0
zpět
 

diskuze k tématu: C4, Fusion nebo Focus?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 00:14, Ford Fusion JEDNOZNAČNĚ ...
... vyřadit! U těch "druhých" dvou asi spíš dle "chuti" , "vkusu" a (konkrétních) "preferencí", nebo-li do autosalonu zajít, "osahat/prohlédnout" projet - cenovou nabídku zvážit - vybrat.
PS: Šťastnou "ruku" při tom výběru ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 00:51, Nový FUSION?
Nevíte někdo jestli ford plánuje novej model? Jestli je v prodeji od roku 2002 jak píše pan Šikl tak je to už dost dlouho a jsem dost zvědavej jestli s něčím novým letos přijde Ford....? Mohlo by to být docela zajímavý vozidlo, záježí jak by se povedl design a zpracování....Ví někdo? Bude nový FUSION?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 07:22, RE: Nový FUSION?
vasapasa napsal:
Nevíte někdo jestli ford plánuje novej model? Jestli je v prodeji od roku 2002 jak píše pan Šikl tak je to už dost dlouho a jsem dost zvědavej jestli s něčím novým letos přijde Ford....? Mohlo by to být docela zajímavý vozidlo, záježí jak by se povedl design a zpracování....Ví někdo? Bude nový FUSION?
Proc asi myslis ze je vyprodejova akce na Fusion? Nastupce existuje v USA se prodava, ale jak je zvykem v USA auto vypada uplne jinak - je to sedan. Pro evropu ale lze ocekavat v podobnem designu Fusiona jako crossover. Ostatne pribuznost vzhledu masky a svetel s aktualni verzi Fusionu v evrope je znatelna. Takze az se procisti sklady tak to prijde
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 08:11, Co dále trápí Ford Fusion
Jako majitel fusionu 10/2007 doplním, co jej dále trápí:
- hlavně a jednoznačně převodovka (viz článek), přičemž nevím, zda ony synchrony, jelikož i servisy k tomu měly jiné názory;
- dále ony samotné autorizované servisy, které nerady řeší záruční reklamace a převodovku reklamovanou od koupě opravily až letos v lednu;
- boční lišty, které se odlepují - po roce a čtvrt jsem reklamoval 3 ze 4;
- nekvalitní nemetalické laky (konkrétně tmavě modrá "Dark Tranzanite" - zejména kapota vypadá jako cedník i u skoro nejetého a garážovaného auta (aktuálně na tacho 14 400 km), a to loňská i letošní zima byla z těch mírných, téměř bez štěrku, přičemž jsem i tak používal především jiné auto;
- vrzání v interiéru - servis několikrát řešil a nevyřešil vrzání kdesi od zadní nápravy, prý vrže každé auto a je nutné se s tím smířit;
- vrzání sedadla spolujezdce - jakkoliv jezdím hlavně sám, případně s 45 kg vážící přítelkyní, sedadlo vrzalo po 8 tisících víc než ve starém autobusu;
- mezi drobnosti patří nekvalitní stěrače (stírátka), které se asi po 10 měsících skoro rozpadly (vyjely z nich za používání vodicí kovové lišty), nedržící plastové krytky v interiéru (pod sloupkem řízení) nebo občasné stávkování podsvícení originál rádia Ford CD6000 - svítí pouze displej, ale nikoliv tlačítka, včetně toho hlavního pro zapnutí vypnutí, problém se vyřeší po náhodném počtu zhasnutí a nastartování motoru a zapnutí světel.

Z praktických nedostatků, které ovšem nejsou reklamovatelné, zmíním málo účinnou automatickou klimatizaci, která v létě tmavý vůz nedokáže dostatečně vychladit, v zimě naopak topení nevyhřeje zadní část vozu.

Tolik k automobilu s ceníkovou cenou 425 000 Kč (z výroby, ale dealer poskytnul velmi slušnou slevu, proto se koupil ford, i když jsme jej v rodině nikdy dřív neměli).

Já osobně bych doporučil aktuální Fiat Bravo s motorem 1.4 spojeným se šestistupňovou převodovkou ve výbavě Dynamic. Skladový půjde sehnat do 300 000, z výroby do oněch 350. Oproti původním jde o nejaktuálnější model, s výrazným designem zvenku i zevnitř. Loni v červnu jej koupil otec jako náhradu za předcházející stilo MW a je maximálně spokojen.

