0
zpět
 

diskuze k tématu: Ford Fiesta 1.25 ZETEC - kolísání volnoběhu

kategorie zařazení tématu: poradna, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
matej.matys.71FB
počet příspěvků28
datum registrace06.04.2015
Pondělí 07.03.2016 14:27, Ford Fiesta 1.25 ZETEC - kolísání volnoběhu
Dobrý den přátelé
Po mnoha letech jsem bohužel musel sednout k PC pro moudrou radu a tipy zdejších .Snad se najde někdo kdo se vyzná.
Mám na dílně Ford Fiesta 98 1,25 zetec. Top stav GHIA.... s jednim zadrhelem na který je i má hlava hodná nobelovky :D krátká.
Při nastartování studeného motoru zdá se,že motor běží jak má zvýšené otáčky režim zahřívání.
během cirka minutky až dvou začne volnoběh cukat a kolísat v rozmezí dle diagnostiky 1000-600 a tak pořád.. zdá se,že čím teplejší motor je tim je to horší až se někdy stane že to neutáhne a chcipne.
Ted fakta. jako srandu měl jsem na dilně vahu vzduchu.. vyměnil jsem A beze změny. Posleze jsem si prošel Téčko s dvěmi podtlakovými hadičkami vedoucí do víka . Jedna byla zcela děravá.hadičku jsem vyměnil. Ventip odvětrávání tedy ten plastový pazmecht se zdá funkční lítá tam volně závažíčko se sedýlkem ,pokud fouknu z druhé strany nejde...ventil je těsný a hádám že tedy funguje správně ikdyž ma na sobě nějaky ten karbon. natočím tedy motor a zkoušim. davam prsty na dírky podtlaku na víku a motor reaguje cyklickyma změnama pokud prsty odaluju a přibližuju motor se sklidní....
Jako druhé jsem odpojil lambda sondu před katem žádna změna v chování. nicmeně diagnostika mi neukazala že by byl problem s lambdou ukazala jen vahu nizky dignál nicmeně jak jsem již uvedo o výměně beze změny. Jdeme dále.Odpojil jsem čídlo teploty vzduchu na irboxu beze změny.
Pokud odpojim volnoběžný ventil ani nenastartuju po připojení ano a pokud odpojim za chodu znatelně se kolísáni zhorší.

v Současné době mi došly jakékoliv racinalní nápady kde je problém...Bylo by možné že Lambda 1 tohle muže zpusobit ?? Nabíhá později to by bysvětlovalo proč studeny motor běži dobře,a trošku citim benzin..... na diagnostice se ukazuje hodnoty od 0,60-085 V lambda za katem 1,80 v apod.Myslíte ,že to muže udělat lambda?
Nebo je ventil ODVĚTRÁVÁNI špatný a neni to vidět pouhým okem???
Co se tyče iacv tedy voloběžného ventilu nemohu poznat funkčnost nicmeně nejspiš se hýbe,neměl by někdo z okoli ostravska tuhle fiestu?? rád bych prohodil ventil (otazka11 minut)
Předem děkuji za každou radu.Ale nechci odejit poražen tímhle motůrkem....


reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pondělí 07.03.2016 18:13, Kolísání volnoběhu
Já jsem kolísání volnoběhu řešil na Duratecu VE. Bylo to netěsné sání. IAC jsem vyměnil kvůli jinému neduhu a kolísání neustalo. Dost se to projevilo i na brzdách, takže pokud je podezřele horší účinnost brzd, tak to přisává falešný vzduch.

Pokud to nechcípne po odpojení IAC za chodu, tak to mluví pro netěsnost v sání. Zkontroloval bych, zda je škrticí klapka úplně uzavřená.

Ještě jsem někde četl, že se po minutě aktivuje okruh měření složení spalin (lambda), takže může být špatná i lambda nebo kat, pokud ten proces kolísání začne skokově po cca. minutě...

