0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda Accord 7G (2003-2008)

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 25.10.2010 13:49, rada
Úžasné auto. Bratr ho má. 2,4 s manuálem v kombíku rok 2004.Jezdí krásně, ani moc nežere a je spolehlivé jako slunce.Za ty peníze nic lepšího neexistuje. Nemít zánovní Volvo, koupím si ho taky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 25.10.2010 16:12, rada
jednoznačný souhlas, atmo benzín s vyšším obsahem v kombinaci s japoncem znamená návštěvu v servisu jen na výměnu oleje. navíc není tak moc citlivý na kvalitu paliva (jako např.FSI motory), vydrží i hrubší zacházení a je zloději opomíjen.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 25.10.2010 18:12, rada
najel jsem s tím něco přes 40 000km. + motor (výkon i spotřeba, točivost) + interiér (dost místa, dobré materiály, jednoduše hezký na pohled, zpracování tak 8 z 10) + výbava u 2,4 (jediná výbava executive) + tiché uvnitř, kromě odhlučnění podběhů + velmi dobrá přední sedadla, navíc příjemně tuhá + neuvěřitelně spolehlivé, vydrží tvrdší zacházení + aerodynamický hluk Cx 0,26 + vzhled :) - podvozek je tvrdší, ale ne nepohodlný - výhled dozadu nic moc (sedan) - nemá palubní počítač - tenký věnec volantu (klasika japonců) někdo zřejmě bude tvrdit, že díly jsou dražší. P. Kotouče 2000kč, zadní 1700, svíčky 1200, spojka 8000. Něco je určitě dražší, něco vychází na stejno. Ať si každý vyhodnotí sám. Podle mě Honda chtěla naplno konkurovat Němcům a hrát vyšší ligu, což se dle mě povedlo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 25.10.2010 18:14, rada
každé + mělo být na samostatném řádku, stejně jako nevýhody (-) nevím proč to hodilo vše za sebe.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 25.10.2010 20:32, rada
Nebojte se,a jděte do něj......já měla starýho accorda RV.1992,koupě v roce 2003,a sloužil mi v pohodě přes 6 let....letos jsem ho ještě prodala za slušné peníze v ok stavu.....nový maj.si ještě pojezdí hodně km.....a důvod,svého accordka jsem vyměnila za zánovního civika.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.10.2010 09:11, rada
Mám stejného Accorda rok 2005 a 170 000 Km najeto. Zatím naprostá spokojenost,někdo může tvrdit,že díly jsou dražší ale pokud srovnáte origo díl s VW a Hondou výjde to nastejno.Chcete kupovat vůz který má najeto 180 000Km a proto by jste se měl kolem 200 000 připravit na tlumiče a na spojku,nic nevydrží věčně a majitel před vámi to určitě neměnil.Uvedu pár orientačních cen ať víte jak je Honda předražená Origo tlumiče 4 kusy 8500Kč,brzdy komplet auto,desky i kotouče 11 000Kč a spojka 4700 Kč.Jinak co někomu může vadit je,že auto nemá palubní PC ale jinak mě nic nenapadá.Accord byl už v základu velice dobře vybaven a doplňovat se mohl jen o blbosti,jako je vyhřívání zadku,navigace,kožené sedačky a světe div se rádio a elektronické blbosti jsou již v základu. Co vadí mě osobně je,že pokud venku mrzne,tak prvních pět minut jízdy popraskávají uvnitř auta plasty ale není to nic co bych nepřenesl přes srdce.Pokud někomu vadí,že vůz má tvrdé plasty je to možné,ale já se s palubní deskou nemiluji,tak mi je to jedno.Za celou dobu co vůz vlastním jsem krom unikání oleje ze serva neměl jedinou poruchu(oprava vyšla na 6000).Spotřebu mám kolem 8 litrů,vůz mám na 16 kolech při 17 počítejte o litr větší.Pokud budete kupovat Hondu zajdite si s VIN codem do Hondy a oni vám v kterémkoliv servisu řeknou co s autem bylo kdy prováděno a jestli bylo bouráno a kolik kdy mělo najeto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.10.2010 10:13, rada
Honzo: novou spojku na Acco 7G za 4700???To jako celou sadu a originál?To je nesmysl. Jinak to popraskávání v zimě mi taky dělá, ale většinou jen chvíli, část palubky je měkčená, zbytek tvrdý. Ještě se hodí upozornit na to, že motor si u někoho vezme olej, 1-2litry na 12-15tkm je v normě. Předepsaný interval výměny od Hondy je 20tkm nebo 1rok, kdo má svoje auto rád mění po 15tkm, určitě bych nepodcenil, japonci jsou na olej citlivý.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.10.2010 10:32, rada
cena je jen za lamelu a je to origos
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.10.2010 07:57, rada
Taky o tomto autě přemýšlím jako o budoucím možném, takže jsem rád, že se tady na toto téma objevila diskuze. Zajímá mě stejný motorř, i když zřejmě verze kombi.