Z původně dotazovaných vozů bych asi volil citroěn, protože byť je focus (asi) dobré auto, s fordy jsem skončil zejména kvůli jejich servisnímu přístupu k záručním opravám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 08:43, RE: Nový FUSION?
Mazel napsal:
Proc asi myslis ze je vyprodejova akce na Fusion? Nastupce existuje v USA se prodava, ale jak je zvykem v USA auto vypada uplne jinak - je to sedan. Pro evropu ale lze ocekavat v podobnem designu Fusiona jako crossover. Ostatne pribuznost vzhledu masky a svetel s aktualni verzi Fusionu v evrope je znatelna. Takze az se procisti sklady tak to prijde
Pro upřesnění- US Fusion má s evropským pouze shodný název. Jinak se jedná o naprosto rozdílný vůz jiné třídy...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 08:55, RE: Co dále trápí Ford Fusion
Giorgio napsal:
Jako majitel fusionu 10/2007 doplním, co jej dále trápí:
- hlavně a jednoznačně převodovka (viz článek), přičemž nevím, zda ony synchrony, jelikož i servisy k tomu měly jiné názory;
- dále ony samotné autorizované servisy, které nerady řeší záruční reklamace a převodovku reklamovanou od koupě opravily až letos v lednu;
- boční lišty, které se odlepují - po roce a čtvrt jsem reklamoval 3 ze 4;
- nekvalitní nemetalické laky (konkrétně tmavě modrá "Dark Tranzanite" - zejména kapota vypadá jako cedn...
Nechci se Vás nějak dotknout ale kolikrát si za řešení nebo neřešení reklamací může sám reklamující svým přístupem.
Mám s tím své zkušenosti. Člověk předpokládá že když si jednou tady něco koupil za nemalé peníze tak se podle toho k němu budou chovat. Bohužel to tak z 90% nefunguje a je zapotřebí malinko razantnějším jednáním si tento přístup vyžádat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 08:59, A něco jiného?
Pokud nejsou vybrané vozy "srdcovou záležitostí", což odhaduji, že nikoliv, tak proč nezvážit některé z "korejských dvojčat" Kia Ceed, nebo Hyundai i30. Anebo, nový Golf (6), či nový Megane? Vše se vejde co cenové relace a Golf 6 bych určitě preferoval... .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 10:18, RE: A něco jiného?
hmhm napsal:
Pokud nejsou vybrané vozy "srdcovou záležitostí", což odhaduji, že nikoliv, tak proč nezvážit některé z "korejských dvojčat" Kia Ceed, nebo Hyundai i30. Anebo, nový Golf (6), či nový Megane? Vše se vejde co cenové relace a Golf 6 bych určitě preferoval... .
Nápad na kia/hyundai .... ano, líbí-li se - může být. Megane - může být. VW Golf STEJNÁ cenová relace (při obdobné výbavě) věru NEní - spíš počítejte NEjen o desítky tisíc, ale tak 100.000 více.
PS: Myslím, že momentálně (na českém trhu, třeba jen na slovensku či v německu jsou ceny trochu "jiné") patří Focus a C4 k nejlevnějším a možná proto si je tazatel "předvybral" (ostatně proto asi i ten - NEpovedený/poruchový - fusion - ten je v česku PRÁVĚ kvůli ceně TAK úspěšný) - si myslím já.
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 10:22, RE: Co dále trápí Ford Fusion
Giorgio napsal:
Jako majitel fusionu 10/2007 doplním, co jej dále trápí:
- hlavně a jednoznačně převodovka (viz článek), přičemž nevím, zda ony synchrony, jelikož i servisy k tomu měly jiné názory;
- dále ony samotné autorizované servisy, které nerady řeší záruční reklamace a převodovku reklamovanou od koupě opravily až letos v lednu;
- boční lišty, které se odlepují - po roce a čtvrt jsem reklamoval 3 ze 4;
- nekvalitní nemetalické laky (konkrétně tmavě modrá "Dark Tranzanite" - zejména kapota vypadá jako cedn...
NEjste první s "podobnými" zkušenostmi, vzhledem k stéjnému "typu" informací od "důvěryhodného" (mně známého) zdroje jsou až k NEvíře výrazné prodejní úspěchy modelu v česku ...
