0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda Accord 1.8 VTEC - jak slouží po 190 tis. km?

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 01.03.2012 15:25, RE: ???
Petr S napsal:
Nahodou ten Accord dopadl v Euroncap celkem dobre. Na rok vyroby 2000 jsou 4* dobry vysledek. Kdyz se podivas na detail testu, tak hlava a hrudnik dopadl stejne jako u novejsiho Meganu. V realu na silnici je relativne o neco bezpecnejsi Accord, protoze vazi o 200 kg vic.
4* nejsou špatné, ale Accord byl testován dle starší (méně přísné) metodiky. Stejně tak můj megane by dnes 5* nedostal, protože je opět přísnější metodika testování.
Navíc bych neřekl, že Accord je o 200 kg těžší a tedy bezpečnější - dle TP můj megane kombi váží 1395 kg (accord dle článku 1370 kg) pohotovostní hmotnosti a to A) nemám příliš těžký motor (1,5 dci má jen o 30 kg víc než 1,6 benzín - domnívám se, že motor accordu bude +- stejně těžký), B) mnoho dílů skeletu karoserie je z plastu a jsou tedy lehčí než srovnatelný plechový díl u accordu, z toho plyne, že mám v meganu o poznání mohutnější nosné prvky struktury karoserie.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 01.03.2012 17:50, RE: ???
Pavlik napsal:
4* nejsou špatné, ale Accord byl testován dle starší (méně přísné) metodiky. Stejně tak můj megane by dnes 5* nedostal, protože je opět přísnější metodika testování.
Navíc bych neřekl, že Accord je o 200 kg těžší a tedy bezpečnější - dle TP můj megane kombi váží 1395 kg (accord dle článku 1370 kg) pohotovostní hmotnosti a to A) nemám příliš těžký motor (1,5 dci má jen o 30 kg víc než 1,6 benzín - domnívám se, že motor accordu bude +- stejně těžký), B) mnoho dílů skeletu karoserie je z plastu ...
Já to tedy úplně nesleduji, ale není nová metodika spíše o přidání aktivních prvků bezpečnosti než čistě pasivní ochrana při střetu?
Aby to nebylo jen o tom: má ESP 5 hvězd, nemá ESP 4 hvězd, ale plechařina je srovnatelná...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 01.03.2012 18:56, RE: ???
David V napsal:
Já to tedy úplně nesleduji, ale není nová metodika spíše o přidání aktivních prvků bezpečnosti než čistě pasivní ochrana při střetu?
Aby to nebylo jen o tom: má ESP 5 hvězd, nemá ESP 4 hvězd, ale plechařina je srovnatelná...
Zpřísnila se i plechařina, respektive kontakt posádky s autem (palubní deska a pod.) a míra deformace kabiny. V začátcích testů byla tolerována dokonce deformace prostoru pro posádku, v roce tuším 2002 už taková deformace znamenala škrtnutí případně jinde získané hvězdy (např. za boční náraz). Jinak máš ale pravdu, že začínají klást velký důraz na "bezpečnostní systémy", kam ale zahrnují i popisky k isofixu a další dle mého nepodstatné blbosti. Navíc osobně naprosto nechápu nynější "obrovskou" důležitost ochrany chodců.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 01.03.2012 19:02, RE: ???
gottak napsal:
Tohle je zkusenost jednoho meho velmi dobreho znameho, ktery ho mel jako sluzebni vuz a po 150 tisicich se prihodilo tot...Ted jezdi FF2 kombi a rozdil je pry neporovnatelny....Ani se mu nedivim...
Také jsme měli ve firmě "dobrého řidiče" . Když během 95 tisíc km odopsal druhý motor, dostal jej k úhradě a jako bonus výpověď.
Bohužel v česku se nedá srovnávat firemní a soukromý provoz - bohužel značná část zaměstnanců se k firemnímu materiálu (včetně aut) chová jako dobytek.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.03.2012 12:26, RE: ???
