0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaký je Mercedes-Benz třídy C (W202)?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 02.04.2011 20:49, RE: letos nebyl Aprílový příspěvek
Tomi napsal:
jsem zklamanej...
A co to tady bylo do teď? Těžko by našli něco, co by překonalo mnohé recenze, které tady od ledna byly.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 02.04.2011 22:31, to je zas rada
Co sem pletete spoluobčany? Ti mají flekaté masařky.

...jinak 202 znám docela dobře, autor sice nenapsal vyložene nic špatně, ale tak obecně až hrůza. Slabá, silná místa, co zkontrolovat? Nic? Podle takovéto rady bych si neobjednal ani pizzu. Když o nějakém autě píšu, tak ho aspoň z rychlíku nastuduju !!! Pan Herna zřejmě 202 pozná, ale u toho bohužel zkončilo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 03.04.2011 10:13, RE: Možná debilní otázka
Koloss napsal:
S hranolkama jsemse už setkal a voní to pořád lépe než aromatické uhlovodíky za každým commonrailem, případně TDI. Kupodivu ty stré předkomůrkové diesly až tak nesmrděly.
Jojo. Kámoš nějaký čas provozoval naftové piáno (než mu ho zaměstnanec zrušil), jezdil na olej z friťáků a naftu 1:1. Má pár restaurací, přínos byl i v tom, že ušetřil za likvidaci...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 03.04.2011 16:33,
Zdravim, bol som velmi spokojnym majitelom C180 rocnik 96´ 5stup manual. Auto som kupoval po prvom majitelovi so serviskou s 290t km. Za 3 a pol roka som urobil pre mna uctyhodnych 130t km takmer bez investicie. Auto je priestranne, pohodlne a aj dlhsie trasy zvlada bez utrpenia posadky. Kolovala taka hlaska ze na tom aute sa vlastne nema co pokazit. Jednoducho to nastartujete a jazdite dokial to ma benzin. O auto som sa staral, minimalne dobry olej kazdych 15 tis km som menil pravidelne. Na zaciatku som sa bal spotreby a prip. servisu ale dnes uz je to v podstate vsetko cenovo takmer rovnake. Dokazal som na tom urobit spotrebu neuveritelnych 6,4 l / 100 km samozrejme s lahkou nohou. To som akoze len skusal co znamena minimalna spotreba pri tomto aute. Standardne som ale jazdil okolo tych 8,5 l bez problemov. Aj ked tu panuju nazory, ze je to uz len pre ciganov, ja tento nazor urcite nezdielam nakolko oni uz dnes jazdia takmer na vsetko co ma pravostranne riadenie :). Na co si vsak urcite treba dat pozor je korozia. Velmi citlive su lemy na zadnych blatnikoch, zamok zadneho kufra a prip. aj predne blatniky, spodne rohy dveri a prahy. Ja osobne som mal problem len s tymi lemami a menil som oba predne blatniky. V zasade ale ziadna velka investicia. Vela o minulosti napovie sedadlo vodica aj ked je takmer nemozne najst neroztrhnutu sedacku ... Ale u mna sa zacalo trhat pri tych 300 t km. Dolezite je tiez kozena riadiaca paka a volant. Myslim ze na tychto troch miestach sa priblizne da urcite, ci ide o realne km ktore uvadza pristrojova doska. Treba sa vzdy na ten interier pozriet ako celok. Ak bude ta koza na pake nova ale vsetko ostatne bude vyzerat jak po vojne, tak je predpoklad ze tam bol nejaky zasah. Obcas byva este problem s pristrojovkou, tie uz niekede spomenute ziarovky a ono je to docela problem menit ich. Ale stale sme v rovine, ze na to auto sa v kazdom pripade da spolahnut a mna osobne nikdy nenechalo v stychu. Ma to velmi dobru hudbu (8x repro) a ten pozitok z jazdy je o to prijemnejsi. Co sa tyka vybavy ani ta zakladna vybava nie je uplne spartanska. Ja som mal klimu, abs, el. okna, zrkadla, 2 abg. Nic podstandardne na tu dobu. Myslim ze bez tychto veci ani nebude mozne auto najst. Ono v zime by bodli vyhrievane sedadla ale auto malo tu vyhodu, ze sa motor na svoj objem nahrieval relativne rychlo. Ak by som mal vypichnut nejaku motoricku chybu, naozaj velmi tazko nieco najst i ked tym