0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda Accord 2.0 TDi - jezdí i po 380 tis. km.

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.08.2009 08:41, RE: VS Skoda
nokunoka napsal:
Celkem souhlas, laciné díly na Škodovku jsou tatam... o značkových servisech ani nemluvě, jelikož i v tomhle je již jedno, jestli máte Japonce nebo Šáde... chtělo by se to zbavit těch předsudků a pověr o cenách dílů...
Ano, na Škodu (když už byla o ní zmínka a byla přirovnána, což je celkem logické - je to přece domácí značka) je spousta dílů od všemožných výrobců, ALE ruku na srdce, kolik z těchto výrobků/dílů je kvalitních...?!
Dovolím si malé porovnání jakožto majitel Mazdy 6 (r.v. 2006, 2,0...
Chvapu vasi myslenku kupovat radeji originalni dily, ale vsiml jsem si uz nekdy treba original dilu od Skoda jmenm Bosh a druhovyroba v Kelly od firmy Bosh treba za polovinu ceny a jen tam chybi lgo Skodovky? Ze se zvlni kotouce? Ano, pokud koupite nejlevnejsi Starline tak se nemuzete divit, ale i kelly nabizi napriklad obyc Ferodo, potom lepsi radu Ferodo az po lehce sportovni kotouce Ferodo nasledovane hned znackou ATE tez ve 2 - 3 vykonovych verzich, takze ono to nechce koupit nejlevnejsi druhovyrobu co existuje. Ale zajimala by me treba cena kotouce v originalu a cena kvalitniho treba ATE kotouce a ATE desticek a urcite usetrite a kvalita nebude o nic horsi..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.08.2009 11:22, RE: VS Skoda
mufik.martin napsal:
Chvapu vasi myslenku kupovat radeji originalni dily, ale vsiml jsem si uz nekdy treba original dilu od Skoda jmenm Bosh a druhovyroba v Kelly od firmy Bosh treba za polovinu ceny a jen tam chybi lgo Skodovky? Ze se zvlni kotouce? Ano, pokud koupite nejlevnejsi Starline tak se nemuzete divit, ale i kelly nabizi napriklad obyc Ferodo, potom lepsi radu Ferodo az po lehce sportovni kotouce Ferodo nasledovane hned znackou ATE tez ve 2 - 3 vykonovych verzich, takze ono to nechce koupit nejlevnejsi dru...
Kdepak, netvrdím, kupovat origo, sám nekupiji origo, když není třeba. Souhlasím s tím, že se dají sehnat kvalitní kotouče ATE a pod., ale jde o to, že lidi stále nepochopili, že ani "levná" Fabia není levným vozem na údržbu. Ano, není to auto dělané na přílišný nájezd km, ale od lidového vozu čekáte lidové ceny dílů a servisu - bejvávalo. Jen říkám, že kdo chce díly za babku, ten musí zůstat u Favoritu. Mimoto, jak jsem dával příklad na nedávné opravě mé Fábie, nechal jsem ji samozřejmě dělat v neznačkovém servisu u známého a ani si nechci představit, kolik by to stálo ve Škodě...
V žádném případě jsem netvrdil, kupovat origo díly.
ALE mnohé díly se nevyplatí, ani kdyby to bylo samotné ATE. Např. kotouče na M6 se dovedou zvlnit ate neate a jediný díl, který dokázal vydržet, aniž by se po chvíli rozvibroval pedál a voalant, byl originální kotouč (nevím kdo je pro ně vyrábí, ale s tímto jsem se mnohokrát setkal převážně u dieselových verzí, kvůli vyšší hmotnosti motoru a tedy vyšším nárokům na kvalitu brzd - u svého vozu však ne, mám stále původní brzdy).

