0
zpět
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 1.8 TD

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 02:48, Za málo peněz,hodně muziky
Tak tak...mám tohle auto taky a napsal bych to stejně....i oba nárazníky už sem postupně měnil,protože nic nevydržej,ramena sem nechal dělat asi ve 150000km...na řemeny si dávám pozor,už sem taky platil 26000Kč za ventily a spol,ale to bylo kdysi u předchozího auta...to je asi všechno,jen ta spotřeba mi čistě po Praze vychází tak na 8,6litru...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 06:45, ojetina
na to staří i ten přetrhlej rozvod'ák bych tipoval že to nemělo najeto 92tis.,aletak 180tis.rozvody a ostatní náplně měním u ojetiny okamžitě.jel bych si pro to sám dovozce i ten malej je jak autobazarista.měl jsi vzít trubku a přerazit mu pazoury za ten rozvod'ák!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 08:08, věcné
Opravdu solidní recenze. Kdyby se psali jen takového typu, hned by se lépe vybírala auta.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 09:00, prejezd diry...
tak to by me taky zajimalo - presne jak je psano, pri prejezdu diry, kdy kolo jako "spadne" a pak je opet zatizeno, tak se ozve znatelne kovove klepnuti/rana. pri prejezdu hrbolu se to nedeje. dostal jsem tip na stabilizator tak uvidim, az budu mit chvilku dat to prohlidnout v servisu.

jinak dik za recenzi - opet jsem se presvedcil, ze ojetiny nejsou pro me. uz mi stacilo tolerovat ruzne mouchy (viz central v recenzi) a szivat se s naladami vozu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 09:19, servisy
To s tym servisom je uplna pravda, v neznackovom servise ti auto opravia kvalitne, lebo chcu aby si prisiel znova, v znackovom opravu odflaknu lebo ich plati znacka a je im uplne fuk ci prides znova alebo nie.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 09:46, RE: servisy
bubu napsal:
To s tym servisom je uplna pravda, v neznackovom servise ti auto opravia kvalitne, lebo chcu aby si prisiel znova, v znackovom opravu odflaknu lebo ich plati znacka a je im uplne fuk ci prides znova alebo nie.
Já si spíš myslím, že v těch neznačkových servisech jsou fakt fandové té které značky. A to má na znalosti a šikovnost mnohem větší vliv než zázemí značky a všechny technické manuály a špičkové vybavení. Neznačkové servisy často dokážou opravit i vadný díl, kdežto značkový servis se tím nezabývá a jen mění za nový.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 11:22, aktuální info
Vzhledem k tomu, že od odeslání recenze do zveřejnění uběhl měsíc, mám nějaké nové postřehy a bohužel taky závady.
Opět se objevil problém s chlazením. Minulý týden při svižnější jízdě po dálnici praskla jedna hadička od chladící kapaliny. Prý to vypadalo, jako by se za autem prášilo - nebyl jsem u toho. Takže domů auto dojelo na laně. Provizorní oprava zabrala pár hodin, hlavně kvůli špatnému přístupu a demontáže některých částí. Hadička zřejmě nesnesla ten mastný film, který na sobě měla. Pak se ale opět začala ztrácet voda a včera jsem dojel domů se stoupající ručičkou na teploměru a naplno spuštěnými větráky. Ráno jsem pod autem našel kaluž vody a dolil jsem asi 3 litry vody, abych mohl vyrazit do práce (cca 13 km). Po příjezdu do práce z pod auta kapala voda a nádržka byla zase prázdná. V úterý to má jít do servisu, jsem zvědav, jak si s tím poradí. Snad to nebude špatné těsnění pod hlavou nebo v horším případě celá hlava...

Závěrem lze říci, že i koupě 4-leté ojetiny sebou občas nese spoustu problémů. Ale v čem máme jezdit - peněz na nové auto střední třídy není a Fabia kombi je opravdu malá?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 13:27, MÁM SVATOU PRAVDU
JE TO TAK....OBECNĚ FORDI Z 90.-LET MAJÍ NARAZNÍKY DOSTI NAHOVNO.....ZDAR
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 13:28, RE: aktuální info
Michal - autor napsal:
Vzhledem k tomu, že od odeslání recenze do zveřejnění uběhl měsíc, mám nějaké nové postřehy a bohužel taky závady.
