0
zpět
 

diskuze k tématu: Mazda6 - královna střední třídy?

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.10.2008 13:13, RE: Královna ne, povedená varianta ano
Petr - TipCars.com napsal:
Ano, na dálkové trasy je benzínový dvoulitr málo. Lepší je 2,5 a úplně nejlepší volbou bude dle mého názoru 2.2 MZR-CD.
Na ten nový diesel bych byla zvědavá, již jsem o něm něco slyšela, prý je dost povedený a chce i (možná asi docela zcela určitě nejlepší japonský diesel) "hondí" 2.2 "trumfnout". Seženete na testík? A kdy má být? Po novém roce?
PS: Tahle mazda(ička) se mi líbí, ale "tipla bych si", že na mých (např. včerejších) přes600 km bude ten "líný obtloustlý francouz s hydraulikou" přeci jen lepší (příjemnější) ..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.10.2008 13:17, Mazda
..dobrý auto střední třídy.. žádný král, žádný etalon.. ani mondeo není etalon. Etalon bych nazval úplně jiný vůz ale sem chodí moc příznivců levných ojetin takže si to domyslete sami v jaké zemi se rodí etalony aut. 407, C5, Laguna nic francouzského také není etalon, japonská auta také nejsou etalony.
Mazda 6 je normální auto střední třídy ničím vyjímečné a to ani ne provedením, stejně jako Accord. Můžete si namítat co chcete skákat třeba šipky ale je to tak.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.10.2008 13:31, RE: Mazda
karlos napsal:
..dobrý auto střední třídy.. žádný král, žádný etalon.. ani mondeo není etalon. Etalon bych nazval úplně jiný vůz ale sem chodí moc příznivců levných ojetin takže si to domyslete sami v jaké zemi se rodí etalony aut. 407, C5, Laguna nic francouzského také není etalon, japonská auta také nejsou etalony.
Mazda 6 je normální auto střední třídy ničím vyjímečné a to ani ne provedením, stejně jako Accord. Můžete si namítat co chcete skákat třeba šipky ale je to tak.
Důvodně se domnívám, že tak jak píšete .. to NEní.
Rozdělovat vozy dle "národnosti" je pěkná .., když už NEJ- vozy se vždy vyráběly a vyrábějí v británii ,-)
Etalon střední třídy - je geniální marketingový slogan - toť vše - ani v době kdy tomu ještě "davy" věřily - to tak nebylo, velmi velmi velmi zálaží na konkrétních motorizacích atd. (dokonce i kdyby jste etalonem nazval podvozkově i motorově fenomenální a konkurenci těžko hledající bmw 3, bych asi nesouhlasila a "brblala")
Pokud píšete, že M6 je "ničím vyjímečné" .. tipla bych si, že jste s ní ještě nikdy nejel ..
PS: Skočte si třeba šipku, ale to na věci stejně nic nezmění
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.10.2008 13:33, RE: Mazda
karlos napsal:
..dobrý auto střední třídy.. žádný král, žádný etalon.. ani mondeo není etalon. Etalon bych nazval úplně jiný vůz ale sem chodí moc příznivců levných ojetin takže si to domyslete sami v jaké zemi se rodí etalony aut. 407, C5, Laguna nic francouzského také není etalon, japonská auta také nejsou etalony.
Mazda 6 je normální auto střední třídy ničím vyjímečné a to ani ne provedením, stejně jako Accord. Můžete si namítat co chcete skákat třeba šipky ale je to tak.
No jo vlastně, žádná mazda ani ford. Jedině vw&škoda!!! Já bláhový byl tak zaslepen a obdivoval mazdu6, už to víckrát neudělám. Škoda forewer.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.10.2008 13:39, RE: Mazda
briketomet napsal:
No jo vlastně, žádná mazda ani ford. Jedině vw&škoda!!! Já bláhový byl tak zaslepen a obdivoval mazdu6, už to víckrát neudělám. Škoda forewer.
,-) já pravím mazda 6 prima, forewer only Bristol bristol bristol (Fighter T)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.10.2008 13:39, RE: Mazda
karlos napsal:
..dobrý auto střední třídy.. žádný král, žádný etalon.. ani mondeo není etalon. Etalon bych nazval úplně jiný vůz ale sem chodí moc příznivců levných ojetin takže si to domyslete sami v jaké zemi se rodí etalony aut. 407, C5, Laguna nic francouzského také není etalon, japonská auta také nejsou etalony.
