0
zpět
 

diskuze k tématu: HONDA Accord 5G - Svižný dlouhán

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 08.08.2005 11:52, Uzivatelske zkusenosti
Jen bych chtel upozornit, ze Accord prisel na trh uz v roce 1976 a neprodaval se, jak se pise v uvodu, az od roku 1997. Nesouhlasim prilis s uskakujici zadi, naopak jizdni vlastnosti podvozku Hondy Accord z techto let hodnotim jako velmi dobre predvidatelne. Samozrejme nesmite narazit na auto, ktere je opravene po rozsahlem poskozeni nebo s lacinymi tlumici. Naopak potvrzuji, ze motor 2.3i je pomerne ziznivy a neoplyva spolehlivosti, lze doporucit 2.0i 16V nebo 2.2i 16V, nejlepe V-TEC. Tah od nizkych otacek odpovida charakteru drivejsich benzinovych 16V motoru, kdyz se ale trochu vytoci, tak jede - a japonske motory se otacek opravdu neboji. Rovnez nafta je docela spolehliva, ale dluzno podotknout, ze prilis neladi ke sportovnimu duchu Accordu. Vyznacuje se ale spotrebou okolo 6 litru nafty, coz mnozi lide oceni. Moc jich ale v bazarech nepotkate.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.08.2005 11:02, RE: Uzivatelske zkusenosti
AnderN napsal:
Jen bych chtel upozornit, ze Accord prisel na trh uz v roce 1976 a neprodaval se, jak se pise v uvodu, az od roku 1997. Nesouhlasim prilis s uskakujici zadi, naopak jizdni vlastnosti podvozku Hondy Accord z techto let hodnotim jako velmi dobre predvidatelne. Samozrejme nesmite narazit na auto, ktere je opravene po rozsahlem poskozeni nebo s lacinymi tlumici. Naopak potvrzuji, ze motor 2.3i je pomerne ziznivy a neoplyva spolehlivosti, lze doporucit 2.0i 16V nebo 2.2i 16V, nejlepe V-TEC. Tah od ni...
Rok 1997 je samozřejmě nesmysl, překlep. Ale na odskakující zadní nápravě u recenzované generace musím trvat. Jezdil jsem s těmito vozy již jako s novými. Příčná nerovnost v trochu rychleji projeté zatáčce vyvolá až záhadně silné uskočení. Konstruktéři Hondy tuto chybu neoficiálně přiznali již v roce 1998, však také následující generace jí byla již prosta (s úplně jinou a prostorově úspornější zadní nápravou). O spolehlivosti dieselu bych si dovolil pochybovat, některé konstrukční nedostatky (překvapivě poddimenzovaný praksající držák vstřikovacího čerpadla na motoru, absence přesazení osy pístů oproti klikovému hřídeli, zcela obvykle používaná ke změkčení chodu přímovstřikového motoru) jsou až školáckého rázu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.08.2005 15:19, RE: Uzivatelske zkusenosti
Martin Vaculík napsal:
Rok 1997 je samozřejmě nesmysl, překlep. Ale na odskakující zadní nápravě u recenzované generace musím trvat. Jezdil jsem s těmito vozy již jako s novými. Příčná nerovnost v trochu rychleji projeté zatáčce vyvolá až záhadně silné uskočení. Konstruktéři Hondy tuto chybu neoficiálně přiznali již v roce 1998, však také následující generace jí byla již prosta (s úplně jinou a prostorově úspornější zadní nápravou). O spolehlivosti dieselu bych si dovolil pochybovat, některé konstrukční nedostatky (př...
2-litrovy diesel byl tehdy vysledkem spoluprace Roveru a BMW a pouzival se jednak pro Hondu Accord, ale take pro technicky sprizneny automobil Rover 600, v nemz jej vlastnim. Myslim, ze jsem se toho o zminenem motoru jiz dozvedel velmi hodne, ale popravde o praskajicim drzaku cerpadla slysim poprve - alespon u Roveru tento problem neregistruji ani ja, ani dalsi majitele, o nichz vim. Ale mozna je na tom Honda hure, kdo vi? Jinak souhlasim s tim, ze zejmena ve vyssich otackach by mohl byt motor klidnejsi
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.08.2005 21:15, rada
Potřebuji poradit......Je Honda Accord (RV 1996) 2.2 Vtec lepší koupí než VW Passat (RV 1998) 1.9 TDI 96 KW?