Co jsem se zatím dočetl, tak je to spolehlivé auto...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.10.2010 10:15, rada
Accordy su pekne auta a urcite aj spolahlive, len ta korozia ... do roku 2006 HONDA nemala celopozink. To prislo az s faceliftom Accordu. (FR-V to nemalo vobec.) Aj dnesne modely 2010 maju ochranu kasne slabsiu - predvadzacka s cca 20 tkm, ktoru som mal doma hrdzavela na kapote po odreti (asi odletujucim kamienkom). Hnilo to 3x5mm cez zakladnu farbu (tmavo-sedu), a ziadne ine poskodenie nebolo viditelne. To bol dovod, preco som nakoniec bral Avisa (ani 3 rocny dobity a dosuchany Avis z pozicovne nemal takyto problem). Inak Accord velmi prijemne auto s vybornym motorom (mal som ale 2.0). Takze treba obzriet kasnu, dutiny a vyfuk, inak to moze byt dobra kupa.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.10.2010 12:06, rada
Nevím jestli Rosťa chce sedan nebo kombík, nicméně Acco 7.g 2,4i netrpí žádnými chronickými závadami a jsou to víceméně jenom drobnosti, při větším kilometrovém proběhu odcházejí vnitřní kloby na poloosách, mlžili se přední světlomety (byla na to svolávačka), u kombíku odchází mechanizmus otevírání el. zadních dveří. Všechny Accordy 7.g měli pozinkovanou karoserii myslím že kromě střechy. Ideální je koupit až auto po faceliftu (cca 2006), které mají menší volant s tlustším věncem, palubní počítač a spoustu dalších drobností. Co se týká ceny, tak 180tis není mnoho, asi bych přidal 30-40tis na lepší kus.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.10.2010 14:41, rada
rozhodně doporučuju, mám sice slabší 2,0 benzin, ale i tak motor super, do otáček jde jako motorka, dobré řízení,ale hlavně řazení je tak hladké,že lepší sem asi nezažil a to dělám u dražších aut už roky (bmw,audi apod.)..navíc nadčasový design,mám 04 v modré barvě a pořád udělá dojem! mám najeto 105 tis a zatím sem servis nepotřeboval (nepočítám standartní výměny oleje apod. samozřejmě) Podvozek je kompromis mezi komfortem a sportem, v zatáčkách se sice trochu naklání,ale dobře tlumí a zároveň i drží. Určitě jedna z nej předokolek své doby.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.10.2010 16:29, rada
nevím o žádné typické slabině tohoto auta a to jsem v kontaktu s mnohými majiteli A7G. Koroze se toho modelu určitě netýká, pozink není na střeše a u sedanu na kufru, jinak všude. Obecně se toto auto hodnotí velmi dobře, jeho cena je proto taky vyšší a rozhodně bych takové auto kupoval od majitele, který o tom autě něco ví = nekoupil si to auto náhodou, ale cíleně ho vyhledal. Všeobecně se A7G spolu s Mazdou 6 z těchto let řadí mezi to nejlepší co japonci vyrobily.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.10.2010 13:42, rada
Ahoj, mam Acco 7G Tourer Executive r.v. 2004, na tachometru aktualne 320t. Po prohlidce, ani po usednuti do interieru mu nikdo nebude hadat vic nez 100tisic km! Zadna osoupana ci prodrena kuze se nekona. Koroze - jen dubky na predni kapote od kaminku, jinak ani naznak. Lak se stale blysti, ackoliv auto neni garazovane a jezdi celorocne. Opravy: na 250t vymena loziska v alternetoru a novy akumulator, na 300t obe zadni loziska a dorazy na tlumicich, hadice k servu a jedna xenonova vybojka, kazdych 100 tisic komplet brzdy. Pak uz jen olej a zarovky, jinak NIC. Absolutni spolehlivost... Jinak autorizovany servis je bohuzel stejne drahy jak u noveho VW, vcetne dilu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.10.2010 19:52, rada
Ahoj, rozhodně plně doporučuju koupit. Měl jsem taky Accorda 7g a rok výroby tuším že 2002, což bylo hned po jeho uvedení na trh. Měl jsem sice slabší 2.0 ale na 17"kolech, ty na tom autě nesmí chybět:) S autem jsem byl maximálně spokojen, najel jsem s ním více než 150 000 a neměl jsem žáden sebemenší problém. Stačilo pouze měnit olej a filtry a auto šlapalo jako hodinky..Švícarské:). Tak úspěšně vyber Accorda:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.10.2010 09:11, Skvele auto
