0
zpět
 

diskuze k tématu: Ford Focus TDDi

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.10.2006 06:35, Interier
Interier je presne to,co se mi na Focusu vubec,ale vubec nelibi!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.10.2006 08:34, RE: Interier
Zigi napsal:
Interier je presne to,co se mi na Focusu vubec,ale vubec nelibi!
Souhlasím s Vámi interiér jeden velký děs, nepohodlné sedadla a výdechy klimatizace jak p......A co se týče jízdních vlastností,mám firemní F.Focus Combi 1,8 Tdci Ghia a při rychlejším průjezdu zatáčkama se houpe jak splašený kůň, jediné co má dobré je velikost úložného prostoru při sklopení zadních sedadel.Jinak má najeto 112tis. a už musel komplet na repas přední nápravy a výměnu všech tlumičů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.10.2006 08:37, Ford Focus 1.6 TREND
Chystám se pořídit Focuse 1.6, r.v. 2002. Potřeboval bych lidi (redakce) poradit, kdo dokáže srovnat běžný Focus (Ambiente,Comfort, Ghia) a Focus s výbavou Trend. Měly prý ve standartu sportovní sedačky, sportovní podvozek a prý i kratší zpřevodování (ty jiné verze jsou prý spíš s delšími převody na spotřebu). Mohli by jste mi poradit, nakolik jezdí Trend lépe než ostatní, resp. v čem je lepší a zda--li je rozdíl rozpoznatelný. Děkuji všem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.10.2006 08:53, RE: Interier
Tonny napsal:
Souhlasím s Vámi interiér jeden velký děs, nepohodlné sedadla a výdechy klimatizace jak p......A co se týče jízdních vlastností,mám firemní F.Focus Combi 1,8 Tdci Ghia a při rychlejším průjezdu zatáčkama se houpe jak splašený kůň, jediné co má dobré je velikost úložného prostoru při sklopení zadních sedadel.Jinak má najeto 112tis. a už musel komplet na repas přední nápravy a výměnu všech tlumičů.
Samozřejmě nevím jak jezdíte, ale většinou řidiči svá firemní auta nijak nešetří (snad jen ti kterým ta firma patří), tak se pak není čemu divit. Se svým (pokud nějaké má) samozřejmě jezdí vzorně a nemůže si jej vynachválit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.10.2006 09:20, RE: Interier
johny 5 napsal:
Samozřejmě nevím jak jezdíte, ale většinou řidiči svá firemní auta nijak nešetří (snad jen ti kterým ta firma patří), tak se pak není čemu divit. Se svým (pokud nějaké má) samozřejmě jezdí vzorně a nemůže si jej vynachválit.
Focuse mám rok (1.6 16V) a koupil bych si ho znovu. :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.10.2006 09:59, milá pani
Z vašeho zadania dotazu by som si dovolil usúdiť, že Focusa si mienite kúpiť na rodinné účely a teda asi chcete (kedže ste si predsavzali kúpiť diesel) mať aj nízke prevádzkové náklady. Pokiaľ veľa nenajazdíte, diesel -a už vôbec od forda v tejto cene a roku výroby (určite to nebude ten z posledných 2 rokov) by som na vašom mieste ropzhodne nevolil. Mohlo by sa vám to v konečnom dôsledku dosť predražiť. Kludne chodte do 1.6tky, s trochou praxe a snahy budete so spotrebou určite spokojná.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.10.2006 10:33, RE: milá pani
A.K.Alex napsal:
Z vašeho zadania dotazu by som si dovolil usúdiť, že Focusa si mienite kúpiť na rodinné účely a teda asi chcete (kedže ste si predsavzali kúpiť diesel) mať aj nízke prevádzkové náklady. Pokiaľ veľa nenajazdíte, diesel -a už vôbec od forda v tejto cene a roku výroby (určite to nebude ten z posledných 2 rokov) by som na vašom mieste ropzhodne nevolil. Mohlo by sa vám to v konečnom dôsledku dosť predražiť. Kludne chodte do 1.6tky, s trochou praxe a snahy budete so spotrebou určite spokojná.
Zdar,

od kdy se tedy vyplatí Focus combi? Koukal jsem na Sauto a i ročníky 2003 mají TDCI - kdy byl facelift? Auta z 2003, s cca 100t km jsous TDCI okolo 220t - což bybylo docela OK.

