0
zpět
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo ST220 a první dojmy majitele

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.04.2010 15:50, dobrá volba
Krkovicka napsal:
Ale jo, obcas si 226koni pod kapotou, plynuly zatah a nadherny zvuk uzivam taky. Myslim, ze ST220 znam trochu lip nez ty po 3tis km ;)

Gratuluji autorovi za volbu auta,mám taky 3litr V6 akorát japonce a pouze dolévám benzín(kolem10L na 100km).co projedu v benzínu ušetřím oproti dieslu na opravách.myslím že tohle mondeo je lepší auto než škodovka oct.RS a za zlomek ceny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.04.2010 14:16, RE: dobrá volba
bruno napsal:
Gratuluji autorovi za volbu auta,mám taky 3litr V6 akorát japonce a pouze dolévám benzín(kolem10L na 100km).co projedu v benzínu ušetřím oproti dieslu na opravách.myslím že tohle mondeo je lepší auto než škodovka oct.RS a za zlomek ceny.
Ahoj,
tak dalsi v klubu. Mam ST220 kombi (6 rychl.), manzelka na nakupy mondeo 2.5 V6 (5rychl). Na ST220 uz mam najeto lehce pod 250tis, vybiram nastupce. Mam auto po faceliftu a vnitrni spodni lemy dveri taky rezave, ale pokud servisujes u Forda, tak lze na toto uplatnit zaruku (zkusenost s manzelcinym 2.54V6, oprava po 8 letech, zaruka tusim 12 let). Olej hlidam, synovec s 2.5V6 nehlidal a dojezdil, polomotor s opravou mu nabizeli za 70k
Kdo jednou zkusil V6, uz nechce jinak. Taky me bavi sledovat ty hadky Skoda+VW x Ford nebo nafta x benzin, ja mam dlouhodobou s ST220 9.87l (gumy zima 205/55/16, leto 225/40/18), manzelka s 2.5 ma dlouhodobou 8.9 (umi jezdit i za min, ale ted si jeji auto casteji pujcuje syn...predtim jezdila za 8.3. Za cele roky jsem menil spojku, jinak zadna zavada. Je otazkou co je uspornejsi auto, pred ST220 jsem mel 2.2TDCi a vstriky jsem menil 2x, nez jsem ho vymenil.
Preji mnoho pohodovych kilometru.
Maverick
reagovat
OKOR26
počet příspěvků1
datum registrace15.11.2012
Čtvrtek 15.11.2012 21:44, Olej
Akorát si hlídej hladinu oleje, jinak je ten motor bezchybnej a bezporuchovej
reagovat
enki74
počet příspěvků10
datum registrace21.01.2014
Neděle 09.02.2014 19:02, RE: dobrá volba
maverick220 napsal:
bruno napsal:
Gratuluji autorovi za volbu auta,mám taky 3litr V6 akorát japonce a pouze dolévám benzín(kolem10L na 100km).co projedu v benzínu ušetřím oproti dieslu na opravách.myslím že tohle mondeo je lepší auto než škodovka oct.RS a za zlomek ceny.
Ahoj, tak dalsi v klubu. Mam ST220 kombi (6 rychl.), manzelka na nakupy mondeo 2.5 V6 (5rychl). Na ST220 uz mam najeto lehce pod 250tis, vybiram nastupce. Mam auto po faceliftu a vnitrni spodni lemy dveri taky rezave, ale pokud servisujes u Forda, tak lze na toto uplatnit zaruku (zkusenost s manzelcinym 2.54V6, oprava po 8 letech, zaruka tusim 12 let). Olej hlidam, synovec s 2.5V6 nehlidal a dojezdil, polomotor s opravou mu nabizeli za 70k Kdo jednou zkusil V6, uz nechce jinak. Taky me bavi sledovat ty hadky Skoda+VW x Ford nebo nafta x benzin, ja mam dlouhodobou s ST220 9.87l (gumy zima 205/55/16, leto 225/40/18), manzelka s 2.5 ma dlouhodobou 8.9 (umi jezdit i za min, ale ted si jeji auto casteji pujcuje syn...predtim jezdila za 8.3. Za cele roky jsem menil spojku, jinak zadna zavada. Je otazkou co je uspornejsi auto, pred ST220 jsem mel 2.2TDCi a vstriky jsem menil 2x, nez jsem ho vymenil. Preji mnoho pohodovych kilometru. Maverick