PS: Ano "můj" kupující Fusion se TAKÉ nechal "nalákat" na velkou slevu - dnes má názor "opačný" - za ty peníze ni náhodou! Bohužel, nad zkušenosti není ... Domnívám se že fiesta (i focus) jsou u ford VÝRAZNĚ lepší nabídkou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 11:28, RE: A něco jiného?
Kylie napsal:
Nápad na kia/hyundai .... ano, líbí-li se - může být. Megane - může být. VW Golf STEJNÁ cenová relace (při obdobné výbavě) věru NEní - spíš počítejte NEjen o desítky tisíc, ale tak 100.000 více.
PS: Myslím, že momentálně (na českém trhu, třeba jen na slovensku či v německu jsou ceny trochu "jiné") patří Focus a C4 k nejlevnějším a možná proto si je tazatel "předvybral" (ostatně proto asi i ten - NEpovedený/poruchový - fusion - ten je v česku PRÁVĚ kvůli ceně TAK úspěšný) - si myslím já.
Pěkný den
Ano, Golf 6 může být cenově "na hraně", nebo i výše, ale dostala se mi do rukou oficiální nabídka s cenovkou :od 336 tisíc Kč, což je v požadovaném cenovém rozpětí. Mohl jsem zmínit ještě Fiat Bravo, který se pohybuje - v základu okolo 300 tisíc a možná se dá ještě najít několik vozů dále. Nicméně, čistě osobně, Golf je co se týče kvality z citovaných vozů nejvýše. Nad něj už může mít "pouze šípový Brumla", ale, to je Kylie na jiné téma.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 11:58, RE: A něco jiného?
hmhm napsal:
Ano, Golf 6 může být cenově "na hraně", nebo i výše, ale dostala se mi do rukou oficiální nabídka s cenovkou :od 336 tisíc Kč, což je v požadovaném cenovém rozpětí. Mohl jsem zmínit ještě Fiat Bravo, který se pohybuje - v základu okolo 300 tisíc a možná se dá ještě najít několik vozů dále. Nicméně, čistě osobně, Golf je co se týče kvality z citovaných vozů nejvýše. Nad něj už může mít "pouze šípový Brumla", ale, to je Kylie na jiné téma.
Milý hmhm(e)! Brumla samozřejmě "z jiných světů je" ,-)
Ano Fiat Bravo "alternativou" asi JE, nicméně (stojím si "za svým") golf (při SROVNATELNÉ výbavě - ty "cenovky od ..." to je spíše trochu "reklama") je finančně DOST "mimo" rozsah 300-350 t. (koncové ceny s výbavou), tam je asi "rozumnější" hledat u "levnějších" výrobců ..
Pěkný den (i když tady zrovna "puší")
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 12:04, RE: A něco jiného?
hmhm napsal:
Ano, Golf 6 může být cenově "na hraně", nebo i výše, ale dostala se mi do rukou oficiální nabídka s cenovkou :od 336 tisíc Kč, což je v požadovaném cenovém rozpětí. Mohl jsem zmínit ještě Fiat Bravo, který se pohybuje - v základu okolo 300 tisíc a možná se dá ještě najít několik vozů dále. Nicméně, čistě osobně, Golf je co se týče kvality z citovaných vozů nejvýše. Nad něj už může mít "pouze šípový Brumla", ale, to je Kylie na jiné téma.
golf je určitě dobré auto,ale focus bude momentálně lepší volba.Golf už není taková ikona jak dřív,těží právě z minulosti ala golf classe,dnes už takový náskok nemá,jestli vůbec se dá mluvit o náskoku...
...malé rýpnutí-trochu mi přijde,že golf 6 není nový model,ale facelift 5,ale vím,že fandové golfa mě budou kamenovat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 12:24, RE: A něco jiného?
Kylie napsal:
Milý hmhm(e)! Brumla samozřejmě "z jiných světů je" ,-)
Ano Fiat Bravo "alternativou" asi JE, nicméně (stojím si "za svým") golf (při SROVNATELNÉ výbavě - ty "cenovky od ..." to je spíše trochu "reklama") je finančně DOST "mimo" rozsah 300-350 t. (koncové ceny s výbavou), tam je asi "rozumnější" hledat u "levnějších" výrobců ..