Může se Honda vyrovnat Passatu třeba v pohodlí?
Jak moc se porouchávají Hondy?
napište mě prosím svůj názor díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.08.2005 10:20, RE: rada
Passat napsal:
Potřebuji poradit......Je Honda Accord (RV 1996) 2.2 Vtec lepší koupí než VW Passat (RV 1998) 1.9 TDI 96 KW?
Může se Honda vyrovnat Passatu třeba v pohodlí?
Jak moc se porouchávají Hondy?
napište mě prosím svůj názor díky
Osobne se priklanim k Passatu - jednak je o 2 roky mladsi, jednak motor 1.9 TDI PD 96 kW je velice povedeny, ma vynikajici vykon, ale take spotrebu, ktera bude opravdu o poznani mensi nez u benzinoveho 2.2i 16V. Co se tyka poruchovosti, tak Honda prilis poruchova neni, je to Japonec a tudiz se u ni s opravami ani moc nepocita, coz pociti majitel napr. pri vymene brzdovych kotoucu, ktera je zejmena vpredu dost komplikovana ve srovnani s konkurenci. Ale myslim, ze ani VW Passat neni zadna lacina atrapa auta z Indie a neco vydrzi Zaverem je ale potreba poznamenat, ze srovnavate trosku nesrovnatelna auta, a to predevsim cenove, kdyz zmineny Passat bude oproti zminene Honde podstatne drazsi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.08.2005 15:30, RE: rada
AnderN napsal:
Osobne se priklanim k Passatu - jednak je o 2 roky mladsi, jednak motor 1.9 TDI PD 96 kW je velice povedeny, ma vynikajici vykon, ale take spotrebu, ktera bude opravdu o poznani mensi nez u benzinoveho 2.2i 16V. Co se tyka poruchovosti, tak Honda prilis poruchova neni, je to Japonec a tudiz se u ni s opravami ani moc nepocita, coz pociti majitel napr. pri vymene brzdovych kotoucu, ktera je zejmena vpredu dost komplikovana ve srovnani s konkurenci. Ale myslim, ze ani VW Passat neni zadna lacina a...
díky moc!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.08.2005 22:25, RE: rada
Passat napsal:
díky moc!
Dovolím si také zareagovat a napsat komentář. S Accordem(y) jezdím už několik let, nejprve jsem měl r.1994, 2.0 16V - velmi pěkné svezení, velmi pohodlné auto, ovšem pravdou je, že motor ožil až ve 4.000 otáčkách, jeden by řekl, že se zapnulo turbo Skutečně obrovský nástup točivého momentu. Také spotřeba byla poměrně vysoká, při ostré jízdě až 12l/100km. Nyní už přes 3 roky jezdím s Accordem 2.2i VTEC - podle mě jeden z nejlepších motorů v této kategorii, co se kdy v devadesátých letech vyrobil! Naprosto bezkonkurenční ve VŠECH parametrech - při výkonu 110kW není problém i při občasné "sprotovnější jízdě" jezdit za 9 litrů. Naproti tomu spotřeba nikdy neklesá pod 8,5 a prakticky nikdy nepřeroste 10l/100km i při "velmi ostré jízdě", či s klimatizací atd. Tedy průměr 8,8-9,3 litru za jakýchkoliv podmínek (mám to velmi důkladně změřené). Perfektní tah už od nízkých otáček (po městě není problém jezdit na 4.rychl.stupeň při 2.000ot./min a motor si jen přede), prakticky ŽÁDNÁ spotřeba oleje, o spolehlivosti motoru nemá smysl ani hovořit. Pro mě je to legenda. Maximální pohodlí interiéru, výborná výbava atd. - to samé. Nesouhlasím s nedostatkem místa na zadních sedadlech, pokud není přední sedadlo spolujezdce "až nadoraz", i v zadu je místa dostatek. Jediné, co mi vadí je, že v ostrých zatáčkách je vůz až příliš měkký a dost se naklání-nepříliš anatomická sedadla (zato ale velmi pohodlná) to tedy nezlepšují. Tedy závodit "na ostro" někde na klikatých okreskách s tvrdým sporťákem... výkonem možná