Mazda 6 je normální auto střední třídy ničím vyjímečné a to ani ne provedením, stejně jako Accord. Můžete si namítat co chcete skákat třeba šipky ale je to tak.
pokud máš na mysli něměcký trojlístek prémiových značek tak nesouhlasím.Je vidět jak mluvíš o "příznivcích levných ojetin".Dnes už neznamená,že předražený BMW nebo Audi je nutně etalon.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.10.2008 14:51, RE: Mazda
Kylie napsal:
Důvodně se domnívám, že tak jak píšete .. to NEní.
Rozdělovat vozy dle "národnosti" je pěkná .., když už NEJ- vozy se vždy vyráběly a vyrábějí v británii ,-)
Etalon střední třídy - je geniální marketingový slogan - toť vše - ani v době kdy tomu ještě "davy" věřily - to tak nebylo, velmi velmi velmi zálaží na konkrétních motorizacích atd. (dokonce i kdyby jste etalonem nazval podvozkově i motorově fenomenální a konkurenci těžko hledající bmw 3, bych asi nesouhlasila a "brblala")
Pokud píšete, že ...
Tak to se přidám, termín "etalon" začne mít smysl až když se připíše, čeho je to etalon. Takže podle poznámky o levných ojetinách - etalon luxusu Mazda 6 není a ani si to nehraje. Ale kdybych měl vybrat kategorii já, třeba "dostupný vůz střední třídy", pak bych už řekl - možná ano. Auto, které moc nežere, které spolehlivě odveze, které je dostatečně prostorné, které je bezpečné, se kterým je radost jezdit, to bych asi řekl, že takto definované kategorie Mazda 6 etalon je. A jako majitel Mondea říkám - možná můj příští vůz.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.10.2008 14:52, RE: Mazda
Kylie napsal:
Důvodně se domnívám, že tak jak píšete .. to NEní.
Rozdělovat vozy dle "národnosti" je pěkná .., když už NEJ- vozy se vždy vyráběly a vyrábějí v británii ,-)
Etalon střední třídy - je geniální marketingový slogan - toť vše - ani v době kdy tomu ještě "davy" věřily - to tak nebylo, velmi velmi velmi zálaží na konkrétních motorizacích atd. (dokonce i kdyby jste etalonem nazval podvozkově i motorově fenomenální a konkurenci těžko hledající bmw 3, bych asi nesouhlasila a "brblala")
Pokud píšete, že ...
Raději nic netipujte, nemusíte ani reagovat na to co jsem napsal.. auta jsou výrobky národností, ať si myslíte co chcete vývoj je vždy pod nějakým směrem stylem duševním přesvědčením. Sama jste potvrdila (nebo potvrdil) že vaší představě jsou blízká britská auta. Nejsou nejlepší, nic na světě není nejlepší.. nejlepší je pouze to co se vám ve vaší hlavě jeví jako nejlepší. Skočte si třeba šipky dvě, mě je úplně fuk co se líbí vám, stejně jako vám může být fuk co se líbí mě. Prostě do toho vám nic není. S mazdou 6 jsem právě toho dost najezdil abych věděl že do toho auta skoro nic není. Na auto střední třídy je to ošizená šlupka jednoduše vyrobená z tenoučkých plíšků - teď trochu nadsazuji, ukazuji na princip mého názoru.
Ovšem... když se někomu líbí .. AŤ SI JÍ KOUPÍ POKUD NA TO MÁ! Bude to fajn auto které udělá ohromnou službu, ostatně jaké jakékoliv jiné auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.10.2008 14:58, RE: Mazda
Tomi napsal:
pokud máš na mysli něměcký trojlístek prémiových značek tak nesouhlasím.Je vidět jak mluvíš o "příznivcích levných ojetin".Dnes už neznamená,že předražený BMW nebo Audi je nutně etalon.
Říkám že souhlasit můžeš nebo ne ale je to tak. O cenách se radši nebudem bavit ani rozebírat termín "předraženost" .. a ani relativita peněz, čímž ti trochu napovídám proč se o tom nebudeme bavit..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.10.2008 18:29, RE: Mazda
karlos napsal:
