0
zpět
 

diskuze k tématu: Kia Cee'd - zaostřeno na Evropu

kategorie zařazení tématu: korejská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 08:37, No nic Moc teda....
No tak interier se nepovedl, vyplne dveri jsou jak z 10 let stare mazdy. (ne ze ta by je delala dneska lepsi). Pravda ze na drahe auto okolo hranice 700.000.- nemam, ale existuje cela rada ojetin okolo ceny ceeda (300.000.-) ktere maji najeto 10.000km a jsou okolo 2 let stare. Kazdopadne hlavne lepsi - AstraH, Mazda3, Focus2, Octavia2, Golf5 atd....takze byt nejsem milionar, znacku sociala nosit na aute nebudu (KIA). Jak jsem nekde cetl, ze to znici Fabii tak to bych taky netvrdil. Mozna jenom v tom pripade, ze nekdo bude chtit lepsi motory, v tom je ceed jinde (ikdyz ne lepsi vykonejsi...kdovi jaky sracky nacipovany tam jsou) jinak vybava nove fabie okolo 300.000.- ma vsecho (klimu,ABS,projektorove svetrlomety,elektrickou vybavu) a interier i vyplne dveri vypadaji o 2 tridy jinde. V tom ma fabka naskok. Vnejsi vzhled nehodnotim, me se moc nelibi ani jedno z aut.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 09:02, RE: No nic Moc teda....
David_Logins napsal:
No tak interier se nepovedl, vyplne dveri jsou jak z 10 let stare mazdy. (ne ze ta by je delala dneska lepsi). Pravda ze na drahe auto okolo hranice 700.000.- nemam, ale existuje cela rada ojetin okolo ceny ceeda (300.000.-) ktere maji najeto 10.000km a jsou okolo 2 let stare. Kazdopadne hlavne lepsi - AstraH, Mazda3, Focus2, Octavia2, Golf5 atd....takze byt nejsem milionar, znacku sociala nosit na aute nebudu (KIA). Jak jsem nekde cetl, ze to znici Fabii tak to bych taky netvrdil. Mozna jenom ...
Nerika, ze interier je krasny, ale neurazi, na ftokach vypada prumerne, jaky je ve skutecnosti to nevim, ale tragedie to rozhodne neni. Hlavne by to nechrastilo a nesisovalo. Pro nekoho kdo chce auto v zaruce to je urcite dobra alternativa. Ano astra H, focus II, golf V, jsou nekde jinde, jenze musite koupit auto bez zaruky, a nevim jestli za 300 sezenete aby melo najeto 10 tis km. Skoda, ze to auto neprislo trosku driv, protoze na nove ted nemam, ale koupil bych ho idealne 3 roky stare, to bude cena nizko, a jeste zbyvaji 2 roky zaruky na auto a 4 roky na motor. Jinak s fabii se to moc srovnavat neda, tohle auto je nizsi stredni trida, a krome kufru, je absolutne na vrcholu co se velikosti tyce ve sve tride. Motory budou urcite lepsi jak VW, cetl jsem recenzi na motory 1.4 a 1.6 benzin, a motoristicti novinari byli nadmiru spokojeni, hlavne s tou 1.4. Co se tyce nafty, tak 1.6 CRDI je presne to, co lidem vyhovuje, nizsi pojistka, a slusne vykony i s plnejim autem. Myslim ze nejprodavanejsi bude 1.4 bezin a 1.6 CRDI. Skoda je, ze ten naftak nema 6ti kvalt, urcite by ho utahl. Ale treba se casem docakme a 2.0 CRDI daruje 6ti kvalt i slabsimu sourozenci.Ja osobne na tuhle auto rikam ANO, me se libi, a byt na bazara okolo 3 let stari tak ho beru hned
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 09:18, RE: No nic Moc teda....
David_Logins napsal:
No tak interier se nepovedl, vyplne dveri jsou jak z 10 let stare mazdy. (ne ze ta by je delala dneska lepsi). Pravda ze na drahe auto okolo hranice 700.000.- nemam, ale existuje cela rada ojetin okolo ceny ceeda (300.000.-) ktere maji najeto 10.000km a jsou okolo 2 let stare. Kazdopadne hlavne lepsi - AstraH, Mazda3, Focus2, Octavia2, Golf5 atd....takze byt nejsem milionar, znacku sociala nosit na aute nebudu (KIA). Jak jsem nekde cetl, ze to znici Fabii tak to bych taky netvrdil. Mozna jenom ...
nesrovnávej to s Fabkou. Mám tady 2 + 1 Octáviku a tohle bych šacoval na něco mezi. A vzhledem k tomu, že 1 Fábie půjde pryč a bude vyměněna je podobné vozítko kanddidát jako blázen. Větší než Fábie a menší než Octávie. To si kupce najde.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 09:43, RE: No nic Moc teda....
edmund napsal:
nesrovnávej to s Fabkou. Mám tady 2 + 1 Octáviku a tohle bych šacoval na něco mezi. A vzhledem k tomu, že 1 Fábie půjde pryč a bude vyměněna je podobné vozítko kanddidát jako blázen. Větší než Fábie a menší než Octávie. To si kupce najde.