No je to opravdu skvele auto kdyz po 100 000km ma "pouze" problemy s prevodovkou a dokonce jeste ani tlumice se menit nemusi. Zlatej Passat
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.10.2010 09:36, 100%ní ptákovina
´´Accord nikdy nedokázal nabídnout to, co Audi nebo Volkswagen u Passatu´´
tedy myšleno jako příplatky za každou hovadinu??? to co český zákazník jako málokterý na světě dokáže překousnout? v tomto směru je to tedy doufám myšleno jako PLUS!!! když jsem kupoval Maximu tak jsem si mohl vybrat jestli s kůží nebo bez a jestli v automatu nebo s manuálem, vše ostatní bylo standartní výbavou! když jsem kupoval Camry, tak to samé, ale tenkráte (1994) ještě nebyla standartem klima, takže kůži nebo bez, automat nebo manuál a klimu nebo ne. před třemi roky jsem ženě kupoval Infi Fx. také jsem si mohl vybrat- sat. rádio, navigaci, adapt.temp. a DVD na stropě, verzi Sport (tvrdší podvozek) nebo normální, BT HF, a možná ještě nějakou drobnost, vše úhledně zabalené do balíčků-Technology pcg., Sport pcg. atd. ale podstatné věci-vyhř. kůže s pamětí, dvouzón. klima, vše v el.(sedačky, okna, zrcátka, šíbr, volant), couv. kamera-barevná, ovl. rádia a standart. temp. na volantu, šíbr, xenony, 20´´ kola, to vše byl standart! bez příplatků! děkuji, nechci platit za něco co jinde je zdarma. proto kupuji japonce a ne němce. a to se nebavíme o spolehlivosti.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.10.2010 11:09, RE: 100%ní ptákovina
tomaskrtek napsal:
´´Accord nikdy nedokázal nabídnout to, co Audi nebo Volkswagen u Passatu´´
tedy myšleno jako příplatky za každou hovadinu??? to co český zákazník jako málokterý na světě dokáže překousnout? v tomto směru je to tedy doufám myšleno jako PLUS!!! když jsem kupoval Maximu tak jsem si mohl vybrat jestli s kůží nebo bez a jestli v automatu nebo s manuálem, vše ostatní bylo standartní výbavou! když jsem kupoval Camry, tak to samé, ale tenkráte (1994) ještě nebyla standartem klima, takže kůži nebo bez,...
Osobně se řadím do skupiny, které vyhovují japonské vozy a téměř veškerá výbava v základu. Řada řidičů si však chce svůj vůz upravit a vybavit podle svého gusta (podívejte se na zákazníky BMW, Audi apod.) jak zaškrtávají příplatkové věci ... proto jsem tento fakt musel zmínit ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.10.2010 12:32, RE: 100%ní ptákovina
Petr - TipCars.com napsal:
Osobně se řadím do skupiny, které vyhovují japonské vozy a téměř veškerá výbava v základu. Řada řidičů si však chce svůj vůz upravit a vybavit podle svého gusta (podívejte se na zákazníky BMW, Audi apod.) jak zaškrtávají příplatkové věci ... proto jsem tento fakt musel zmínit ...
Na jedne strane individualizace a na druhe chybejici pomerne zasadni polozky. Pod pojmem individualizace si spise predstavuji typy potahu, barvy ruznych materialu a z vybave jako takove uz jen drobnosti, ale Priplacet u auta za milion treba za tempomat nebo za lepsi klimu me neprijde jako individualizace, ale spise jako vycuranost jak vytahnout dalsi penize. Osobne me vyhouje mit treba jen 3 vybavy pevne dane a k nim doplnit jen par drobnosti a spise si vybrat z velke skaly barev a typu potahu....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.10.2010 13:11, RE: Skvele auto
JMT napsal:
No je to opravdu skvele auto kdyz po 100 000km ma "pouze" problemy s prevodovkou a dokonce jeste ani tlumice se menit nemusi. Zlatej Passat
a ty veris tomu ze ta honda z ESA ma jenom trech 109tis. km?
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.