Opět se objevil problém s chlazením. Minulý týden při svižnější jízdě po dálnici praskla jedna hadička od chladící kapaliny. Prý to vypadalo, jako by se za autem prášilo - nebyl jsem u toho. Takže domů auto dojelo na laně. Provizorní oprava zabrala pár hodin, hlavně kvůli špatnému přístupu a demontáže některých částí. Hadička zřejmě nesnesla ten mastný film, který na sobě měla. P...
No ja nevim, ale jak to tady ctu tak fraze kterou jsem slychaval od kamaradu "ojete auta zacinajici na F se nekupuje" mne prijde dost pravdiva. Pisete tu o aute z r. 2000 a tolik problemu. Ja momentalne jeste stale jezdim Formanem z roku 1993 a zadne takove problemy neznam. Voda mi varila naposledy 2 roky tomu, kdyz se mne v Chorvatsku samovolne odpojil kontakt od vetraku. Po jeho zastrceni a doliti cca 1l vody se to jiz neopakovalo. Auto ma najete 260.000 km jezdim s nim denne do prace, naklady min. a letos jsem jeste neinvestoval ani 1Kc - az na podzim planuji vymenu oleje a filtru. (jedinym probleme je zacinajici koroze karoserie - navice mistech)Chystam se uz ke koupi novejsiho vozu, ale opet jedine Skodovku pripadne WV. Clanek na mne zapusobil tak ze Forda ani zadarmo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 14:02, RE: aktuální info
Jiri napsal:
No ja nevim, ale jak to tady ctu tak fraze kterou jsem slychaval od kamaradu "ojete auta zacinajici na F se nekupuje" mne prijde dost pravdiva. Pisete tu o aute z r. 2000 a tolik problemu. Ja momentalne jeste stale jezdim Formanem z roku 1993 a zadne takove problemy neznam. Voda mi varila naposledy 2 roky tomu, kdyz se mne v Chorvatsku samovolne odpojil kontakt od vetraku. Po jeho zastrceni a doliti cca 1l vody se to jiz neopakovalo. Auto ma najete 260.000 km jezdim s nim denne do prace, naklady...
Nesouhlasím. Třeba Focusy první generace jsou jedny z nejžádanějších ojetin a to hlavně z důvodu jejich bezproblémovosti - zvláště s motorem 1,6i.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 14:22, RE: aktuální info
Jiri napsal:
No ja nevim, ale jak to tady ctu tak fraze kterou jsem slychaval od kamaradu "ojete auta zacinajici na F se nekupuje" mne prijde dost pravdiva. Pisete tu o aute z r. 2000 a tolik problemu. Ja momentalne jeste stale jezdim Formanem z roku 1993 a zadne takove problemy neznam. Voda mi varila naposledy 2 roky tomu, kdyz se mne v Chorvatsku samovolne odpojil kontakt od vetraku. Po jeho zastrceni a doliti cca 1l vody se to jiz neopakovalo. Auto ma najete 260.000 km jezdim s nim denne do prace, naklady...
No vidíte, já bych si zase nikdy nekoupil Škodovku nebo vůbec VW group.
Problémy začaly až přetrženým rozvodovým řemenem, který nebyl včas vyměněn a byl daleko za zenitem životnosti. To znamená, že za to to auto nemohlo. Rozděláním motoru se spustil problém s chlazením, kdy tam prostě něco "hapruje". Možné je třeba to, že po vypuštění vody se uvolnila nějaká usazenina, která ucpává nějakou hadičku. Těch příčin může být více. Jednou už to bylo v pořádku a po prasknutí hadice je to ještě horší, možná se to špatně odvzdušnilo, nevím. Když to bylo v servise po tom rozvoďáku, tak měli taky problém s odvzdušněním.