A co ukazuje čidlo teploty motoru?
reagovat
matej.matys.71FB
počet příspěvků28
datum registrace06.04.2015
Pondělí 07.03.2016 18:41, no
Ahoj teplotu mi to nenačetlo

nnicmeně mam nvé poznatky jde nastartovat i s odpojenym čidlem plohy vačky dokonce chod je kulatějši když je odpojena sice zakolísá ale třeba ža po minutě a půl před chvili jsem to natočil studene bez čidla vačky... motor jel 1000 ot.. pak se zakuckal a chcipl pak měl problem nastartovat. krom toho zřetelně v oblasti motoru citim benzin.... co se týče lambády ukazuje mi divně diagnostika hlasi O,32 a podobné hodnoty cyklicky hlásí nemám signál a střída se to právě s touto hodnotou.. není to citit diky te lambdě?? zkusim vyěnit čidlo vačky a lambdu zitra :/ pak to asi vzdám hluboce se uklonim tomuto motoru a pokorně jej odvezu k odbornikum maly a velky..... vůbec nechapu co to ma znamenat ./
měl jsem tam chvili uplně novou vahu vzuchu a žadny rozdil krom toho ta moje je krasně čista..
na diagnostice se rovněž sporadicky ukazuje vyfukovy ventil 1. řada valcu hodnota vysoka nebo tak..


moje stanovisko
1) lambda
2) čidlo vačky
3)skočené rozvody.



smutn na tom je ten fakt ! že nejž jsem vyměnil roztrženou hadičku u odvětravani a pročistil ventil odvětravani motor kolisal daleko meně a měl krásny plynulý chod a tahnul jak o život ...po vyměně za bezchybnou hadičku stejngo pruřezu i delky se objevil to že motor jde prakticky hrubě cukavě a nestabilně napadá někoho něco????
reagovat
matej.matys.71FB
počet příspěvků28
datum registrace06.04.2015
Pondělí 07.03.2016 19:53, TAK
Jsem ještě zjistil ,nebot mi to nedalo,že pokud odpojim senzor polohy škrtící klapky.. potom se mtor zklidní a chod zakulatí ..po připojení skoro chcipne..mám za to že je tedy špatny tento potenciometr ¨¨(520 kč) zkusim jej vyměnit... měl jsem vždy za to,že ford se svým plunžrovým obtokovym ventilem coby IACW nepotřebuje vubec řešit klapu při volnoběhu očividně tedy asi jo...
pořád je na mem problému to nejvtipnější že problem krom drobneho kolisani nebyl DO DOBY
než jsem vyměnil podtlakovou hadičku a vyčistil ventil odvětr..... chápe to někdo????

edit

Závada P0014 vačkova hřidel vyfukových ventilu přiliš předčasna časování PŘEDPKLÁDÁM že 1,25 zete nemá variabilní časování takže bud je chyba v čidle vačky nebo může byt rozhozeny či skočeny rozvod?? poradí někdo??
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pondělí 07.03.2016 21:23, RE: TAK
matej.matys.71FB napsal:
Jsem ještě zjistil ,nebot mi to nedalo,že pokud odpojim senzor polohy škrtící klapky.. potom se mtor zklidní a chod zakulatí ..po připojení skoro chcipne..mám za to že je tedy špatny tento potenciometr ¨¨(520 kč) zkusim jej vyměnit... měl jsem vždy za to,že ford se svým plunžrovým obtokovym ventilem coby IACW nepotřebuje vubec řešit klapu při volnoběhu očividně tedy asi jo... pořád je na mem problému to nejvtipnější že problem krom drobneho kolisani nebyl DO DOBY než jsem vyměnil podtlakovou hadičku a vyčistil ventil odvětr..... chápe to někdo???? editZávada P0014 vačkova hřidel vyfukových ventilu přiliš předčasna časování PŘEDPKLÁDÁM že 1,25 zete nemá variabilní časování takže bud je chyba v čidle vačky nebo může byt rozhozeny či skočeny rozvod?? poradí někdo??


No, potom, co čtu to vypadá klidně na rozhozené rozvody, třeba je to fakt o zub skočené. Hrubý chod by tomu odpovídal...
reagovat
matej.matys.71FB
počet příspěvků28
datum registrace06.04.2015
Pondělí 07.03.2016 21:30, mám v plánu
ted ve střeud mi přijde čidlo vačky a potenciometr na klapku tj naklady 1500 kč a pokud to nepomužu pujdu hned do servisu pořešit rozvody,yslíš že závadu o špatne poloze může hodit i pouze vadny snimač vačky?? myslim že ano...
mimochodem nad 1300 krasny jemny chod a tahne krasně k omezovači .... hádám,že skočene rozvody by se projevily i ve vyšších točkách
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pondělí 07.03.2016 22:16, RE: mám v plánu
matej.matys.71FB napsal:
ted ve střeud mi přijde čidlo vačky a potenciometr na klapku tj naklady 1500 kč a pokud to nepomužu pujdu hned do servisu pořešit rozvody,yslíš že závadu o špatne poloze může hodit i pouze vadny snimač vačky?? myslim že ano...mimochodem nad 1300 krasny jemny chod a tahne krasně k omezovači .... hádám,že skočene rozvody by se projevily i ve vyšších točkách


Tak to bude oříšek...protože skočené rozvody dělají obvykle paseku i pak, ale i vadný čidlo by i pak blbě měřilo, nicméně výměnou se nic nezkazí.