Pavlik napsal:
Vlastním:
- megane II grandtour 1,5 dci (plná výbava), rok 2005, koupen nový, teď najeto 175 tisíc. Poruchy: 2x těsnění přepadů vstřikovačů (cena opravy cca 1500,-, oboje na záruku). V autě mám spoustu elektroniky, včetně bezklíčového ovládání nebo xenonů - problémy žádné. Nikde nic nevrže (vrzalo víko schránky pojistek, namazáno a nevrže). Na autě je výjma 2 tyček stabilizátorů vše původní.
modus 1,2 benzín, 2005, koupeno nové v Rakousku (rakouská základní výbava, tj. 6x bag, klima, okna i z...
Tak mnoho spokojenych kilometru....Jinak neznam moc firemnich flotil kde by jezdily Rencky, ono to o necem svedci. Vase jedna vlastovka jaro nedela. Renault byl je a asi i bude krap, viz treba Laguny a elektronika, ale to je porad dokola....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.03.2012 12:41, RE: ???
gottak napsal:
Tak mnoho spokojenych kilometru....Jinak neznam moc firemnich flotil kde by jezdily Rencky, ono to o necem svedci. Vase jedna vlastovka jaro nedela. Renault byl je a asi i bude krap, viz treba Laguny a elektronika, ale to je porad dokola....
Francouzi celkově nevynikají zrovna kvalitou,ale jak říkám "sprosté auto" Renault v poruchovosti určitě jednoznačně vede...jako prodejce v náhradních dílech mohu potvrdit! Ale na druhou stranu děkuji francouzům,že vyrábí takové zmetky,pr jinak bychom neměli co prodávat! :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.03.2012 13:57, RE: ???
gottak napsal:
Tak mnoho spokojenych kilometru....Jinak neznam moc firemnich flotil kde by jezdily Rencky, ono to o necem svedci. Vase jedna vlastovka jaro nedela. Renault byl je a asi i bude krap, viz treba Laguny a elektronika, ale to je porad dokola....
To, že se laguny, konkrétně II před faceliftem nepovedly je nepopiratelný fakt. Nasazení nedostatečně odzkoušené elektroniky se vymstilo, ale po faceliftu byla situace lepší. Novou lagunu současné generace bych klidně, s motorem 2,0 dci, koupil - kolega má najeto 315 tisíc (r.v.2009) a měnil 1x brzdy, 1x tlumiče s pružinami, 1x žhavící svíčky, 1x spojku. Jinak servis co 20 000 km, dolévá naftu a kapalinu v ostřikovačích.
O firemních flotilách rozhoduje management, ten je v čr z velké části německý nebo na německo úzce navázaný.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.03.2012 14:09, RE: ???
Pavlik napsal:
4* nejsou špatné, ale Accord byl testován dle starší (méně přísné) metodiky. Stejně tak můj megane by dnes 5* nedostal, protože je opět přísnější metodika testování.
Navíc bych neřekl, že Accord je o 200 kg těžší a tedy bezpečnější - dle TP můj megane kombi váží 1395 kg (accord dle článku 1370 kg) pohotovostní hmotnosti a to A) nemám příliš těžký motor (1,5 dci má jen o 30 kg víc než 1,6 benzín - domnívám se, že motor accordu bude +- stejně těžký), B) mnoho dílů skeletu karoserie je z plastu ...
U Vahy jsem vychazel z <br>
http://euroncap.com/tests/honda_accord_2000/79.aspx<br>
http://euroncap.com/tests/renault_megane_2002/146.aspx<br>
1175kg vs 1381kg. To byly aspon vahy testovacich aut v Encapu. Testovani bylo podle stejne metodiky. Nova metodika byla az od roku 2009 a podle ni jeste zadny Megane testovany nebyl.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.03.2012 18:33, RE: ???
Petr S napsal:
U Vahy jsem vychazel z <br>
http://euroncap.com/tests/honda_accord_2000/79.aspx<br>
