0
zpět
 

diskuze k tématu: Mazda 6 s dieselem - vyplatí se koupit?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.03.2008 23:04, RE: Chybí mi tam informace o rozdílu ceny diesel a benzín?
mufik.martin napsal:
Ja mam rad naftaky, tak to v dnesni dobe commonrailu, drazdi nafty jak benzinu vidim spise na nejaky pekny benzinovy motor s LPG. Ve finale jsou naklady nizsi nez na naftaka. Sami ted budem prodavat Toledo a nove auto uz bude jedine benzinove. Zatim jako nahradu vidim Saab 9-5 kombi 2.3t bud slabsi 125kw verzi nebo Aero 169kw podle stavu plus prestavet to na LPG. Podle hrubeho propoctu to mam zpatky za cca 2 - 3 roky a pak uz jen usetrim.
Já nevím co s tím plynem kdo pořád co má. Jak si někdo může nechat Saaba 2,3Tzprasit plynem. Když na to nemáš tak si ho nekupuj. Jezdil jsem několik aut na plyn (obyč ne stříkačku), chvíli bylo vše ok a velká euforie z úspor a pak přišlo výstřízlivění a útrapy. Spotřeba větší, výkon menší. Vzhledem k tomu, že při spalování plynu vzniká oxid uhelnatý a hlavně vodní pára odchází výfuk asi 3x dřív než kdy jindy, většinou aby toho nebylo málo ,se ještě rozsype katalizátor. Musíš dělat revize, STK stojí 2x tolik, každých 50tis km dělá repas a čištění směšovaše.Menší kufr, nesmíš do garaží. Občas auto nedrželo volnoběh, nkdo nevěděl co s tím atd. Prostě tím chci řici , že nemůžeš počítat jen pouhou úsporu u benzinky.Opravdu v době commonrailu tyto úvahy nechápu. I můj bývalý šéf, zatvrzelý příznivce plynu, jednoho krásného dne zakoupil TDI a už by neměnil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.03.2008 23:53, koroze?
V životě jsem o korozi na zadních lemech či dveřích neslyšel. Vlastníme jednu z prvních šestek unás v ČR ještě v základní výbavě a neni patrná ani bublinka. Dokonce je u zadních dveří karoserie promačknutá a odřená, ale ani na tomto místě žádná rez. Rezivěli 626, šestka opravdu nee :D
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.03.2008 06:42, RE: Chybí mi tam informace o rozdílu ceny diesel a benzín?
kos napsal:
Já nevím co s tím plynem kdo pořád co má. Jak si někdo může nechat Saaba 2,3Tzprasit plynem. Když na to nemáš tak si ho nekupuj. Jezdil jsem několik aut na plyn (obyč ne stříkačku), chvíli bylo vše ok a velká euforie z úspor a pak přišlo výstřízlivění a útrapy. Spotřeba větší, výkon menší. Vzhledem k tomu, že při spalování plynu vzniká oxid uhelnatý a hlavně vodní pára odchází výfuk asi 3x dřív než kdy jindy, většinou aby toho nebylo málo ,se ještě rozsype katalizátor. Musíš dělat revize, STK s...