Guss
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.10.2006 10:51, RE: milá pani
A.K.Alex napsal:
Z vašeho zadania dotazu by som si dovolil usúdiť, že Focusa si mienite kúpiť na rodinné účely a teda asi chcete (kedže ste si predsavzali kúpiť diesel) mať aj nízke prevádzkové náklady. Pokiaľ veľa nenajazdíte, diesel -a už vôbec od forda v tejto cene a roku výroby (určite to nebude ten z posledných 2 rokov) by som na vašom mieste ropzhodne nevolil. Mohlo by sa vám to v konečnom dôsledku dosť predražiť. Kludne chodte do 1.6tky, s trochou praxe a snahy budete so spotrebou určite spokojná.
Přesně tak, copak všichni mají souseda, co jezdí v práci s bagrem? Rozdíl na pumpě pár halířů, u spotřeby trošku rozdíl, který smaže první vážnější problém - zima, přední náprava, žhaviče, vstřikovače a bůhví co ještě. A jestli najezdíte nějakých 40 - 50 tkm/rok (tam už se nafta zřetelně vyplatí), pak nemá cenu kupovat ojetinu. Prostě benzín 1,6 a tradá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.10.2006 12:59, RE: milá pani
Guss napsal:
Zdar,

od kdy se tedy vyplatí Focus combi? Koukal jsem na Sauto a i ročníky 2003 mají TDCI - kdy byl facelift? Auta z 2003, s cca 100t km jsous TDCI okolo 220t - což bybylo docela OK.

Guss
To je otazka....
Focus combi v dieselu se vyplati kdykoliv kdyz vyuzijes jeho zavazadlovy prostor a najezdis 10-ky tkm ročně. Facelift od modelového r.2002 včetně (takže by to mohly být i kusy vyrobené na podzim r. 2001), proč by ročník 2003 motory TDCi neměl mít to nechápu, čemu se divíš.
Pokud mají ty auta skutečně 100 tkm a stoji 220 tKc tak nebudou mit servisku nebo prvni majitel nebo nebudou z Česka (což při více než troše štěstí by mohla být jen výhra).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.10.2006 14:14, RE: milá pani
johny 5 napsal:
To je otazka....
Focus combi v dieselu se vyplati kdykoliv kdyz vyuzijes jeho zavazadlovy prostor a najezdis 10-ky tkm ročně. Facelift od modelového r.2002 včetně (takže by to mohly být i kusy vyrobené na podzim r. 2001), proč by ročník 2003 motory TDCi neměl mít to nechápu, čemu se divíš.
Pokud mají ty auta skutečně 100 tkm a stoji 220 tKc tak nebudou mit servisku nebo prvni majitel nebo nebudou z Česka (což při více než troše štěstí by mohla být jen výhra).
No já teda najedu jenom 150 km denně. Ale proti benzínu je to rozdíl cca 90 kč na jízdu což je cca 33000kč což je poměrně dost (mám 1,9 JTD). Je pravda že moderní diesely mají svý problémy (turbo, váha...) ale pokud se člověk o to auto jen trochu stará (olej, filtry...) a neleje do toho humus místo nafty tak najede desítky tisíc bez problémů. Konkrétně ty vstřikovače ted jeden známej měnil u p 206 měli najeto 350000 .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.10.2006 15:15, RE: milá pani
marek napsal:
No já teda najedu jenom 150 km denně. Ale proti benzínu je to rozdíl cca 90 kč na jízdu což je cca 33000kč což je poměrně dost (mám 1,9 JTD). Je pravda že moderní diesely mají svý problémy (turbo, váha...) ale pokud se člověk o to auto jen trochu stará (olej, filtry...) a neleje do toho humus místo nafty tak najede desítky tisíc bez problémů. Konkrétně ty vstřikovače ted jeden známej měnil u p 206 měli najeto 350000 .
Nesrovnávej tu poměr spotřeby benzínu a dieselu tvojí Alfy, když se bavíme o FF, a to nemluvím o tom co kde kdy kdo měnil u nějakého pažouta.
Obecně by měli lidi vědět, že nafta v ČR je suchá jak starý chleba a měli by při cca co 3-5 natankování přidávat do nádrže aditivum.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.10.2006 19:04, RE: milá pani
johny 5 napsal:
To je otazka....
Focus combi v dieselu se vyplati kdykoliv kdyz vyuzijes jeho zavazadlovy prostor a najezdis 10-ky tkm ročně. Facelift od modelového r.2002 včetně (takže by to mohly být i kusy vyrobené na podzim r. 2001), proč by ročník 2003 motory TDCi neměl mít to nechápu, čemu se divíš.
Pokud mají ty auta skutečně 100 tkm a stoji 220 tKc tak nebudou mit servisku nebo prvni majitel nebo nebudou z Česka (což při více než troše štěstí by mohla být jen výhra).
Nechci tu vyvolávat flame, jen se ptám. Můj favorit je Xantia HDI, ale práve FF připadá taky v úvahu.
Když nebude mít servisku tak je pro mě pasé - vidím to jako jasný případ stočení km, nebo se mýlím? Jaké mohou být daší důvody "ztracené servisky", třeba oprava havárie?