Doufám,že Kia konečně najde kupce a přetáhne rozumný lidi od předražených sraček z mladé boleslavy!!!Protože nová fabie je opravdu vrchol hnusu!!!Jenže češi jsou banda blbců a kdyby škodovka udělala jednoválec TDi tak by ho určitě kupovali,jinak 1,4 PD je opravdu síla,snese snad jedině srovnání s motorem do Alfy romeo 33 od firmy VM,ale ten aspoň jel a ty vybrace no stejný,ale psal se rok 1993!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 09:50, RE: No nic Moc teda....
petr napsal:
Doufám,že Kia konečně najde kupce a přetáhne rozumný lidi od předražených sraček z mladé boleslavy!!!Protože nová fabie je opravdu vrchol hnusu!!!Jenže češi jsou banda blbců a kdyby škodovka udělala jednoválec TDi tak by ho určitě kupovali,jinak 1,4 PD je opravdu síla,snese snad jedině srovnání s motorem do Alfy romeo 33 od firmy VM,ale ten aspoň jel a ty vybrace no stejný,ale psal se rok 1993!!!
Zase jeden chytrák, pro kterýho jsou ostatní jen banda blbců. Měl bys dělat ve vývoji v nějaký automobilce, takovýho rozumbradu by tam jistě vzali...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 10:10, porovnanie
Bolo by dobré zistiť na porovnanie náklady na pri záruke na 5 rokov alebo 150 000 km ako predpisuje Skoda pri Fábii a Oktávii,prípadne aj iné značky ktorým by Ceed mohol konkurovať.Možno keď sa to všetko zráta tak by vyšli zaujímave čísla koľko človek vrazí do nových aut v porovnaní s 5-6 ročnými autami z bazaru.Kúpim ojazdené za 200 000 a každý rok dám 5 000-10 000 do údržby(výmena oleja,filtrov + niejaká malá neplánovaná závada)na to sa my zdá za 7 rokov a necelých 60 000 celkom prijatelné za predpokladu že ostatné prípadne závady by spadali do tej záruky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 10:21, sedmiletá záruka
Všimněte si prosím ceny, kterou uživatel zaplatí za tu takzvanou sedmiletou záruku. Už kdysi jsem od jednoho prodejce slyšel modifikované: "Nejsem dost bohatý na to, abych si mohl dovolit prodlouženou záruku". Což tady platí. Principem je samozřejmě tlačit lidi co nejdéle do předražených značkových servisů a nutit jim stejně předražené tzv. "značkové" náhradní díly. K uváděné částce se samozřejmě připočte spousta věcí, které servis uzná za vhodné vyměnit a to už pak hodí úplně jinou sumičku. Jinak přeju majitelům KIA, aby výrobce neměnil příliš často dodavatele a u jednoho modelového roku nebyly třeba tři různé řídící jednotky a aby přísun levných dílů z fabriky zajišťovali jako u Škodófky různí Dežové a Ferencové.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 10:22, Bez konkurence?
Když pominu Logana, což opravdu konkurence asi zas tak velká nebude (vzhledm k interiéru), tak rozvor 2,65 (byť je pomálu o 10 cm větší než O2) není až tak moc navíc. Nevím, kolik má mít uvažovaný Sportywagon, ale třeba P307 Break má rozvor celých 2,7m.... a propos, když má octávka "o dvě třídy větší kufr", kam zařadím svoje Ducato Maxi?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 10:29, RE: No nic Moc teda....
petr napsal:
Doufám,že Kia konečně najde kupce a přetáhne rozumný lidi od předražených sraček z mladé boleslavy!!!Protože nová fabie je opravdu vrchol hnusu!!!Jenže češi jsou banda blbců a kdyby škodovka udělala jednoválec TDi tak by ho určitě kupovali,jinak 1,4 PD je opravdu síla,snese snad jedině srovnání s motorem do Alfy romeo 33 od firmy VM,ale ten aspoň jel a ty vybrace no stejný,ale psal se rok 1993!!!