Nemyslim si, ze to je zrovna spravne reseni rict: kdyz na to nemas, tak si ho nekupuj. Vzhledem k jeho cene ktera se pohybuje okolo 200 tis je to klasicka kategorie aut stejne jako Mondeo, C5 ci i nejaka dalsi auta z nizsi stredni. Takze Nevim, jestli byste napsali, treba na Astru G kombi s 1.6 za 200 at to nekupuji, kdyz na to nemam. Jinak ja mel s plynem vetsinou pozitivni zkusenosti, krome skodovky, kde to bylo uz dosti stare a koncila tomu zivotnost, jak autu tak LPG zarizeni. Ale v Omeze 2.0 8V najeto 300 tis km na benzin pak poslednich 200 tis na LPG a zadne vetsi rpoblemy. Vim, stary archaicky motor vydrzi vice. Ale v okoli znam dost lidi, co maji najeto na LPG vcelku dost a nemaji zasadni problemy. NErikam, ze se nemuze nic objevit, ale mezi nami commonrail ma taky dost problemu, a rozhodne drazsich jak LPG. Jinak pro me naftak bohuzel neprichazi v uvahu z toho duvodu, ze auto bude pres tyden jezdit vetsinou kratke trasy do prace a na nakup a teprve o vikendech delsi trasy na chatu, potom dost caste cestovani po Evrope, najezd je v rozmezi 25 - 30 tis km mesicne, ale na studene starty a po 10 minutach vypnout na to opravdu comonrail neni staveny. Jinak vyssi spotreba a nizsi vykon je obecne u centralniho smesovace, ja tam budu davat sekvencntni vstrikovani takze casta za prestavbu je 35 - 40 tis. Takze cele auto se vsim vsudy bude do 250 uz s nizkou spotrebou. S vyfukem zkusenosti nemam, nemuzu posoudit, jedine co mohu napsat, ze u astry jsem jezdil na benzin a vyfuk byl fuc behem 3 let taky. A saabu jako severskemu autu nevadi studene starty tolik stejne jako antikorozni ochrana je na nejelspi urovni vubec. Cena STK plus Emise na benzin plus LPG vyjde stejne jako na TDI. Kouknete se na ceniky mereni a zjistite, ze cena za emise je stejna jako na naftaka. Podzemni garaze me nastesti nevadi, v mem okoli omezeni nemam a stejne se to brzy zrusi, protoze ve spojeni s CNG se mluvi i o zruseni zakazu pro LPG. Kufr se zmenis, souhlasim, nadrz bude teroid, ale rezerva se vozit musi, u kdyz jen dojezdovka, ale misto to zabere. Ze nechapete tyto uvahy v dobe comonrailu? Me to prijde prave v dobe comonrailu logicke, kdy u ojetiny musim mit pripravene penize na komplet vstriky kdyby nahodou, spotreba uz taky neni to co byvalo ala stare TDI a cea nafty je vyssi jak benzinu, takze me to prijde jako vcelku logicky tah v dnesni dobe. Jinak Tento motor se prestavuje, minimalne v Italii a Holandsku maji tyto Saaby prestavovane bez problemu. NEvidim jediny problem proc by to nemelo jit. NEma to prime vstrikovani benzinu, je to klasicky motor plus turbo. Ja jsem zase priznivcem nafty a myslim si, ze po zkusenoti s turbo benzinem na LPG taky nebudu chtit zpatky k nafte. Jinak jake mate zkusenosti s LPG a zivostnosti motoru? myslim novejsi auta, takze Omegy A a skodovky nepocitam prosim. Dekuji
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.03.2008 06:43, RE: Chybí mi tam informace o rozdílu ceny diesel a benzín?
kos napsal:
Já nevím co s tím plynem kdo pořád co má. Jak si někdo může nechat Saaba 2,3Tzprasit plynem. Když na to nemáš tak si ho nekupuj. Jezdil jsem několik aut na plyn (obyč ne stříkačku), chvíli bylo vše ok a velká euforie z úspor a pak přišlo výstřízlivění a útrapy. Spotřeba větší, výkon menší. Vzhledem k tomu, že při spalování plynu vzniká oxid uhelnatý a hlavně vodní pára odchází výfuk asi 3x dřív než kdy jindy, většinou aby toho nebylo málo ,se ještě rozsype katalizátor. Musíš dělat revize, STK s...
vstřik plynu jezdí stejně jak vstřik benzínu....podtlaky se používaly u Fáva,nebo u nějakých předpotopních montérů...Pokud do toho saaba namontuje více bodý vstřik nepozná rozdíl .To bude ale stát tak 35000Kč a více.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.03.2008 06:44, RE: Chybí mi tam informace o rozdílu ceny diesel a benzín?
anonym napsal:
Saab neni nejhorsi auto, ale designove trochu out.... Aero 169kW si bere 12l v meste, mimo 10...to je dost. A LPG si nejsem jist, jestli na tehle typ auta bude levnej....neni jako prekopat schades v garazi a hodit bombu za sedacky...5.000.- to stat asi nebude..