Díky, Guss
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.10.2006 21:49, RE: milá pani
johny 5 napsal:
Nesrovnávej tu poměr spotřeby benzínu a dieselu tvojí Alfy, když se bavíme o FF, a to nemluvím o tom co kde kdy kdo měnil u nějakého pažouta.
Obecně by měli lidi vědět, že nafta v ČR je suchá jak starý chleba a měli by při cca co 3-5 natankování přidávat do nádrže aditivum.
Dovolím si nesouhlasit ohledně mazivosti nafty. Nafta distribuovaná a prodávaná v ČR odpovídá stejné normě jakou mají i ostatní země EU, tedy EN 590. Mazivostní složka je již přidána při výrobě v rafinerii, proto pokud nedojde k nesprávné manipulaci při transportu nebo přímo na čerpací stanici, není důvod řešit tuto otázku. Spíše bych se zaměřil na otázku kompletní aditivace, tedy zda tankovat u renomovaných čerpacích stanic, které již mají paliva kompletně aditivovaná tzv. nadstandardní paliva, nebo tankovat standardní paliva a komplexní aditivaci si provádět vhodným aditivem sám. V každém případě aditiva do paliv fungují a mají své opodstatnění v ekonomice provozu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.10.2006 00:06, RE: Ford Focus 1.6 TREND
watchtower napsal:
Chystám se pořídit Focuse 1.6, r.v. 2002. Potřeboval bych lidi (redakce) poradit, kdo dokáže srovnat běžný Focus (Ambiente,Comfort, Ghia) a Focus s výbavou Trend. Měly prý ve standartu sportovní sedačky, sportovní podvozek a prý i kratší zpřevodování (ty jiné verze jsou prý spíš s delšími převody na spotřebu). Mohli by jste mi poradit, nakolik jezdí Trend lépe než ostatní, resp. v čem je lepší a zda--li je rozdíl rozpoznatelný. Děkuji všem.
Pokud vim, tak trend oznacuje pouze stupen vybavy a nikoli jine prevody a podvozek. 1,6 ma prevody dlouhe, na spotrebu, 1,8 je optimalni kompromis a 2,0 ma prevody kratsi do sily. Dvoulitr je vhodny pro sportovni jizdu, idealne na statni silnici plne zatacek, spotreba je vyssi. Podvozek je snizeny pouze u ST a RS. Radil bych bud 1,6, na bezne jezdeni staci a ma nizsi servisni naklady nebo 1,8, jede obstojne, spotreba kolem 7-9 litru dle ridice.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.10.2006 07:00, RE: milá pani
GUss napsal:
Nechci tu vyvolávat flame, jen se ptám. Můj favorit je Xantia HDI, ale práve FF připadá taky v úvahu.
Když nebude mít servisku tak je pro mě pasé - vidím to jako jasný případ stočení km, nebo se mýlím? Jaké mohou být daší důvody "ztracené servisky", třeba oprava havárie?

