0
zpět
 

diskuze k tématu: KIA Cee´d SW 1.4i - chalupářský ideál?

kategorie zařazení tématu: korejská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.02.2008 18:20, RE: ceed proti megane
anonym napsal:
Pred vianocami som sa rozhodoval medzi maganom a ceedom kombi. Nakoniec som v cene ceedu 1,4 kupil megane 1,6 s klimou navyse a v cene bola zadara uprava na N1, takze nebolo co riesit.
Teraz som velmi rad ze som sa takto rozhodol. Navyse KIE maju N1 mrezu pevnu, megane sklopnu a posuvnu, s otvorm. Tiez spotreba je u ceedu vyssia aj ked vyrobca uvadza nizsiu.
V cechach na servroch je strasna kampan proti renaultu a celkovo francuzskym vozom. Pred kupou som zistoval spolahlivost u mechanikov ktori robia hlavne renaulty a megane II po facelifte je vraj uplne bez problemov. (nehovorim o lagune). Osobne este stale mam citroen bx s hydraulikou - vseobecne zatracovyny voz, Rok vyroby 93 - 300 000 km, a uplne v pohode, keby sa dl kupit novy, hadam by som ho opat kupim. Zena thaliu robenu v turecku, a akurat na skore opotrebenie brzd v pohode. Otec citroen AX - pohoda. Tak isto statistiky TUV nehovoria nic o katastrofe. sice miesto az okolo 60 tky, ale rozdiel oproti vychvalovanym VW len 1% cca 6%. Kia suverejne (carnival) posledna ale chyb cez 20%.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.02.2008 22:43, RE: Předsudky a zase jen předsudky ..
anonym napsal:
Můžete napsat název obcí kde není kanalizace a voda?Jezdím po republice hodně,ale takový jsem ještě neviděl.
kanalizace? ty troubo těch je dost třeba Jirčany Praha-Západ !!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 09.02.2008 05:42, RE: Předsudky a zase jen předsudky ..
anonym napsal:
kanalizace? ty troubo těch je dost třeba Jirčany Praha-Západ !!!