Souhlasim, ze vzhled Saaba je dosti, rekneme osobity. Zvenku me prijde pekny, interier opravdu nic moc. Zvlaste kombinace drevo a sedive radio, ale kazde auto ma neco. Mondeo 2001 pred faceliftem je na tom sice interierem lepe, ale taky zadna slava. Az po faceliftu ma krasny vnitrek.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.03.2008 06:49, RE: Chybí mi tam informace o rozdílu ceny diesel a benzín?
anonym napsal:
Mufíku, tvé myšlenky se rozhodně ubírají správným směrem, co se týče LPG. A to absolutně nemyslím ironicky. Taky jezdím, na dvou autech s plynem, dohromady 150 000 km a jsem přesvědčen o tom, že LPG je pro ekonomicky smýšlející lidi. A to nejezdím žadným Favoritem. Dám ti alternativu k tomu Saabu, Ford Mondeo, kombi, od cca roku 2001, ve 2 litru - na předělávku jako dělané. Všeobecně se méně doporučují šestiválcové motory. Měj se.
O Mondeu Kombi take dosti uvazuji. Jedine co me odrazuje jsou sedacky. Jeste jsem v mondeu nikdy nejel, jezdim jen tady jako spolujezdec focusem (Anglicka verze) a opravdu sedacky priserne. Radsi sedim vzadu. Je to jak za trest. Na sedacky mondea jsem taky prilis chvaly neslysel, ale nechci to auto odepsat kdyz jsem v nem jeste nejel, takze nejdrive ho chci vyzkouset a pak posoudim, ale uznejte, ze Takova cesta 10 hodin a vice to chce sedet pohodlne. Mozna si reknete, jak casto jezdite tak dlouho, ale tim, ze ted mam po Evrope roztahane spoluzaky, tak budu jezdit dost. Ve 4 lidech to vyjde levne a spani u kamaradu v zahranici je zadarmo, co vic si prat :) Z jakeho duvodu se nedoporucuje 6ti valec na prestavbu?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.03.2008 06:52, RE: Chybí mi tam informace o rozdílu ceny diesel a benzín?
anonym napsal:
Tak si začni číst AutoDiesel (to zvládne i laik),nebo Autoexpert (tam už laik spíš ne)a zjistíš,že opravárensví u common railů vč. vstřikovačů udělalo zan poslední 2 roky obrovký posun, třeba pan Rada to dělá hodně dobře a docela levně, ale jsou i jiní, i na Slovensku. Je to o informacích.Buď vím, nebo ne.
to není jenom o vstřikách,diesel je celkově náročný na údržbu,lehce se dá zničit studenými starty a common rail nebude jezdit za 5 l jak jiné starší TDI spíš tak 7l,bude dražší hav.poj.,a to hlavní je ted novinka s povinnou příměsí bio složek v naftě,těd teprv lidi uvidí jak ty common raily půjdou do sra......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.03.2008 07:47, RE: Chybí mi tam informace o rozdílu ceny diesel a benzín?
anonym napsal:
to není jenom o vstřikách,diesel je celkově náročný na údržbu,lehce se dá zničit studenými starty a common rail nebude jezdit za 5 l jak jiné starší TDI spíš tak 7l,bude dražší hav.poj.,a to hlavní je ted novinka s povinnou příměsí bio složek v naftě,těd teprv lidi uvidí jak ty common raily půjdou do sra......
Prave kvuli temto duvodum me ojety comonrail prijde servisne narocnejsi. Spotreba u velkeho auta typu Mondeo TDCi nebo C5 HDI bude opravdu mezi 6 - 7. Benzinovy Mondeo nebo i ten Saab se vejdou kombinovane do 10, s tim, ze LPG stoji cca 16 kc a benzin 31? Ted nevim presne ceny, je to uz 12 mesicu co neziji v CR tak jen vim, co ctu na internetu a vidim na nove ve zpravach. Druha vec jsou bioslozky ted a za par dalsich let jak to commonraily ponesou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.03.2008 09:33, RE: koroze?
anonym napsal:
V životě jsem o korozi na zadních lemech či dveřích neslyšel. Vlastníme jednu z prvních šestek unás v ČR ještě v základní výbavě a neni patrná ani bublinka. Dokonce je u zadních dveří karoserie promačknutá a odřená, ale ani na tomto místě žádná rez. Rezivěli 626, šestka opravdu nee :D
Ale ano prvé ročníky trplely korozi. Bola na to aj zvolávačka kde to potom zadarmo opravovali.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.03.2008 10:56, RE: pro tazatele...
anonym napsal:
Ses podělal v kině, ne? Každý dva roky solit další desetitisíce za STK no kde to jsme?
