0
zpět
 

diskuze k tématu: HONDA Accord 6G - Precizní technika v šedi průměru

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.10.2005 08:39, prostor
Kdyz tenhle accord ma 'omezeny prostor vzadu' zajimalo by mne jak se nazyva zadni prostor pro cestujici ve Fabii. Vzdyt ma tenhle accord stale podstatne vetsi rozvor nez nova Octavia, ktera je pry hoooooooodne velika...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.10.2005 09:06, RE: prostor
anderson napsal:
Kdyz tenhle accord ma 'omezeny prostor vzadu' zajimalo by mne jak se nazyva zadni prostor pro cestujici ve Fabii. Vzdyt ma tenhle accord stale podstatne vetsi rozvor nez nova Octavia, ktera je pry hoooooooodne velika...
Srovnávejme v rámci třídy - Passat, Mondeo, Carina, Avensis atd. Octavie sem bývá řazena omylem, technicky jde o auto nižší střední třídy, takže také menší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.10.2005 10:58, RE: prostor
Martin Vaculík napsal:
Srovnávejme v rámci třídy - Passat, Mondeo, Carina, Avensis atd. Octavie sem bývá řazena omylem, technicky jde o auto nižší střední třídy, takže také menší.
Souhlasím. To by pak někdo taky mohl chtít srovnávat vnitřní prostor Seicenta se Superbem! :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.10.2005 19:38, RE: prostor
Martin Vaculík napsal:
Srovnávejme v rámci třídy - Passat, Mondeo, Carina, Avensis atd. Octavie sem bývá řazena omylem, technicky jde o auto nižší střední třídy, takže také menší.
Nemyslim ze je to tak jednoznacne. U seicenta a superbu je rozdil patrny, ale octavia a accord... O tom kam zaradit octavii 2 se casto vedou spory.Ja jsem take spis pro to radit ji vys. Na nizsi stredni tridu je to podle rozmeru dost giganticke auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 26.10.2005 16:52, motor VTEC
Pane reportére, od kdy je motor s Vtec jednovačkový?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 27.10.2005 20:07, RE: prostor
anderson napsal:
Kdyz tenhle accord ma 'omezeny prostor vzadu' zajimalo by mne jak se nazyva zadni prostor pro cestujici ve Fabii. Vzdyt ma tenhle accord stale podstatne vetsi rozvor nez nova Octavia, ktera je pry hoooooooodne velika...
Omyl, ja to nesrovnaval, pouze popisoval. Samozrejme ze vim v jake tride ja fabka a v jake acco.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 29.10.2005 18:33, poslední odstavec chyba
u accordu type-r není motor 2,3i vtec ale 2,2i vtec. Zatím
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.10.2005 09:43, RE: motor VTEC
dada napsal:
Pane reportére, od kdy je motor s Vtec jednovačkový?
Ty asi o Hondách moc nevíš, že? Jsou VTECy jednovačkové (SOHC) i dvojvačkové (DOHC)......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.10.2005 13:33, RE: motor VTEC
Rado napsal:
Ty asi o Hondách moc nevíš, že? Jsou VTECy jednovačkové (SOHC) i dvojvačkové (DOHC)......
Přesně tak. Jednovačkové motory bývaly označovány také jako ESi. Třeba nový 1,8 iVTEC (103 kW) pro nový Civic je jednovačkový. Takže to "i" by tam správně mělo nebejt, protože tradičně označovalo variátor přidaný na sací vačku ke tradičnímu VTECu. Chtěli tím naznačit, že tento motor má VTEC ve jménu úspornosti, později zavírá sací ventil (až v průběhu komprese), část směsi natlačí zpět, při plně otevřené škrticí klapce tak redukuje výkon na žádanou mez (ustálená jízda), redukuje čerpací a kompresní ztráty.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.11.2005 12:08, Motor 2,0 TDI
Jenom buďme rádi, že ten motor tady nebyl oficiálně prodáván. Tento motor od Roveru značce Honda jenom škodí. Je nevýkoný a hlučný. Viz v předchozí generaci..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.09.2006 13:12, RE: motor VTEC
Rado napsal:
Ty asi o Hondách moc nevíš, že? Jsou VTECy jednovačkové (SOHC) i dvojvačkové (DOHC)......
koupim auto to je jedno jaky nashledanou
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 02.01.2011 14:25, RE: motor VTEC
Martin Vaculík napsal:
Přesně tak. Jednovačkové motory bývaly označovány také jako ESi. Třeba nový 1,8 iVTEC (103 kW) pro nový Civic je jednovačkový. Takže to "i" by tam správně mělo nebejt, protože tradičně označovalo variátor přidaný na sací vačku ke tradičnímu VTECu. Chtěli tím naznačit, že tento motor má VTEC ve jménu úspornosti, později zavírá sací ventil (až v průběhu komprese), část směsi natlačí zpět, při plně otevřené škrticí klapce tak redukuje výkon na žádanou mez (ustálená jízda), redukuje čerpací a kompresní ztráty.
to "i" před VTEC znamená inteligent.....takže v překladu to je inteligentní variabilní časování ventilů........pokud nevěříte,sežeňte si brožuru u dealerů značky Honda,tam se vše dočtete......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 02.01.2011 14:28, RE: poslední odstavec chyba
Andretti napsal:
u accordu type-r není motor 2,3i vtec ale 2,2i vtec. Zatím
to si některý fanda zase spletl motor s mazdou.....2.3 je motor mazdy....honda má 2.0,2.2,2.4........3.0
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.