V každém případě, jestli dneska koupíte Forda, Škodu, Fiata, atd. je celkem jedno, problémy se mohou vyskytnout u kteréhokoliv auta. Kdysi jsem za pár korun koupil pěkný Talbot Horizon s vadou na motoru, díly z vraku jsem to opravil a 5 let mi věrně sloužil včetně výletů po celé republice. A to si po koupi tzv. znalci ťukali na čelo, jestli jsem normální...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 15:31, Koupil jsem to same
Tak jsem si letos rovnez dovezl (osobne) tento typ Mondea kombi z Nemecka 1.8 benzin, ABS, ASR, klima, serviska, tady jsem udelal vymenu rozvodu a spojkove lamely, zatim jsem najeto cca 6000 a naprosta spokojenost. Interier, podvozek, misto i vybava lepsi nez Octavce (TDi 66kW), kterou sem jezdil predtim, motoricky je slabsi v nizsich otackach, ale jak se dostane nad 3000 potazmo 4000 otacek, tak to neni tak zly. Jinak proti tomu co jsem videl v bazarech, doporucuji jednoznacne si auto privezt (nizsi cena, lepsi vybava, jezdeno na lepsich silnicich, nejsou provadeny pokoutni opravy).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 15:33, RE: aktuální info
Michal - autor napsal:
No vidíte, já bych si zase nikdy nekoupil Škodovku nebo vůbec VW group.
Problémy začaly až přetrženým rozvodovým řemenem, který nebyl včas vyměněn a byl daleko za zenitem životnosti. To znamená, že za to to auto nemohlo. Rozděláním motoru se spustil problém s chlazením, kdy tam prostě něco "hapruje". Možné je třeba to, že po vypuštění vody se uvolnila nějaká usazenina, která ucpává nějakou hadičku. Těch příčin může být více. Jednou už to bylo v pořádku a po prasknutí hadice je to ještě horší, m...
Myslím že se u Vašeho vozu dostavily problémy charakteristické pro staré Fordovy diesely, nicméně máte pravdu že každé auto může zazlobit. U některých značek je však těchto vozů více než u jíných. Jinak jste napsal pěknou recenzi a přeji Vám ať najedete ještě hodně km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 15:45, RE: MÁM SVATOU PRAVDU
DEKTR1 napsal:
JE TO TAK....OBECNĚ FORDI Z 90.-LET MAJÍ NARAZNÍKY DOSTI NAHOVNO.....ZDAR
Ja mam prave opačnu skusenosť-na križovatke v zapche do mňa narazil jeden "hašišak" s Feldou. Mam Escorta combi z 98. Po naraze to vypadalo ze zadok bude cely na cucky-ake bolo moje prekvapenie ked moj naraznik bol takmer 100% v poriadku, je tam len asi 2cm prasklinka, aj tu som objavil az ked som to utrel vreckovkou, lebo pršalo a bolo to cele zadr..ne (druhy raz budem vediet, ucime sa cely zivot). Chalan s dredmi na Felde si len upevňoval držiak na ŠPZ.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 15:49, RE: aktuální info
Jiri napsal:
No ja nevim, ale jak to tady ctu tak fraze kterou jsem slychaval od kamaradu "ojete auta zacinajici na F se nekupuje" mne prijde dost pravdiva. Pisete tu o aute z r. 2000 a tolik problemu. Ja momentalne jeste stale jezdim Formanem z roku 1993 a zadne takove problemy neznam. Voda mi varila naposledy 2 roky tomu, kdyz se mne v Chorvatsku samovolne odpojil kontakt od vetraku. Po jeho zastrceni a doliti cca 1l vody se to jiz neopakovalo. Auto ma najete 260.000 km jezdim s nim denne do prace, naklady...
No ja mam tiez Forda (Escort 98) a nastastie som s nim od kupy (sept. 2005) nemal este ziadne problemy, okrem kontaktu na klaksone, ktory prestal fungovať v čese najväčšej člapkanice tejto zimy. Opravil som to sam. Asi napišem recenziu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 20:14, RE: ojetina
74 napsal:
na to staří i ten přetrhlej rozvod'ák bych tipoval že to nemělo najeto 92tis.,aletak 180tis.rozvody a ostatní náplně měním u ojetiny okamžitě.jel bych si pro to sám dovozce i ten malej je jak autobazarista.měl jsi vzít trubku a přerazit mu pazoury za ten rozvod'ák!