ano, ale budete v tom pěkně "lítat" Pro mě je srovnání s Passatem jednoznačné - a ne kvůli tomu, že by byl Passat špatné auto (naopak, velmi dobré) - ale Honda Accord je prostě Vůz s velkým "V". Abych byl objektivní, ještě k těm závadám - divím se, že autor článku nezmínil rezavějící zadní podběhy - není jediný Accord r.v.94-97, který by přesně na tom místě nebyl rezavý, a pokud ano, tak už to má opravené Jinak drahé náhr. díly atd... a německá auta jsou levná? ;o) Pro mě je srovnání s Passatem jednoznačné - a ne kvůli tomu, že by byl Passat špatné auto (naopak, velmi dobré) - ale Honda Accord je prostě Vůz s velkým "V". Pokud máte nějaké názory / komentáře / připomínky / poznatky, rád si je přečtu /// mar.sramek@seznam.cz /// Díky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 14.08.2005 17:08, RE: rada
Mathe napsal:
Dovolím si také zareagovat a napsat komentář. S Accordem(y) jezdím už několik let, nejprve jsem měl r.1994, 2.0 16V - velmi pěkné svezení, velmi pohodlné auto, ovšem pravdou je, že motor ožil až ve 4.000 otáčkách, jeden by řekl, že se zapnulo turbo Skutečně obrovský nástup točivého momentu. Také spotřeba byla poměrně vysoká, při ostré jízdě až 12l/100km. Nyní už přes 3 roky jezdím s Accordem 2.2i VTEC - podle mě jeden z nejlepších motorů v této kategorii, co se kdy v devadesátých letech vyro...
Já bych si dovolil také menší poznámku. Já bych volil pasat. Honda je skvělé auto, ale německá důkladnost a HLAVNĚ dostupnost náhrádních dílů je nesrovnatelná. Jako všichni spořivější motoristé i já sem tam nakoupím díly z druhovýroby, nebo na vrakovišti. Důvodem je mnohem menší cena ve srovnání s orig. díly. Měl jsem mazdu( taky japonec) a sehnat levněji nějaké díly v podstatě nelze a musíte je koupit v originále za ohromné částky. Passatů jsou plné vrakoviště a dílů z druhovýroby také, takže nemusíte kvůli nějaké drobnosti obvolávat republiku. Ono se to nezdá, ale třeba zadní světlo se dá koupit za 8, ale také za 2 tisíce, tak proč utrácet zbytečně. Na accorda to bude stát v originále tak 10 a nikde jinde nebude k sehnání...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 14.08.2005 18:52, RE: rada
Martin napsal:
Já bych si dovolil také menší poznámku. Já bych volil pasat. Honda je skvělé auto, ale německá důkladnost a HLAVNĚ dostupnost náhrádních dílů je nesrovnatelná. Jako všichni spořivější motoristé i já sem tam nakoupím díly z druhovýroby, nebo na vrakovišti. Důvodem je mnohem menší cena ve srovnání s orig. díly. Měl jsem mazdu( taky japonec) a sehnat levněji nějaké díly v podstatě nelze a musíte je koupit v originále za ohromné částky. Passatů jsou plné vrakoviště a dílů z druhovýroby také, takže n...
Mockrát všem děkuji za Vaše názory!
Určitě si vše promyslím.........
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.08.2005 18:43, RE: rada
Martin napsal:
Já bych si dovolil také menší poznámku. Já bych volil pasat. Honda je skvělé auto, ale německá důkladnost a HLAVNĚ dostupnost náhrádních dílů je nesrovnatelná. Jako všichni spořivější motoristé i já sem tam nakoupím díly z druhovýroby, nebo na vrakovišti. Důvodem je mnohem menší cena ve srovnání s orig. díly. Měl jsem mazdu( taky japonec) a sehnat levněji nějaké díly v podstatě nelze a musíte je koupit v originále za ohromné částky. Passatů jsou plné vrakoviště a dílů z druhovýroby také, takže n...