Možná se zeptám blbě znova. Odvětrání klikovky je zkontrolované od bloku až do sání? Stejně jako ostatní podtlakové hadice (vedoucí až za škrticí klapku)?

Já nějak sázím na podtlak a přisávání luftu, protože to je nejmarkantnější na volnoběh a při chodu bez zatížení, kdy je poměr falešného vzduchu významný. Když se tomu otevře klapka víc, tak už tak velký podíl falešného vzduchu není.
reagovat
matej.matys.71FB
počet příspěvků28
datum registrace06.04.2015
Pondělí 07.03.2016 22:28, NO
Jsem si jistý těstností od ventilu odvětrávani klikové skřině který pokračuje přes T spojku do ventilového víka. Následně je ještě jedna hadice vedouci k spodku airbou to bude zřejmně odvětráváni ventilového vika je tak?? skontroluji zítra i ji ale zdá se mi dobrá ...

Někdo řešil na netu že peugeot 307 měl tu samou závadu kdy výfukový ventil přiliš předčasné časování... a že mu to taky na volnoběh zakopávalo a haprovalo :/ takže možna mam jen čidlo ten vačky špatne...nicmen zkusim...
divné je že se chod opravdu zlepšil při odpojení potenciometru škrtici klapy
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pondělí 07.03.2016 22:46, RE: NO
matej.matys.71FB napsal:
Jsem si jistý těstností od ventilu odvětrávani klikové skřině který pokračuje přes T spojku do ventilového víka. Následně je ještě jedna hadice vedouci k spodku airbou to bude zřejmně odvětráváni ventilového vika je tak?? skontroluji zítra i ji ale zdá se mi dobrá ...Někdo řešil na netu že peugeot 307 měl tu samou závadu kdy výfukový ventil přiliš předčasné časování... a že mu to taky na volnoběh zakopávalo a haprovalo :/ takže možna mam jen čidlo ten vačky špatne...nicmen zkusim...divné je že se chod opravdu zlepšil při odpojení potenciometru škrtici klapy


A co ta klapka samotná? Je čistá a bez plynu úplně uzavřená?
Hele Mondeo z 98 mělo podtlakem ovládané klapky ventilace. Nemá to Fiesta taky tak? Pokud ano, je to OK?
reagovat
matej.matys.71FB
počet příspěvků28
datum registrace06.04.2015
Pondělí 07.03.2016 22:58, no
ne nemá s tou klapkou je to možné mysliš že kdyby byla zasraná tk se nedobře a jde vzduch přes ni i iacw a pak je bordel?? ikdyby tk to neřeší špatnu pozici vačky sacich ventilů a to že když odpojim poták od klapy zlepší se to :))
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pondělí 07.03.2016 23:10, Víc problémů
Nikdo neříká, že je problém jen jeden...
Nicméně, pokud odpojíš IAC a motor nechcípne, znamená to, že se tam dostane dost vzduchu na udržení volnoběhu jinudy:
a) klapka nedovírá dostatečně a TPS si možná "myslí", že ano
b) je tam někde jiná díra

Co takhle zkusit ucpat hlavní sání kusem?

Apropos dopisuješ si s amatérem....
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Úterý 08.03.2016 08:33, Kolísání volnoběhu u Escorta 1,4
jsem řešil asi před 15 lety. Servis mi byl ochoten vyměnit kde co za těžký prachy, než ne jen blbý potenciometr snímače polohy škrtící klapky. PO výměně dílu za cca 500Kč šlapal motor jako Omegy. Takže můj tajný tip: snímač polohy škrtící klapky. Diagnoza u mého auta odpoívdala tvému popisu.
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Úterý 08.03.2016 12:46, RE: Kolísání volnoběhu u Escorta 1,4
Zdeny60 napsal:
jsem řešil asi před 15 lety. Servis mi byl ochoten vyměnit kde co za těžký prachy, než ne jen blbý potenciometr snímače polohy škrtící klapky. PO výměně dílu za cca 500Kč šlapal motor jako Omegy. Takže můj tajný tip: snímač polohy škrtící klapky. Diagnoza u mého auta odpoívdala tvému popisu.


