0
zpět
 

diskuze k tématu: Fiat Scudo II - dostojí kvalit svého předchůdce?

kategorie zařazení tématu: italská vozidla
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Středa 28.05.2014 09:22, Dotaz
Pane Blaháčku, co je na silnějším motoru s FAPem nevhodné? Že jej nechám každých 150-200tkm vyčistit a doplním aditivum celkem za cca 5 tKč v autorizovaném servisu???? Aha, tak to potom jo...
reagovat
MarekMM
počet příspěvků39
datum registrace05.05.2013
Středa 28.05.2014 20:47, RE: Dotaz
Pepe napsal:
Pane Blaháčku, co je na silnějším motoru s FAPem nevhodné? Že jej nechám každých 150-200tkm vyčistit a doplním aditivum celkem za cca 5 tKč v autorizovaném servisu???? Aha, tak to potom jo...


Hezký den, FAPu poměrně značně škodí jízdy na krátké vzdálenosti, kdy se nestíhá regenerovat, což je přesně případ tazatele. V takových podmínkách může být životnost filtru i několikrát menší a servisní náklady větší. Z tohoto důvodu jej DO MĚSTSKÉHO PROVOZU nedoporučuji. Pokud by byl v nabídce i bez FAPu, nebo se automobil nepohyboval výhradně, není důvod jej nedoporučit.

S pozdravem Marek Blaháček, autor článku.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Středa 28.05.2014 23:09, RE: Dotaz
MarekMM napsal:
Pepe napsal:
Pane Blaháčku, co je na silnějším motoru s FAPem nevhodné? Že jej nechám každých 150-200tkm vyčistit a doplním aditivum celkem za cca 5 tKč v autorizovaném servisu???? Aha, tak to potom jo...
Hezký den, FAPu poměrně značně škodí jízdy na krátké vzdálenosti, kdy se nestíhá regenerovat, což je přesně případ tazatele. V takových podmínkách může být životnost filtru i několikrát menší a servisní náklady větší. Z tohoto důvodu jej DO MĚSTSKÉHO PROVOZU nedoporučuji. Pokud by byl v nabídce i bez FAPu, nebo se automobil nepohyboval výhradně, není důvod jej nedoporučit. S pozdravem Marek Blaháček, autor článku.


Tak pardon, ten městskej provoz jsem přehlídl. Spíš přes rudej hadr neviděl
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.