Účelem toho, co jsem psal výše bylo poukázat na skutčnost, jak je nesmyslné brát české auto jako stále nejlevnější, když i obyčejná Fábie dovede při poruše/opravě/servisu zahýbat důchodem staříka, který si jen chtěl koupit levný vůz a na to, že dnes je již přežitkem brát japonské vozy jako ty nejdražší v tomto směru a bát se jich jen pro tohle. Je to nesmysl, dnes se "prohnete" ať máte kterýkoli vůz/značku, pokud se vysype něco neobvyklého a běžné díly se dají sehnat na vše, pokud člověk není líný hledat a ptát se v autodílech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 29.08.2009 07:18, RE: VS Skoda
nokunoka napsal:
Kdepak, netvrdím, kupovat origo, sám nekupiji origo, když není třeba. Souhlasím s tím, že se dají sehnat kvalitní kotouče ATE a pod., ale jde o to, že lidi stále nepochopili, že ani "levná" Fabia není levným vozem na údržbu. Ano, není to auto dělané na přílišný nájezd km, ale od lidového vozu čekáte lidové ceny dílů a servisu - bejvávalo. Jen říkám, že kdo chce díly za babku, ten musí zůstat u Favoritu. Mimoto, jak jsem dával příklad na nedávné opravě mé Fábie, nechal jsem ji samozřejmě dělat v ...
S tim se zrotoznuji, ze dily ma mazdu 6 mohou byt za podobnou cenu jak na fabii. Naopak MAda je zas nepotrebuje tak casto jako ta fabie. Jen se me nelibilo to, jak majitel Accorda psal, ze ma servis a dily levnej jak na octavii, to uz me prijde zase trsku uhozene. Co jsem se dival treba po dilech na octavie a zdruhovyroby a na fabii tak vetsinou staly mene nez napriklad na nase mondeo. Je to tim, ze jsou tady ve vetsim mnozstvi. Kvalita je nekdy sporna. Nechtel jsem se zastavat skodovky nebo nejake znacky, fabia neni levnym vozem, jen dily ma o trosku levnejsi, ale o to casteji je zase potrebuje. I kdyz kamaradova fabia komci 2005 1,9 TDI mela najeto 200 tis, byla zluzebni, stridali se na ni ridici a byla stale ve vybornem stavu, servisovana pouze u Tukasu...ale ja osobne bych volil radeji jinou znacku
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 29.08.2009 23:23, RE: nechapu proc ta senzace
Joska napsal:
Nechci tvrdit, že je Accordů v Německu málo, ale Octávií a nedej bóže Passatů tam bude oproti Hondám Accord jezdit o mnoho a mnoho více, takže i k tomuto by chtělo jistě přihlédnout při jakýchkoliv počtech. I když si myslím, že Honda je celkově úplně jinde než Škoda a nový Accord či Civic je úplně jiná automobilová škola než celý současný koncern...takže stavět Hondu vs VW je jako porovnávat holku z fitka s mamčou od sporáku...ale samozřejmě, že i ta mamča od sporáku může mít něco do sebe.
Bohužel, ten současný Civic (8G) je krok výrazně směrem ke koncernu. Ono už na 7G bylo vidět šetření, ale stále to byl vůz, co byl oproti koncernu "jinde".
8G je ale dost brutálně ořezaná technika a i kvalita ze 7G + UFO kabátek.
Jinak 400.000 (skutečných) Acorda není nic, co by měla být nějaká kuriozita. Nevím jak Acord, ale třeba Civic 6G má mít ekonomickou životnost, vyzkoušeno podle servisáka, cca 300-350.000. Přitom kdo chce, říkali mi v Pardubické Hondě že k nim jezdil až do 500.000. To už ale potom nebyl v dobré formě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 30.08.2009 16:54, RE: VS Skoda
Pavlik napsal:
A když si kupuji auto vždy nové - se zárukou. To mám být také "blb" a přijít o záruku. Takové rady si nechte pro stejně postižené.
