0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes Benz třídy C (W203) - průšvih nebo výhra?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.12.2012 06:16, rada
Tak nějak mě baví, jak tu někdo argumentuje, že "argumentovat levnějším přísunem nafty je pasé, alá JZD, do moderního dieselu....to si jako představujete že v jiné naftě než z benzínky plavou chomáče slámy a špony ze soustruhu...? Ježíšikriste ! Jestli nakonec nafta z jiných zdrojů není kvalitnější než z ONO...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.12.2012 07:54, rada
Hele Míšo, pro mě za mě si tankuj kde chceš a bav se jak chceš, o tom kde obecně stojí nafta a palivo za vyliž....l bylo napsaáno a řečeno hodně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.12.2012 08:17, rada
jsem velkým zastáncem benzínu, ale třeba do Focusu bych měl radši naftu. U mně rozdíl mezi 14denním používáním Focusu v naftě - 6,2 litrů na sto a potom 14denní používání Focusu v 1,6 benzínu - 9,5
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2012 11:25, rada
Mám uvedený model, ale z roku 2003 C 220 CDI 105 kw kombi, automat , jedná se o celkem spolehlivé, auto, ale jako každá věc, se opotřebovává a potřebuje investice. Když jsem vůz kupoval měl najeto 88 tisíc km, byl 3,5 roku starý, dnes má najeto 205 tisíc. Investice: 103 000 km nové žhavící svíčky, silentbloky přední nápravy, 131 000 km, přetěsnění naftové soustavy, nechtělo v zimě startovat, oprava jednoho vstřiku (cca 2500 kč, měnila se tryska, není to taková darda), 140 000 km výměna čepů, 155 000 výměna termostatu, 168 000 výměna váhy vzduchu, 176 000 km přetěsnění čerpadla a oprava jednoho vstřiku (tentokrát tělo), 181 000 km nová baterka - preventivně, bylo -20 C, 189 000km vyřazení egr ventilu (furt se špinil, musel být čištěn, auto na dálnici padalo do nouzového režimu (tak jednou za rok, zpravidla při cestě na zahraniční dovolenou) teď je pokoj), 196 000 km nová páčka blinkrů, výměna předních ramen, 203 000 km přetěsnění jednoho vstřiku, v současné době je potřeba opravit jeden centrál, nezamyká a něco s ofuky čelního skla, obě opravy jsou náročné na práci, díly moc nestojí, jen se do toho nikomu nechce. Každých 15000 km olej, každých 60000 km olej v automatu, destičky každých 50000 km, kotouče 150 000 km, řemeny 150 000 km včetně kladek, rozvody jsou řetězem, nemění se, geometrie vždy, když se dělalo něco s nápravou, jednou po nehodě, naftu beru značkovou. Auto mám načipované na 129 kw, 410 Nm, jede senzačně. Auto jezdí převážně po Praze, což není úplně nejlepší, jsou to krátké vzdálenosti, spotřeba 8,3 l/100 km, při cestě na dovolenou i 6,3 l/km. S karavanem to bere 10,5 l. Mám to auto rád, zatím si ho chci nechat. Novější modely mají hezčí interiér, větší výkon, lepší přední nápravu, ten problém s ofuky je vyřešen (je tam lépe dimenzovaná páčka), může mýt filtr pevných části, ten může být k.o.. V každém případě to auto chce peníze, ale díly nejsou tak drahé a dnes se už dá servisovat i v neznačkových opravnách.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2012 12:01, rada
škoda že Chodac nepíše ceny u uvedených oprav. Zejména těch které by v případě benzínového agregátu řešit nemusel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2012 13:07, rada
To Valnoha: ceny oprav tam okrajově zmínil, ale dost mě zaráží tvoje tvrzení, že by něco z oprav u benzínu dělat nemusel. Opotřebení podvozku "pražským" provozem je pochopitelné a nastalo by i u benzínu. Přetěsnění palivové soustavy může benzín také potkat (byť není specifikované o co šlo) a oprava potažmo výměna vstřiků je u benzínu s nájezdem 150 tisíc a víc také běžná. A nezlob se na mě, ale jestli stojí naftový vstřik 5-7000, nebo benzinový 3,5-4000, je rozdíl docela zanedbatelný (zvláště v celkových nákladech, jak s oblibou píše David V).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2012 14:54, rada
Pravdou je, že otec má MB C sedan 200 kompresor s automatem r.v. 2004, má ho 3 roky od 65000 do 110000km, a měnil jednou svíčky a teď ve 105 000 km dělal silentbloky a jeden čep, jednou opravoval centrál, stálo to 3500 kč, je to stejná závada, jakou mám teď já, ale můj kamarád tvrdí, že to opraví výrazně levněji (rozebere to, místo toho, aby měnil celý modul). Jinak ceny náhradních dílů nejsou nijak dramatické a je zajímavé, že třeba destičky, kotouče apod. stojí u mercedesů méně, než v kelly apod., benzín žere po Praze těsně nad 10 l/10 km, mimo Prahu se dá cestovat mezi 7-8 litry. Nafta se výrazněji nevyplatí,ale protože na rozdíl od jiných aut je naftový motor za stejné peníze či nižší než benzín (u nových MB) je benzínových motorů velmi málo na trhu ojetin. Netuším, za kolik by jezdil benzíńák s karavanem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2012 15:35, rada