nechcem povedat ze su proste uplne bezchybne ale naozaj minimalne ja za tych 420 t km nemam co vypichnut. Proste olej, sviecky, filtre, menil som zadne tlmice, brzdove oblozenie, regler alternatora a lozisko kardanoveho hriadela. Pri rozjadne a pri prehadzovani z 1 do 2 to hrozne buchalo do podlahy (ten kardan). Spomenul som este tesnost klimatizacie. Tak tu som doplnal kazdy rok. Ale to je u MB bezne. Aspon tak sa to hovori. A co sa tyka este tej klimy a vzduchu, tak stalo sa mi ze mi odosiel duoventil. Otazka 100 €. Proste sa to vymenilo a vsetko slapalo dalej ako malo. Celkovo ked si tak uvedomim tak ma investicie do auta za 3,5 roka mimo beznych prevadzkovych veci vysli do 1000€. Podla mna je to velmi slusne na teraz uz 15 rocne auto. Urcite vrelo doporucujem a verim, ze sa aj dnes da este kupit tento Mercedes v dobrom stave, tak aby sluzil vela km. S dieslovymi motormi velmi nemam skusenost ale viem, ze citlivou vecou su vstreky na CDI ale v zasade ak sa to vymeni tak plati ze to bude zase dlho fungovat. Este jednou vetou k prevodovke, kupovat 10 a viac rocne auto s automatom je podla mna urcite riziko. Manual je manual i ked mozno je to menej pohodlnejsie ale istejsie. Prajem dobry nakup ....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.04.2011 10:06, RE: Auto pro Romy
gablenz napsal:
Na Ostravsku v podobných pekáčích jezdí už jenom rómové. Ti chudší, co táhnou za autem vozík se šrotem jezdí právě v sterém céčku, ti bohatší (třeba Olaši), co se živí třeba výrobou pervitinu, nebo čorkama na Stodolní jezdí ve vylítaných éčkách a občas v Mamutu. Na ostravské dálnici zase v těhle prastarých pekáčích s hvězdou stopují nebo otravují lidi u pump Turci, Albánci...atd, kteří se vracejí domů a došel jim benzín... Vítam tazatele v zajímavém klubu...
Pekne prirovnanie. Podobne sa asi citil Clarkson (ma/mal nejakeho Medveda AMG), ked prisli tocit do Albanska, kde 80% dovezenych ojetin tvori Mercedes a zvysok su nakladne auta.
Podobne je to v Ciernej hore, ale s Golfami.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.04.2011 11:07, RE: Auto pro Romy
gablenz napsal:
Na Ostravsku v podobných pekáčích jezdí už jenom rómové. Ti chudší, co táhnou za autem vozík se šrotem jezdí právě v sterém céčku, ti bohatší (třeba Olaši), co se živí třeba výrobou pervitinu, nebo čorkama na Stodolní jezdí ve vylítaných éčkách a občas v Mamutu. Na ostravské dálnici zase v těhle prastarých pekáčích s hvězdou stopují nebo otravují lidi u pump Turci, Albánci...atd, kteří se vracejí domů a došel jim benzín... Vítam tazatele v zajímavém klubu...
No, tak už se tady zase objevil pan Gablenz se svou stupiditou. Máme tohle C 220 CDI už pět let doma, na Ostravsku jsem byl před dvěma týdny, a rozhodně jsem si jako vařič perníku nepřipadal. Nevím, jakým pekáčem momentálně jezdíte vy, mně ten můj můj ještě reálných 190 km/hod. udělá, zrychlení to má taky docela dostačující (není to těch 18 na sto, a Octávku s TDI s tím bez problému taky udělám), spotřeba je kolem 6,5 - 7,5 l/100, výbava docela slušná. A že je tohle auto spolehlivější, než W 203, to ví asi taky všichni, kromě vás. Přeji hezký den a hlavně už nikoho neurážejte.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.04.2011 12:13, RE: Auto pro Romy
jiriez napsal:
No, tak už se tady zase objevil pan Gablenz se svou stupiditou. Máme tohle C 220 CDI už pět let doma, na Ostravsku jsem byl před dvěma týdny, a rozhodně jsem si jako vařič perníku nepřipadal. Nevím, jakým pekáčem momentálně jezdíte vy, mně ten můj můj ještě reálných 190 km/hod. udělá, zrychlení to má taky docela dostačující (není to těch 18 na sto, a Octávku s TDI s tím bez problému taky udělám), spotřeba je kolem 6,5 - 7,5 l/100, výbava docela slušná. A že je tohle auto spolehlivější, než W 203...