Jasně. Všichni co si koupí Škodovku jsou blbci. Jenže ono to právě bývá obráceně. Člověk, který na to má finance nejdřív experimentuje s různými značkami a z mého okolí vím, že často pak končí definitivně u Škodovky. Tudíž pokud nepočítám vyslovené ikony automobilismu, je Škodovka vrcholem řidičského vývoje. Samozřejmě za předpokladu, že dotyčný není vyloženým fandou nějaké značky. A s podobnou agresí jako píšeš ty, jsou většinou spojeny absolutní bludy. Argumenty nahrazuješ slovní agresí a vulgaritou. Známý fakt ze základů psychologie.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 10:31, RE: Bez konkurence?
Pepe napsal:
Když pominu Logana, což opravdu konkurence asi zas tak velká nebude (vzhledm k interiéru), tak rozvor 2,65 (byť je pomálu o 10 cm větší než O2) není až tak moc navíc. Nevím, kolik má mít uvažovaný Sportywagon, ale třeba P307 Break má rozvor celých 2,7m.... a propos, když má octávka "o dvě třídy větší kufr", kam zařadím svoje Ducato Maxi?
Ducato Maxi??? Čoveče nechci si tu hrát na znalce, ale jen tak zběžně od oka bych to tipnul na dodávku a tudíž užitkáč. Ale samozřejmě se mohu mýlit. Hodně totiž záleží na barvě. )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 10:39, RE: No nic Moc teda....
A4 napsal:
Zase jeden chytrák, pro kterýho jsou ostatní jen banda blbců. Měl bys dělat ve vývoji v nějaký automobilce, takovýho rozumbradu by tam jistě vzali...
Hele pokud koupim Astru H kuprikladu za 309.000.- dovoz z nemecka, dostanu od jedne spolecnosti rok zaruku na servis+rok servis zdarma. Ted momentalne mam 3. auto. Ani jedno z tech 3 aut jsem nemel v servisu kvuli zavade. Menil jsem jen olej, u Favorita jeste brzdy a serizovani ventilu + výfuk. Jinak nic. Ctu jak ma kazdej auto v servise, jak se mu vsechno sere....to se me jeste nestalo. S Favoritem jako ojetinou jsem najezdil 40.000km s vymenou vejfuku a brzd, to bylo cely. (olej, kapalinu....ale to u vseho). Takze kdyz vezmu astru v plny palbe a 1.8 sport (da se dovezt za tuhle cenu jak jsem rikal) Mam s motorem, ktery Ceeda predci, vuz je 3x lepe zpracovany, hezci 1000x, jizdni vlastnosti ac nema viceprvek jsou taky jinde a celkova image je jasna vec. Tyto vozy jsou predvadecky z Nemecka, popr. po 1 majiteli, ktery mel auto jako 3. pro vylety do Tesca, kompletni dokumentaci a serviskou. Jako pokud ceed nabizi za 309.000,. manualni klimatizaci, el.predni okna a ABS, je to sice fajn a 1.4 ikdyz ma 80kW moc nepojede...motor hnanej otackama umi jenom rvat a zrat...to uz je pomalu jedno , jestli mate 1.4 - 16V od VW 63kW nebo 80 od kia (kterou stejne obslehli a nacipovali asi z nejakeho japonce) Ve skutecnosti ta 1.4 bude zrat ve 130km/h vic nez 2.0 107kW v Mondeu, Kolik ten motor toci ve 130??? to bvy me zajimalo 4.500???? "Ale je slusne odhlucnenej, to panove... ten cee¨d to je kara.1.4 to je dravec....dal jsem si ¨s nim BMW 320i ".. to tu jeste chybelo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 10:40, RE: sedmiletá záruka
jirin napsal:
Všimněte si prosím ceny, kterou uživatel zaplatí za tu takzvanou sedmiletou záruku. Už kdysi jsem od jednoho prodejce slyšel modifikované: "Nejsem dost bohatý na to, abych si mohl dovolit prodlouženou záruku". Což tady platí. Principem je samozřejmě tlačit lidi co nejdéle do předražených značkových servisů a nutit jim stejně předražené tzv. "značkové" náhradní díly. K uváděné částce se samozřejmě připočte spousta věcí, které servis uzná za vhodné vyměnit a to už pak hodí úplně jinou sumičku. Ji...
