0
zpět
 

diskuze k tématu: Accord 7G s benzínem nebo dieselem?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 01:30, RE: Výborné rozhodnutí
anonym napsal:
Jsou to namerene hodnoty v testech na autorevue.cz v rubrice testy ;) Kdyztak me opravte, ale ty hodnoty by meli sedet. Staci se mrknout. Jak jsem psal, diesel je sice v kombiku, ale pro porovnani snad staci.
Rozdíl mezi kombi a sedan určité vyrovnání hodnot zajistí, ale benzín je v tomto případě opravdu lepší. Síla dieslu od Hondy není v nadpůrměrné výkonu (bmw 23d a 2.2 HDi citroën jsou přeci jen jinde), ale velmi příjemném chodu.
Rozhodně zájemce chybu neudělá, ať zvolí ten či onen motor (na 2.0 benzín zbyla jen bramborová medaile a to ještě s odstupem).
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 06:37, RE: Výborné rozhodnutí
anonym napsal:
Jsou to namerene hodnoty v testech na autorevue.cz v rubrice testy ;) Kdyztak me opravte, ale ty hodnoty by meli sedet. Staci se mrknout. Jak jsem psal, diesel je sice v kombiku, ale pro porovnani snad staci.
Ono je to pro porovnání dost matoucí. Kombík je totiž při stejné motorizaci přibližně o 130 kg těžší. A to už je docela dost.
Obecně při stejné karoserii a motoru s podobným výkonem (diesel x atm. benzin) téměř vždy v pružném zrychlení vítězí diesel. A to někdy dost výrazně.Jako příklad uvedu pár hodnot zrychlení z 60 na 100 na čtyřku ( šestikvalty) - zdroj - AutiTip č. 15,str 48-52
Mini Cooper Clubman:1,6i/1,6D - 10,6s/7,8s
Audi A4 Avant: 3,2FSI/3,0 TDI - 7,2s/5,6s
BMW 1 Cabrio : 125i(3,0l - 160kw)/120d(2,0l - 130kw) - 8,1s/6,6s
Myslím,že jsou to výmluvná čísla o výhodnosti dieselu při pružném zrychlení. Dokonce je v tom článku vidět,že diesely uspějí i proti přeplnovanýmbenzinum.( 2,0TDI x 2,0TSI, C180K x C200CDI, 2,2TDCi x 2,5T)
A že si benziny pro daný jízdní prvek mohou podřadit? - to můžem brát jako kickdown u automatu,pak tu ale jsou tyto hodnoty ( 80-120) :
BMW X5 3,0si(200kw)/3,0d(170kw) - 6,4s/5,9s
Z toho všeho a dalších podobných testů si já vyvozuji,že větší točivý moment mi zajistí lepší pružné zrychlení. Má snad někdo jiný názor nečím podložený?
TOM
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 08:42, RE: Výborné rozhodnutí
anonym napsal:
Rozdíl mezi kombi a sedan určité vyrovnání hodnot zajistí, ale benzín je v tomto případě opravdu lepší. Síla dieslu od Hondy není v nadpůrměrné výkonu (bmw 23d a 2.2 HDi citroën jsou přeci jen jinde), ale velmi příjemném chodu.
Rozhodně zájemce chybu neudělá, ať zvolí ten či onen motor (na 2.0 benzín zbyla jen bramborová medaile a to ještě s odstupem).
Kylie
Uf to mi dalo praci vas presvedcit. Dokud clovek nedoda cisla, tak to s vama proste nehne. Autobildu zdar
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 08:48, RE: Výborné rozhodnutí
anonym napsal:
Ono je to pro porovnání dost matoucí. Kombík je totiž při stejné motorizaci přibližně o 130 kg těžší. A to už je docela dost.
Obecně při stejné karoserii a motoru s podobným výkonem (diesel x atm. benzin) téměř vždy v pružném zrychlení vítězí diesel. A to někdy dost výrazně.Jako příklad uvedu pár hodnot zrychlení z 60 na 100 na čtyřku ( šestikvalty) - zdroj - AutiTip č. 15,str 48-52
Mini Cooper Clubman:1,6i/1,6D - 10,6s/7,8s
Audi A4 Avant: 3,2FSI/3,0 TDI - 7,2s/5,6s
BMW 1 Cabrio : 125i(3,0l - 16...