Můj strejc to řeší jinak, koupí auto (střídá to, VW, Ford, Škoda, Toyota) jakoby na práci (doma pro potěšení má jiná vozidla - teď 645Ci atd...ty mají jinou péči). Po nákupu s autem jezdí asi 3roky, první dva je garance, vyměňuje olej atd...třetí - poslední rok, občas přetáhne i do čtvrtého podle stavu spotřebních dílů na auto kašle a pak následuje prodej. Auto staré 3,5 roku, nájezd do 100.000km, kasle OK....tudíž jde do světa za hodně a každej po něm hrábne....jenomže nový majitel se pak zblázní - kotouče, destičky, většinou výfuk, rozvody, filty, klima, pneu na dranc, prostě po skončení záruky auto servis nevidí.......a prej se dá ušetřit tímto způsobem až 80.000.-. Prasárna co? :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 30.08.2009 18:41, RE: VS Skoda
logins01 napsal:
Můj strejc to řeší jinak, koupí auto (střídá to, VW, Ford, Škoda, Toyota) jakoby na práci (doma pro potěšení má jiná vozidla - teď 645Ci atd...ty mají jinou péči). Po nákupu s autem jezdí asi 3roky, první dva je garance, vyměňuje olej atd...třetí - poslední rok, občas přetáhne i do čtvrtého podle stavu spotřebních dílů na auto kašle a pak následuje prodej. Auto staré 3,5 roku, nájezd do 100.000km, kasle OK....tudíž jde do světa za hodně a každej po něm hrábne....jenomže nový majitel se pak zbláz...
Prasárna? V čem?
Prasárna by byla jen jedno: kdyby na tom neměnil olej a filtr, a zároveň o tom zfalšoval záznam do servisní knížky.
Jinak ale kotouče, destičky, pneumatiky, rozvody, to snad vidím a i očekávám, že je předchozí majitel těsně před prodejem nevyměnil. Ono je to v pořádku, protože nedá se věřit téměř nikomu, a potom by to znamenalo třeba dvojnásobnou výměnu rozvodů. Před a po prodeji. Pneumatiy si nový majitel jaké chce, to snad vidí, ne? O jejicjh cenu bude také cena vozu vyšší/nižší.
Jinak pokud nemá výfuk výrobní vadu, tak nevím, co bych na tom měl po 3,5 letech měnit, či servisovat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 30.08.2009 18:42, RE: VS Skoda
logins01 napsal:
Můj strejc to řeší jinak, koupí auto (střídá to, VW, Ford, Škoda, Toyota) jakoby na práci (doma pro potěšení má jiná vozidla - teď 645Ci atd...ty mají jinou péči). Po nákupu s autem jezdí asi 3roky, první dva je garance, vyměňuje olej atd...třetí - poslední rok, občas přetáhne i do čtvrtého podle stavu spotřebních dílů na auto kašle a pak následuje prodej. Auto staré 3,5 roku, nájezd do 100.000km, kasle OK....tudíž jde do světa za hodně a každej po něm hrábne....jenomže nový majitel se pak zbláz...
Celkem vzato, obávám se, že si 80.000 "úspory" jen nalháváš.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.09.2009 12:52, Kvalita Japonců
Osobně dávám taky přednost japonským značkám. Jsou to auta, který jezdí a neopravují se. Pouze pokud se ale nabourají, pak jdou náklady do astronomických částek, to zase oprava Oktávek po bouračce je asi levnější. Ono na japonský auta, zvláště na novější modely, moc neoriginálních náhradních dílů není. Třeba výrfuk na Mazdu 3 jiný než origo nemůžu nikde sehnat a origo stojí 11000,- Kč. Pak mě taky dokážou rozesmát recenze novinářů, kteří uznávají na přístrojové desce pouze měkčený plast jako symbol luxusu a tzv. tvrdé plasty vydávají za laciný interiér, aniž by znali z čeho je ten plast udělán. Japonský auta mají většinou přístrojovku z tvrdých plastů, ale barevně, odolností proti otěru a UV záření určitě mezi laciné plasty nepatří.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.