Díky, Guss
Serviska k autu ještě nemusí znamenat, že má auto najeto tolik kolik má. Servisky se velmi často padělají stejně jako vše ostatní. Pokud serviska není, nemusí to znamenat ani větší počet KM ani havárii. Naopak havarovaná auta jsou často dost mladá. Já jsem u svého prvního havarovaného vozu servisku taky neměl, ale tam chybělo i nářadí a rezerva, nicméně stáří necelé 2 roky a 48tis.km u benzínu byl hodně pravděpodobný. Navíc všude byly různé nálepky o prováděných servisních pracech a jejich odstupy kopírovaly najeté KM za časové období. Takže, pokud má auto hlavně ze zahraničí pečlivě odstraněné všechny samolepky (servis/olej/test světel/kontrola klimy/mrazuvzdornost chl. směsi/výměna rozvodů) je minimálně hodně podezřelé. Samozřejmě pokud třeba prodávám své auto, vždy dávám i veškeré kopie protokolů z TK,kde jsou najeté kilometry a každý si může ověřit kolik se s autem průměrně jezdí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.10.2006 09:17, RE: milá pani
anonym napsal:
Serviska k autu ještě nemusí znamenat, že má auto najeto tolik kolik má. Servisky se velmi často padělají stejně jako vše ostatní. Pokud serviska není, nemusí to znamenat ani větší počet KM ani havárii. Naopak havarovaná auta jsou často dost mladá. Já jsem u svého prvního havarovaného vozu servisku taky neměl, ale tam chybělo i nářadí a rezerva, nicméně stáří necelé 2 roky a 48tis.km u benzínu byl hodně pravděpodobný. Navíc všude byly různé nálepky o prováděných servisních pracech a jejich odstu...
Originál servisku už nepadělá nikdo - má totiž některé ochranné znaky, které už ani automobilka při zažádání si o kopii SK (např. po ztrátě) na kopii nedává, natož padělatelé.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.10.2006 09:39, RE: Ford Focus 1.6 TREND
Vojtech, tipCars.com napsal:
Pokud vim, tak trend oznacuje pouze stupen vybavy a nikoli jine prevody a podvozek. 1,6 ma prevody dlouhe, na spotrebu, 1,8 je optimalni kompromis a 2,0 ma prevody kratsi do sily. Dvoulitr je vhodny pro sportovni jizdu, idealne na statni silnici plne zatacek, spotreba je vyssi. Podvozek je snizeny pouze u ST a RS. Radil bych bud 1,6, na bezne jezdeni staci a ma nizsi servisni naklady nebo 1,8, jede obstojne, spotreba kolem 7-9 litru dle ridice.
Děkuji, za odpověď, ovšem Váš kolega Martin Vaculík ohledně zpřevodování tvrdí něco jiného. V recenzi ojetin: Ford Focus-Velké překvapení z 23.5.2005 je psáno v jednom z posl. odstavců (Doporučený model) o 1.6 16v. cituji: "Pružný, rychle reagující a dobře odhlučněný motor je spojen s dlouhými převody (vyjma sportovní verze TREND),.....". Co se týče výbavy - dle zbytku z dostupných materiálů z té doby je na netu, že TREND znamenalo navíc ve standartu oproti verzi Comfort: SPORTOVNÍ ODPRUŽENÍ, sportovní sedadla, kožený volant. Takže tvrdší by ten podvozek mohl být. Mohli by jste ještě na toto reagovat, resp. ověřit u kolegy? Děkuji mockrát
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.10.2006 11:01, RE: milá pani
johny 5 napsal:
To je otazka....
Focus combi v dieselu se vyplati kdykoliv kdyz vyuzijes jeho zavazadlovy prostor a najezdis 10-ky tkm ročně. Facelift od modelového r.2002 včetně (takže by to mohly být i kusy vyrobené na podzim r. 2001), proč by ročník 2003 motory TDCi neměl mít to nechápu, čemu se divíš.
Pokud mají ty auta skutečně 100 tkm a stoji 220 tKc tak nebudou mit servisku nebo prvni majitel nebo nebudou z Česka (což při více než troše štěstí by mohla být jen výhra).
Možná jsi to přehlídl, ale šlo o auto okolo 140 tkč, o 220 tkč nikde řeč nebyla, tudíž si paní o TDCI může nechat jen zdát. Takže ten rozdí v pořizovací ceně - to už jsou pomálu 100 - ky tkm ročně. Jo a možná ti ušlo, že i kombíky se dělaj v benzínu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.10.2006 14:28, RE: Ford Focus 1.6 TREND
watchtower napsal:
Chystám se pořídit Focuse 1.6, r.v. 2002. Potřeboval bych lidi (redakce) poradit, kdo dokáže srovnat běžný Focus (Ambiente,Comfort, Ghia) a Focus s výbavou Trend. Měly prý ve standartu sportovní sedačky, sportovní podvozek a prý i kratší zpřevodování (ty jiné verze jsou prý spíš s delšími převody na spotřebu). Mohli by jste mi poradit, nakolik jezdí Trend lépe než ostatní, resp. v čem je lepší a zda--li je rozdíl rozpoznatelný. Děkuji všem.
Model Trend má šedý podklad tachometru, tvrdší pérování, kožen, volant a šalt. páku, trochu jiném sedadla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.10.2006 15:25, RE: milá pani
Pepe napsal:
Možná jsi to přehlídl, ale šlo o auto okolo 140 tkč, o 220 tkč nikde řeč nebyla, tudíž si paní o TDCI může nechat jen zdát. Takže ten rozdí v pořizovací ceně - to už jsou pomálu 100 - ky tkm ročně. Jo a možná ti ušlo, že i kombíky se dělaj v benzínu...
To spíš možná ty jsi přehlídnul, že reaguju na názor od Gusse, kde je o tech 220t Kč řeč.
Nechápu tu narážku, proč by mi mělo ucházet, že se kombíky dělají i v benzínu, to je přeci jasné.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.