To je právě to, že to může být cokoliv. mně třeba výměna TPS nepomohla a nakonec mi našli díru v sání - odvětrání klikovky utopené hluboko v motoru...
A kolísání bylo 500-750 rpm a po zastavení auta se po chvilce volnoběh ustálil. Vyměnil jsem TPS, vyčistil a seřídil klapku, zkontroloval hadice, leč úplně všude jsem se prostě nedostal motor se chvilku zdál, že OK, ale až se ŘJ adaptovala na nové hodnoty, začalo to nanovo. A zlobil jen volnoběh a nikdy to nechcíplo. Při jízdě žádný problém.
reagovat
matej.matys.71FB
počet příspěvků28
datum registrace06.04.2015
Úterý 08.03.2016 15:10, dNESKA
děkuji předem všem za své postřehy a nápady...Dneska od 07:00 po dobré kávě a dvou koblihách pokračuji své dějství v garáži a toto jsou nové poznatky
1) Dle diagnostiky P0014 vačka vyfukového ventilu přiliš přdčasný..
1.1) sundam kryt a kontroluji rozvody,sou prakticky nové řádně napnuté a nedovedu si představit že by skočily
1.2) pokud sundam konektor z hallu na vačce motor naskočí a nepozoruji ve voloběhu žadne změny,vlastně ano drobné,po připojení se volnoběh propadává trošku razantněi po odpojení trošku lepší chod.
1.3) objednán tento senzor zn.Febi 330 kč zítra rano bude doma

2) Podtlaky.Mám za to ,že tento motor operuje s těmito podtlakovými komponenty.
Ventil odvětrávaní klikové skříně z něj hadičká do T rozdvojky a z tvě hadice do vika ventilů,tyto hadičky jsou pod podtlakem a sajou z klikovky spaliny,ventilek vyčištěny ,má pružinku těsní. ve směru k viku ventilů.
2.1) dále hadička odvětrávaní víka ventilů jedná se o hadici která vede ke spodku airboxu
jedná se o odvětrávaní olejových výparů,hadička je bez požkození.
2.3) dále jedna která vede z takového kovoveho valečku u vstřiků hned do tělesa klapky upřimně nevím k čemu je ale je opět těsná a nepožkozená.
2.4) jedná z hadiček odvětrávani klikovky byla řádně požkozená ,do doby než jsem ji měnil za bezvadnou,motor šel nad 1500 naprosto hladce až k omezovači a voloběh kolísal meně !!!!!!!!!!
2.5) sem nasrán a jim chéb s řízkem opřeny o tento mechanikymilovný vůz

3) IACV -klasika a bestceller fordů. Po odpojení motor ihned chcipa,uvnitř je absolutně čistý,mam podezření že je bud nový nebo nedávno čištěný mám je tedy za bezchybný

4)Klapka,ano klapka,bez ní by to nebylo ono, Sundam tedy masivní hadici a zjižštuji ,že je prakticky ve stavu zrcadla ,čistá a její chod je hladký a plynulý - zkoušejíc tahaním za lanko od plynu.Dovírá.

5) potenciometr škrtici klapky.
Zde se dostáváme k zajimavému bodu.Při odpojení tohoto komponentu běží motor v ustálených asi 900 otáčkách a volnoběh se ani nehne,po zapojení,opravdu silně hapruje.Při odpojenem čidle nelze motor pedálem vytočit k 3000 ot okamžitě se dusí leč volnoběh zase statečně udrží.
5.1) odpojil jsem Baterku a lámající si obě ruce tak na sedmkrát sračnou hodinářských rozměrů vynadávám tento bazmek,suchý,nevyběhaný,funkční, nedrhne,ale asi dává špatný ignal Mam nový za 500 kč také zítra a proto jsem odpojil baterii a zítra namonutji nový potenciometr a nové čidlo váčky.pokud to bude pokračovat,jedu na servis na kontrolu těch rozvodů,je totoži zvláštní,že mi to piše zavadu 0014 což při proměnném časování znamená že je předčasné časování vyfuk.ventilů.Jelikož má ubohá fiesta tyhle fidlátka nemá,možna važně dokázala skočit.Cvlikot v motoru přiklánim hydroštelům.