Musime si ale uvedomit, ze Accord a Passat s motory a v letech, ktere byly uvedeny, jsou cenove nesrovnatelne !!! Accord 2.2i 16V VTEC rocniky 1996 se pohybuje zhruba v rozmezi 120-150 tisic podle stavu, zatimco Passat 1.9 TDI 96kW rocniku 1998 zhruba okolo 200-250 tisic. Takze je docela dobre mozne, ze vyssi naklady na servis ani po nekolika letech provozu Accorda nedosahnou celkovych nakladu na Passata. Tudiz je to ciste otazkou osobnich preferenci, komu se ktere auto libi vic. Rikal jsem, ze bych volil Passat, nebot je o 2 roky mladsi, coz se pocita. Navic ja bych si vybral motor TDI, protoze mi tyto motory imponuji vice, nez 2,2i 16V od Hondy - jsem holt naftovy clovek, libi se mi zatah od spodu.

P.S.: Ze by zadni svetlo stalo na Accorda 10.000,- Kc, to se mi trosku nezda ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.08.2005 19:29, RE: rada
AnderN napsal:
Musime si ale uvedomit, ze Accord a Passat s motory a v letech, ktere byly uvedeny, jsou cenove nesrovnatelne !!! Accord 2.2i 16V VTEC rocniky 1996 se pohybuje zhruba v rozmezi 120-150 tisic podle stavu, zatimco Passat 1.9 TDI 96kW rocniku 1998 zhruba okolo 200-250 tisic. Takze je docela dobre mozne, ze vyssi naklady na servis ani po nekolika letech provozu Accorda nedosahnou celkovych nakladu na Passata. Tudiz je to ciste otazkou osobnich preferenci, komu se ktere auto libi vic. Rikal jsem, ze ...
zatah odspod je hezka vec ale vykon o 50% nizsi. kdyz takovy benzin vytocite nad 3500 ot/min tak ten zatah je fakt brutalni...
nafta ma svoje ale benzin taky....kazdemu podle gusta

osobne bych sel do accorda. passat je az moc rodiny vuz. ale je to jen muj nazor.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 17.08.2005 14:48, RE: rada
MaClaud napsal:
zatah odspod je hezka vec ale vykon o 50% nizsi. kdyz takovy benzin vytocite nad 3500 ot/min tak ten zatah je fakt brutalni...
nafta ma svoje ale benzin taky....kazdemu podle gusta

osobne bych sel do accorda. passat je az moc rodiny vuz. ale je to jen muj nazor.
samozrejme zalezi na vyuziti a jak uz jsem nejmene jednou psal, take na osobnim vkusu ... jen mi unika, kde berete tech 50% rozdilu vykonu? Dovolim si pripomenout, ze srovnavame Accord 2.2i VTEC 110 kW a Passat 1.9 TDI PD 96 kW ... ach ta matematika, ze?

P.S.: rovnez nejvetsi kroutici moment ma tento turbodiesel jednak vyssi nez accord a jednak plossi krivku prubehu ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.08.2005 16:55, RE: rada
MaClaud napsal:
zatah odspod je hezka vec ale vykon o 50% nizsi. kdyz takovy benzin vytocite nad 3500 ot/min tak ten zatah je fakt brutalni...
nafta ma svoje ale benzin taky....kazdemu podle gusta

osobne bych sel do accorda. passat je az moc rodiny vuz. ale je to jen muj nazor.
Hmm,
dovolim si taky zareagovat, hlavne k tomu:"kdyz benzin vytocite nad 3500 ot/ min, tak ten zatah je brutalni..." kazdopadne ten zatah nebude nikdy vetsi nez ma TDI motor v nizsich otackach (cca 2.000 ot/min), protoze benzin-dvoulitr ma max.kroutak cca 190 Nm, zatimco TDI v Passatu ma kolem 250 Nm...z cehoz vyplyva, ze accord musis vytocit jako blazen, abys dosahl kroutaku tak z 2/3 jako ma k dispozici passat uz v nizsich otackach...
jinak passaty se hrozne kradou, takze si to clovek musi pojistit, coz neni levne a taky nahradni dily z vrakace nejsou na passaty z r.v. 98 za cenu 2.000 Kc jak nekdo uvadel prede mno..to se tyka spise passatu z roku 1994....