Ahoj, nepsal jsem solit každý 2 roky desetitisíce za STK. Psal jsem, že za ušetřených 35 až 80 tis se dá lecos vymyslet. Na STK jsem mimochodem protáh za 1100 bokem auto co nemělo katalizátor vůbec ( a mít mělo ) a v papírech mělo "nemá ABS" a v reálu tam byl. ( Nebyl to vrak z dovozu ani čórka - ABS úředník při vystavení duplikátu blbě napsal a kat. prostě odešel... )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.03.2008 11:05, RE: Mazda 6 + konkurence
anonym napsal:
V článku je zmíněno srovnání s primerou a bmw3 (sice zadokolka, ale budíš). Docela by mě zajímolo srovnání s Honda Accord (od r.2003, tzn. 7 G) - jízdní vlastnosti, spolehlivost, technika. Osobně si myslím že tak vychvalované jízdní vlastnosti mazdy, accord hravě překoná.
si na omylu.Mám accord a měl jsme Mazdu a jízní vlastnosti má lepší Mazda.Bez debat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.03.2008 14:19, RE: Chybí mi tam informace o rozdílu ceny diesel a benzín?
mufik.martin napsal:
O Mondeu Kombi take dosti uvazuji. Jedine co me odrazuje jsou sedacky. Jeste jsem v mondeu nikdy nejel, jezdim jen tady jako spolujezdec focusem (Anglicka verze) a opravdu sedacky priserne. Radsi sedim vzadu. Je to jak za trest. Na sedacky mondea jsem taky prilis chvaly neslysel, ale nechci to auto odepsat kdyz jsem v nem jeste nejel, takze nejdrive ho chci vyzkouset a pak posoudim, ale uznejte, ze Takova cesta 10 hodin a vice to chce sedet pohodlne. Mozna si reknete, jak casto jezdite tak dlouh...
Nechci, aby to vyznělo tak, jako že jedna baba povídala, ale už jsem z různých stran slyšel, že LPG systém v šestiválci zlobí. Jeden chlápek, co přestavuje, mi říkal, že není v podstatě problém dát LPG do jakéhokoliv motoru, ukazoval mi i předělávku u meďoura za 2 melouny, no dobrý. Cena kolem 50 000,--. Tehdy jsem se ptal konkrétně na 1,8 T od VW do Passata - no problém.
Na dlouhou štreku jsem s Mondeem neměl tu čest, jen krátce, ten ročník, je to jen otázka peněz, taky se mi líbí ten po faceliftu. Ale prostor a zážitky z jízdy - úžasné.
Saab mě nebere, i když jsem měl taky to období - úžasný interiér - kokpit letadla, podsvětlené velké množství tlačítek, jiné auto než všechna atd. No tak tak asi .............
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.03.2008 14:32, RE: Chybí mi tam informace o rozdílu ceny diesel a benzín?
kos napsal:
Já nevím co s tím plynem kdo pořád co má. Jak si někdo může nechat Saaba 2,3Tzprasit plynem. Když na to nemáš tak si ho nekupuj. Jezdil jsem několik aut na plyn (obyč ne stříkačku), chvíli bylo vše ok a velká euforie z úspor a pak přišlo výstřízlivění a útrapy. Spotřeba větší, výkon menší. Vzhledem k tomu, že při spalování plynu vzniká oxid uhelnatý a hlavně vodní pára odchází výfuk asi 3x dřív než kdy jindy, většinou aby toho nebylo málo ,se ještě rozsype katalizátor. Musíš dělat revize, STK s...
No tak nějaké zkušenosti s Lpg asi máš, ale .................
1) Někdo říká zprasit plynem, já říkám koupit si auto, jaké se mi líbí a to taky proto, že náklady na palivo budu schopen zaplatit, jako že teď se opravdu nedívám na km, spotřebu neřeším, prostě pro mě je rozdíl platit měsíčně 10 000Kč za benzín nebo 5000 Kč za plyn.