Ano samozrejmne, ze musite jezdit do znackoveho servisu, ale nemusite, nikdo vas nenuti, muzete klidne hned po koupi servisovat auto sam, nebo u sveho mechanika, nebo po 2 letech, zaruku vam nikdo nenuti, je to jen nabidka, kterou muzete svobodne odmitnout. Ja osobne bych byl rad, kdyby to delalo vice automobilek, dneska kazdy dela prodlouzenou zaruku o dalsich 24 mesicu za cca 15 tis, to taky neni tak spatne. Ano musie kopovat nektere drazsi dily, ale vetsinou se spokojite jen s garanckou, takze vetsinou predem vite, kolik budete platiti jeste drive, nez prijedete do servisu. Jinak vse necekane (zavada) hradi servis. Nevim, jestli to jeste plati, ale byvali doby, kdyz ted nevim jestli Kia nebo Hyundai, menili v zaruce i brzdove kotouce, ktere se opotrebovaly beznym provozem a menil je v ramci zaruky, i presto, ze by nemusel. Samozrejmne, ze za 5 let, se vyklepe asi podvozek, sjedou kotouce, ale tech spotrebnich veci neni tolik ktere musite zaplatit draze. Co vam prijde drahe na original dilech? Myslim jako ktere soucastky, ty co se rozbiji mate v zaruce, a ty co se opotrebuji a musite je zaplatit tech je opravdu velmi malo, tak akorat podvozkove dily a pneu. Jinak desticky a kotouce mate zapocitane v servisnich prohlidkach nebo se pletu? A olej, filtry to budete menit u vsech aut vcetne ojetiny. Akroat jde o to, kolik si rkenou za litr oleje a kolik stoji podobny na krame. Ale mate jistotu te zaruky, vite s jakou castkou pocitat priste
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 10:44, RE: sedmiletá záruka
jirin napsal:
Všimněte si prosím ceny, kterou uživatel zaplatí za tu takzvanou sedmiletou záruku. Už kdysi jsem od jednoho prodejce slyšel modifikované: "Nejsem dost bohatý na to, abych si mohl dovolit prodlouženou záruku". Což tady platí. Principem je samozřejmě tlačit lidi co nejdéle do předražených značkových servisů a nutit jim stejně předražené tzv. "značkové" náhradní díly. K uváděné částce se samozřejmě připočte spousta věcí, které servis uzná za vhodné vyměnit a to už pak hodí úplně jinou sumičku. Ji...
Koupil jsem ojetinu (Mazdu 6) a jezdím do autorizovaného servisu. Né že by měly dražší náhradní díly právě opak, pokud jsem si sehnal díl v replice a pak jsem zavolal do autorizovaného, tak tam mi řekli cenu nižší a to někdy o dost. Takže ceny náhradních dílů bych již neřešil. Cena práce: v práci v areálu máme servis a zrovna není o moc levnější, tak jak autorizovaný. Protože pokud zaplatím v autorizovaném 400,-/h a u nich 370,-/h, to už taky není žádný rozdíl. Ale ať si to každý posoudí sám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 10:46, RE: sedmiletá záruka
mufik.martin napsal:
Ano samozrejmne, ze musite jezdit do znackoveho servisu, ale nemusite, nikdo vas nenuti, muzete klidne hned po koupi servisovat auto sam, nebo u sveho mechanika, nebo po 2 letech, zaruku vam nikdo nenuti, je to jen nabidka, kterou muzete svobodne odmitnout. Ja osobne bych byl rad, kdyby to delalo vice automobilek, dneska kazdy dela prodlouzenou zaruku o dalsich 24 mesicu za cca 15 tis, to taky neni tak spatne. Ano musie kopovat nektere drazsi dily, ale vetsinou se spokojite jen s garanckou, takz...
brzdové kotouče na záruku se mi bez zvláštních řečí podařilo vyměnit ve Škodovce taky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 10:49, RE: No nic Moc teda....
David_Logins napsal:
Hele pokud koupim Astru H kuprikladu za 309.000.- dovoz z nemecka, dostanu od jedne spolecnosti rok zaruku na servis+rok servis zdarma. Ted momentalne mam 3. auto. Ani jedno z tech 3 aut jsem nemel v servisu kvuli zavade. Menil jsem jen olej, u Favorita jeste brzdy a serizovani ventilu + výfuk. Jinak nic. Ctu jak ma kazdej auto v servise, jak se mu vsechno sere....to se me jeste nestalo. S Favoritem jako ojetinou jsem najezdil 40.000km s vymenou vejfuku a brzd, to bylo cely. (olej, kapalinu....a...