Zdravím a koukám, že jsou na světě stále lidi, kteří dají přednost opravdovým motorům a krásnému svezení s návykovou V6 zvukovou kulisou, nezabředávajíce v diskuzích, čí "dýzlová" octávka to dá za míň. Před rokem jsem si ST220 taky pořídil, hatchback, po faceliftu a nelituji ani minutu. Stále se těším na každou jízdu jak malý kluk. Za tu cenu je to parádní svezení a když se opravdu pohlídá ta hladina oleje, tak myslím, že poslouží ještě hodně dlouho. Jediná věc, co bych ji však vytkl, jsou opravdu "houbovité" brzdy. U mého předešlého auta (Focus r.v.99) se brzdy už při lehkém sešlápnutí krásně zakously. Tady teď musím mnohem víc šlapat.
reagovat
lucie.adamcova.752FB
počet příspěvků1
datum registrace03.03.2015
Úterý 03.03.2015 22:12, PROSIM O POMOC mondea
PROSIM O POMOC. CHCI SI KOUPIT MONDEO ST 220 R.V. 2003. TACHOMETR 180.000. NA CO SI MAM DAT PRI KOUPI POZOR? DEKUJI.
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Úterý 03.03.2015 23:52, RE: PROSIM O POMOC
lucie.adamcova.752FB napsal:
PROSIM O POMOC. CHCI SI KOUPIT MONDEO ST 220 R.V. 2003. TACHOMETR 180.000. NA CO SI MAM DAT PRI KOUPI POZOR? DEKUJI.


Zejména motor je třeba podrobit důkladné kontrole, ostatní věci nejsou tak kritické, ale jak je motor přidřený, což není u ST220-ky nic nemožného, znamená to celkem vysoký náklad na opravu. Sežeňte si někoho spolehlivého, zkušeného, nejlépe se stetoskopem, který Vám pomůže špatný motor odhalit.
Také je potřeba počítat s tím, že podvozek je oproti sérii jiný a dražší, pokud bude nutné něco měnit.
Pokud nějakého kupíte, tak opravdu úzkostlivě od první chvíle hlídat hladinu oleje. Až litr na 3000 km není excesivní spotřeba, proto je třeba to hlídat.
Upřímně řečeno, já bych na to neměl nervy, ale fandím Vám. 3-litr je pro Mondeo ideální motorizace, nebýt tohoto škraloupu, taky bych si takového pořídil, ale civilní verzi 150 kW. Tvrdý auto nechci. Měl jsem a na naše silnice je to tak do 60 km, jak se jede dál, je to otrava.
reagovat
Martin Srb
počet příspěvků45
datum registrace13.04.2012
Středa 04.03.2015 08:22, Podovozek ST220
Co má ST220 jiného na podvozku mimo kratších pružin o 1,5cm oproti serii?
Já mám na autě Eibachy -4/3cm, auto se díky tomu nenaklání v zatáčce a při rychlostech okolo 100 je hezky pohodlné i na okreskách co je neštěstí, tak krátké příčné nerovnosti, typu koleje atd.

Co jsem se zasmál tak nad cenou ložišek uvedených výše, neví mjestli to je rokem 2010 nebo tím, že kupujete v autokelly. Já mám zadní náboj od SKF za 2200Kč s DPH.

Určitě je lepší hledat auta poFL, lepší antikorozní ochrana, možnost vyšší výbavy, hezčí palubka předFL vypadá otřesně mám předělávku na poFL a hlavně všude se mluví o přepážkách ve vaně.
reagovat
Martin Srb
počet příspěvků45
datum registrace13.04.2012
Středa 04.03.2015 08:22, Podovozek ST220
Co má ST220 jiného na podvozku mimo kratších pružin o 1,5cm oproti serii?
Já mám na autě Eibachy -4/3cm, auto se díky tomu nenaklání v zatáčce a při rychlostech okolo 100 je hezky pohodlné i na okreskách co je neštěstí, tak krátké příčné nerovnosti, typu koleje atd.

Co jsem se zasmál tak nad cenou ložišek uvedených výše, neví mjestli to je rokem 2010 nebo tím, že kupujete v autokelly. Já mám zadní náboj od SKF za 2200Kč s DPH.

Určitě je lepší hledat auta poFL, lepší antikorozní ochrana, možnost vyšší výbavy, hezčí palubka předFL vypadá otřesně mám předělávku na poFL a hlavně všude se mluví o přepážkách ve vaně.
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Středa 04.03.2015 10:13, RE: Podovozek ST220
Martin Srb napsal:
Co má ST220 jiného na podvozku mimo kratších pružin o 1,5cm oproti serii? Já mám na autě Eibachy -4/3cm, auto se díky tomu nenaklání v zatáčce a při rychlostech okolo 100 je hezky pohodlné i na okreskách co je neštěstí, tak krátké příčné nerovnosti, typu koleje atd. Co jsem se zasmál tak nad cenou ložišek uvedených výše, neví mjestli to je rokem 2010 nebo tím, že kupujete v autokelly. Já mám zadní náboj od SKF za 2200Kč s DPH. Určitě je lepší hledat auta poFL, lepší antikorozní ochrana, možnost vyšší výbavy, hezčí palubka předFL vypadá otřesně mám předělávku na poFL a hlavně všude se mluví o přepážkách ve vaně.


Nehledal jsem detaily osobně, jen na fóru četl příspěvky od fundovaného autora, že jsou mezi podvozkem pro civilní verze a ST220 odlišnosti v cenový neprospěch ostré verze. Neměl jsem důvod tomu nevěřit.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.