0
zpět
 

diskuze k tématu: Jak na odstranění přepážky N1?

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.01.2009 06:31, rada
Dobrý den. S odstraněním přepážky u tohoto vozu mám relativně čerstvou půlroční zkušenost. Pokud Vám nikdo neodpoví, tak mi zavolejte na číslo 271192434 a pokusím se Vám to popsat,protože je to operace dosti složitá.Palkovský.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.01.2009 06:32, rada
K předchozí odpovědi opravuji telefon 271 192 180.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.01.2009 09:51, rada
Dobrý den. Myslím že tak složitá operace to není. Tento problém jsem teďka na začátku roku řešil u vozidla Ford Transit. Auto rv. 1999, dovoz D, v techničáku N1, úplně stačilo poslat emailem kopii velkého TP do homologačního ústavu Ford ( sídlo hodonínská 415, praha 4, telefon 241 402 968, pondělí a středa 9-12, 15-17, pátek 9-12 hodin) Ty mi do týdne vydaly homologační list na osobní verzy, s tím sem zajel na stk, tam mi daly další papír a hurá na magistrát na přepsání v TP, celá sranda vyjde asi na 5000Kč. Zavolejte si na to číslo a oni Vám se vším poradí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.01.2009 12:23, rada
Jak je to s případným doplatkem DPH? Nechce se mi věřit, že by si erár nechal takhle utéct svých 19 %! Pak by si každý raději koupil N1 s mříží (a POZOR), což často znamená také vyjmutí zadního středního bezpečnostního pásu a "zečtyřmístnění" vozidla a následně by si jej za "bůra" zase "zpětimístnil" a stát by akorát ostouhal?! To se mi moc nezdá....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.01.2009 13:09, rada
Zdravím, podobnou věc jsem řešil před rokem na Fábii. Koupil jsem ji a nevšiml si poznámky, že auto je N1. Řešení je, dojít si na magistrát zažádat o přestavbu. K tomu budete potřebovat papír od autorizovaného servisu, který vám provedl demontáž přepážky, případně i fólií ze skel (pevnostní). S tím pak jdete na magistrát, zaplatíte nějaký poplatek, pak vás čeká technická a hurá na přihlášëní. Nevím, zda jsem to napsal vše, tak jak probíhalo, ale vůbec nic jsem neřešil s žádným zastupitelstvím značky vozidla. Jen magistrát, origo servis a TK. Celkem to vyšlo asi na 5tis. Já měl problém ten, že jsem si ještě musel od někoho půjčit přepážku, kterou jsem tam neměl, bez přepážky mi na autě neudělali evidenci:( Ale vše se dá:))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.01.2009 14:34, rada
Mám stejný problém, rovněž s vozidlem Ford C-Max. Koupil jsem toto vozidlo od firmy jako ojeté. DPH jsem zaplatil, takže bych se přepážky rád zbavil. Přesto, že přestavbu na N1 v minulosti dělal autorizovaný servis, nebylo odstraněno páté sedadlo a zavařeny úchyty, jak se mělo správně stát. Zdá se to být výhoda, protože teď nic nebrání přestavbě na pětimístný osobní auomobil (vše je na svém místě a prakticky stačí jen povolit pár šroubů a odstranit přepážku), ale bylo mi na kompetentních místech sděleno, že to už nelze. Tedy samotná přestavba na M ano, ale navrácení pátého sedadla do TP už ne. Nerozumím tomu a bojím se, abych v průběhu schvalování přestavby o to páté sedadlo nepřišel i fakticky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.01.2009 17:17, rada
Z mnohaleté zkušenosti prodejce ojetých vozů musím říct, že zpětná přestavba je u některých vozů nemožná (suzuki, mazda) a u některých velmi složitá. V každém případě pokud je mi známo, tak přepážku Vás zdemontovat nechají, ale vůz již zůstane 4místný.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.01.2009 22:57, rada
Ještě dodávám. Ano u vozidel koncernu (škoda. vw, audi a seat) Vám to udělají v servisu, u fordu musíte do homologačního zastoupení (jak jsem psal níže spzservis) a některých značek to boužel ani nejde. Ohledně DPH, o tom sem se zapoměl zmínit. Po přepsání v TP z N1 na osobáka musíte kopii velkého TP a kupní smlouvu zaslat či osobně donézt příslušnému finančnímu úřadu a ten po Vás bude požadovat DPH které jste si odepsaly vrátit zpátky. Pro přesnější info se doporučuji nejdříve optat na finančáku a u homolagačního partnera či dovozce na reálné náklady, by jste nebyl pak překvapen.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.01.2009 09:07, rada
Jestliže je cena odstranění přepážky cca 5.000,- tak si nechte tyto peníze na případnou pokutu za to,že nebudete mít přepážku v kufru,ale v garáži.
P.S. Známej koupil nové auto N1 a přepážku mu dodaly cca půl roku po prodeji nového auta a dodnes ji v autě nemá,protože mu jí prodejci nenamontovali. Je to cca 3roky a žádnej problém s tím zatím neměl...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.01.2009 19:12, rada
Odstranit přepážku N1 může jen autorizovaný servis a není to podle mě zadarmo jako vše v čechách a nebude to snadná záležitost.Pokud jste plátcem DPH a bude jezdit bez přepážky,tak se vystavujete finančnímu postihu od berňáku v podobě zpštného zaplacení DPH.Někdy to je docela rána.Policie někdy konná horlivě a rychle.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.01.2009 20:19, rada
Zdravím,zde bude asi každá rada dobrá, jediné co jste ale zapoměl napsat jestli používáte auto jako firma nebo na rodné číslo,jestli-že rodné číslo, vemte flexu a celou přehrádku rozžízněte, jestli ale na dič, pak bych nic nedemontoval,další věc, tento přestupek neřeší policie nýbrž celní správa a finanční uřad, mohou vám doměřit penále s prodlení DPH , a dph které budete muset odvést.Hodně štěstí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.01.2009 21:28, rada
For Adrian,Při silniční kontrole,kterou provádí policie ať dopravní či celní,při nejasnostech ohledně N1 upozorní finanční-berní úřad.Nic bych nedemontoval ani kdybych nebyl plátce DPH,protože se jedná o nákladní vozidlo.Případná demontáž musí projít úředním šimlem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 14.01.2009 18:31, rada
Prosím o radu v trochu obrácené podobě. V autě chci přepážku ponechat, ale potřebovala bych občas použít jedno sedadlo z druhé řady (sedadla jdou kompletně zaklopit do podlahy). Klidně bych ho dokoupila a zamontovala, ale co v případě třeba havarie? Poraďte někdo kde bych tuto informaci zjistila. Díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 14.01.2009 18:32, rada
Ještě jsem zapomněla, že auto bude v soukromém majetku a nejsem plátce DPH.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 14.01.2009 20:28, rada
For HEKLIM,nevím kolika místné je Vaše auto dle TP,pokud jen např. 2místné,lze těžko nainstalovat sedadla dodatečně o dvě navíc.N1 je česká specialita,která umožňuje odpočet DPH a takto označené auto je vedeno jako nákladní.Pokud máte M provedení,můžete si je podle mého namontovat a přepážku vyndat.Tak jsem to podobně udělal vloni.Ovšem chce se opravdu informovat u "odborníků na magistrátě".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 14.01.2009 21:48, rada
Přestavba je možná v případě že vozidlo má karosérii typu AC. V případě že je vozidlo homologováno s karosérií typu AF (což C-Max s největší pravděpodobností je) a při přestavbě na N1, došlo ke snížení obsaditelnosti nebo změně celkové hmotnosti, není zpětná přestavba na kat. M1 možná. Tuto přestavbu Ford nepovolí a ostatní značky už také ne. Je to nejnovější výklad předpisů pro přestavby vozidel z N1 na M1. Takž asi tak v kostce. Jinak nedoporučuji na neodstraněném 5 sedadle někoho přepravovat. V případě nehody a zranění nebo nedejbože úmrtí přepravované osoby bude průser. Pojišťovna se bude škubat a bude náhradu škody na zdraví uplatňovat na řidiči. Vozidlo musí být v povedení popsaném v TP. Kdo demontuje přepážku a neschválí přestavbu dopouští se přestupku.

