0
zpět
 

diskuze k tématu: Jel v protisměru a zabil. Dostal rok

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.03.2007 07:36, fuj
Proč jen mám pocit, že pan Matějka je pouhopouhé hovado...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.03.2007 07:56, Trest v ČR - HAHAHAHAHAHAHA
Tento článek, pokud je pravdivý a objektivní, mne jen utvrzuje v tom, že ČR a její zákonodárná a výkonná moc je stále někde v pravěku. Někdo přišel o práci ("vedení" jaksi převedlo firemní peníze na svoje účty) a ze zoufalosti se pokusí vyloupit benzinku s nenabitou pistolí..... kolik dostane let ? Minimálně 5.

Naopak, člověk, jenž byl ve "vedení" post státní firmy a vytuneloval tuto firmu je pro nedostatek důkazů zproštěn viny... to že manželka pracuje jako úřednice na úřadě a jen tak náhodou má náhle na účtě pár milionů nikoho nezajímá.

Do dneška nechápu trestní sazbu za úmyslnou vraždu, nejsem pro trest smrti, ale když někdo dostane za vraždu 11 let a po 8 letech je venku.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.03.2007 09:06, RE: Trest v ČR - HAHAHAHAHAHAHA
Honzin napsal:
Tento článek, pokud je pravdivý a objektivní, mne jen utvrzuje v tom, že ČR a její zákonodárná a výkonná moc je stále někde v pravěku. Někdo přišel o práci ("vedení" jaksi převedlo firemní peníze na svoje účty) a ze zoufalosti se pokusí vyloupit benzinku s nenabitou pistolí..... kolik dostane let ? Minimálně 5.

Naopak, člověk, jenž byl ve "vedení" post státní firmy a vytuneloval tuto firmu je pro nedostatek důkazů zproštěn viny... to že manželka pracuje jako úřednice na úřadě a jen tak náhodou ...