0
zpět
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo kombi 1.8l nebo 2.0l?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.07.2006 13:50, RE: Jiří
Zdeněk napsal:
Nejezdíš náhodou v Omeze? Na ni je ta 2.0 16V fakt tak na hraně, spíše slabší, tam je tam 2.5V6 ideální motorizace.
V Legacy
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.07.2006 14:42, RE: To snad není možný
Vojtěch, TipCars.com napsal:
Ještě doplním, že motor 1,6 je na Mondeo slabý, verze 2,0 není o mnoho silnější než osmnáctistovka, proto doporučuji 1,8 i vzhledem k povinnému ručení.
Naprosto nesouhlasim s tvrzenim,ze 1.6 je slaby motor.Uznavam,ze z nizsich otacek neni dostatecny tah,ale po prekroceni 4000 otacek se agregat vyrazne probudi.Navic spotreba - dlouhodoby můj prumer - 7,28 a take se musi pochvalit velice nizka uroven hluku (mensi nez 2.0)..je sice spise na klidnejsi jezdeni,ale pri vytaceni neni ani predjizdeni problem.Vsichni koukate akorat do papirovych udaju,ale mate ho*no zkusenosti s timto motorem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.07.2006 14:48, RE: To snad není možný
Kennys napsal:
Naprosto nesouhlasim s tvrzenim,ze 1.6 je slaby motor.Uznavam,ze z nizsich otacek neni dostatecny tah,ale po prekroceni 4000 otacek se agregat vyrazne probudi.Navic spotreba - dlouhodoby můj prumer - 7,28 a take se musi pochvalit velice nizka uroven hluku (mensi nez 2.0)..je sice spise na klidnejsi jezdeni,ale pri vytaceni neni ani predjizdeni problem.Vsichni koukate akorat do papirovych udaju,ale mate ho*no zkusenosti s timto motorem.
urcite 1,6 v mondeu neni takovej extrem jako 1.6 (55kw) v octavce..a ze se jich hodne prodalo prace s tou 55kilovatovou "pohonnou jednotkou".....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.07.2006 14:49, RE: To snad není možný
Kennys napsal:
urcite 1,6 v mondeu neni takovej extrem jako 1.6 (55kw) v octavce..a ze se jich hodne prodalo prace s tou 55kilovatovou "pohonnou jednotkou".....
pardon - prace = prave :)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.07.2006 16:52, RE: To snad není možný
Kennys napsal:
Naprosto nesouhlasim s tvrzenim,ze 1.6 je slaby motor.Uznavam,ze z nizsich otacek neni dostatecny tah,ale po prekroceni 4000 otacek se agregat vyrazne probudi.Navic spotreba - dlouhodoby můj prumer - 7,28 a take se musi pochvalit velice nizka uroven hluku (mensi nez 2.0)..je sice spise na klidnejsi jezdeni,ale pri vytaceni neni ani predjizdeni problem.Vsichni koukate akorat do papirovych udaju,ale mate ho*no zkusenosti s timto motorem.
Máte-li zapotřebí používat vulgarity abyste vyjádřil svůj názor pak zmíněný exkrement máte Vy v hlavě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.07.2006 20:19, RE: Jiří
Figo napsal:
Jiří moc se mi nezdá že by 1,6 66 kW stačilo na tak těžký vůz, jak píšete. Měl jsem Almeru 1,4 16V s 64 kW což je i zde v poradně velice chválená pohonná jednotka a žádný drak to tedy nebyl a to je almera o hezkých pár kilo lehčí a menší. Teď jezdím s vozem velikosti Mondea a motorem 2,0 16V a je to tak, tak. Nechce se mi tedy věřit že by tak slabý motor mohl být pro Mondeo dostačující. Leda tak když člověk naráz přesedne z Favorita nebo Š 120, to se mu pak jako letadlo zdá kdejaká popelnice :o)))
Já osobně vlastním Corollu 1.3 benzín 65 kW, váha 1100kg, jsem spokojen, ale z důvodu přeprav objemnějšího nákladu jsem si půjčoval od známého Mondeo v 1.6 motoru a musím říct, že Mondeo na tu svou váhu jede úctyhodně. Když to srovnám s Omegou ve dvoulitru ročník 95, s kterou jsem měl možnost též jezdit, tak Mondeo v 1.6 jede o poznání líp, než právě ta Omega v silnějším obsahu. Jednašestky Mondea bych se opravdu nebál, i když je to jeden z nejslabších nabízených motorů. Chci se jen zeptat, má tu někdo zkušenosti s Mondeem combi 2.5 V6 ve výbavě ST s výkonem 205 koní? Zajímají mě jízdní vlastnosti, spotřeba, náročnost na údržbu, popřípadě jiné důležité poznatky pro provoz tohoto auta.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.07.2006 20:50, RE: Jiří
Jiří napsal:
Já osobně vlastním Corollu 1.3 benzín 65 kW, váha 1100kg, jsem spokojen, ale z důvodu přeprav objemnějšího nákladu jsem si půjčoval od známého Mondeo v 1.6 motoru a musím říct, že Mondeo na tu svou váhu jede úctyhodně. Když to srovnám s Omegou ve dvoulitru ročník 95, s kterou jsem měl možnost též jezdit, tak Mondeo v 1.6 jede o poznání líp, než právě ta Omega v silnějším obsahu. Jednašestky Mondea bych se opravdu nebál, i když je to jeden z nejslabších nabízených motorů. Chci se jen zeptat, má t...
Ano, zkušenosti mám.
jízdní vlastnosti : auto je ještě tvrdší než normální verze, kombík ale v zatáčkách oproti normální verzi moc lepší není. U hatchbacku je to výrazně větší rozdíl. Celkový dojem - na to jak je to tvrdé, tak by v zatáčkách mohlo být jistější.