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 14.01.2009 23:30, rada
Zdravím a nemá z vás nahodou niekto skúsenosť aj s peugeotom. Kupil som 307 SW a je tiež N1. Výhoda je, že je päťmiestne. Je to podobné ako u fordu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.01.2009 09:02, rada
Známý má záhadné auto - v autě je přepážka, přestavba N1 ale není uvedena v TP. Takže si může přepážku odstranit nebo nějak upravit sedadla, jestli se nepletu. Jen mi vrtá hlavou, proč tam ta přepážka je, je to kombi, že by před ním někdo vozil třeba psy? Nechápu..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.01.2009 12:03, rada
Koupil jsem pro firmu dodavku fiat fiorino ve dvoumistnem provedeni. Takze klasicke usporadani kabiny - dve sedadla a za nimi mriz oddelujici nakladovy prostor. Mriz je v pulce delena a stranu u spolujezdce je mozne (po sklopeni sedadla spolujezdce) otevrit a prodlouzit tak nakladovy prostor. Super vec, ale v aute neni kam dat bundu ani tasku, takze jsem vzal flexu a dumyslna oteviraci vratka odstranil uplne. Ted jezdim s mrizi pouze za sedadlem ridice, veci muzu bez problemu odkladat za sedadlo spolujezdce a v aute se necitim jak ve vezeni.
Co ale nevim je, jak se na tuto upravu mohou tvarit urady...
Nejaka zkusenost z podobnym pripadem?
Diky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.01.2009 13:38, rada
Dobrý den, koupila jsem nákladní auto N1, kde je namontovaná přepážka, je to auto po majiteli, takže již prošlo STK. Nyní mi nastal problém v tom, že mi nechtějí dát STK kvůli tomu, že ta přepážka má být přimontována přímo pevně k podlaze, což v mém případě neni, je přimontovaná ke stropu, kam se nasazuje. Při rozložení sedadel to jinak ani nejde udělat. Nyní nevím, co mám dělat, jelikož takto to býlo přímo přimontováno od výrobce vozu a vždy to prošlo v pořádku. neni možné vyhledat nějakou vyhlášku, kterou se to řídí? Děkuji Petra
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.