Jinak je to vzdycky otazka preferenci a osobniho vkusu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 23.08.2005 12:30, RE: rada
Bazooka napsal:
Hmm,
dovolim si taky zareagovat, hlavne k tomu:"kdyz benzin vytocite nad 3500 ot/ min, tak ten zatah je brutalni..." kazdopadne ten zatah nebude nikdy vetsi nez ma TDI motor v nizsich otackach (cca 2.000 ot/min), protoze benzin-dvoulitr ma max.kroutak cca 190 Nm, zatimco TDI v Passatu ma kolem 250 Nm...z cehoz vyplyva, ze accord musis vytocit jako blazen, abys dosahl kroutaku tak z 2/3 jako ma k dispozici passat uz v nizsich otackach...
jinak passaty se hrozne kradou, takze si to clovek musi ...
Hmm, motory obou aut (Accorda a Pasatu) jsou jedna věc, ale co jízdní vlastnosti???? Myslím, že se nedá srovnávat Lichoběžníkové zavěšení zadní nápravy u Hondy a vlečná náprava u Passatu. Prostě passat, a jiné značky VW group, nesedí na silnici tak dobře jako právě Honda (a nebo také nisan). Pokud chceš zapadnout do skupiny těch lidí co vyznávají horší a bezduché auto, hlavně že je německé, kup si passata.
A bohužel těch je v čechách dost, např majitelé Opel Vectra - pořád se všude píše jak jsou na hovno, ale pořád český člověk si to kupuje. Je prostě "IN"
(třeba někdy český člověk přijde na to, že néé všechno co je německý, je super.)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.06.2006 10:27, Motor 2.3i
Mám motor 2.3i v Hondě Prelude, kde mi praskl rozvoďák. Nic se nestalo, pouze se vyměnily rozvody a jezdím dál.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.10.2006 17:34, RE: rada
Bazooka napsal:
Hmm,
dovolim si taky zareagovat, hlavne k tomu:"kdyz benzin vytocite nad 3500 ot/ min, tak ten zatah je brutalni..." kazdopadne ten zatah nebude nikdy vetsi nez ma TDI motor v nizsich otackach (cca 2.000 ot/min), protoze benzin-dvoulitr ma max.kroutak cca 190 Nm, zatimco TDI v Passatu ma kolem 250 Nm...z cehoz vyplyva, ze accord musis vytocit jako blazen, abys dosahl kroutaku tak z 2/3 jako ma k dispozici passat uz v nizsich otackach...
jinak passaty se hrozne kradou, takze si to clovek musi ...
Doporucil bych si zopakovat prislusne kapitoly z fyziky -
to ze ma dieselovy motor vetsi absolutni tocivy moment neznamena, ze maji vetsi tocivy moment ( tedy jednoduse receno tah) i kola dieseloveho auta.
Velmi bagatelizacne receno, jestli benzin ve 4000ot. produkuje 190N.m
je to 1,5krat vic nez 250N.m ve 2000ot. ..... proto je benziny treba tocit, kdyz po nich neco chcete, proto diesely maji subjektivni odpich a brzo umiraji, a proto pri absolutnich hodnotach zrychleni porad jeste benziny vitezi - protoze v konecnem zuctovani jde o vykon ( a rozsah otacek pri kterych je k mani) nikoliv o kroutak
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.02.2010 21:58, RE: Motor 2.3i
Riccardo napsal:
Mám motor 2.3i v Hondě Prelude, kde mi praskl rozvoďák. Nic se nestalo, pouze se vyměnily rozvody a jezdím dál.
Měla jsem accorda z roku 1992,motor 2.0i 16 V,66kW,jednobodové vstřikování paliva,kroutící moment stejný jako u motorizace 2.0 i 96 kW,ten motor byl opravdový držák,byl určený pro Ameriku,ten motor nebyl o výkonu ale o výdrži....byl to dotah z Německa,to auto projezdilo půl Evropy a nevzalo si snad 1 cm oleje!!!!Super stroj,al tady v ČR na něj asi už nenarazíte......měla jsem něco extra....vůz byl bezproblémový,a na své stáří nebyl ani moc zkorodovaný.....takže jsem jen lila benzín a jezdila......tyto motory se zde nikde neuvádějí....jen ve spec.knihách....Co Vy na tento motor,setkal se s ním někdo v praxi?Moc by mě to zajímalo....jinak maximálku měl jen 170 km/hod.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.