2) Výfuk mi taky odešel dřív, ale že by to bylo tak tragické?????????
3) S katalyzátorm nemám tu čest.
4) Revize mám zadara u firmy, která mi zařízení montovala.
5) Na STK jdu do kolen (jsem z toho nasraný celý zbytek odpoledne) , to ano, ale jednou za 2 roky přežiju ...
6) Po 50 000km jsem žádný repas nedělal, jen výměna membrán - při 80tis. km - 1000 Kč
7) Kufr menší, to ano, mám kombi - no problém, s rezervou hýbu, jak se mi hodí.
8) Do garáží nesmím (ne všude) - to vidím jako problém, doufám, že se to zlepší.
9) Volnoběh vyřešilo seštelování.
10) Tdi mi nic neřeší, úspornější než benzín, ale u plynu tu finanční úsporu poznám.
11) Klidně bych si auto na plyn odřekl, ale .........peněz není moc .......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.03.2008 15:34, RE: Chybí mi tam informace o rozdílu ceny diesel a benzín?
anonym napsal:
No tak nějaké zkušenosti s Lpg asi máš, ale .................
1) Někdo říká zprasit plynem, já říkám koupit si auto, jaké se mi líbí a to taky proto, že náklady na palivo budu schopen zaplatit, jako že teď se opravdu nedívám na km, spotřebu neřeším, prostě pro mě je rozdíl platit měsíčně 10 000Kč za benzín nebo 5000 Kč za plyn.
2) Výfuk mi taky odešel dřív, ale že by to bylo tak tragické?????????
3) S katalyzátorm nemám tu čest.
4) Revize mám zadara u firmy, která mi zařízení montovala.
5) Na S...
Mate pravdu, clovek se chce taky trosku svez a ta spotreba 1.6 benzinu treba v nejake astre kombi bude jen asi o litr nizsi nez treba zminovaneho Saaba, s tim rozdilem, ze nabizi dvojnasobny pocet koni a o tocivem monetu nemluvne. Jinak mate nekdo zkusenost s firmou Neptun na Harfe v PRaze? Ceny maji sice o chlup vyssi nez jinde, ale zase maji LPG o korunu levnejsi pro jejich zarizeni, myti auta za polovinu a je to opravdu levne. Mam to blizko domova a mam "jistotu" ze tu jeste za par dni budou a ne ze firma zkrachuje a ja mam se zarukou smulu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.03.2008 17:41, RE: Chybí mi tam informace o rozdílu ceny diesel a benzín?
mufik.martin napsal:
Prave kvuli temto duvodum me ojety comonrail prijde servisne narocnejsi. Spotreba u velkeho auta typu Mondeo TDCi nebo C5 HDI bude opravdu mezi 6 - 7. Benzinovy Mondeo nebo i ten Saab se vejdou kombinovane do 10, s tim, ze LPG stoji cca 16 kc a benzin 31? Ted nevim presne ceny, je to uz 12 mesicu co neziji v CR tak jen vim, co ctu na internetu a vidim na nove ve zpravach. Druha vec jsou bioslozky ted a za par dalsich let jak to commonraily ponesou.
Já jezdil dvakrát commonrail v Tipcarsovsky nepřijatelném DCI od Renaultu a nyní mám Hdi v Partnerovi. A taky jsem neměl nikdy problém. DCI mělo během dvou let najeto 70tis.( při koupi 150tis.). Partnera mám od novoty právě rok najeto 50tis. a taky zatím v pohodě. Tak si vyber. Zatímco známí měl orig plyn v laguně dovezené z Francie a nestačil vařit výfuk, pak mu odešlo čerpadlo v nádrži a vůbec pořád něco. Bývalý šéf měl plyn v jeté KOktávce 1,6 74kw, kde během dvou let najel 150tis. a bylo rup a nový motor. Mechanik jednoznačně řekl, že díky plynu. Je prý oproti benzínu na spalování suchý neobsahuje aditiva atd. Dnes má TDI a nemůže si vynachválit. Osobně mám bojového favorita na plynu už děvět let a taky celkem v poho. Snad kromě toho výfuku a občasného poškubkávání. Ale co je jednoduchý systém ve Fávu proti moderním benzínům. F spravíš za pár korun.