Raději nic netipujte, nemusíte ani reagovat na to co jsem napsal.. auta jsou výrobky národností, ať si myslíte co chcete vývoj je vždy pod nějakým směrem stylem duševním přesvědčením. Sama jste potvrdila (nebo potvrdil) že vaší představě jsou blízká britská auta. Nejsou nejlepší, nic na světě není nejlepší.. nejlepší je pouze to co se vám ve vaší hlavě jeví jako nejlepší. Skočte si třeba šipky dvě, mě je úplně fuk co se líbí vám, stejně jako vám může být fuk co se líbí mě. Prostě do toho vám nic...
S těmi národnostmi jste měl možná pravdu kdysi v pravěku, dnes je (zcela, naprosto) běžné, že se auta "vyvíjejí" napříč nejen zeměmi, ale i kontinenty a japonské auto finálně designuje či "schvaluje" třeba evropan a slovák byl v týmu pro veyron a němec finalizuje škodovky atd. atd.
S tou británií jsem si "popíchla". Je to kolémbka Lotus, Rolls Royce, Bentley a Bristo a v Itálii máte skvostné Lambo, Ferrari, Pagani, Maserati - a "obyč" vůz střední třídy by jste si tam nekoupil, že?
Nejlepší je samozřejmě z určitého pohledu (pro mne a mé ježdění je ze střední třídy opravdu nejlepší Citroën C5 a i přes počáteční .."blond bubka" .. hodnocení, možná už někdo dnes ví i proč ,-)
Mazda 6 je příjemně "aktivní" na řízení a motory nejsou špatné a nový diesel, který má za měsíc dva dorazit je (prý) dokonce skvělý, že jeden německý velkovýrobce naftových motorů asi zapláče.
Já "na to mít" koupím Bristol a v tomto životě již "neřeším" (většina kdy prodaných vozů Bristol je stále v provozu .-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 25.10.2008 22:13, RE: Mazda
Koloss napsal:
Tak to se přidám, termín "etalon" začne mít smysl až když se připíše, čeho je to etalon. Takže podle poznámky o levných ojetinách - etalon luxusu Mazda 6 není a ani si to nehraje. Ale kdybych měl vybrat kategorii já, třeba "dostupný vůz střední třídy", pak bych už řekl - možná ano. Auto, které moc nežere, které spolehlivě odveze, které je dostatečně prostorné, které je bezpečné, se kterým je radost jezdit, to bych asi řekl, že takto definované kategorie Mazda 6 etalon je. A jako majitel Mondea ř...
Gratuluji k výběru "vašeho příštího vozu" - v česku ne "masová", přesto NADprůměrná volba - pro "ježdění" a "točení volantem" myslím dokonce výborná!
PS: Jen bych upozornila na pro někoho NEdůležitou drobnost (třeba pro mne) a to velikost vozu (ve vnějších i vnitřních bude vaše mondeo zřejmě o trošičku větší, než takhle mazda - ale jak říkám, to vůůůbec není "chyba" - já jen, že pro někoho to může být důležitý detail)
PPS: V Auto moto und sport jsem si právě přečetla o novém 2.2 dieslovém motoru - a k "zamyšlení" bych doporučila právě ten - možná bude k Mazdě 6 tím "nej-" partnerem .. to tak alespoň zatím vypadá ..)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 26.10.2008 13:18, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Mazdička (šest i new 3) je prima, ale chybí jí takový "zastaralý" motůrek, co pohání třeba Brumlu...pár fotek (samozřejmě těch "nej") bylo příliš rozmazaných, ale i z těhle se dá "vydedukovat" ..
PS: U Mazdy 6 bych já blondýna asi počkala na nový naftový 2.2
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 29.10.2008 17:15, RE: Mazda
Kylie napsal:
Gratuluji k výběru "vašeho příštího vozu" - v česku ne "masová", přesto NADprůměrná volba - pro "ježdění" a "točení volantem" myslím dokonce výborná!
PS: Jen bych upozornila na pro někoho NEdůležitou drobnost (třeba pro mne) a to velikost vozu (ve vnějších i vnitřních bude vaše mondeo zřejmě o trošičku větší, než takhle mazda - ale jak říkám, to vůůůbec není "chyba" - já jen, že pro někoho to může být důležitý detail)
PPS: V Auto moto und sport jsem si právě přečetla o novém 2.2 dieslovém moto...
Rozměry si samozřejmě budu muset ověřit, až si do auta sednu, takto se mi kdysi líbil Accord předminulé generace, než jsem si do něj sedl.