http://euroncap.com/tests/renault_megane_2002/146.aspx<br>
1175kg vs 1381kg. To byly aspon vahy testovacich aut v Encapu. Testovani bylo podle stejne metodiky. Nova metodika byla az od roku 2009 a podle ni jeste zadny Megane testovany nebyl.
Ono také NCAP testovalo megane 5D já, jak píšu, mám grandtour čili kombi - ten má mimo jiné prodlouženou platformu.
S NCAP máš asi pravdu, metodiku měnili od ledna 2009. Předtím byla jen úprava metodiky - přidání bočního nárazu a nárazu na sloup.V roce 2003 přidali do metodiky ochranu dětí. Historie je zde http://www.euroncap.com/files/euroncap_history---d7e9ac87-c4bd-4a7f-90fd-88b2bcf4da8d.pdf
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 03.03.2012 19:21, RE: ???
gottak napsal:
Tohle je zkusenost jednoho meho velmi dobreho znameho, ktery ho mel jako sluzebni vuz a po 150 tisicich se prihodilo tot...Ted jezdi FF2 kombi a rozdil je pry neporovnatelny....Ani se mu nedivim...
Ja taky ne. Takže osobní zkušenost NULA, ale hodnocení PAUŠÁLNĚ fr. shit. Závidím ti tohle jednoduché vidění světa.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 03.03.2012 19:24, RE: ???
V-tec napsal:
Francouzi celkově nevynikají zrovna kvalitou,ale jak říkám "sprosté auto" Renault v poruchovosti určitě jednoznačně vede...jako prodejce v náhradních dílech mohu potvrdit! Ale na druhou stranu děkuji francouzům,že vyrábí takové zmetky,pr jinak bychom neměli co prodávat! :)
Na PRODEJI nových aut se uživí málokterý salon, i takový Volvo je tlačeno prodat, aby se potom zahojilo na servisu. A do Francie to má docela kus cesty...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 04.03.2012 16:11, RE: ???
Pavlik napsal:
Zpřísnila se i plechařina, respektive kontakt posádky s autem (palubní deska a pod.) a míra deformace kabiny. V začátcích testů byla tolerována dokonce deformace prostoru pro posádku, v roce tuším 2002 už taková deformace znamenala škrtnutí případně jinde získané hvězdy (např. za boční náraz). Jinak máš ale pravdu, že začínají klást velký důraz na "bezpečnostní systémy", kam ale zahrnují i popisky k isofixu a další dle mého nepodstatné blbosti. Navíc osobně naprosto nechápu nynější "obrovskou" d...
To je ono. Tam se metodika zpřísnila nejvíc...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 04.03.2012 20:58, RE: ???
gottak napsal:
Tak mnoho spokojenych kilometru....Jinak neznam moc firemnich flotil kde by jezdily Rencky, ono to o necem svedci. Vase jedna vlastovka jaro nedela. Renault byl je a asi i bude krap, viz treba Laguny a elektronika, ale to je porad dokola....
taky není pravda...u mého zákazníka jejich flotila jsou Laguny, Grand Scénicy, Mondea a S-Max. Mají cca 70 aut a z toho okolo 40 je renault a zbytek ford. U nich auta za tři roky najedou 190tis km a jdou do světa a nemají s Renaulty nějaké problémy. Pohoda.
U nás ve firmě byl zase Espace a Megane. Bohužel Megan skončil na dálnici s jedním zadřeným válcem (motor 1,5dci 85 koní a najeto 152tis km a olej měněn v 147tis km prostě jeden válec přestal mazat).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.03.2012 08:47, Recenze na prd
Ja nevim. Mam taky Accorda. Mel jsem 6g, ted mam 7g, Accord je oblibene auto...
ALE takovahle recenze mu to jmeno spise zkazi.
Prijde mi to na urovni toho, jako kdyz lidi, co neznaj nic jinyho nez VW TDi pisou, jak jezdej 200 v meste, 300 z mista a zere jim to pri tom 4 litry na 192 km.

