, že na něj nemám. Musím vydržet ve své Š105L, jako dvanáctý majitel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.02.2008 23:11,
Rád bych upozornil až na katastrofální korozi u všech ročníků tohoto vozidla,sežrané bývají hlavně přední i zadní blatníky,u předních těžko poznáte zejména kvůli plastovým krytům podběhů,dále velmi často odcházející mechanismus antény (je-li jí vůz vybaven),občas dochází k zatékání do zadních světel a rosení předních světlometů,ale korozi bych viděl jako problém nejzásadnější.Ale abych jen nekritizoval,pokud se vám vyhnou problémy zmíněné v článku,je automat u tohoto vozu velice spolehlivý a dá se s ním najet bez problémů i půl milionu kilometrů,za předpokladu,že znáte pravidla pro zácházení s automatem,pokud to bývalý majitel neuměl a hodně najezdil asi si s tím taky pěkně užijete.Hodně štěstí při výběru a hlavně pozor,špatně zajetý a udržovaný kousek dokáže dost nemile překvapit. S pozdravem Pavel Šejna
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.03.2008 00:01, RE: spolehlivost w211
anonym napsal:
Já jsem asi třikrát od Vás přečetl, jak strašlivě kolabují rozvody Ecotec V6 od Opelu v určitých ročnících. My jsme měli těchto aut v práci téměř třicet, nezkolabovaly ani jednou.

No vidíte, tak buďte rád. Nevím kde jste vzal to slovo strašlivě, to jsem tam určitě nepsal, to je Váš výmysl, ale tuhle informaci mám od mechanika značkového servisu. Pochopte jsem "jen" novinář, pracující s informacemi. Nemám kompetenci na to stát měsíce ve značekovém servisu vozů Opel a čekat a psát si čárky kolik tam přivezou potkaných motorů V6. Někdy rozvody nezkolabují třeba proto, že oficiální intevral výměny je například 90 000 km, ale servis doporučí je měnit už v 70 000 km. Tím nechci tvrdit, že to tak bylo u Vás. Tomáš Dusil.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.