Ja mam jiny nazor podlozeny fakty viz vyse. Obecne vzato to tu neresim. Tady padlo konkretni porovnani Accordu. A z daneho vychazi i co se tyce pruzneho zrychleni lepe (min. srovnatelne) benzin 2.4. Nic vic, nic min. Jinak srovnavat atmosferu benzin a turbodiesel neni uplne fer, i kdyz trh k tomuto srovnani vybizi. Kdyz srovnam turbobenzin a turbodiesel, opet nevidim (obecne) duvody jit do dieselu. Tot vse
rohYpnol
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 09:03, RE: Auto mého gusta
anonym napsal:
Borik2u díky! Ráda podiskutuji a jsem zvědava na co konkrétně máte jiný názor (je přímo osvěžení diskutovat s někým, kdo nejen hloupě uráží a napadá ... a jiný názor pro diskuzi je jen dobře ... nerada to říkám, ale patent na rozum bohužel asi nemám, mám jen trošičku více zkušeností a měla jsem možnost jezdit maličko více vozy, než průměrný řidič).
PS: Už při diskuzi o mém Brumlovi jsem zvažovala, že někam dám pár fotek auta a možná to udělám a možná přidám i nějakou (hodně rozmazanou) fotku svoji.
Kylie
Kylie, prosím o tu tvou (ALESPOŇ) rozmazanou fotku a fotku tvého Brumli můžeš přidat.
Děkuji Michal
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 10:50, RE: Výborné rozhodnutí
anonym napsal:
Ja mam jiny nazor podlozeny fakty viz vyse. Obecne vzato to tu neresim. Tady padlo konkretni porovnani Accordu. A z daneho vychazi i co se tyce pruzneho zrychleni lepe (min. srovnatelne) benzin 2.4. Nic vic, nic min. Jinak srovnavat atmosferu benzin a turbodiesel neni uplne fer, i kdyz trh k tomuto srovnani vybizi. Kdyz srovnam turbobenzin a turbodiesel, opet nevidim (obecne) duvody jit do dieselu. Tot vse
rohYpnol
Když ono to dané srovnání Accordů je opravdu dost zavádějící. Jednak sedan vs kombi a navíc šestikvalt vs pětikvalt.To je pak jasný,že třeba 4 zrychluje lépe,ale rozdílnostní mnoha vstupních parametrů není tento příklad vhodný pro doložení pružnosti daných motorů.
Navíc pokud to budem brát obecně,mluvilo se omotorech s podobným výkonem,tam mají diesely v tomto jasně navrch.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 11:08, 2,2 i-ctdi
anonym napsal:
Kylie, prosím o tu tvou (ALESPOŇ) rozmazanou fotku a fotku tvého Brumli můžeš přidat.
Děkuji Michal
Nedalo mi nereagovať na danú diskusiu,lebo som majiteľom Accorda 2,2 diesel,a môžem len vrelo odporučiť,dlhodobú spotrebu mám 5,5 litra,dynamikou tento motor zhltne aj benzínový dvojliter,a tichosťou je bezkonkurenčný.Šestka mi vôbec nechýba,lebo pri 3000 ot za min,sa valí tento Accord už 170 km/h,porucha dodnes žiadna,nájazd 120 000km...Šiel by som do toho znova
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 12:10, RE: Výborné rozhodnutí
anonym napsal:
Když ono to dané srovnání Accordů je opravdu dost zavádějící. Jednak sedan vs kombi a navíc šestikvalt vs pětikvalt.To je pak jasný,že třeba 4 zrychluje lépe,ale rozdílnostní mnoha vstupních parametrů není tento příklad vhodný pro doložení pružnosti daných motorů.
Navíc pokud to budem brát obecně,mluvilo se omotorech s podobným výkonem,tam mají diesely v tomto jasně navrch.