Chlape, ale já neurážím, já jen konstatuju fakt. Mercedes C, E a S z devadesátých let je auto pro lůzu a pro mafii z východu. Tak to prostě je. S tim, chlape, nic nenaděláš. Smiř se s tím a vem to z té lepší stránky... vždyť takový tlustý rom v šusťákách, co somruje na Shellce v Ostravě na ten svůj Mercedes po druhém manažerovi, po pěti mafiánech z Kosova, poctivě nasomroval a poctivě našetřil z čorek a pravidelného obcházení Stodolní... já neřikám, že to nejsou pocotví lidé. Taky makají... A já kdysi Mercedes měl a zachovalý, ale stál za hovno. Jak ten z roku 70. 200S asi 44 Kw i ten z roku 88 200D 55Kw.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.04.2011 12:24, RE: Auto pro Romy
gablenz napsal:
Chlape, ale já neurážím, já jen konstatuju fakt. Mercedes C, E a S z devadesátých let je auto pro lůzu a pro mafii z východu. Tak to prostě je. S tim, chlape, nic nenaděláš. Smiř se s tím a vem to z té lepší stránky... vždyť takový tlustý rom v šusťákách, co somruje na Shellce v Ostravě na ten svůj Mercedes po druhém manažerovi, po pěti mafiánech z Kosova, poctivě nasomroval a poctivě našetřil z čorek a pravidelného obcházení Stodolní... já neřikám, že to nejsou pocotví lidé. Taky makají... A já...
zkus se na to podívat trochu jinak - co bys poradil člověku, který chce dát za auto řekněme 70-80tis Kč a čeká nějakou tu spolehlivost a přiměřený komfort při nějakých 30tis km ročně - ono toho moc co vybírat není - já bych se teda potom na to kdo v podobných autech jezdí vykašlal, hlavně že by mi to sloužilo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.04.2011 22:44, RE: Auto pro Romy
jarmill napsal:
zkus se na to podívat trochu jinak - co bys poradil člověku, který chce dát za auto řekněme 70-80tis Kč a čeká nějakou tu spolehlivost a přiměřený komfort při nějakých 30tis km ročně - ono toho moc co vybírat není - já bych se teda potom na to kdo v podobných autech jezdí vykašlal, hlavně že by mi to sloužilo.
V tomhle případě bych osobně volil spíš nějakého japonce, Avensis, 626 nebo Accord s benzínem. Komfort jako v MB to nebude, ale spolehlivost bude minimálně srovnatelná a za stejné peníze se asi sežene mladší kousek. 30 tisíc ročně není až takový nájezd abych přitom musel sedět na (starém) gauči.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.04.2011 07:55, RE: Auto pro Romy
Petr S napsal:
V tomhle případě bych osobně volil spíš nějakého japonce, Avensis, 626 nebo Accord s benzínem. Komfort jako v MB to nebude, ale spolehlivost bude minimálně srovnatelná a za stejné peníze se asi sežene mladší kousek. 30 tisíc ročně není až takový nájezd abych přitom musel sedět na (starém) gauči.
sežene mladší kousek - to právě není moc jistý - jestli místo 13letýho Mercedesa sežene 11 letýho japonce - tak to asi nebude zas taková výhoda a pokud by náhodou chtěl naftu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.04.2011 10:31, RE: Auto pro Romy
jarmill napsal:
zkus se na to podívat trochu jinak - co bys poradil člověku, který chce dát za auto řekněme 70-80tis Kč a čeká nějakou tu spolehlivost a přiměřený komfort při nějakých 30tis km ročně - ono toho moc co vybírat není - já bych se teda potom na to kdo v podobných autech jezdí vykašlal, hlavně že by mi to sloužilo.