Tak ono porovnavat 2 roky stare auto s novym autej je trosku mimo, ona predvadecka Ceedu po 2 letech bude stat o dost mene nez ta astra. A jeste bude i par let v zaruce. Jinak predvadecky nejsou spatna auta, jen maji dost spatne zajete motory, je to auto, se kterym jezdi prodejce a ukazuje kupci jak to jede, takze studeny motor, plny plyn, motor zcela novy, nezajeti, a auto po duchodci co jezdil do Tesca je na jedne strasne krasna vec, ale ten motor bude asi taky dost spatne zajetej. Ale pokud to a hodne malo najeto da se s tim jeste neco delat, ale nevim pokud najede deda treba za 3 roky 30 tis tak nevim jestli ten motor pujde jeste tzv "rozjet"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 10:50, RE: sedmiletá záruka
edmund napsal:
brzdové kotouče na záruku se mi bez zvláštních řečí podařilo vyměnit ve Škodovce taky.
No vidis Edmunde, a pak co tedy zvyna za drahe dily, do kterych vas servis bude nutit a jsou mimo zaruku? Maximalne neco na podvozku co se vyklepe, jinak vse mate obsazeno bud v ramci zaruky, nebo to je zapocitane v cene garancky. Co treba pneu? Musite si kupvoat Pneu ktere dodava KIA? Je to asi blbost co? jen me to tak napadlo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 10:50, Zaver
To auto jsem si tedka prohlizel v detailech......a ty jsou otresny. Prvky vzhledu jako ovladace oken, nebo loketni operka ve dverich vypadaj opravdu jak desetiletej japonec. Stredovej panel vypada jak rozedmuta plice, sedacky taky hnus. Zvenku je poznat na sto hunu, ze je to korea. Po chromu ani pamatka...se divim ze to nema misto plehu Laminat. Skoda ze Novou Fabii odflakli. Kdyby ji zvetsiny nad uroven 207 a udelali novej podvozek...¨skratka aby to byl technologickej skok jako u prvni generace, ceed by se nechyt. Doufam ze je vic lidi, kteri daj na image znacky a kiu si nekoupi. Zatim jsem si nevsim, cim krome ceny je to auto od konkurence lepsi, myslim ze je nejlevnejsi i nejhorsi....moznalepsi nez logan a lada Kalina a taky Ascent
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 11:00, RE: No nic Moc teda....
mufik.martin napsal:
Tak ono porovnavat 2 roky stare auto s novym autej je trosku mimo, ona predvadecka Ceedu po 2 letech bude stat o dost mene nez ta astra. A jeste bude i par let v zaruce. Jinak predvadecky nejsou spatna auta, jen maji dost spatne zajete motory, je to auto, se kterym jezdi prodejce a ukazuje kupci jak to jede, takze studeny motor, plny plyn, motor zcela novy, nezajeti, a auto po duchodci co jezdil do Tesca je na jedne strasne krasna vec, ale ten motor bude asi taky dost spatne zajetej. Ale pokud t...
Ona ta predvadecka bude levnejsi nez astra, kdyby byl lepsi ceed nez astraH, tak si koupim ceeda.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 11:11, RE: Zaver
David_Logins napsal:
To auto jsem si tedka prohlizel v detailech......a ty jsou otresny. Prvky vzhledu jako ovladace oken, nebo loketni operka ve dverich vypadaj opravdu jak desetiletej japonec. Stredovej panel vypada jak rozedmuta plice, sedacky taky hnus. Zvenku je poznat na sto hunu, ze je to korea. Po chromu ani pamatka...se divim ze to nema misto plehu Laminat. Skoda ze Novou Fabii odflakli. Kdyby ji zvetsiny nad uroven 207 a udelali novej podvozek...¨skratka aby to byl technologickej skok jako u prvni generace...
Možná je to Korea, ale auto se vyrábí na Slovensku a design se dělal v Německu. Myslím si, že kdyby to vyrobila Škodovka, tak by si řekl, že je to super auto
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.03.2007 11:17, sedmileta zaruka
Samozřejmě se nechci přít i já jsem několikrát zjistil, že díly ve značkovém servisu jsou levnější, než u neznačkového prodejce. Ale neplatí to všude a u všech značek stejně. Seriózní debatu bychom mohli uzavřít (a jsem rád, že ji mohu vést s inteligentními lidmi a ne uchtyly, co se tady občas vyskytují), pokud bychom měli vyčísleno, co všechno v těch 57 tisících je (a co by stejně platil jinde). Asi nejvíc v tomhle ukáže až několikaletá zkušenost, kdy majitelé buď budou dál jezdit na sedmiletou záruku do servisu KIA, nebo budou nadávat a jezdit jinam. Ony tam můžou být třeba takové vychytávky, jako že nic moc minerál olej, tam bude za cenu, za kterou byste jinde dostali polosyntetiku (a raději jí tam pochopitelně dali) apod. Jednu dobu takhle mělo Daewoo první garanční prohlídku zdarma.
reagovat
1 2 3


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.