Ja z Accordu nedelam obecne zavery (to bych totiz pak dost kecal). Jen jsem srovnal srovnatelne. Me je jedno, ze je to 6kvalt a 5kvalt. Srovnavam vozy, ne motory (taky muzu rict, ze to je 2,4 vs. 2,2 ze ano?). To, ze vyrobce zvolil 6kvalt/5kvalt, je veci vyrobce. Kdyz budu chtit nejaky motor, tak obecne nemam moznost volby prevodovky (ted neberu v potaz volbu manual - automat). Takze porovnavat papirove udaje motoru (zduraznuji motoru) z AM und S je k nicemu. A jeste jednou zduraznim: Ja z tohoto srovnani Accordu v zadnem pripade nedelam exemplarni priklad pro vsechny vozy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 12:19, RE: Auto mého gusta
anonym napsal:
Kylie, prosím o tu tvou (ALESPOŇ) rozmazanou fotku a fotku tvého Brumli můžeš přidat.
Děkuji Michal
Dobrá už jsem řekla svému "hackerovi", aby s tím něco udělal...
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 12:21, RE: Motor 2.0?
i napsal:
Ehm, to tedy je.
Hmmmm....mňam, to opravdu je.
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 12:27, RE: Výborné rozhodnutí
anonym napsal:
Uf to mi dalo praci vas presvedcit. Dokud clovek nedoda cisla, tak to s vama proste nehne. Autobildu zdar
Já němka raději britské časopisy a Evo bývalo úplně nejlepší...
A o kvalitách benzínového motoru honda 2.4 mne netřeba přesvědčovat, to co jsem napsala hned v onom prvním příspěvku pod článkem, je pravda. Accord s motorem 2.4 se dostal před třemi lety při výběru nového vozu do mého osobního nejužšího finále a skončil na skvostném 2. místě (a prodejce Hondy byl pak docela zaskočený, že jsem nakonec zvolila jinak).
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 13:00, Milý Tome a rohYpnole!
Souhlasím! Já s vašimi posledními příspěvky vpodstatě naprosto souhlasím.
Accord je opravdu trochu výjimka z pravidla (tou pružností motoru), ale je to tak.
PS: Snad jen ten Auto Moto und Sport, tam právě člověk nehledá nějaké papírové údaje (vzpomínám na test věnovaný právě tomuto tématu, kdy papírově nejsilnější volvo v trojtestu drtivě prohrálo a naopak papírově nejslabší bmw zvítězilo - v naměřených hodnotách), ale precizní a pravdivé NAMĚŘENÉ hodnoty.
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 13:03, RE: Diesel
Petr - TipCars.com napsal:
Nepopírám, že s kolegy novináři mám vždy stejný názor. Po přečtení leckterého tištěného časopisu se nestačím občas divit ... Ale zpět k věci, diesel od Hondy byl v době svého vzniku doslova špičkou, konkurence však nespí a od uvedení už také uběhl nějaký ten rok a motory se stále zlepšují. Ve spojení s "šestistupněm" je i-CTDi výborná volba. Myslím, že stejně tomu bude i v případě novějšího ještě lepšího Boxeru, který v Impreze a Foresteru dostane KONEČNĚ 6 rychlostní. Již teď v Legacy a Outback...
Ještě bych připomněl novinářské šílení na všech serverech z motoru 2,2tdci 114kw ve fordu mondeo. Dnes by jim ho uživatelé nejraději omlátili o hlavu. Slušel by mu titul šmejd pětiletky. Takže opět zdůrazňuji, přistupujte s rezervou k novinářskému nadšení a hlavně při koupi nenaletět.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 13:13, RE: Diesel
anonym napsal:
Ještě bych připomněl novinářské šílení na všech serverech z motoru 2,2tdci 114kw ve fordu mondeo. Dnes by jim ho uživatelé nejraději omlátili o hlavu. Slušel by mu titul šmejd pětiletky. Takže opět zdůrazňuji, přistupujte s rezervou k novinářskému nadšení a hlavně při koupi nenaletět.
Za rozumný (a ověřený) zdroj informací o motorech lze považovat Engine of the Year.
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 13:32, RE: Výborné rozhodnutí
anonym napsal:
Ja z Accordu nedelam obecne zavery (to bych totiz pak dost kecal). Jen jsem srovnal srovnatelne. Me je jedno, ze je to 6kvalt a 5kvalt. Srovnavam vozy, ne motory (taky muzu rict, ze to je 2,4 vs. 2,2 ze ano?). To, ze vyrobce zvolil 6kvalt/5kvalt, je veci vyrobce. Kdyz budu chtit nejaky motor, tak obecne nemam moznost volby prevodovky (ted neberu v potaz volbu manual - automat). Takze porovnavat papirove udaje motoru (zduraznuji motoru) z AM und S je k nicemu. A jeste jednou zduraznim: Ja z toho...
no jo,jenže by to chtělo srovnat aspon stejný typ kastle- ten kombík má dost výrazý handicap,takže se z toho nedá vyvodit vůbec nic. Tím samozřejmě nepopírám,že ta 2,4 je dobrý motor.