Ceny jen dílů, protože práci jsem vždy platil dohromady s něčím jiným, pouze když auto nestartovalo a bylo odtaženo do servisu, tak znám cenu i za práci, ceny jsou vždy bez DPH: 103 000 km nové žhavící svíčky 700 Kč jedna, silentbloky přední nápravy cca 1000 Kč jeden, 131 000 km, přetěsnění naftové soustavy, nechtělo v zimě startovat, oprava jednoho vstřiku (cca 2500 kč, měnila se tryska, není to taková darda) celkem a to včetně seřízení vstřiků a hledání závady 10450 Kč (Bosch servis), 140 000 km výměna čepů, jeden 800 Kč 155 000 výměna termostatu,1500 Kč 168 000 výměna váhy vzduchu, 1800 Kč 176 000 km přetěsnění a seřízení čerpadla, kontrola a seřízení vstřiků a oprava jednoho vstřiku (tentokrát tělo), celkem 15000 Kč (Bosch servis), 181 000 km nová baterka - preventivně, bylo -20 C 2800 Kč, 189 000km vyřazení egr ventilu (furt se špinil, musel být čištěn, auto na dálnici padalo do nouzového režimu (tak jednou za rok, zpravidla při cestě na zahraniční dovolenou) teď je pokoj) 700 Kč, 196 000 km nová páčka blinkrů 2800 Kč, výměna předních ramen 5200 Kč za obě, 203 000 km přetěsnění jednoho vstřiku 700 Kč, Olej, filtry, co výměna 3000 Kč, olej v automatu včetně filtru 3500 Kč, destičky s kotouči přední cca 5000 Kč, zadní fakt netuším, destičky jsou do 1000 Kč, znáček MB, který furt někdo krade 750 Kč (tak jednou za rok
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2012 16:21, rada
je to tady samý......... valnoha,BOŽE TO JE JMENO
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2012 16:39, rada
jEDNOZNAČNĚ BENZÍNOVÝ MOROR!! Používám benzín,kolega diesel. Krom vyšší spotřeby neplatím nic,narozdíl od dieselu kde kolega měnil čerpadlo,vstřikovače,silentbloky pn a také čepy,váhu vzduchu dvakrát a před týdnem turbodmychadlo. Jezdím za cca 9,2,kolega 7,5. Spočítejte náklady na servis,odtah,ztrátu času,a myslím že pomaloběžný motor z traktoru vytěsníte ze své mysli.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2012 16:45, rada
Zlaté Clio, jak spotřebou, tak náklady. A to už mám najeto přes 200 tisíc. Ceny oprav Mercedesu bych nevydržel a auto poslal do světa.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2012 18:57, rada
Koukam tady je to samej odborník. Jedinej "chodac" ví o čem mluví. Spotřeba 4 litry je naprostej nesmysl. Rozlišil bych auta před faceliftem a po faceliftu. Motory 220 CDI: starší 105kw je úspornější o cca půl litru než novější 110kw, má ale horší kulisu řazení. Vozy po faceliftu tolik nereznou. Jinak spotřeba s automatem 7-8 litrů průměr. Na delší trasy míň, město víc. Nafta 105kw v manuálu lze za 5,5, ale podle předpisů a sedan. Kombi bere taky o něco víc. Najezdil jsem dost tisíc km ve služebních autech a podvozkově určitě lepší než nová W204. Je to měkčí, ale stabilní. Daleko pohodlnější a zmého pohledu i čitelnější než nový model. Nejčastější závady byli občas nějaký rameno, silentbloky, egr ventil, vstřik atd. Nic zásadního a neřešitelného. Byli to ale auta co měli najeto 300-500 tis km. Chce si do toho auta sednout a svézt se 1000km v kuse protože krátká projížďka Vám nic neřekne a spousta lidí to auto ihned odsoudí. Můj první dojem nebyl nic moc, ale postupem času si to auto zamilujete. S benzíny zkušenosti nemám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.12.2012 06:58, rada
XXX, děkujeme za obohacení diskuze
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.12.2012 09:43, rada
Valnoha se neustále do všeho sere,všude,všem radí a zrejmě jezdí ve snech
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.12.2012 11:04, rada
do ničeho se neseru, jen prezentuji svůj názor. Od toho jsou diskuzní fora ne? Kdyby nebyl Milan na názory zvědavej nevznesl by dotaz. O tom čím jezdím a čím ne bych řekl že Milana až tak úplně nezajímá. Z čehož plyne že se sereš do diskuze ty když jí nemáš čím obohatit.
reagovat
vladimir.novak.986FB
počet příspěvků1
datum registrace29.10.2013
Úterý 29.10.2013 13:47, Mercdes C
Nejprve jsem první kilomtry absolvoval nejistě, ale s najetými kilometry C 220 (110 kW) z roku 2004 mě čím dál více přesvědčuje o tom, že pokud budu vozidlo měnit, tak to bude opět Mercedes. Co se týká spotřeby, tak při poslední delší jízdě v kombinovaném provozu jsem měl spotřebu 5,3l. Jinak 5,7 až 7l. Měl jsem možnost vystřídat některé služební vozidla. Většinou jsem sedl a jel. Na C je nutné si trochu zvyknout, ale potom je to paráda. Po aplikaci prostředků na odstraňování usazenin v motoru a vyčištění vstřiků, netrpí motor turbo-efektem. Doporučuji.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.