Já znám jednoho dovozce co je dokonce schopnej ti rozvoďák sám vyměnit, naúčtovat za to peníze a po měsíci ti řekne že vlastně nic neměnil, protože se mu řemen zdál ok, že prý ještě vydrží...
o tom že ti doveze totální mrdku za peníze za jaké koupíš lepší auto tady, o tom ani nemluvím. Dovozcům spřerážet pracky všem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 20:21, RE: aktuální info
Michal - autor napsal:
Vzhledem k tomu, že od odeslání recenze do zveřejnění uběhl měsíc, mám nějaké nové postřehy a bohužel taky závady.
Opět se objevil problém s chlazením. Minulý týden při svižnější jízdě po dálnici praskla jedna hadička od chladící kapaliny. Prý to vypadalo, jako by se za autem prášilo - nebyl jsem u toho. Takže domů auto dojelo na laně. Provizorní oprava zabrala pár hodin, hlavně kvůli špatnému přístupu a demontáže některých částí. Hadička zřejmě nesnesla ten mastný film, který na sobě měla. P...
Ano, problém je v tom že ojetiny mají ujeto tak 3x víc než s kolika se prodávají. Mě připadá že máš dost špatný šrot a jen se pořád chlácholíš tím že problémy mají i ostatní, vždyť si to spočítej, kolik jsi vrazil do oprav. Ta ztrácející voda bude prasklá hlava, co s tím? Jestli to máš pojištěný tak to radši rozstřel o nějaký pořádný strom. Ale předtím si zjisti jestli nemáš vykuchaný airbag
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 21:32, RE: aktuální info
Ivoss napsal:
Ano, problém je v tom že ojetiny mají ujeto tak 3x víc než s kolika se prodávají. Mě připadá že máš dost špatný šrot a jen se pořád chlácholíš tím že problémy mají i ostatní, vždyť si to spočítej, kolik jsi vrazil do oprav. Ta ztrácející voda bude prasklá hlava, co s tím? Jestli to máš pojištěný tak to radši rozstřel o nějaký pořádný strom. Ale předtím si zjisti jestli nemáš vykuchaný airbag
S velkou pravdepodobnosti to bude hlava, je to casta zavada tohoto motoru.. Ford Mondeo je dobre auto, ve svoji dobe castecne zatupovalo nepovedene Scorpio, ale fordove 1.8D/TD je lepsi se velkym obloukem vyhnout. Jinak velmi vecna recenze, ale divim se, ze jste psal o zatahu kolem 1800.. rekl bych, ze tento motor nijak vyrazne odspodu netahne. Zkuste 1.9 TDI, tam je tah kolem 1900 - 2000 pomerne vyrazny v porovnani s 1.8 TD je to ohromny rozdil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 22:00, Znackove servisy
co sa tyka tych postrehov so znackovymi servismi.mal som f-sierrru a s nou taku "veselu" prihodu,ked som potreboval skontrolovat bod varu brzdovej kvapaliny.prisiel som do znackoveho servisu ford a mechanik maturoval ako otvorit kapotu,nie a nie najst tu packu :) mozno mu krivdim,ak je vyskoleny len na escorty alebo focusy a kolega vyskoleny na sirerry mal prave dovolenku :)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 22:25, RE: Znackove servisy
julinosms napsal:
co sa tyka tych postrehov so znackovymi servismi.mal som f-sierrru a s nou taku "veselu" prihodu,ked som potreboval skontrolovat bod varu brzdovej kvapaliny.prisiel som do znackoveho servisu ford a mechanik maturoval ako otvorit kapotu,nie a nie najst tu packu :) mozno mu krivdim,ak je vyskoleny len na escorty alebo focusy a kolega vyskoleny na sirerry mal prave dovolenku :)))
Také mám historku " z natáčení". Po prohlídce v autorizovaném servisu Emil Frey Praha Stodůlky mi na můj dotaz na stav brzd bylo pány techniky řečeno že je vše v pořádku a destičky se budou měnit až příště neboť vepředu mají ještě 6mm a vzadu ještě 4mm, Na tom by nebylo nic divnýho kdyby zde neexistoval jeden háček - vzadu mám bubny! Už tam v životě nepáchnu!
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.