Navíc dát do 2,2d 5kvalt byla chyba a dnes je již napravena.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 14:29, Jsem trochu zklamaná!
Zrovna jsem si na "autozeitung.de" našla srovnávací test nové hondy accord 2.2 i-CTDi (již se zvýšeným výkonem a 6ti stupňovou převodovkou), a i když mne na jednu stranu výsledky potěšily, překvapená jsem. Srovnávací test vyhrála nová C5 2.2 HDi Biturbo (to zas takové překvapení není - a to si nechci nikoho dobírat či ironizovat, opravdu TO JE hodně nadpůrměrné auto - opravdu možná nejlepší v segmentu), na druhém místě skončilo "domácí" Mondeo 2.2 TDCi, třetí Laguna (to jsem nečekala) a Honda (i s posíleným motorem a novou převodovkou) až poslední ....
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 17:17, RE: Jsem trochu zklamaná!
anonym napsal:
Zrovna jsem si na "autozeitung.de" našla srovnávací test nové hondy accord 2.2 i-CTDi (již se zvýšeným výkonem a 6ti stupňovou převodovkou), a i když mne na jednu stranu výsledky potěšily, překvapená jsem. Srovnávací test vyhrála nová C5 2.2 HDi Biturbo (to zas takové překvapení není - a to si nechci nikoho dobírat či ironizovat, opravdu TO JE hodně nadpůrměrné auto - opravdu možná nejlepší v segmentu), na druhém místě skončilo "domácí" Mondeo 2.2 TDCi, třetí Laguna (to jsem nečeka...
Žádný zklamání, tak je citroen C5 prostě vo hodně lepší než honda, no a co! Vybrala sis dobře a ta nová C5 je fakt bomba. Sice to bude asi trvat než to lidem dojde - je to jen citrón, žejo a v prodejních statistikách v česku střední třídu s drsnym náskokem vede nějaká škodaOctavia - to je h-o-d-n-ě vtipný!!!!!!! A pak tam je nějakej passsssat co už ani podle těch německejch časáků neni lepší, ale tady sou lidi holt trošičku pomalejší, vono jim to časem taky dojde. Jo a nová C5 je s biturbem bombová a s šestiválcem fantastická a skoro nepřekonatelná a to já vim, protože
Marťan - Martin jsem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 19:11, RE: Diesel
anonym napsal:
Ještě bych připomněl novinářské šílení na všech serverech z motoru 2,2tdci 114kw ve fordu mondeo. Dnes by jim ho uživatelé nejraději omlátili o hlavu. Slušel by mu titul šmejd pětiletky. Takže opět zdůrazňuji, přistupujte s rezervou k novinářskému nadšení a hlavně při koupi nenaletět.
Co má ten motor 2,2 TDCi 114kw od Forda za problém? Taky jsem po něm pokukoval a lákal mě svými výkony,takže proč se mu vyhnout?Co ho trápí?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 19:58, motor 2.2 TDCi
Pokud motor 2.2 TDCi 114 kW funguje, budete vcelku spokojen (i když někde u 3000 ot. "cípne"). Problémem (dnes asi u většiny kusů asi již vyřešeným) byly vstřikovače Delphi, jejichž poruchovost se své doby přiblížila absolutní "úspěšnosti" 100%. I když to podle papírových hodnot nevypadá (co je na papíře není důležité, papír snese všechno) v praxi je mnohem lepší koupí 2.2 HDi od Citroën.
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 20:13, 2.2 TDCi 114 kW
anonym napsal:
Co má ten motor 2,2 TDCi 114kw od Forda za problém? Taky jsem po něm pokukoval a lákal mě svými výkony,takže proč se mu vyhnout?Co ho trápí?
Stučňoučkou charakteristiku motoru o který se zajímáte jsem připojila dole pod článek (v 19:58)
Kylie
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.