Pěkný den (i když tady zrovna "puší")
To Kylie:
S tou cenou Golfu 6, na "holý pupík" nejsem žádný dealer, jen obyčejný kolega - motorista, který se trochu zajímá o auta. A ta cena fakt platí.
Děkuji a také přeji hezký den.
To Tomi: Neboj brácho, žádný kameny nebudou, naprosto respektuji právo na názor a získané (jakékoliv) osobní zkušenosti. Ať si každý jezdí v čem chce, a hlavně, ať je s tím co sedlá - v rámci možností (včetně obsahu peněženky) spokojen.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 12:37, Servis Ford
NEchci delat vylozene reklamu na servis Ford, ale ja s mondeem 2004 jezdim zasadne do 3H servisu na Pankraci a musim rict, ze takle ochotny personal, vstricnost jsem nevidel. Ano cena 500 kc na hodinu u auta mimo zaruku mozna nekoho zaboli, ale auto mam vzdy hotove behem par dni a pristup opravdu spickovy a i to zazemi, ktere tam maji je vyborne. Myslim, ze maji akreditaci i na zarucni opravy, ale to byste si museli zjistit. Jinak s topenim u Monda problem neni, vytopi bez problemu rychle cele auto, je to kombi.....u digi klima nemuzu posoudit, mam ho teprve par mesicu,takze zjistim az v lete. Jinak ztotoznuji se s nazorem, ze servis je potreba v 90% urgovat, urgovat a stale hlidat jak a co opravili.....popripadne neprevzit auto pokud vidim, ze nebylo opraveno dobre (karosarske dily atd) ale i tu prevodovku zjistite, pred prevzetim by melo byt snad umozneno auto projet ne? Skoda, ze to tady funguje tak, ze servis nepracuje pro nas (v zaruce) ale ze jej musime neustale hlidat
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 12:54, RE: Servis Ford
mufik.martin napsal:
NEchci delat vylozene reklamu na servis Ford, ale ja s mondeem 2004 jezdim zasadne do 3H servisu na Pankraci a musim rict, ze takle ochotny personal, vstricnost jsem nevidel. Ano cena 500 kc na hodinu u auta mimo zaruku mozna nekoho zaboli, ale auto mam vzdy hotove behem par dni a pristup opravdu spickovy a i to zazemi, ktere tam maji je vyborne. Myslim, ze maji akreditaci i na zarucni opravy, ale to byste si museli zjistit. Jinak s topenim u Monda problem neni, vytopi bez problemu rychle cele a...
500 Kč na hodinu je dnes až směšná částka, jiné servisy napříč značkami klidně berou i 2x tolik, takže za svou sazbu můžete být rád. Problém je, pokud servisu neplatíte - chcete po nich opravu, kterou by si měli vyúčtovat přímo se zastoupením Ford. To ale u ojetiny neposoudíte.

Vzhledem k tomu, že trvalo 13 měsíců, než vůbec vadu UZNALI (hovořím o převodovce, lišty a sedadlo byly opraveny při první reklamaci, naopak stěrače odmítl servis uznat, že jsou mimo záruku, i když servisní knížka na ně dává rok) a převzali k opravě, tak mě přebírání auta netrápí. Pokrok byl, když se rozhodli jej vůbec dát dopořádku.

Slyšel jsem už z mnoha zdrojů, že fordovské servisy výrazně zlepší své chování k zákazníkům, kteří platí přímo jim. Ať je to jak chce, z Ostravy jezdit auto servisovat do Prahy by bylo dost drahé a časově náročné, máloco se dělá na počkání, takže je taková úvaha mimo mísu. V Ostravě mám já i otec dobré zkušenosti s autorizovaným servisem i prodejcem Fiat a já jsem vyléčen - už jinde auto "experimentálně" brát nebudu. Ale je to prostě servis od servisu, všude dělají jen lidi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 13:28, RE: A něco jiného?
Tomi napsal:
golf je určitě dobré auto,ale focus bude momentálně lepší volba.Golf už není taková ikona jak dřív,těží právě z minulosti ala golf classe,dnes už takový náskok nemá,jestli vůbec se dá mluvit o náskoku...
...malé rýpnutí-trochu mi přijde,že golf 6 není nový model,ale facelift 5,ale vím,že fandové golfa mě budou kamenovat.