spotřeba: pod 8l se nedostanete, počítejte v průměru kolem 10l, hodně záleží na stylu jízdy, není problém jezdit i za 13....

náročnost na údržbu: řekl bych že stejná jako u normální V6, doporučuji ale opravdu dávat pozor na pravidelné výměny oleje. Jinak je známo, že díky větší kompresi V6 ST se rychleji opotřebovává, a např. podle měření v čaqsopisu Fast Ford má většina STček po 150 000 km výkon pouze 190 - 195 koní.

jiné důležité poznatky pro provoz tohoto auta: ST200 má vůči normální V6 jednu zásadní výhodu v chování motoru - narozdíl od běžného Duratecu NEMÁ propad kroutícího momentu mezi 1800 - 2600 otáček. Při jízdě na 5 stupeň točí motor při 90 km/h cca. 2200 otáček a pokud je zapotřebí zrychlit tak právě zde je největší rozdíl a auto jde za plynem mnohem lépe.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.07.2006 22:41, Velký poloměr otáčení
Nesouhlasím zcela zásadně, nevím z čeho autor příspěvku vycházel, ale Mondeo se otočí - když to přeženu - na místě - ani s o metr kratší felicií se neotočím, tak jako s kombíkem Mondeem. Právě malý poloměr otáčení, byla jedna z prvních a do očí bijících věcí, které jsem si všiml, když jsem poprvé jel s tímto autem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 27.07.2006 08:51, RE: 2,5
Zdeněk napsal:
No ale těch 2495ccm měly jen některé vozy v posledních pěti měsících výroby tj. po 06/2000 + série ST, všechny ostatní od 09/1996 až do 11/2000 byly s motory 2544ccm a právě na ty člověk u nás narazí nejvíc.
nedá mi reagovat na názor V6: jde o osobní zkušenost nebo jen informaci sebranou někde na fóru jedna paní povídala? Fordy dovážím už několik let a jestli bych opravdi nedoporučil nějaký agregát, tak určitě 2.5 V6. nedořešené chlazení a i toho vyplívající teplotní rozdíly na každé hlavě, poddimenzovaná spojka, celkově poddimenzovaná konstrukce hlav motoru, konstrukce tuším od Yamahy.při dlouhodobém zatížení ( tahání vozíku, svižná jízda ) které u motoru tohoto potenciálu předpokládám se objevují problémy s praskáním hlavy na šílených místech - několikrát jsem viděl prasklý vodní kanál směrem k průchozímu otvoru na šroub pro výfukové potrubí, prostě stěna materiálu je moc tenká apod.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 30.07.2006 08:27, RE: To snad není možný
Figo to: Kennys napsal:
Máte-li zapotřebí používat vulgarity abyste vyjádřil svůj názor pak zmíněný exkrement máte Vy v hlavě.
Á..nejakej puritán se ozval...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 30.07.2006 08:29, RE: To snad není možný
Lency napsal:
Á..nejakej puritán se ozval...
Mno jo...papež Jiří....co se mu nelibi HO*NO...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 30.07.2006 08:30, RE: To snad není možný
Jakes napsal:
Mno jo...papež Jiří....co se mu nelibi HO*NO...
JAkej Jiří????Snad Figo ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 30.07.2006 08:30, RE: To snad není možný
Lency napsal:
JAkej Jiří????Snad Figo ne?
Omlouvám se pane Jiří...samozřejmě že Figo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.03.2007 12:55, dovoz z Holandska - NEJLEPŠÍ VOLBA
Rozhodně nesouhlasím s tvrzením, že holandská auta jsou nevěrehodné vůči najetým kilometrům. V Holandsku žiju několik let a jelikož znám jejich mentalitu a ekonomiku, vím, že holanďani nemají zapotřebí stáčet tachometr nebo dělat handel se součástkami, jako v českých autobazarech, kde se km přetáčí o stošest.
Holanďani se svým platem v eurech jezdí do autorizovaných servisu, navíc je tam mírná zima, takže silnice se nesolí, je tam rovina a auta netrpí, tím pádem jsou v perfektním stavu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 21:34, RE: dovoz z Holandska - NEJLEPŠÍ VOLBA
Svenda napsal:
Rozhodně nesouhlasím s tvrzením, že holandská auta jsou nevěrehodné vůči najetým kilometrům. V Holandsku žiju několik let a jelikož znám jejich mentalitu a ekonomiku, vím, že holanďani nemají zapotřebí stáčet tachometr nebo dělat handel se součástkami, jako v českých autobazarech, kde se km přetáčí o stošest.
Holanďani se svým platem v eurech jezdí do autorizovaných servisu, navíc je tam mírná zima, takže silnice se nesolí, je tam rovina a auta netrpí, tím pádem jsou v perfektním stavu.
No jo..holanďan se sice o auto stará.....jo, proč ne, ale najezdí si třeba 250tkm po těch krásnejch silnicích, pak přijde čecháček, auto koupí za směšnou částku a pak si stočí tacháč na 150tkm a vesele auto prodá
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.