Accord je fajn auto. Je spolehlivy, kdyz se na to slape, je svizny, toci bez problemu do omezovace. Je na silnici pomerne poslusny. To vsechno ano...

Ale abych v recenzi cetl o omrzlych spolujezdcich v jinych aute, kdyz nekdo otevre kufr, o tom, ze spotreba je 0.7 l / 12.000 km a ze je to hodne. O tom, ze je to vyssi stredni trida, ... a dalsi a dalsi seky... To se autor sam zasazuje, ze ta recenze a auto budou spis pro smich. Bohuzel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.08.2012 22:47, RE: Recenze na prd
Jan Korecký napsal:
Ja nevim. Mam taky Accorda. Mel jsem 6g, ted mam 7g, Accord je oblibene auto...
ALE takovahle recenze mu to jmeno spise zkazi.
Prijde mi to na urovni toho, jako kdyz lidi, co neznaj nic jinyho nez VW TDi pisou, jak jezdej 200 v meste, 300 z mista a zere jim to pri tom 4 litry na 192 km.

Accord je fajn auto. Je spolehlivy, kdyz se na to slape, je svizny, toci bez problemu do omezovace. Je na silnici pomerne poslusny. To vsechno ano...

Ale abych v recenzi cetl o omrzlych spolujezdcich v ji...
for Jan Korecký
zajímalo by mě v jaké motorizaci jsi měl G6 a za kolik ti to jezdilo a to a to samé o G7?

Mám G6 1.8. VTEC v LPG a pokud jde o spolehlivost nebo spotřebu LPG, tak si nemůžu stěžovat. Trochu horší je to, když se něco po...., pokud to není věc spotřebního charakteru ( brzdové obložení, čepy, apod.), tak je potřeba volat do Hondy a ty cenu si dokážete určitě představit. Nedávno jsem jako perfekcionista řešil problém, že mi nesvítilo podvícení výstražných světela a ještě jednoho spínače na palubní desce. A když jsem zjistil, že za jednu žárovku mám zaplatit cca 160,- Kč. tak jsem si to rychle rozmyslel. Minulý týden mě prorezly palivové trubky (už 6 let parkuju před domem a vůz je r.v. 2000) a hádejte, kdo je jako jedý vede. Odpovím si sám HONDA, vezli mi je z Rakouska přes jden nejmenovaný řetězec s náhradními díly a cena na Hondu krásných 3.700,- Kč. a to jsem čekal víc. Tak jsem zvíšil účetně cenu vozidla o pár procent, no co už.
Takže závěrem Honda Accord skvělé auto, držád, jen škoda, že že víc dílů není z druho výroby a taky jsem zjistil že není tak široký sortiment garážového tunningu jako na evropské značky (teda kdyby to někoho zajímalo).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 26.09.2012 16:39, RE: Recenze na prd
Jan Korecký napsal:
Ja nevim. Mam taky Accorda. Mel jsem 6g, ted mam 7g, Accord je oblibene auto...
ALE takovahle recenze mu to jmeno spise zkazi.
Prijde mi to na urovni toho, jako kdyz lidi, co neznaj nic jinyho nez VW TDi pisou, jak jezdej 200 v meste, 300 z mista a zere jim to pri tom 4 litry na 192 km.

Accord je fajn auto. Je spolehlivy, kdyz se na to slape, je svizny, toci bez problemu do omezovace. Je na silnici pomerne poslusny. To vsechno ano...

Ale abych v recenzi cetl o omrzlych spolujezdcich v ji...
rád bych se jako autor recenze hrubě ohradil k Vašim komentářům...napište Vaši odbornou recenzi a potom si můžeme promluvit...!
reagovat
s.c.a.r.a.b.e.u.s.
počet příspěvků1
datum registrace22.04.2014
Úterý 22.04.2014 09:44, Podvozek
Recenze se mi celkem líbí avšak měl bych jednu velmi důležitou váhradu: ACCORD 6.GENERACE NEMÁ VPŘEDU McPhersnovui nápravu ale LICHOBĚŽNÍKOVÉ ZAVĚŠENÍ! To je dost podstatný rozdíl!

Sám A6G vlastním a pokud mi autor nevěří, tak ať jde do garáže, sudná kolo a pořádně se podívá.

reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.