Facelift s novou karoserii :o)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 13:51, RE: A něco jiného?
Kylie napsal:
Nápad na kia/hyundai .... ano, líbí-li se - může být. Megane - může být. VW Golf STEJNÁ cenová relace (při obdobné výbavě) věru NEní - spíš počítejte NEjen o desítky tisíc, ale tak 100.000 více.
PS: Myslím, že momentálně (na českém trhu, třeba jen na slovensku či v německu jsou ceny trochu "jiné") patří Focus a C4 k nejlevnějším a možná proto si je tazatel "předvybral" (ostatně proto asi i ten - NEpovedený/poruchový - fusion - ten je v česku PRÁVĚ kvůli ceně TAK úspěšný) - si myslím já.
Pěkný den
Když už tady argumentujete vybavou o 100tis. drazsi u Golfu tak si o ni mozna taky neco zjistete - otazka pro znalkyni, kolik stoji nejlevnejsi Kia Ceed s automatickou klimatizaci? (napovim, dela se pouze v nejvyssi vybave)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 14:58, RE: Nový FUSION?
Atomas napsal:
Pro upřesnění- US Fusion má s evropským pouze shodný název. Jinak se jedná o naprosto rozdílný vůz jiné třídy...
A nepsal jsem to? nauc se cist. Ichtyle (jak rikali Kopeckovic)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 15:14, Díky za zprávu ...
mikes napsal:
Když už tady argumentujete vybavou o 100tis. drazsi u Golfu tak si o ni mozna taky neco zjistete - otazka pro znalkyni, kolik stoji nejlevnejsi Kia Ceed s automatickou klimatizaci? (napovim, dela se pouze v nejvyssi vybave)
... milý mikes! TAK golf se nám cenově "propadl" už na úroveň kia? TO jsou ale ZAJíMAVÉ novinky! Ještě jednou děkuji za upozornění - to v South Korea asi docela SLAVí, že? A ve Wolfsburg zřejmě DOST velká krize, nebo?
PS: Golf 6 pochopitelně JE pouze facelift milý mikes - což ale asi sám dobře víte, neb maličko "jinak" vytvarovat plechy je na voze to NEJLEVNĚJŠí - kompletní mechanika je ZCELA identická - nová podlahová plošina bude cca za 3 roky a POTÉ příjde OPRAVDový nový golf (což ale asi TAKÉ spíše víte).
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 15:31, RE: Díky za zprávu ...
Kylie napsal:
... milý mikes! TAK golf se nám cenově "propadl" už na úroveň kia? TO jsou ale ZAJíMAVÉ novinky! Ještě jednou děkuji za upozornění - to v South Korea asi docela SLAVí, že? A ve Wolfsburg zřejmě DOST velká krize, nebo?
PS: Golf 6 pochopitelně JE pouze facelift milý mikes - což ale asi sám dobře víte, neb maličko "jinak" vytvarovat plechy je na voze to NEJLEVNĚJŠí - kompletní mechanika je ZCELA identická - nová podlahová plošina bude cca za 3 roky a POTÉ příjde OPRAVDový nový golf (což ale ...
A položila jste si už otázku, zda je to vůbec špatně? Podle mě to jen dokazuje, že již předchozí generace (V.) VW Golf byla mimořádně povedený vůz. A proč nutně předělávat něco, co funguje a na konkurenci neztrácí? Asi také víte, ža Mazda 3 také není "nová" generace. Naopak si myslím, že vzhledem ke krizi to automobilky s náklady docela vychytaly. Ano, Golf VI není nový, ale to nic nemění na tom, že je velmi povedený a vzhledem ke konkurenci bude mít i nadále co nabídnout. Koneckonců i Focus prodělal jen facelift, takže v nižší střední třídě vlastně ani žádný nový hráč není (a asi ani v krátkodobém horizontu nebude). Podle mě i toto je asi jeden z důvodů, že Kia dohnala veliké manko. Žádný evropský hráč totiž zatím nepředstavil zcela novou generaci. Ano, je tu nový Mégane a P308, ale upřímně řečeno, tyto vozy nikdy nekralovaly své třídě. A myslím, že to tak zůstává i nadále. Francouzi a auta? To prostě nejde dohromady ;ppp
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.