To je první hospodský mýtus. Mercedesy a Oktávie jsou spolehlivé. Nejsou. A navíc ten Mercedes (ale jinak zajímaví technika) po 420 000 Km spolehlivý nebude! Jak by mohl být? To si nekupuje první zákazník, aby s tím najel 12 000 ročně. Stejně jako tu technicky špatnou a zastaralou Octavii. S tím se najede v prvnich dvou letech 80 000. A pak se jít dohadovat do autorizovaného servisu MB o opravách te moji vyliítané kosovské sračky...hrůza. Některé sepciální díly jako třeba těsnění oken a tyhlemaličkosti tam stojí strašné prachy... správně tu někdo řekl, když velké auto (a staré...), tak radši nějakého japonce, nebo třeba Omegu... na to jsou všude díly a v servisu na vás nebudou čumět jak na debila.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.04.2011 18:50, RE:
kokisudi napsal:
Zdravim, bol som velmi spokojnym majitelom C180 rocnik 96´ 5stup manual. Auto som kupoval po prvom majitelovi so serviskou s 290t km. Za 3 a pol roka som urobil pre mna uctyhodnych 130t km takmer bez investicie. Auto je priestranne, pohodlne a aj dlhsie trasy zvlada bez utrpenia posadky. Kolovala taka hlaska ze na tom aute sa vlastne nema co pokazit. Jednoducho to nastartujete a jazdite dokial to ma benzin. O auto som sa staral, minimalne dobry olej kazdych 15 tis km som menil pravidelne. Na zac...
Zrovna M-B automaty umí. Koupit se dá i 20 leté auto s OK automatem Jednou za 5 let tam vyměnit origo náplň a za jízdy s tím nekvedlat a nepomáhat tomu. Pak automat s motorem přežijí kastli i podvozek.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.12.2011 11:35, RE: Auto pro Romy
gablenz napsal:
To je první hospodský mýtus. Mercedesy a Oktávie jsou spolehlivé. Nejsou. A navíc ten Mercedes (ale jinak zajímaví technika) po 420 000 Km spolehlivý nebude! Jak by mohl být? To si nekupuje první zákazník, aby s tím najel 12 000 ročně. Stejně jako tu technicky špatnou a zastaralou Octavii. S tím se najede v prvnich dvou letech 80 000. A pak se jít dohadovat do autorizovaného servisu MB o opravách te moji vyliítané kosovské sračky...hrůza. Některé sepciální díly jako třeba těsnění oken a tyhlema...
Ještě jsi zapomněl na nás, taxikářskou lůzu. Ty cikáni a podobná verbež z východu, si ty vybydlený pelechy kupujou ale asi z jinýho důvodu než my taxikáři. Zřejmě na ně dělá dojem ta stříbrná hvězda. Já mám ale jiný důvod. Konkrétně Céčko třeba nemá homokinetický klouby, nemá uložení tlumičů, nemá kosti stabilizátoru, nemá ty vyjebaný řemenový rozvody. Má parádní přístup na motor, protože je uloženej po dýlce, všechno si na něm průměrně technicky vzdělanej člověk udělá sám(třeba svíčky, klíňák, vodní pumpa). Naopak má nezávislý zavěšení zadních kol+nejtěžší prvky hnacího řetězce má chycený až za osou přední nápravy=neutrální jízdní vlastnosti. Za pět let tvrdý služby po Praze(240 000km) jsem měnil jenom kulový čepy ve předu v dolních ramenech, obě horní ramena(čep v nich nejde vymontovat), vizkospojku od vrtule chladiče a vodní pumpu. Vše za cca 12 000kč. A to bylo 7 let starý, když jsem ho kupoval. Nejslabší motor(C 180) s automatem. A dneska mám zase Mercedesa. Stačej ti tyhle argumenty, chytráku. Srovnávat tohle auto se stejně starym ,jakýmkoli Opelem nebo rejží může opravdu mentálně chudej jedinec.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.08.2012 23:39, RE: Možná debilní otázka
Michal napsal:
nebo ten citroen, jak se sakra jmenoval, co je v guinessově knize rekordů jako auto s nejnižší spotřebou...?
Citroen AX 1,4D :)
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.