6)Zháním někoho aby mi řekl proč se problémy v plné své sile ukázaly až po opravení a pročištění ventilů z klikovky .........

7).Dneska už to kašlu jdu koukat na film srkající ještě horký velvet se smetanou
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Úterý 08.03.2016 15:31, RE: dNESKA
matej.matys.71FB napsal:
děkuji předem všem za své postřehy a nápady...Dneska od 07:00 po dobré kávě a dvou koblihách pokračuji své dějství v garáži a toto jsou nové poznatky 1) Dle diagnostiky P0014 vačka vyfukového ventilu přiliš přdčasný..1.1) sundam kryt a kontroluji rozvody,sou prakticky nové řádně napnuté a nedovedu si představit že by skočily1.2) pokud sundam konektor z hallu na vačce motor naskočí a nepozoruji ve voloběhu žadne změny,vlastně ano drobné,po připojení se volnoběh propadává trošku razantněi po odpojení trošku lepší chod.1.3) objednán tento senzor zn.Febi 330 kč zítra rano bude doma2) Podtlaky.Mám za to ,že tento motor operuje s těmito podtlakovými komponenty.Ventil odvětrávaní klikové skříně z něj hadičká do T rozdvojky a z tvě hadice do vika ventilů,tyto hadičky jsou pod podtlakem a sajou z klikovky spaliny,ventilek vyčištěny ,má pružinku těsní. ve směru k viku ventilů.2.1) dále hadička odvětrávaní víka ventilů jedná se o hadici která vede ke spodku airboxu jedná se o odvětrávaní olejových výparů,hadička je bez požkození.2.3) dále jedna která vede z takového kovoveho valečku u vstřiků hned do tělesa klapky upřimně nevím k čemu je ale je opět těsná a nepožkozená.2.4) jedná z hadiček odvětrávani klikovky byla řádně požkozená ,do doby než jsem ji měnil za bezvadnou,motor šel nad 1500 naprosto hladce až k omezovači a voloběh kolísal meně !!!!!!!!!!2.5) sem nasrán a jim chéb s řízkem opřeny o tento mechanikymilovný vůz3) IACV -klasika a bestceller fordů. Po odpojení motor ihned chcipa,uvnitř je absolutně čistý,mam podezření že je bud nový nebo nedávno čištěný mám je tedy za bezchybný4)Klapka,ano klapka,bez ní by to nebylo ono, Sundam tedy masivní hadici a zjižštuji ,že je prakticky ve stavu zrcadla ,čistá a její chod je hladký a plynulý - zkoušejíc tahaním za lanko od plynu.Dovírá.5) potenciometr škrtici klapky.Zde se dostáváme k zajimavému bodu.Při odpojení tohoto komponentu běží motor v ustálených asi 900 otáčkách a volnoběh se ani nehne,po zapojení,opravdu silně hapruje.Při odpojenem čidle nelze motor pedálem vytočit k 3000 ot okamžitě se dusí leč volnoběh zase statečně udrží.5.1) odpojil jsem Baterku a lámající si obě ruce tak na sedmkrát sračnou hodinářských rozměrů vynadávám tento bazmek,suchý,nevyběhaný,funkční, nedrhne,ale asi dává špatný ignal Mam nový za 500 kč také zítra a proto jsem odpojil baterii a zítra namonutji nový potenciometr a nové čidlo váčky.pokud to bude pokračovat,jedu na servis na kontrolu těch rozvodů,je totoži zvláštní,že mi to piše zavadu 0014 což při proměnném časování znamená že je předčasné časování vyfuk.ventilů.Jelikož má ubohá fiesta tyhle fidlátka nemá,možna važně dokázala skočit.Cvlikot v motoru přiklánim hydroštelům.6)Zháním někoho aby mi řekl proč se problémy v plné své sile ukázaly až po opravení a pročištění ventilů z klikovky .........7).Dneska už to kašlu jdu koukat na film srkající ještě horký velvet se smetanou