Ještě k tomu CNG a LPG. LPG nesmí do podzemí, protože samotné LPG je těžší než vzduch a při úniku se drží při zemi. Takže pochybuju, že ho tam někdy povolí. Oproti CNG které je lehčí a prchá směrem vzhůru.
Plyn bych já osobně do současného auta nikdy nedal. Není důvod. Pokud najedeš 20tis. kup si benzín, pokud víc jdi do dieslu a ber u značkových benzínek.
Jo a ještě pořádný přímí plynstřik je tak 40-50tis Kč, pokud ovšem nechceš český šit lovtech či jak se to jmenuje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.03.2008 18:15, RE: Chybí mi tam informace o rozdílu ceny diesel a benzín?
kos napsal:
Já jezdil dvakrát commonrail v Tipcarsovsky nepřijatelném DCI od Renaultu a nyní mám Hdi v Partnerovi. A taky jsem neměl nikdy problém. DCI mělo během dvou let najeto 70tis.( při koupi 150tis.). Partnera mám od novoty právě rok najeto 50tis. a taky zatím v pohodě. Tak si vyber. Zatímco známí měl orig plyn v laguně dovezené z Francie a nestačil vařit výfuk, pak mu odešlo čerpadlo v nádrži a vůbec pořád něco. Bývalý šéf měl plyn v jeté KOktávce 1,6 74kw, kde během dvou let najel 150tis. a bylo rup...
Kterou firmu byste tedy doporucil? BRC nebo jinou? Jinak myslim si, ze i pri 20 tis km za rok se to vrati vcelku rychle. Pokud zapocitam ceni benzinu, plynu, najezd 20 tis rocne tak me to vychazi ze 40 tis za prestavdu mam za cca 3 roky zpatky, nehlede na vyssi prodejni cene auta, ale to jsem nezapocitaval. Jinak nevidel jsem drazsi prestavbu jak 40 tis pro 4 valec turbo ani kdyz to byl primovstrik. A centralni smesovac nechci. Chci zachvoat temer vykon i spotrebu benzinuveho motoru. Jinak jsem si vedom, ze cas od casu to chce jet pouze na benzin a procistit motor.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.03.2008 19:00, RE: Jak je to s motorem 2,3l?
A4 napsal:
Nemáte někdo zkušenosti s benzínovým motorem 2,3 v tomhle autě? Někde jsem četl, že trpí vysokou spotřebou oleje.
Výborný motor(2.3benzín) a ve spojení s automatem je to paráda,U nás v ČR je dieselový boom,tudíž lide koukají po dieselech a nevidí tyto skvosty,které za velmi přiatelné náklady poskytujou radost z jízdy...A jako další výhodu vidím cenu ojetého vozu,koupíte jej velmi dobře a taky dobře vybavené.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.03.2008 19:40, RE: koroze?
anonym napsal:
Ale ano prvé ročníky trplely korozi. Bola na to aj zvolávačka kde to potom zadarmo opravovali.
Mam první ročník...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.03.2008 19:45, RE: dotaz
anonym napsal:
E46 je hodně před mazdou i P11.....to se musíte pane naučit se zadokolkou.....náprava náchylná je, protože je o generaci dal nez u mazdy6 a nejsou zkusenosti s vyrobou....pokud mate E46 tak i v meste zjistite, ze je realativne komfortní (více jak mondeo, Mazda6) a pak v zatackach lépe sedí. Pokud máte štěstí jako já a občas se svezete s E46 M3, myslím si, že ani subaru impreza neni soupeř...(ikdyž se hodně přibližuje)
Tak to je vidět, že jsi s Imprezou nikdy nejel!!! No a co třeba Lancer EVO ? Už i EVO VII. by Ti napráskala s Tvojí M3, to mi věř!!! Nezapomínej, že je to plnohodnotná 4 kola,bambulo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 11:53, RE: koroze?
anonym napsal:
Mam první ročník...
byla na to svolávačka, pak jste nedůslední a neposloucháte,co výrobce nažizuje... je to řešeno i na klubových stránkách mazdy...http://www.mazdaclub.cz/
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.