Dobrý diesel sice umí potěšit svými přednostmi, ale vzhledem k tomu, že kupuju ojetá auta, patrně zase sáhnu po benzínu - spolehlivost a nižší náklady v delším horizontu. Navíc příliš citlivě vnímám ten smrad z dieslů (nemyslím saze, ale ty aromatické uhlovodíky, které zatím nikdo neřeší a které jsou také rakovinotvorné), takže bych to asi nerad čichal i po sobě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 29.10.2008 20:10, RE: Mazda
Koloss napsal:
Rozměry si samozřejmě budu muset ověřit, až si do auta sednu, takto se mi kdysi líbil Accord předminulé generace, než jsem si do něj sedl.

Dobrý diesel sice umí potěšit svými přednostmi, ale vzhledem k tomu, že kupuju ojetá auta, patrně zase sáhnu po benzínu - spolehlivost a nižší náklady v delším horizontu. Navíc příliš citlivě vnímám ten smrad z dieslů (nemyslím saze, ale ty aromatické uhlovodíky, které zatím nikdo neřeší a které jsou také rakovinotvorné), takže bych to asi nerad čichal i po sobě.
Také mám "raději" benzín než naftu, ale zase raději "povedenou" naftu, než průměrný benzín - že.
Mazda 6 s dvoulitrem benzín je prima - jen (jak jsem tady někde už napsala) to není úplně ideální dálniční expres - což ale není přímo vada (tedy zrovna pro mne ano, ale pro naprostou většinu ostatních spíše ne), a "velký" benzínový čtyřválec bude asi hůře k sehnání, těch se asi moc neprodá (zato toho dieslu, tipuji, docela dost)
PS: Mimochodem, bez jakýchkoliv pochybností, Mazda 6 JE menší - patří možná dokonce k těm nejmenším vozům střední třídy - nicméně 4 pasažéři se do ní bez problémů vejdou a nevím v kolika lidech jezdíte v praxi vy, občas mám pocit že reálná obsazenost vozů není ani oněch proklamovaných 1 a 3/4 člověka (já bych tipla tak 1 a čtvrt)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.10.2008 15:45, RE: Mazda
Kylie napsal:
Také mám "raději" benzín než naftu, ale zase raději "povedenou" naftu, než průměrný benzín - že.
Mazda 6 s dvoulitrem benzín je prima - jen (jak jsem tady někde už napsala) to není úplně ideální dálniční expres - což ale není přímo vada (tedy zrovna pro mne ano, ale pro naprostou většinu ostatních spíše ne), a "velký" benzínový čtyřválec bude asi hůře k sehnání, těch se asi moc neprodá (zato toho dieslu, tipuji, docela dost)
PS: Mimochodem, bez jakýchkoliv pochybností, Mazda 6 JE menší - patří ...
Ach jo, pořád ty rozměry. Zatím jsem nenašel přesné rozměry M6 hatchback, tak vyjdu z kombíku jak nová M6, tak Mondeo 2001 - tedy vyjdu z toho co mám a porovnám to s tím, o čem uvažuju:

typ - délka - šířka - výška - rozvor - kufr
---------------------------------------------------------------
Mondeo - 4804 - 1812 - 1441 - 2754 - 540
M6 - 4785 - 1795 - 1490 - 2725 - 519

Takže - pokud si budeme hrát se slovíčkama - M6 je kratší o 19mm, užší o 17mm, ale vyšší o 49mm. Troufám si tvrdit, že tu délku a šířku si člověk ani nevšimne, ale tu výšku zaregistruje ve prospěch Mazdy a bude mít potíž tvrdit, že je menší. Rozdíl v rozvoru je minimální a ve prospěch zatáčivosti vozu, to beru jako plus. Rozdíl v kufru je asi takový, jako bych si do svého auta dal dojezdovou rezervu a vyndal vycpávku která je tam kvůli plnohodnotné rezervě. Vzhledem k tomu, že jsem to neudělal, je zřejmé, jak mi těch 20 litrů chybí.

Takže na závěr - proto všechno jsem psal, že mě zajímá, jak si do auta sednu a budu se v něm cítit, protože jsem již tehdy věděl, že rozdíly v rozměrech jsou pod mou rozlišovací schopností.

Pro pobavení - zdroj rozměrů:
M6 - http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/32090.html
Mondeo - http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/3601.html
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.10.2008 23:11, Ach jo, zase ty rozměry
Koloss napsal:
Ach jo, pořád ty rozměry. Zatím jsem nenašel přesné rozměry M6 hatchback, tak vyjdu z kombíku jak nová M6, tak Mondeo 2001 - tedy vyjdu z toho co mám a porovnám to s tím, o čem uvažuju:

typ - délka - šířka - výška - rozvor - kufr
---------------------------------------------------------------
Mondeo - 4804 - 1812 - 1441 - 2754 - 540
M6 - 4785 - 1795 - 1490 - 2725 - 519

Takže - pokud si budeme hrát se slovíčkama - M6 je kratší o 19mm, užší o 17mm, ale vyšší o 49mm. Troufám si tvrdit, že tu délk...
Porovnáváte "staré" mondeo s "novou" M6 (a momentálně se "růst" vozů sice trošku "zbrzdil", ale ... (jinak vozy rostou co si pamatuji, a že už si toho pamatuji ..)
Vaše věta: ".. rozdíly v rozměrech jsou pod mou rozslišovací schopností .." mne potěšila a mohli bychom "uzavřít" tu "maličkou" diskuzi o rozměrech pod Xantia?
PS: Tu ruštinu jsem už zkusila, děkuji to je poněkud mimo mé "rozlišovací schopnosti" ,-)
(ale mám doma Buřtíka povinně školně tímto jazykem poznamenaného - i když tvrdí, že si nic nepamatuje, jen "kaňíkuly" a "darjónomu kaňjů v zůby něsmótrjat")

reagovat
  1 ... 5 6 7




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.