Kuwa, tak jsi teda dost klidnej Tohle mně dělat auto, tak místo řízku koušu klacky a místo velvetu se smetanou piju z řeky
Uvidíme, co udělá ten poťák...
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Úterý 08.03.2016 15:32, Podtlak
Domněnka:
Podtlakové vedení je jen to, co se napojuje za klapku. Před klapkou je atmosférický tlak snížený o ztrátu filtru a sacího potrubí. Takže z ventilového víka do airboxu není úplně podtlaková větev. Drobný podtlak tam samozřejmě je, ale ne v takové míře, jako za klapkou. Takže je zajímavá hadička, co vede přímo z "válečku" u vstřiků do tělesa klapky. Co to je? Je těsná hadička a je těsněné i to těleso?
Co třeba hadička k posilovači brzd a posilovač samotný. Je těsný?
Ještě dotaz:
Když se motor vypne, nesyčí ještě chvilku něco?
reagovat
matej.matys.71FB
počet příspěvků28
datum registrace06.04.2015
Úterý 08.03.2016 16:49, NO
CHCI VLOŽIT OBRÁZEK ALE TOHLE FORUM JE KŘÁP JAK TA FIESTA A NEJDE TO :D

edit zkusím zippy

ta modrá hadička je ta co leze do klapky a nevim k čemu je ....
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Úterý 08.03.2016 17:52, RE: NO
matej.matys.71FB napsal:
CHCI VLOŽIT OBRÁZEK ALE TOHLE FORUM JE KŘÁP JAK TA FIESTA A NEJDE TO :Dedit zkusím zippyta modrá hadička je ta co leze do klapky a nevim k čemu je ....


A proč to řešíte tady. Zkuste: http://mechanics.stackexchange.com/ nebo podobné fórum pro automechaniky... Možná tohle už někdo řešil.
reagovat
matej.matys.71FB
počet příspěvků28
datum registrace06.04.2015
Středa 09.03.2016 09:57, Dneska
Dobrý den Tak jsem tu zase

Dneska jsem měl přes noc odpojenou baterku. vyměnil jsem potenciometr klapky a senzor vačky

závaa P0014 o vačce zmizela z diagnostiky a zůstala jen vaha hmotnosti vzduchu nízký vstupní signál.
Motor se projevuje tak,že po nastartovabi chytne volnoběh funguje jak má ale při irnem ohřití otáčky skáčou,při prošlápnutí plynu a puštění se otáčky často propadnou tak že motor chcipne..motor kouři hustým bílým dýmem. a volnoběh je takový hrubší. Chci se zeptat myslíte že tohle vše muže udělat lambda?? adaptaci motor udělal sám při prvnim startu šel dost hrubě a nasledně se chod zakulatil. nicmeně volnoběh kouření je zlé ... a otáčky skáčou mužu mit váhu značky Craft za 1500 kč. ale potřebuju mit jistotu..
Jsem v takové beznaději ,že někteří se slabší psychichou by se zabili já se uspěšně držím stojic na parkovišti a nemaje známé ani kamarády ani nikoho kdo by mě odtahl do servisu ...vstříc osudu v nerovnem souboji trapně jednoducheho motoru ktery začal zlobit ZDURAZNUJI KDYŽ JSEM VYMĚNIL PODTLAKOVOU HADIČKU ODVĚTRAVANI KLIKY..
zitra dam lambdu a pokud to nepomuže dirku tam udělam a bude po problemu ... milion schlednutí a nikdo mi nedokazal fundovaně poradit..... na fordfans ani nejsou schopni mi zveřejnit příspěvek..a už opravdu nevim co dělat jsem na dně
reagovat
ctverak
počet příspěvků255
datum registrace01.08.2007
Středa 09.03.2016 12:26, RE: Dneska
Na tomto foru by jste musel mít hodně štěstí, aby jste narazil na fundovaného odborníka na konkrétní typ motoru, teda nic proti vám kluci, taky nejsem odborník :)
Zkusil bych prohledat tady: http://dieselpower.cz/forum/ je to sice z 80% pro koncern ale třeba něco podobného najdete.
Ted z jiného soudku, jak je na tom palivový a vzduchový filtr.
Bílí kouř je bohatá směs, to může být lamda ale taky to můžou dělat rozvody, množství vzduchu a třeba u předchozí hondy jsme měl špatný snímač teploty chladící kapaliny a motor si pořád myslel že je studený.
To kolísání volnoběhu souvisí se sáním a to máte všechno zkontrolované, jestli jste něco nepřehlídnul tak bych závadu hledal jinde.

reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.