0
zpět
 

diskuze k tématu: C-Max s LPG je vhodný?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
capslock
počet příspěvků354
datum registrace28.07.2007
Pondělí 16.05.2016 13:02, RE: LPG
Zdeny60 napsal:
...schlamstne LPG a po 100.000km bude v cajku = nebude třeba řešit GO hlav nebo výměnu sedel ... Dnes žádný. ...doba litinových motorů, odolných čemukoliv, je pryč.... z "důvodu ochrany motoru jsem udělal přívstřik při 4000rpm" ...se nechtějí smířit s tím, že jim hrozí roziko velmi drahé oarvy. je to a kalkulačce a číslech. Já tím prošel LPG ne.


Mezi lehce starší individuálně přestavěné kousky, se kterými se "bez otevření kapoty" najelo přes 100 tisíc na LPG, patří 1.5 B6 od Mazdy, 1.8 od Fiatu a Delta V6 od Hyundai. V dnešní době se prodává celá řada motorů uzpůsobených na LPG už z továrny, takže nerozumím, co řešíš.

Souvislost materiálu bloku s odolností sedel je podivná úvaha - celohliníkové 1.3/1.4 od Škody jsou na plyn nezničitelné.

O tom, jestli je případný přívstřik benzínu kravina nebo ne, ty rozhodně nemůžeš vědět. Je to funkce řídící jednotky a zapíná se preventivně pro snížení zátěže sedel, ne z důvodu, že by zplynovač nestíhal.

Je to o kalkulačce a číslech ... a motory Subaru z toho vychází docela špatně.
reagovat
PavelKeprt
počet příspěvků121
datum registrace28.10.2015
Středa 18.05.2016 16:35, reálné náklady
Dovolím si opět přidat kapku osobních/přímých zkušeností uživatele motoru Ford Duratec předělaného na LPG. Sice už se nejedná o 2.0 (107 kW) z nadpisu, ale do diskuze se to hodí i tak, neboť co tady vyplývá z příspěvků některých uživatelů v podstatě je, že špatně nastavené a nainstalované LPG zkur,,ví každý motor. ...

I kdyby to tak teda bylo, tak podle toho, co jsem se včera dozvěděl od dobrého kamaráda, ono to zase s těma GO motoru možná nebude až taková hrůza.

Onen kamarád má Ford Focus druhé generace s motorem 1.6 Duratec 74 kW, jaké tam jsou sedla nevím, nicméně nechal to na LPG předělat, když s tím měl najeto 40 000 km, ve 140 000 km musel udělat tzv. GO motoru (zbroušení sedel a ventilů), která ho vyšla na, bacha, CELÝCH 13 000 Kč. Od té doby jezdí na LPG dál a ujel dalších 40 000 km.

Takže jednoduchý propočet mi stálé říká, že pokud najedu ročně 25 000 km, ušetřím oproti benzinu cca 15 000 Kč za rok, za ty 4 roky (nebo 100 000 km) je to 60 000 Kč, takže i kdybych měl pak udělat GO za 15tis, tak pořád se to hooooodně vyplatí.

Pozn. na závěr - FlashLube ani jiný přímaz dotyčná osoba k LPG systému nemá, takže otázka, zda by výše uvedené s přímazem vůbec nastalo.
reagovat
Dan6969
počet příspěvků1
datum registrace26.09.2017
Úterý 26.09.2017 14:25, Mondeo 1.8 16V LPG
Čtu si tady na fóru a musím přidat zkušenost. Mám Ford Mondeo kombi LPG nově zabudované s přimazáváním r.v. 1997 motor ještě originál Německo, je to třetí Ford na LPG, mám najeto 40000 km problémy s vozem žádné, pravidelný servis, spotřeba 8,5/100 km.
Není to žádný trhač asfaltu, ale motor po nastavení jede tiše , jsem naprosto spokojen, montovala dílna ve Strakonicích, velice solidní přístup a ochota kdykoli poradit.
Jak bylo napsáno kdo chce jít do LPG nebo CNG nejprve běžte se poradit do kvalitního servisu kde mají zkušenosti.
Je také důležité vybírat motorizaci s ohledem na velikost vozitla a hmotnost, na Fordu Escortu kombi jsem najel 180000 motorizace ZETEC 1.6 16V, vozidlo zrezlo, ale jezdilo. Tady jsem sám čistil karburátor 1x ročně sem jej ponořil do kýblu s ARVOU dnes např. KARLAN a umyl horkou vodou nechal vysušit.
Nyní jdu do nákupu Ford C-Max 1.8 Flexi fuel na LPG motor DURATEC jak bylo řečeno motor MAZDA.
Pokud se o vozidlo trochu staráte nevidím v tom problém, propracovanost LPG je na velice vysoké úrovni. Vždy si kupuji auto bez LPG a do něj pořizuji maximální komfort těch 1500CZK navíc mám zpátky za měsíc. Začínal jsem s válcem za sedadlem Škoda 120L a už tenkrát to jezdilo 120 km a v pohodě. Tu mi ale spoluobčané ukradli. Tak nebát se a hezký den
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků535
datum registrace16.11.2012
Středa 27.09.2017 09:51, RE: Mondeo 1.8 16V LPG
Dan6969 napsal:
Čtu si tady na fóru a musím přidat zkušenost. Mám Ford Mondeo kombi LPG nově zabudované s přimazáváním r.v. 1997 motor ještě originál Německo, je to třetí Ford na LPG, mám najeto 40000 km problémy s vozem žádné, pravidelný servis, spotřeba 8,5/100 km.Není to žádný trhač asfaltu, ale motor po nastavení jede tiše , jsem naprosto spokojen, montovala dílna ve Strakonicích, velice solidní přístup a ochota kdykoli poradit.Jak bylo napsáno kdo chce jít do LPG nebo CNG nejprve běžte se poradit do kvalitního servisu kde mají zkušenosti.Je také důležité vybírat motorizaci s ohledem na velikost vozitla a hmotnost, na Fordu Escortu kombi jsem najel 180000 motorizace ZETEC 1.6 16V, vozidlo zrezlo, ale jezdilo. Tady jsem sám čistil karburátor 1x ročně sem jej ponořil do kýblu s ARVOU dnes např. KARLAN a umyl horkou vodou nechal vysušit.Nyní jdu do nákupu Ford C-Max 1.8 Flexi fuel na LPG motor DURATEC jak bylo řečeno motor MAZDA.Pokud se o vozidlo trochu staráte nevidím v tom problém, propracovanost LPG je na velice vysoké úrovni. Vždy si kupuji auto bez LPG a do něj pořizuji maximální komfort těch 1500CZK navíc mám zpátky za měsíc. Začínal jsem s válcem za sedadlem Škoda 120L a už tenkrát to jezdilo 120 km a v pohodě. Tu mi ale spoluobčané ukradli. Tak nebát se a hezký den



Dobrý den, budeme rádi, když své zkušenosti sepíšete do samostatné recenze. Děkujeme
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.